تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از متد های زیبایی واژن محسوب می شود که می تواند باعث رفع چین و چروک های ایجاد شده در لابیاماژورها، سفت کردن پوست واژن، تغییر در اندازه لابیاماژور و حجیم کردن واژن، اصلاح نامتقارن بودن و عدم تناسب دو سمت واژن، رفع خشکی واژن، تنگ کردن واژن، روشن کردن و حجیم کردن لابیاماژور و در نهایت افزایش کیفیت رابطه جنسی و لذت بردن از رابطه جنسی خواهد شد.

امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی چه در ایران و چه در خارج از کشور روش تزریق چربی به واژن به عنوان یکی از روش های مطمئن و تایید شده توسط بسیاری از متخصصین زیبایی پوست در جهت زیبایی و جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که شما هم علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری را در مورد تزریق کردن چربی به واژن بدست آورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت تزریق چربی به واژن

عوامل متعددی هستند که می تواند در تعیین هزینه تزریق چربی به واژن تاثیر گذار باشد، عواملی مانند سن، میزان دوز تزریق شده به ناحیه لابیاماژور، میزان آسیب وارد شده با لابیاماژور ها و پوست واژن و غیره از جمله موارد مهمی هستند که در برآورد هزینه تزریق چربی به واژن اثر گذار می باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام هزینه تزریق چربی به واژن از طریق لینک درج شده در بخش زیر ابتدا یک وقت مشاوره برای خود رزرو نمایید، و سپس هزینه تزریق چربی به واژن را از کارشناسان کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران استعلام نمایید.

نحوه تزریق چربی به واژن

نحوه تزریق چربی به واژن به این صورت است که پس از مشاوره ارائه شده به شما و بررسی های انجام شده برروی پوست واژن و لابیاماژور ها میزان دوز مورد نیاز برای تزریق چربی توسط پزشک مشخص می شود.

یکی از مزیت های تزریق چربی به واژن این است که در این روش از چربی بدن افراد استفاده می شود، و هیچگونه مواد مضر به بدن شما تزریق نخواهد شد، و در واقع با استفاده از چربی بدن خود افراد مشکلاتی نظیر خشکی واژن، گشاد شدن واژن و دیگر موارد برطرف خواهد شد.

معمولا هم از چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو برای این موضوع استفاده می شود، چون که این نواحی از جمله نواحی ایمن بدن انسان محسوب می شوند.

و با انجام عملیات ساکشن ابتدا میزان چربی انباشته شده در ناحیه شکم و پهلوی شما استخراج خواهد شد.(نکته » معمولا به برداشتن چربی از بخش های مختلف بدن انسان نظیر شکم، پهلو، ران، سینه و غیره عمل لیپوماتیک گفته می شود.)

پس از آن ناحیه واژن و لابیاماژور ها توسط مواد ضد عفونی کننده کاملا ضد عفونی خواهد شد، و توسط مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس می شود، تا مراجعه کنندگان در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنند.

پس تا الان متوجه شدیم که یکی از فواید مهم تزریق چربی به واژن این است که در آن نیاز به بیهوشی نیست و با کمک مواد بی حس کننده ناحیه مورد نظر کاملا بی حس خواهد شد و دیگر شما هم از شر عوارض ناشی از بیهوشی راحت می شوید.

در گام آخر هم پس از بی حسی، چربی ها با استفاده از سرنگ های دارای کانول به نواحی مشخص شده (که این نقاط توسط پزشک مشخص می شوند) به زیر پوست شما به آرامی تزریق خواهد شد.

تزریق چربی به واژن را اصطلاحا به آن عمل زیباسازی واژن بدون جراحی نیز گفته می شود، چراکه برای زیبایی واژن و ناحیه تناسلی هم می توان از روش های جراحی استفاده کرد، و هم از روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی.

روش تزریق چربی به واژن جز روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی و بدون خطر محسوب می شود.

برای مطالعه » آشنایی با فرایند تزریق فیلر زیر چشم در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نحوه تزریق چربی به واژن

عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن

متاسفانه به دلیل قوانین فیلترینگ در کشور از قرار دادن عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن در این صفحه معذور هستیم، اما شما می توانید برای مشاهده عکس تزریق چربی به واژن بعد از برقراری ارتباط با کلینیک زیبایی ندای سلامت نمونه کارها و تصاویر مربوط به این متد زیبایی را دریافت نمایید.

معمولا کارشناسان مرکز زیبایی ندای سلامت در جلسه مشاوره، با ارائه ویدئو ها و تصاویر مربوط به هر آیتم زیبایی پوست و مو، به شکل کامل مراجعه کنندگان را در جریان چگونگی نحوه انجام کار قرار خواهند داد.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه بستن منافذ باز پوست در کلینیک زیبایی  ندای سلامت تهران

عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن

ماندگاری تزریق چربی به واژن

در صورتی که شما برای انجام تزریق چربی به واژن به یک کلینیک معتبر زیبایی مراجعه نمایید و این فرآیند را تحت نظر یک پزشک متخصص و کاربلد انجام دهید، تزریق چربی به لابیاماژور ها و واژن حدود 21 ماه و در شرایطی شاید هم بیشتر می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد.

البته مواردی هستند که بر این میزان ماندگاری می توانند تاثیر گذار باشند، که یکی از مهمترین آن ها چگونگی گذراندن دوران نقاهت پس از تزریق چربی به واژن و مراقبت های پس از تزریق چربی به واژن است.

از جمله دیگر مواردی که برروی ماندگاری و دوام تزریق کردن چربی به واژن اثر گذار است عبارتند از:

  • شرایط سنی
  • نوع پوست واژن
  • چگونگی و میزان چربی تزریق شده به واژن
  • انتخاب نقاط درست برای تزریق
  • نحوه پاکسازی چربی ها
  • تغییرات وزن
  • تعداد و نوع روابط جنسی
  • نحوه صحیح تزریق چربی به لابیا ماژور ها
  • رعایت دستورالعمل های پزشک پس از تزریق

برای مطالعه » نحوه برطرف کردن و رفع سیاهی کشاله ران با استفاده از روش های علمی و خانگی

ماندگاری تزریق چربی به واژن

عوارض تزریق چربی به واژن

انجام تزریق چربی به واژن همانند سایر عمل های زیبایی پوست دارای یکسری عوارض اولیه و کاملا طبیعی و البته بدون خطر و نگرانی است.

عوارضی مانند ایجاد قرمزی، کمی التهاب، و شاید هم مقداری کبودی در ناحیه تزریق که این موارد کاملا طبیعی است و مطمئنا خود پزشک هم پس از تزریق این مورد با به شما خواهد گفت و اصلا نیازی نیست در این باره نگران باشید.

لازم به ذکر است که این عوارض اولیه بعد از چند ساعت به طور کامل برطرف خواهد شد، در مورادی نادر هم اگر مشاهده کردید که بعد از گذشت چند ساعت این عوارض برطرف نشده است، بلافاصله با کلینیک زیبایی تماس بگیرید و این مورد را به پزشک خود گزارش دهید.

ضمنا به یاد داشته باشید که در کشور ما متاسفانه کلینیک های غیر معتبری هستند که بدون هیچ موجز قانونی فعالیت می کنند.

و این مراکز غیر قانونی گاها به سلامت و زیبایی برخی افراد صدمه می زنند.

برای این که شما با خیالی آسوده برای تزریق چربی به واژن اقدام نمایید، تلاش کنید که حتما یک کلینیک معتبر و دارای مجوز قانونی را برای این موضوع پیدا کنید، و تزریق چربی به لابیا ماژو و بخش های مختلف واژن را حتما تحت نظر یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام دهید.

برای مطالعه » آشنایی با راه های کوچک کردن بینی با استفاده از روش های نوین و علمی

عوارض تزریق چربی به واژن

مزایای تزریق چربی به واژن

با توجه به توضیحاتی که تا به این جا ارائه شد مهمترین مزیت های استفاده از متد زیبایی تزریق چربی به واژن عبارت است از:

  • تنگ کردن واژن
  • حجم دادن به لابیاماژورها
  • ایجاد تقارن بین لابیاماژور ها
  • جلوگیری از خشکی واژن
  • برطرف کردن سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی خانم ها
  • جوانسازی و زیباسازی ناحیه تناسلی
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون نیاز به بستری شدن
  • دوران نقاهن کوتاه
  • ایجاد سفتی در ناحیه لابیاماژور ها
  • برطرف کردن چین و چروک های ایجاد شده در واژن
  • فرم دادن به لبه های لابیاماژور
  • بهبود کیفیت رابطه جنسی بین زوجین و بهبود وضعیت اورگاسم حین رابطه

با توجه به موارد ذکر شده تمامی این عوامل در نهایت موجب افزایش اعتماد به نفس در برقراری رابطه جنسی بین زوجین و بهبود کیفیت رابطه بین آن ها خواهد شد.

بالاخره نمی تواند این مسئله را نادیده گرفت که رابطه جنسی یک بخش بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی همه افراد است.

و با افزایش سن، زایمان های متعدد، به خصوص عمل های سزارین و حوادث مختلف ناحیه تناسلی خانم ها به مرور زمان دچار مشکلاتی می شود.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی به خصوص در حوزه زیبایی پوست، روش های مختلفی از جمله تزریق چربی به ناحیه تناسلی وجود دارد تا این مشکلات را برطرف نماید.

برای مطالعه » آشنایی با آموزش ماساژ صورت به صورت اصولی و حرفه ای

مزایای تزریق چربی به واژن

مراقبت های قبل از تزریق چربی به واژن

سعی کنید که ابتدا یک کلینیک معتبر زیبایی را برای انجام این کار انتخاب نمایید، بعد از انتخاب یک کلینیک معتبر یک وقت مشاوره برای خود تعیین کنید.

پس از دریافت مشاوره در صورتی که تصمیم نهایی خود را برای انجام این کار گرفتید، سعی کنید که 24 ساعت قبل از مراجعه به کلینیک به هیچ عنوان از داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنید.(به طور کلی مصرف هر نوع دارویی با هماهنگی پزشک صورت گیرد)

برای انجام مرحله اول تزریق به موقع و سر وقت در کلینیک حاضر شوید، و سعی کنید که 24 ساعت قبل از تزریق از برقراری رابطه جنسی امتناع نمایید.

و همچنین با مشورت پزشک تایمی را برای تزریق چربی به واژن انتخاب کنید که چند روز بعد از دوران پریودی باشد.

برای مطالعه » نحوه انجام بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

مراقبت های قبل از تزریق چربی به واژن

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

بعد از تزریق چربی به واژن سعی کنید که به مدت سه هفته از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید، و همانطور که در بخش قبل هم گفته شد مطرف هر نوع دارویی حتما با مشورت و اجازه پزشک مصرف شود.

تا یک ماه از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید، با استفاده از دستورالعمل های پزشک سعی کنید که ناحیه تزریق را تمیز و بهداشتی نگه دارید.

با توجه به میزان دوز تزریق شده پزشک به شما خواهد گفت که چند روز بعد از تزریق اجازه برقراری رابطه جنسی را خواهید داشت.

پس از تزریق هم به ناحیه مورد نظر به هیچ عنوان فشار وارد نکنید.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام بوتاکس بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران برای زیبایی و کوچک کردن بینی، همچنین استفاده از روش تزریق ژل به بینی برای برطرف کردن کامل انحراف بینی، رفع افتادگی بینی بدون نیاز به بستری شدن و عمل جراحی.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

سئوالات متداول در مورد تزریق چربی به واژن؟

هزینه تزریق چربی به واژن؟

برای استعلام هزینه تزریق چربی به واژن شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

آیا تزریق چربی به واژن درد دارد؟

خیر، در این روش از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می شود، و شما هیچ دردی را احساس نمی کنید.

دوران نقاهت تزریق چربی به واژن؟

این روش نیاز به بستری شدن ندارد، و مراجعه کننده بلافاصله پس از تزریق مرخص خواهد شد.

فیلم تزریق چربی به واژن؟

شما می توانید با مراجعه به کانال آپارات ندای سلامت فیلم تزریق چربی به واژن را مشاهده نمایید.

در این کانال علاوه بر نمونه کارهای تزریق چربی به واژن سایر خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت از جمله خدماتی مثل فیشیال صورت که برای پاکسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات میکرونیدلینگ که یکی از روش های نوین در عرصه زیبایی و مراقبت از پوست محسوب می شود.

انجام روش مزووایت تراپی که یکی دیگر از روش های نوین و کارآمد برای زیبایی پوست می باشد را می توانید مشاهده نمایید.

دکتر خوب برای تزریق چربی به واژن؟

خانم دکتر ندا بابازاده مدیریت مرکز زیبایی ندای سلامت، با بکارگیری بهترین متخصصین در زمینه زیبایی پوست خدماتی همچون تزریق چربی به واژن را با تضمین 100 درصد به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد.

جهت ارتباط با ایم مجموعه شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ندای سلامت اقدام نمایید.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

تزریق چربی به لابیاماژور؟

اصطلاح لابیا بخشی از دستگاه تناسلی بانوان محسوب می شود، و در ساختار دستگاه تناسلی بانوان دو نوع لابیا وجود دارد، لابیا ماژور یا اصطلاحا لابیا بیرونی که بزرگتر است و لابیا مینوا که لایه تا شده پوست بین لابیا ماژور است.

اصطلاح تزریق چربی به لابیا ماژور هم به معنی تزریق کردن حجم قابل توجهی چربی به بخش لابیا بیرونی برای حجیم کردن و روشن تر کردن آن و رفع تیرگی آن است.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن و روش های مختلف آن در بهترین کلینیک زیبایی تهران.

بعد از تزریق چربی به واژن می توان رابطه جنسی برقرار کرد؟

پزشک شما با توجه به میزان دوز تزریق شده به ناحیه واژن و لبه های لابیا، مدت زمان لازم جهت برقررای رابطه جنسی را به شما خواهد گفت.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در بهترین کلینیک زیبایی تهران

برای جوانسازی و زیباسازی واژن به جز روش تزریق کردن چربی، چه روش های دیگری وجود دارد؟

در کلینیک های معتبر پزشکی جهت زیباسازی و جوانسازی واژن از روش های دیگری مانند تزریق ژل و فیلر هم استفاده می شود.

البته تزریق ژل به واژن ماندگاری بالایی ندارد و هر چند وقت یکبار باید مجددا تزریق انجام شود، و برای این که شما از این روش نتیجه مطلوبی را داشته باشید باید از فیلر های معتبر و باکیفیت . مورد تایید FDA مانند فیلر هیالورونیک اسید استفاده نمایید. (توجه » فیلر های معتبر دیگری هم مانند ژل رووفیل و پروفایلو هم مورد تایید FDA هستند.)

روش های دیگری مانند تزریق بوتاکس هم برای جوانسازی واژن و جلوگیری از خشکی واژن استفاده می شود.

استفاده از روش بوتاکس واژن باعث می شود که عضلات این ناحیه به طور کامل فلج شود، و سپس با تزریق این ماده به زیر پوست واژن این عضلات مجددا بازسازی شوند.

همچینن یکی دیگر از روش های بسیار نوین و غیر تهاجمی برای تنگ کردن واژن و رفع چین و چروک های ایجاد شده برروی آن و سفت کردن پوست واژن استفاده از روش هایفو واژینال است.

که در این روش هم با استفاده از دستگاه پیشرفته هایفوتراپی امواج اولتراسوند سلول های مرده موجود در این ناحیه را مجددا بازسازی خواهند کرد.

به غیر از روش تزریق چربی به واژن روش های کم خطر دیگری نیز وجود دارد، مثلا روش مزوتراپی واژن که همانند تزریق چربی به واژن کاملا بی خطر و بدون عوارض است، و بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی می تواند مشکلات ناحیه تناسلی را برطرف نماید.

به غیر از تزریق چربی به واژن، این روش زیبایی برای چه بخش هایی از بدن استفاده می شود؟

به غیر از روش تزریق چربی به واژن می توان از روش تزریق چربی به صورت برای رفع چین و چروک های صورت و زیبایی و حجم دهی به بخش های مختلف صورت استفاده کرد.

با استفاده از تزریق چربی به لب هم می توان یک فرم زیبا و جذاب برای لب بالایی و لب پایینی پدید آورد.

با استفاده از تزریق چربی به باسن هم می توان یک فرم ایده آل و جذاب شبیه باسن های برزیلی را بوجود آورد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین