دوره آموزش طب سنتی

دوره آموزش طب سنتی با مدرک معتبر

آموزشگاه ندای سلامت برگزار کننده دوره طب سنتی با ارائه مدرک از فنی و حرفه ای

معرفی کارگاه آموزش طب سنتی با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه

جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های 09122069097 – 02188509414 تماس بگیرید.

معرفی دوره آموزش طب سنتی

در دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی شما به طور کامل می‌توانید با مزاج شناسی در افراد مختلف آشنا شده و با انواع مزاج ها مانند مزاج حیوانات و مزاج سن ها ، مزاج اعضا ، مزاج مزه ها و مزاج شناسی ازدواج آشنا شوید. امروزه با وجود عوارض داروهای شیمیایی بسیاری از مردم به فکر درمان خود با استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی افتادند به همین دلیل یادگیری و شرکت در دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی می تواند برای شما درآمد خوبی داشته باشد و می توانید از این راه جایگاه اجتماعی مناسبی در ایران کسب کنید.

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی در تهران می باشد که دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی را زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه در زمینه طب سنتی به شما آموزش می دهد. در این دوره برترین تکنیک های علمی با هدف ارتقاء سطح کیفیت و مهارت طب سنتی به شما آموزش داده خواهد شد و در پایان دوره به افراد شرکت کننده مدرک بین المللی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

معرفی دوره آموزش طب سنتی​

توضیحات دوره آموزش طب سنتی

توضیحات کلاس آموزش طب سنتی

در دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی که به آن فرمولاتور تولید گیاهان دارویی نیز گفته می شود به شما اطلاعات لازم در جهت فرمولاسیون و تعیین درصد مواد اولیه در یک داروی گیاهی داده خواهد شد و شما می توانید در انتهای این دوره به انواع فرمول ایده آل جهت محصول مورد نظر دست یابید. این شغل با داروساز طب سنتی و شیمی مرتبط بوده و برای شرکت در این دوره باید مدرک فوق لیسانس شیمی یا داروسازی عمومی داشته باشید و یا حداقل 2 سال در این کار تجربه داشته باشید. آموزشگاه ندای سلامت در کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی سعی در آموزش اصولی و استاندارد تکنیک های مدرن و پیشرفته این دانش به شما عزیزان با بالاترین کیفیت را دارد.

شرایط حضور در دوره آموزش طب سنتی

برای شرکت در این دوره باید مدرک فوق لیسانس شیمی یا داروسازی عمومی را دارا باشید و یا سابقه کاری در این زمینه و شرایط حضور در دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی است.

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش طب سنتی

در پایان کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی آزمون تئوری و عملی برگزار می شود و به افرادی که نمره قابل قبول در این آزمون کسب کردند منطقه معتبر داخلی و قابل ترجمه ارائه می گردد.

طول دوره آموزش طب سنتی

شرایط برگزاری کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی مطابق با اصول و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و تمام تلاش ما این است که سرفصل های آموزشی تعیین شده را به صورت فشرده در مدت زمان یک ماه و نیم به شما عزیزان آموزش دهیم.

برای رفاه حال شرکت کنندگان در دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی ساعات متنوعی را برای برگزاری این کلاس در نظر گرفته ایم و شما می توانید متناسب با برنامه روزانه خود بهترین ساعات را انتخاب نمایید.

سرفصل دوره آموزش طب سنتی​

سرفصل دوره آموزش طب سنتی

ما در آموزشگاه ندای سلامت تمام سرفصل های دوره آموزشی طب سنتی و گیاهان دارویی را مطابق با اصول و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. شما با فراگیری نکات آموزشی با جزئیات می توانید در آینده به راحتی وارد بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنید. سرفصل های کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی عبارتند از :

طب سنتی

تعریف حکمت

فرق طبیب و حکیم

امور طبیعیه شامل ارکان، امزاج، اخلاط، اعضا، قوا، ارواح و افعال

تعریف و توضیح ارکان

عناصر مزاج شناسی

مزاج گیاهان

مزاج فصول

مزاج حیوانات

مزاج ساعات شبانه روز

مزاج سن ها

مزاج مزه ها

مزاج اعضا

تدابیر تغذیه ای مزاج دم

تدابیر تغذیه ای مزاج بلغم

تدابیر تغذیه ای مزاج صفرا

تدابیر تغذیه ای مزاج سودا

علائم سومزاج دم

مزیت دوره آموزش طب سنتی آموزشگاه ندای سلامت

مزیت دوره آموزش طب سنتی آموزشگاه ندای سلامت​

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش طب سنتی

تمام سرفصل های دوره آموزشی مراقبت پوست مو زیبایی در آموزشگاه ندای سلامتشر طبق استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از دانش اساتید مجرب تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش مراقبت پوست و مو و زیبایی عبارتند از :

علائم سومزاج بلغم

علائم سومزاج صفرا

علائم سومزاج سودا

مزاج شناسی ازدواج

انواع بادکش

کاربرد درمانی و مکانیسم تاثیر بادکش

انواع بادکش گذاری

آموزش روش، عملی انجام بادکش

موارد منع بادکش

بررسی شناخت و تفریق مواد اولیه

مطالعات پیش فرمولاسیون

فرمولاسیون اولیه داروهای گیاهی

انجام آزمون های اولیه

انجام آزمون های پایداری

هزینه دوره آموزش طب سنتی

هزینه های کلاس آموزش طب سنتی آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

قیمت دوره آموزش طب سنتی

ویژگی کلاس طب سنتی
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش طب سنتی

ویژگی کلاس طب سنتی
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش طب سنتی

ویژگی کلاس طب سنتی
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس آموزش طب سنتی

نحوه برگزاری کلاس آموزش طب سنتی

آکادمی ندای سلامت با برگزاری دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی در جهت آموزش تکنیک های جدید و آشنایی با طب سنتی و امور طبیعه گام مثبتی برداشته است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در جهت ارتقاء سطح علمی کشور موثر باشد. با توجه به شیوع کووید ۱۹ دوره های آموزشی آموزشگاه ندای سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بوده و استفاده از ماسک و دستکش در حین برگزاری دوره‌های آموزشی الزامی است.

نحوه برگزاری کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی با معرفی مقالات آموزشی مدرن همراه با آموزش عملی و کاربردی تکنیک ها می باشد. طول دوره آموزشی ۶۰ ساعت بوده و شما می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی با کارشناسان آموزشگاه ندای سلامت تماس بگیرید.

نحوه برگزاری کلاس آموزش طب سنتی​

بازار کار دوره آموزش طب سنتی

امروزه با توجه به عوارض داروهای شیمیایی مردم ایران روی به طب سنتی و گیاهان دارویی آورده اند به همین دلیل دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی بازار کار خوبی در ایران داشته و شما میتوانید درامد خوبی داشته باشید.​

اهمیت حضور در دوره آموزش طب سنتی

با حضور در کلاس آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی می‌توانید تمام اصول و تکنیک های مربوط به کسب درآمد از این راه را چسب هایی که می توانید به یک کارآفرین موفق در این زمینه تبدیل شوید.

اهمیت حضور در دوره آموزش طب سنتی​

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین