دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

دوره امداد و کمک های اولیه با مدرک معتبر

آموزشگاه ندای سلامت برگزار کننده دوره امداد و کمک های اولیه با ارائه مدرک از فنی و حرفه ای

معرفی کارگاه آموزش امداد و کمک های اولیه با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه

جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های 09122069097 – 02188509414 تماس بگیرید.

معرفی دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

در دوره آموزش امداد و کمک های اولیه شما با اصول ایمنی و قانونی در کمک های اولیه به طور کامل آشنا خواهید شد و روش های مواجهه با مصدوم و احیای قلبی ریوی یا cpr را با جزئیات فرا خواهید گرفت.این دوره به صورت کاملا کاربردی و عملی برگزار شده و شما در انتهای دوره می توانید با مهارت های کسب شده مانع از مرگ و بدتر شدن حال مصدوم شوید و می توانید عوارض ناشی از آسیب را تا رسیدن نیروی امدادگر کاهش دهید.

آموزشگاه ندای سلامت اقدام به برگزاری دوره آموزش امداد و کمک های اولیه کرده است تا بتوانند گام مثبتی در جهت ارتقای سطح کیفیت علمی و مهارت های حرفه ای کشور بردارد. در پایان کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه به کلیه شرکت کنندگان مدرک بین المللی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود. دوره آموزش امداد و کمک های اولیه زیر نظر اساتید متخصص و مجرب و بوده و با نظارت مدیریت با سابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می گردد. در این دوره کلیه راه های پانسمان و جلوگیری از خونریزی ، آسیب های استخوانی و مفصلی ،انواع بانداژ و اصول آتل بندی ، انواع سوختگی ها و مسمومیت ها را به طور کلی هر آنچه که لازم است در جهت کمک های اولیه فرا بگیرید که شما به طور کامل آموزش داده خواهد شد.

معرفی دوره آموزش امداد و کمک های اولیه​

توضیحات دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

توضیحات کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه

در دوره آموزش امداد و کمکهای اولیه به شما درباره آسیب های ناشی از گرما و سرما و گاز گرفتگی ، انواع نیش و گزش حیوانات ،فوریت های پزشکی و حمل مصدوم ، شستشوی زخم و انجام پانسمان و به طور کلی تمام سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش داده خواهد شد. این دوره برای کسانی که قصد دارند از توانایی کسب شده درآمد زایی کنند و یا مانع از مرگ افراد شوند بسیار مناسب است. آموزشگاه ندای سلامت سعی در آموزش اصولی و استاندارد تکنیک های پیشرفته و به روز در زمینه آموزش امداد و کمک های اولیه به شما عزیزان دارد.

توضیحات کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی​

شرایط حضور در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

برای شرکت در دوره آموزش امداد و کمک های اولیه شما می توانید با مدرک دیپلم در هر رشته تحصیلی در این دوره شرکت کنید. داشتن حداقل معلومات عمومی از جمله ملزومات دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه می باشد.

شرایط حضور در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی​

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی اندام

در پایان کلاس امداد و کمک های اولیه آزمون تئوری و عملی از شرکت کنندگان گرفته می شود و کسانی که نمره مورد تایید را کسب کرده باشند می توانند مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت نمایند.

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی اندام​

طول دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

آموزشگاه ندای سلامت تلاش می کند تا تمام سرفصل‌های آموزشی را مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت فشرده به شما عزیزان آموزش دهد. این دوره آموزشی در مجموع ۲۲ ساعت بوده و شما می توانید در ساعات و روزهای متنوعی که آموزشگاه ندای سلامت برای آموزش دوره کمک های اولیه در نظر گرفته است در این دوره بدون هیچ مشکلی شرکت کنید.

سرفصل دوره آموزش امداد و کمک های اولیه​

سرفصل دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

سرفصل های آموزش دوره امداد و کمک های اولیه مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و اساتید مجرب و متخصص تمام تلاش خود را کرده اند تا تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات به طور کامل و کاربردی به شما آموزش دهند. سرفصل های کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه عبارتند از :

کمک های اولیه واهداف آن

( تعریف کمک های اولیه –   اهداف کمک های اولیه )

اصول ایمنی و قانونی در کمک های اولیه

(  ارزیابی صحنه حادثه (در حوادثی مانند : تصادفات ، سقوط، غرق شدگی ، انفجار و …)  – اصول حفاظت فردی )

روش مواجهه با مصدوم

( ارزیابی مقدماتی (ارزیابی هوشیاری به روش AVPU ، تنفس ) – ارزیابی کامل (شرح حال ، بررسی مکانیسم آسیب ، معاینات بالینی) –  وضعیت بهبودی (ریکاوری) )

خفگی ها

( آشنایی با سیستم تنفس –  خفگی با جسم خارجی در بزرگسالان و اقدامات و موارد ممنوعیت –  خفگی با جسم خارجی در کودکان و اقدامات –  خفگی با جسم خارجی در شیرخواران و اقدامات –  تمرین عملی فراگیران )

احیای قلبی – ریوی (CPR)

(تعریف ایست قلبی –  علائم ایست قلبی – زنجیره حیات –  احیاء در بزرگسالان و کودکان و نوزادان –  شرایط قطع CPR – تمرین عملی فراگیران –  غرق شدگی )

خونریزی

(  تغریف خونریزی و انواع آن –  نشانه و علائم خونریزی داخلی و تاکید در انتقال – خونریزی های شایع (فرق سر،بینی ، گوش ، دهان ، اندام ها، زخم مکنده ، جسم فرو رفته ) – عضو قطع شده –   اقدامات اولیه و روش های کنترل – خونریزی های زیر جلدی – آسیب چشم)

پانسمان

(  تعریف پانسمان – خصوصیات پانسمان –  شستشوی زخم –  روش انجام پانسمان و تثبیت آن  )

آسیب های استخوانی ، مفصلی و عضلانی

(  تعریف آسیب های اسکلتی ، مفصلی و عضلانی – علائم ، نشانه ها و اقدامات اولیه عمومی در آسیب های استخوانی – آسیب های استخوانی (اندام ها ، لگن ، ستون فقرات – در رفتگی : علائم، نشانه ها و اقدامات اولیه – پیچ خوردگی : علائم، نشانه ها و اقدامات اولیه – انواع آسیب های عضلانی (کشیدگی ، گرفتگی): علائم، نشانه ها و اقدامات اولیه )

مزیت دوره آموزش امداد و کمک های اولیه آموزشگاه ندای سلامت

مزیت دوره آموزش امداد و کمک های اولیه آموزشگاه ندای سلامت​

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

تمام سرفصل های دوره آموزش امداد و کمک های اولیه در آموزشگاه ندای سلامت بر طبق اصول و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و اساتید مجرب ما تلاش کرده‌اند تمام سرفصل ها را باید به طور کامل برای شما آموزش دهند. سرفصل های کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه عبارتند از :

بانداژ

( تعریف بانداژ – اصول کلی بانداژ – بانداژنواری ساده ، ساعد ، مچ دست ، آرنج ، انگشت و عضو قطع شده – بانداژسه گوش : آویز گردن، بالا برنده ، دست سوخته –  تمرین عملی فراگیران )

آتل بندی

( تعریف آتل ، اصول آتل بندی – انواع آتل و نحوه به کارگیری (آتل نرم مچ پا ، آتل خودی ، آتل اندام ها – تمرین عملی توسط فراگیران )

حمل مصدوم

( تعریف حمل مصدوم –   اقدامات در حمل و وضعیت بدن امدادگر و مصدوم هنگام حمل –   قوانین و عوامل موثر در انتقال مصدوم –  انواع روش های حمل یک نفره (کششی ، آتش نشانی ، کولی – انواع روش های حمل دو نفره(چهار مچ ، دو مچ، صندلی ، زنبه ای – تمرین عملی توسط فراگیران )

فوریت های پزشکی

(سکته مغزی – سکته قلبی ، آنژین صدری –  آسم – غش –  تشنج – دیابت –   آسیب به سر –  مسمومیت با مواد مخدر – شوک (علائم و نشانه های عمومی ، عوامل ایجاد کننده ، بررسی نبض – خونریزی های داخلی ( تاکید بر سرعت در انتقال ) –  اسهال و استفراغ )

مسمومیت ها

(  مسمومیت گوارشی (الکل، اسیدها و بازها ، موادغذایی و …) علائم و اقدامات آن – مسمومیت تنفسی با منو اکسید کربن : علائم و اقدامات ان )

نیش و گزش

(گزش (مار، عقرب ، زنبور): علائم و اقدامات ان )

گاز گرفتگی

(گازگرفتگی سگ و گربه )

سوختگی ها

(تعریف سوختگی – اقدامات اولیه و پانسمان سوختگی – سوختگی های خطرناک – انواع خاص سوختگی شامل سوختگی راه هوایی ، سوختگی الکتریکی ، سوختگی شیمیایی و سوختگی چشم و اقدامات مربوط به هر کدام )

آسیب های ناشی از گرما و سرما

( اختلالات مرتبط با سرما (کاهش دمای بدن ، یخ زدگی )و اقدامات آن –  اختلالات مرتبط با گرما (خستگی گرمایی ، گرمازدگی )و اقدامات آن )

 

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش امداد و کمک های اولیه​

هزینه دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

هزینه های کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

قیمت دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

ویژگی کلاس امداد و کمک های اولیه
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

ویژگی کلاس امداد و کمک های اولیه
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

ویژگی کلاس امداد و کمک های اولیه
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه

نحوه برگزاری کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه

آموزشگاه ندای سلامت با برگزاری دوره آموزش امداد و کمک های اولیه با آموزش اصول و تکنیک های مدرن و به روز کمک های اولیه در جهت پیشرفت کشور گامی مثبت برداشته است. کلاس های آموزشی آموزشگاه ندای سلامت با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و کارآموزان جهت بهره مندی از مطالب آموزشی ملزم به استفاده از ماسک و دستکش می باشند.

نحوه برگزاری کلاس امداد و کمک های اولیه با معرفی مقالات آموزشی مدرن و روش های جدید در این زمینه بوده و شما می توانید از جدیدترین مطالب آموزشی بهره مند شوید. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس امداد و کمک های اولیه با کارشناسان آموزشگاه ندای سلامت تماس بگیرید. این دوره در ۲۲ ساعت برگزار شده و تمام نکات به شما آموزش داده می شود.

نحوه برگزاری کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه​

بازار کار دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

یادگیری امداد و کمک های اولیه می تواند شما را به سمت کارهای اورژانس و پزشکی سوق دهد که بازارکار این حرفه ها در ایران بسیار خوب می باشد و شما می توانید از این راه درآمد خوبی بدست آورید.

بازار کار دوره آموزش امداد و کمک های اولیه​

اهمیت حضور در دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

با حضور در کلاس آموزش امداد و کمک های اولیه شما می توانید جلوی مرگ بسیاری از افراد را بگیرید و از صدمات بیشتر به بدن آنها پیشگیری کنید.

اهمیت حضور در دوره آموزش امداد و کمک های اولیه​

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین