کانتورینگ صورت چیست

کانتورینگ صورت چیست

کانتورینگ صورت یا زاویه سازی صورت یک عمل زیبایی است که در بسیاری از کلینیک های معتبر زیبایی پوست انجام می‌شود.

همانطور که شما می دانید پوست صورت انسان ممکن است به دلایل مختلفی زیبایی خود را از دست بدهد دلایلی مانند افزایش سن، تغذیه نامناسب، استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد، و یا حوادثی مانند تصادف یا سوختگی باعث شود که بخشی از زیبایی صورت از بین برود.

خوشبختانه با پیشرفته علم زیبایی و با انجام کانتورینگ صورت و یا همان زاویه سازی صورت شما می توانید زیبایی از دست رفته را به صورت خود بازگردانید.

کانتورینگ صورت

هزینه کانتورینگ صورت

هزینه کانتورینگ صورت بستگی به این موضوع دارد که پزشک متخصص از کدام روش کانتورینگ برای صورت شما استفاده نماید که استفاده از روش مورد نظر در جلسه مشاوره بین شما و پزشک متخصص و با بررسی و معاینه هایی که بر روی پوست شما انجام می‌ گیرد اتخاذ می‌شود.

به عنوان مثال ممکن است کانتورینگ صورت با استفاده از روش‌های جراحی یا با استفاده از لیفت با نخ بر روی صورت شما انجام شود، که تشخیص این موضوع بر عهده پزشک مربوطه می باشد.

شما میتوانید جهت تعیین وقت مشاوره برای کانتورینگ یا زاویه سازی صورت و همچنین استعلام هزینه کانتورینگ صورت از طریق لینک زیر با کلینیک زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

کانتورینگ دائمی صورت چیست

کانتورینگ نام دیگر زاویه سازی صورت که به آن اصطلاحا مادلینگ صورت هم گفته می‌شود.

برای کانتورینگ از روشهای مختلفی استفاده می شود از جراحی گرفته تا تزریق فیلر و ژل و یا لیفت با نخ و همچنین تزریق چربی و بوتاکس هم از روش‌های متداول هستند که برای کانتورینگ از آن استفاده می‌شود.

کانتورینگ دائمی صورت چیست

انواع روشهای کانتورینگ و زاویه سازی صورت

برای انجام کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت از چند روش متداول زیر استفاده می شود :

  • کانتورینگ صورت با جراحی
  • کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ
  • کانتورینگ صورت با تزریق ژل
  • کانتورینگ صورت با تزریق چربی
  • کانتورینگ صورت با گریم

در ادامه هر یک از روشهای ذکر شده برای کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت را به اختصار شرح می دهیم.

برای مطالعه » گونه گذاری چیست

انواع روشهای کانتورینگ و زاویه سازی صورت

کانتورینگ صورت با جراحی

کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت با استفاده از روش جراحی یک روش دائمی و بدون بازگشت برای زیبایی صورت شما به حساب می‌آید که البته استفاده از این روش دارای مزایا و معایب خاص خود هم می باشد.

در مورد مزیت استفاده از روش جراحی برای کانتورینگ یا زاویه سازی صورت باید گفت که استفاده از این روش کاملا دائمی بوده و غیر قابل بازگشت است.

در مورد معایبی که استفاده از این روش دارد باید گفت که در این روش شما نیاز به بیهوشی دارید که عوارض ناشی از بیهوشی هم بدیهی است.

بعد از جراحی جای زخم ها بر روی صورت شما می ماند و شما باید تا دوران بهبودی آنها را تحمل کنید.

در روش کانتور این با استفاده از جراحی پزشک متخصص با استفاده از اره و مته مخصوص استخوان فک شما را برش می دهد و زاویه مورد نظر را بر روی صورت شما تنظیم می کند.

در ضمن در زمان استفاده از عمل زیبایی کانتورینگ صورت از تزریق فیلر پرفکتا استفاده می شود، که یکی از برند های باکیفیت برای این موضوع می باشد، در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب سایر مارک های معتبری که برای کانتورینگ صورت قابل استفاده است مورد بررسی قرار گرفته است.

برای مطالعه » عمل لیپوماتیک چیست

کانتورینگ صورت با جراحی

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

در بخش قبلی ما کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با استفاده از روش جراحی را توضیح دادیم، اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از جراحی می ترسید و یا دوست ندارید این روش را به هر دلیلی انجام دهید.

روش های دیگری هم برای کانتورینگ صورت وجود دارد که به صورت غیر تهاجمی و بدون درد می باشد که یکی از این روشها استفاده از تزریق فیلر یا ژل به صورت است.

البته استفاده از تزریق ژل برای کانتورینگ صورت دیگر به صورت دائمی نیست و هر چند وقت یک بار شما باید این کار را انجام دهید اما دیگر مانند جراحی اثر زخم و جراحت بر روی صورت شما باقی نمی ماند.

در این روش پزشک متخصص با استفاده از تزریق کردن ژل به چانه باعث تیز کردن و بلند کردن آن ناحیه می شود.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این روش به صفحه تزریق ژل لب مراجعه نمایید که در آنجا انواع روشهای تزریق کردن ژل به نواحی مختلف صورت توضیح داده شده است.

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ

استفاده از لیفت با نخ برای کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت یکی دیگر از روش های متداول کانتورینگ می باشد که این روش هم به صورت غیر تهاجمی بوده و البته دائمی هم نیست.

روش پزشک متخصص با استفاده از نخ های مخصوص لیفت صورت که قابل جذب هستند و اصطلاحا به آنها PDO هم گفته می‌شود کار زاویه سازی را بر روی صورت شما انجام می دهد.

مثلا شما با تکنیک لیفت ابرو می توانید دم ابروهای خود را بالا ببرید، و یا به کمک تکنیک لیفت شقیقه می توانید بخش شقیقه صورت خود را به سمت بالا بکشید.

کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

یکی دیگر از روش های جالب برای کانتورینگ یا زاویه سازی صورت استفاده از چربی بدن شما است که مقداری از چربی شکم، ران و یا پهلوی شما برداشته می‌شود و به صورت شما تزریق می شود.

استفاده از تزریق کردن چربی برای زاویه سازی صورت یک روش کاملا طبیعی به حساب می آید، چرا که در این روش از چربی بدن شما استفاده می شود.

جهت آشنایی بیشتر با این روش هم شما می توانید به صفحه تزریق چربی در سایت زیبایی ندای سلامت مراجعه نمایید، که در این صفحه توضیحات کامل و جامعی در مورد تزریق کردن چربی به نواحی مختلف صورت و بدن داده شده است.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

کانتورینگ صورت با استفاده از تزریق کردن بوتاکس

استفاده از تزریق کردن بوتاکسم یکی دیگر از روشهای متداول برای کانتورینگ یا زاویه سازی صورت است.

البته در مورد استفاده از این روش او گفت که بسیار حائز اهمیت است که شما از یک مارک معتبر و شناخته شده بوتاکس استفاده نمایید و حتماً باید این کار در یک کلینیک معتبر پزشکی و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود.

بوتاکس ماده‌ای است که از سمی به اسم بوتولینیوم ساخته شده است و کار آن فلج کردن عضلات است که مزایای زیادی مانند از بین بردن چین و چروک های نواحی مختلف صورت شما را دارد و برای زاویه دار کردن صورت هم از آن استفاده می شود.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کامل و جامع تری نسبت به این روش به دست آوری پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه تزریق بوتاکس در وبسایت زیبای هندی سلامت مراجعه نمایید که در این صفحه به صورت کامل در مورد مزایا نحوه استفاده و همچنین عوارض بوتاکس توضیح داده شده است.

کانتورینگ صورت با استفاده از تزریق کردن بوتاکس

برای مطالعه » بوتاکس ابرو

کانتورینگ صورت با گریم

اما یکی دیگر از روش های استفاده از کانتورینگ صورت و یا همان زاویه سازی صورت استفاده از گریم است که در این روش بدون هیچ تزریق و جراحی و تنها با لوازم آرایشی مخصوص مادلینگ این کار انجام می‌شود.

حالا شاید این سوال برای شما مطرح شود که استفاده از گریم برای کانتورینگ صورت چه مزایایی ممکن است داشته باشد ؟

وی در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از گریم برای کانتورینگ زاویه سازی صورت می‌تواند مناسب برای افرادی باشد که تنها برای مدت زمان خاصی بخواهند عمل زاویه سازی بر روی صورت آنها انجام شود، بهترین روشی که برای کانتورینگ صورت به این افراد پیشنهاد می شود استفاده از گریم و لوازم آرایشی مخصوص است.

و در صورتی که بعدا از انجام کانتورینگ صورت پشیمان شدند و خواستند آثار آن بر روی صورت آنها باقی نماند به راحتی می توانند صورت خود را با حالت اول بازگردانند.

برای مطالعه » چگونه جوش های سرسیاه بینی را از بین ببریم

کانتورینگ صورت با گریم

عوارض کانتورینگ صورت

در مورد عوارض کانتورینگ صورت باید گفت که در صورتی که شما از روش جراحی برای کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت استفاده کنید عوارضی مانند عوارض ناشی از بیهوشی و همچنین آثار جراحت برای مدتی بر روی پوست صورت شما باقی می ماند.

ما اگر از سایر روش های ذکر شده در بخش قبلی برای عمل کانتورینگ صورت استفاده کنید، و این کار در یک کلینیک معتبر و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود به جرأت می‌توان گفت که کانتورینگ صورت هیچ گونه عارضه ای برای شما به دنبال نخواهد داشت.

بخصوص استفاده از روش گریم که هر موقع شما اراده کنید زاویه سازی صورت شما قابل بازگشت می باشد.

در صورتی که شما می خواهید با خیالی آسوده عمل کانتورینگ صورت را انجام دهید بهتر است که یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود داشته باشید و در این جلسه تمامی نکاتی که پزشک به شما می گوید را مو به مو انجام دهید و در صورتی که شما دارای حساسیت های خاص پوستی هستید و یا از داروهای خاصی استفاده می کنید باید این مورد را کاملا صادقانه با پزشک خود در میان بگذارید.

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

عوارض کانتورینگ صورت

لوازم مورد نیاز کانتورینگ صورت

انجام عمل کانتورینگ صورت و یا همان زاویه سازی صورت نیاز به لوازم تخصصی برای انجام این کار را دارد که این لوازم عبارتند از :

پرامیر :

  1. پرامیر صورت
  2. پرایمر سایه چشم
  3. پرایمر لب

کرم پودر کانتورینگ :

  1. کرم پودر مایع
  2. کرم پودر پودری
  3. کرم پودر استیکی یا ماتیکی
  4. کرم پودر کرمی
  5. آموزش کانتورینگ صورت

کانسیلر :

  1. کانسیلر مایع
  2. کانسیلر استیکی یا ماتیکی
  3. کانسیلر مدادی
  4. کانسیلر کرمی یا جامد
  5. کانسیلر رنگی

پودر یا پنکک :

هایلایتر :

سایه چشم :

براش ها :

  1. براش کانتورینگ
  2. براش هایلایت
  3. براش ترکیب یا اسفنج آرایشی

تا به اینجای کار شما با انواع روشهای کانتورینگ صورت و همچنین لوازم مورد نیاز برای کانتورینگ صورت و مزایا و عوارض ناشی از این روش زیبایی آشنا شدید، در ادامه قصد داریم که آموزش کامل کانتورینگ صورت برای بخش های مختلف صورت را به شما توضیح دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما » استفاده از تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لوازم مورد نیاز کانتورینگ صورت

کانتورینگ و زاویه سازی گونه ها

برای انجام کانتورینگ بخش گونه ها شما باید مراحل زیر را مو به مو انجام دهید.

ابتدا باید رنگی را انتخاب کنید که دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست شما باشد و برای این کار می توانید از کانسیلرهای مخصوص یا پودرهای برنزه و هایلایتر استفاده کنید.

در مرحله بعد باید از یک برس زاویه دار برای انتقال پودر برنزه بگونه ها استفاده کنید.

همچنین می توانید از برنزر به عنوان جایگزین رژگونه برای یک کانتور طبیعی و ساده استفاده کنید.

البته پیشنهاد می‌کنیم که در صورتی که به دنبال زیبایی گونه های صورت خود هستید با مراجعه به صفحه تزریق ژل گونه با یکی دیگر از روش های زیبایی این بخش از صورت آشنا شوید.

برای مطالعه » پروفایلو چیست

کانتورینگ و زاویه سازی گونه ها

کانتورینگ صورت برای چانه و گردن

عمل کانتورینگ و یا زاویه سازی صورت برای ناحیه چانه و گردن هم استفاده می شود.

داروی زاویه دار کردن قسمت شانه و گردن شما باید از دو نوع پودر یا کرم استفاده کنید که یکی از کرم ها را تیره تر و دیگری را روشن تر از پوستتان انتخاب کنید.

و معمولاً در این روش کانسیلر شما باید حداقل ۲ درجه روشن تر از پوست شما باشد.

البته به جز کانتورینگ برای زیبایی و زاویه دار کردن قسمت چانه شما می توانید از روش تزریق ژل چانه هم استفاده نمایید.

برای مطالعه » فیشیال صورت چیست

کانتورینگ صورت برای چانه و گردن

کانتورینگ و زاویه سازی پیشانی

برای کانتورینگ و زاویه سازی پیشانی هم پیشانی شما باید صاف و کوچک به نظر برسد که برای این کار باید مرکز پیشانی را با استفاده از هایلایتر صاف و برجسته کرده و دو طرف خارجی پیشانی را با استفاده از برنزر تیره تر کنید.

کانتورینگ و زاویه سازی پیشانی

کانتورینگ و زاویه سازی اطراف چشم

عمل کانتورینگ صورت و زاویه سازی برای اطراف چشم استفاده می شود، البته این روش بسیار حساس و خطرناک میباشد و شما باید دقت کنید که برای زاویه دار کردن اطراف چشم حتماً حتماً این کار را در یک کلینیک کاملاً معتبر و شناخته شده انجام دهید.

در این روش از یک رنگ تیره روی پلک آیا فقط در قسمت فرو رفتگی پشت پلک استفاده می‌شود تا ظاهر کاملاً ضعیف طبیعی خود را حفظ کند.

در زیر چشم برای رفع تیرگی های احتمالی باید از کانسیلرهای روشن تر استفاده کرد تا هم تیرگی های زیر چشم برطرف شود و هم سطح روی گونه کمی برجسته تر شود.

برای مطالعه » آشنایی با روش میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی ندای سلامت

کانتورینگ و زاویه سازی اطراف چشم

کانتورینگ و زاویه سازی بینی

عمل کانتورینگ برای بینی هم استفاده می‌شود و برای کوچک کردن و زیباتر کردن بینی می توان بر روی آن عمل کانتورینگ را انجام داد.

در این روش شما می توانید با استفاده از هایلایتر در مرکز و پایین بینی یک نقطه ایجاد کنید و آن را با کانسیلر ها مخلوط کنید.

کانتورینگ و زاویه سازی بینی

کانتورینگ صورت چقدر طول می کشد

در مورد اینکه کانتورینگ صورت چقدر ممکن است زمان ببرد بستگی به این دارد که شما از کدام یک از روشهای ذکر شده برای کانتورینگ یا زاویه سازی صورت استفاده نمایید.

معمولا این عمل برای هر یک از روشهای ذکر شده کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

کانتورینگ صورت چقدر طول می کشد

ماندگاری کانتورینگ صورت

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجای مقاله کانتورینگ صورت داده شد اگر شما از روش جراحی استفاده نمایید کانتورینگ صورت به صورت دائمی بر روی پوست شما خواهد ماند، در صورتی که از روش‌های مانند تزریق ژل، چربی، بوتاکس، لیفت بانخ استفاده نمایید.

در صورتی که استانداردهای لازم در هر یک از این روشها رعایت شود و شما توصیه ها و مراقبت های پزشکی بعد از کانتورینگ صورت را به صورت کامل انجام دهید ماندگاری آن می‌تواند حداکثر تا یکسال بر روی پوست صورت شما باشد.

استفاده از روش گریم هم که ماندگاری آن دست خود شماست و با توجه به اینکه از لوازم آرایش مخصوص استفاده شده است هر موقع که بخواهید شما می‌توانید اثرات آن را از بین ببرید.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات مزووایت تراپی در کلینیک ندای سلامت

ماندگاری کانتورینگ یا زاویه سازی صورت چقدر است

کانتورینگ صورت لاغر

عمل کانتورینگ صورت برای صورت های لاغر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که زاویه سازی صورت های لاغر باعث زیبایی دو چندان این مدل صورت ها می شود، صورتی که شما در چهره اکثر مدل های معروف هم مشاهده می کنید.

البته در صورتی که صورت شما تپل و یا چاق است، و استفاده از کانتورینگ صورت بر روی آن جوابگو نباشد شما می‌توانید برای جوانسازی پوست خود به جای استفاده از کانتورینگ از هایفوتراپی صورت استفاده نمایید.

و همچنین در مقاله آموزشی چگونه صورتی چاق داشته باشیم راهکارهایی به شما ارائه شده است تا بتوانید همواره صورتی چاق و گونه های تپل داشته باشید، و از زیبایی و جذابیت صورت خود لذت ببرید.

کانتورینگ صورت لاغر

سئوالات متداول در مورد کانتورینگ صورت ؟

هزینه کانتورینگ صورت ؟

برای استعلام قیمت کانتورینگ صورت شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

روش های متداول برای کانتورینگ صورت ؟

کانتورینگ صورت با جراحی، کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ، کانتورینگ صورت با تزریق ژل، کانتورینگ صورت با تزریق چربی، کانتورینگ صورت با گریم از روش های متداول عمل کانتورینگ یا زیباسازی صورت هستند.

ایمپلنت و کانتورینگ صورت چیست ؟

ایمپلنت و کانتورینگ نام دیگر زاویه سازی صورت که به آن اصطلاحا مادلینگ صورت هم گفته می‌شود.

کاندیدای مناسب برای کانتورینگ صورت ؟

تمامی افرادی که برای رفع چین و چروک صورت خود نیاز به عمل زیباسازی دارند، و تمامی افرادی که به دنبال جوانسازی و زیبایی پوست صورت و نواحی مختلف صورت خود هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین