تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک راه موثر برای برطرف کردن گودی، سیاهی و کبودی زیر چشم و اطراف چشم می باشد.

شما با استفاده از تزریق کردن یک نوع فیلر معتبر و استاندارد می توانید تمامی سیاهی و گودی موجود در زیر چشم و اطراف چشم خود را به صورت کامل برطرف نمایید.

همانطور که می‌دانید افراد مختلف در اثر افزایش سن و یا مشکلات کبدی با مشکل سیاهی و گودی زیر چشم مواجه هستند، این مسئله موجب از بین رفتن زیبایی صورت خواهد شد.

و متاسفانه هر چقدر هم که سن فرد بالاتر برود میزان سیاهی و گودی و یا حتی چین و چروک در اطراف چشم بیشتر خواهد شد.

در این مقاله آموزشی ما قصد داریم یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم یعنی تزریق فیلر زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم.

و شما هم اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک روش علمی و تضمینی برای برطرف کردن گودی و سیاهی زیر چشم و اطراف چشم خود هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران و همچنین سایر مراکز زیبایی پوست در شهر تهران بر اساس دو فاکتور مهم تعیین می شود.

ابتدا استفاده از یک برند معتبر فیلر برای تزریق زیر چشم و یا اطراف چشم که معمولا در کلینیک های معتبر و شناخته شده از برندهایی مانند فیلر هیالورونیک اسید برای این منظور استفاده خواهد شد.

که این مورد تاثیر مستقیم بر روی قیمت تزریق فیلر زیر چشم خواهد داشت.

و مورد بعدی هم میزان دوز تزریق شده در زیر چشم و اطراف چشم که این مورد بستگی به میزان سیاهی و گودی زیر چشم شما دارد، که این میزان دوز توسط پزشک متخصص پوست تعیین می شود.

برای اینکه شما بتوانید به راحتی هزینه فیلر زیر چشم ۱۴۰۱ را استعلام نمایید، ما یک لینک ارتباطی با تیم مشاوره کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت را در بخش زیر در اختیار شما قرار داده ایم که از طریق آن می توانید با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

عکس فیلر زیر چشم

در بخش زیر شما می توانید تصویر قبل و بعد از تزریق فیلر را که متعلق به یکی از مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت می باشد را مشاهده نمایید.

و همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید چند روز پس از تزریق فیلر زیر چشم تمامی سیاهی و گودی موجود در زیر چشم این مراجعه کننده عزیز به صورت کامل برطرف شده است.

توجه » در کلینیک های تخصصی پوست، گاها بسیاری از متخصصین و یا حتی مردم به جای استفاده از واژه تزریق فیلر زیر چشم از عبارت تزریق ژل استفاده می کنند.

عکس فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

نحوه تزریق کردن فیلر زیر چشم به این صورت است که ابتدا پزشک متخصص پوست با بررسی میزان سیاهی و گودی ایجاد شده در زیر چشم و اطراف چشم فرد مراجعه کننده یک برند معتبر را برای تزریق انتخاب می کند.

معمولا امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست از برند هایی مانند هیالورونیک اسید، اسید پلی ال لاکتیک، هیدروکسی لاپاتیک کلسیم و غیره برای تزریق فیلر زیر چشم و یا اصطلاحا مزوژل  زیر چشم استفاده می شود.

سپس پزشک پس از تعیین برند فیلر نقاط مورد نظر جهت تزریق فیلر به زیر چشم را انتخاب می کند.

سپس با استفاده از یک سوزن خیلی نازک به آرامی به زیر پوست شما وارد می‌شود تا سیاهی و گودی موجود در آن ناحیه را پر کند.

و برای اینکه شما در زمان تعزیه هیچگونه دردی را احساس نکنید ناحیه تزریق و اطراف آن با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس و ضدعفونی می شوند.

بعد از تزریق مکه شما نیازمند یکسری مراقبت ها برای قبل و بعد از انجام تزریق فیلر هستید که این موارد توسط پزشک به شما گفته خواهد شد.

برای مطالعه » رفع سیاهی کشاله ران

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

فیلم تزریق فیلر زیر چشم

شما می توانید برای مشاهده فیلم تزریق فیلر زیر چشم به کانال آپارات ندای سلامت مراجعه نمایید و در این کانال علاوه بر مشاهده نمونه کارهای تزریق فیلر زیر چشم سایر خدمات زیبایی ارائه شده در کلینیک تخصصی پوسته ندای سلامت مانند فیشیال صورت که جز خدمات پاکسازی پوست محسوب می شود.

میکرونیدلینگ یکی از روش های جدید و نوین برای زیبایی صورت محسوب می شود.

و همچنین خدمات دیگری نظیر مزووایت تراپی که یکی دیگر از خدمات جدید و نوین که امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا ارائه می‌شود را می توانید در این کانال مشاهده نمایید.

البته در صورت برقراری ارتباط با همکاران ما در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت یک کاتالوگ کامل از نمونه کارهای تزریق فیلر زیر چشم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

توجه » درمان سریع سیاهی دور چشم

انواع فیلر زیر چشم

برای انجام تزریق فیلر زیر چشم در ابتدا گفتیم که از برندهای مختلفی می توان استفاده کرد که در این بخش هر یک از این برند های معتبر را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • هیالورونیک اسید
  • اسید پلی ال لاکتیک
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم
  • پروفایلو
  • Revofil

هیالورونیک اسید:

یکی از معروفترین فیلر هایی که برای تزریق زیر چشم می توان از آن استفاده کرد برند هیالورونیک اسید است.
این ماده به صورت طبیعی در بدن ما انسان ها تولید می شود، و با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی حاصل شده است امروز از این برند برای موارد زیبایی از جمله رفع سیاهی و گودی زیر چشم هم استفاده خواهد شد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این نوع فیلر مقاله هیالورونیک اسید چیست را مطالعه نمایید.

اسید پلی ال لاکتیک:

اسید پلی ال لاکتیک یکی دیگر از برندهای معتبر فیلر است که می تواند باعث افزایش تولید کلاژن در زیر پوست شما شود و این برند هم می‌تواند به صورت کامل سیاهی و گودی زیر چشم را برطرف نماید.

یکی از مزیتهای فیلر اسید پلی ال لاکتیک این است که برای تزریق مقدار خیلی کمی از آن هم در صورتی که زیر پوست شما تزریق شود می‌تواند اثر خود را به صورت کامل بگذارد و تمامی سیاهی و گودی موجود در زیر چشم شما را برطرف نماید.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم:

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم یکی دیگر از برندهای فیلر است که مانند دو برند قبلی می‌تواند زمینه تحریک و تولید کلاژن در زیر پوست شما را برطرف نماید و از مزیت های مهم این برند این است که با انواع پوست ها می تواند سازگار باشد.

برای مطالعه » آشنایی با منافذ باز پوست و نحوه بستن آن ها به کمک روش های علمی و خانگی

پروفایلو:

فیلر پروفایلو هم جز برند های معتبر برای تزریق فیلر زیر چشم محسوب می شود، از آن جا که چشم جز نواحی بسیار حساس و آسیب پذیر صورت محسوب می شود، پس بنابر این باید از برند های معتبر و مورد تایید FDA برای تزریق در این ناحیه استفاده کرد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این نوع فیلر مقاله پروفایلو چیست را مطالعه نمایید.

رووفیل:

Revofil همانطور که می دانید یکی از فیلرهای بسیار با کیفیت است که کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند تاثیرات چشمگیری در چهره شما به وجود آورد، مخصوصا برای تزریق در زیر چشم به منظور برطرف کردن سیاهی و گودی در این ناحبه از صورت.

جهت آشنایی بیشتر با این برند معتبر پیشنهاد می کنیم که مقاله ژل رووفیل را مطالعه نمایید.

انواع فیلر زیر چشم

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

یکی از سوالات پرتکراری که مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت در ابتدا از همکاران ما می پرسند در مورد عوارض تزریق فیلر زیر چشم است.

در پاسخ به این سوال باید گفت که حذف کردن فیلر به زیر چشم هم مانند سایر روش های زیبایی دارای یک سری عوارض اولیه و کاملا طبیعی می باشد که این موارد اصلا جای نگرانی ندارد و بعد از گذشت چند ساعت به صورت کامل برطرف خواهد شد.

عوارضی مانند مقداری کبودی و یا تورم و یا شاید تا حد قرمزی در ناحیه تزریق را شما مشاهده خواهید کرد که این موارد کاملا طبیعی است و بعد از چند ساعت برطرف خواهد شد.

البته این در صورتی است که شما برای فیلر زیر چشم حتما از یک برند معتبر فیلر استفاده نمایید.

و این کار هم طبیعت هم باید توسط یک پزشک متخصص پوست انجام شود تا بتواند نقاط مناسب برای تزریق در ناحیه زیر چشم و اطراف چشم شما را به خوبی شناسایی نمایید و مقدار دوز مناسبی از فیلر را نیز به ناحیه زیر پوست و اطراف پوست چشم شما تزریق کند.

برای مطالعه » راه های کوچک کردن بینی

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم

همانطور که در بخش قبلی گفته شد مشاهده مقداری کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم کاملا طبیعی می باشد و بعد از گذشت چند ساعت برطرف خواهد شد.

معمولا پزشکان بعد از تزریق کردن فیلر زیر چشم محل تزریق و کمی ماساژ می دهند و بر روی آن کمپرس یخ قرار می دهند که این مورد نیز می تواند کمک کند تا عوارض طبیعی بعد از تزریق به سرعت برطرف شود.

البته خود شما نیز اگر به صورت استاندارد بتوانید کار ماساژ را انجام دهید می توانید از این عوارض اولیه راحت شوید و برای منظور شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش ماساژ صورت با نحوه اصولی ماساژ پوست صورت آشنا شوید.

تنها موردی که برای کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم می تواند نگران کننده باشد این است که شما انجام فرآیند تزریق فیلر زیر چشم را در یک مکان غیر معتبر مانند آرایشگاه های زنانه انجام داده باشید که اگر این کبودی بعد از گذشت چند ساعت در زیر چشم شما برطرف شود حتما باید به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید که این مورد را بررسی کند.

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق چربی به باسن در کلینیک زیبایی ندای سلامت

کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم با توجه به برندی که شما از آن استفاده کرده اید می تواند بین ۹ ماه تا یک سال دوام داشته باشد.

البته مورد دیگری هم که می‌تواند باعث افزایش ماندگاری فیلر در زیر چشم شما شود این است که شما باید مراقبت های لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم را به صورت کامل انجام دهید که این دستورالعمل و مراقبت ها توسط پزشک بعد از تزریق به شما ارائه خواهد شد.

برای مطالعه » آشنایی با روش لیفت شقیقه و تاثیرات آن برروی پوست

ماندگاری فیلر زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

بعد از انجام تزریق فیلر زیر چشم پزشک شما یک سری دستورالعمل‌ها به شما ارائه می‌دهد که شما ملزم به رعایت آنها هستید.

هر چه قدر این دستورالعمل ها را شما بهتر اجرا کنید مطمئنا میزان ماندگاری فیلر در زیر چشم شما افزایش پیدا خواهد کرد و نتیجه بهتری را از انجام این عمل زیبایی به دست می آورید.

بعد از تزریق فیلر زیر چشم به احتمال زیاد پزشکی کمپرس یخ را بر روی ناحیه تزریق قرار میدهد و ناحیه تزریق آب آرام ماساژ می دهد تا عوارض اولیه آن به سرعت برطرف شود.

شما هم سعی کنید که بعد از تزریق تا مدت دو هفته از انجام فعالیت های سنگین ورزشی پرهیز نمایید.
به هیچ عنوان به ناحیه تزریق دست نزنید و به آن فشار وارد نکنید.

تا مدت ۷۲ ساعت سعی کنید که به هیچ عنوان به ناحیه تزریق هیچگونه آب و رطوبت ای وارد نشود.
به مدت دو هفته از مصرف سیکار و دخانیات اجتناب نمایید.

توجه » در صورتی که علاقه مند هستید که بعد از تزریق فیلر زیر چشم و برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم های همواره صورتی چاق و گونه های تپل داشته باشید و از این طریق زیبایی منحصر به فردی را به صورت خود اضافه نمایید، در مقاله آموزشی چگونه صورتی چاق داشته باشیم که به صورت دائمی برروی صورت ماندگار باشد، راه کارهایی ارائه شده است که در این زمینه به شما کمک می کند.

در صورتی که به دنبال راه کارهایی برای داشتن صورتی چاق و گونه هایی تپل و جذاب هستید، مطالعه این مقاله آموزشی خالی از لطف نیست.

و همچنین سعی کنید که بعد از فیلر زیر چشم از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید و ترجیحا مصرف هرگونه دارو با هماهنگی پزشک انجام شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام بوتاکس پیشانی و نتایج حاصل از آن

مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

سوالات متداول در مورد تزریق فیلر زیر چشم؟

قیمت تزریق فیلر زیر چشم؟

جهت استعلام هزینه تزریق فیلر زیر چشم با شماره های 02188503893 و 09128881646 تماس بگیرید.

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر زیر چشم به فرآیندی گفته می شود که در آن با تزریق کردن یک برند فیلر به زیر چشم، کبودی، سیاهی و گودی زیر چشم به طور کامل برطرف خواهد شد.

کلینیک معتبر تزریق فیلر زیر چشم در تهران؟

کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده معتبر ترین کلینیک فیلر زیر چشم در تهران است.

برای مطالعه » درمان ماه گرفتگی پوست

مزایای تزریق فیلر زیر چشم؟

از جمله مهم‌ترین مزایای که تزریق کردن فیلر چشم می تواند برای شما داشته باشد رفع گودی و سیاهی زیر چشم ها و همچنین رفع خطوط و چین و چروک های اطراف چشم و زیر چشم است.

و مهمترین مزیت این روش هم این است که این روش یک روش غیرتهاجمی و بدون درد است و دوران نقاهت خاصی هم ندارد و در کمترین زمان شما می توانید نتایج مثبت بعد از تزریق فیلر زیر چشم را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام تزریق چربی به واژن در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

کاندیدای مناسب برای تزریق فیلر زیر چشم؟

تمامی افرادی که به دلیل افزایش سن و یا دیگر موارد با مشکل سیاهی و گودی زیر چشم مواجه هستند می توانند از تزریق فیلر زیر چشم برای برطرف کردن مشکل استفاده نمایند.

توجه » درمان قطعی چین و چروک زیر چشم

آیا تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

خیر، همانطور که گفته شد در زمان تزریق کردن فیلر به زیر پوست شما با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی در ناحیه تزریق، این ناحیه کاملا بی‌حس می‌شود و شما هیچگونه دردی را در زمان تزریق احساس نخواهید کرد.

برای مطالعه » آشنایی با روش لیفت ابرو و تاثیرات آن برای بالا بردن ابروها و پیشانی

به غیر از تزریق فیلر زیر چشم از چه روش های دیگری می توان برای رفع گودی چشم استفاده کرد؟

تزریق کردن چربی زیر چشم:

استفاده از روش تزریق چربی هم یکی از روشهایی است که می‌توان برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم از آن استفاده کرد.

استفاده از بوتاکس:

استفاده از روش تزریق بوتاکس هم یکی دیگر از روش های است که در کلینیک های تخصصی پوست برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم میتوان از آن استفاده کرد.

در واقع با انجام بوتاکس زیر چشم هم به صورت کامل تمامی سیاهی و گودی موجود در زیر چشم برطرف خواهد شد.

برای مطالعه » آشنایی با بوتاکس بینی و نتایج حاصل از آن

استفاده از روش هایفو:

هایفوتراپی هم یکی از روش‌های جدید و مدرن برای زیباسازی و جوانسازی پوست است.

در برخی از مواقع ممکن است که شما زمانی که به یک کلینیک تخصصی پوست برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم مراجعه می‌کنید تشخیص پزشک شما استفاده از روش هایفو دور چشم برای برطرف کردن سیاهی و گودی اطراف چشم باشد.

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق چربی به لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

استفاده از روش میکرودرم:

در صورتی که حجم سیاهی و گودی زیر چشم خیلی کم باشد ممکن است که تشخیص پزشک شما برای برطرف کردن این میزان سیاهی و گودی استفاده از روش میکرودرم ابریژن باشد.

استفاده از روش mesotherapy :

یکی دیگر از متد های بی خطر و بدون عوارضی که می تواند در کمتر از نیم ساعت، تمامی چین و چروک ها، سیاهی و گودی زیر چشم و اطراف چشم، و تمامی لکه های پوستی اطراف چشم را به صورت کامل از بین ببرد استفاده از روش مزوتراپی دور چشم است، که به صورت سرپایی انجام می شود، که در آن با استفاده از سوزن های بسیار ریز، آنزیم ها و ویتامین های ضروری به زیر پوست شما تزریق می شود.

و پس از گذشت 8 هفته شما می توانید نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایید.

آیا تزریق فیلر زیر چشم دائمی است؟

خیر، تزریق فیلر زیر چشم دائمی نیست اما با توجه به برند فیلری که به ناحیه زیر چشم تزریق می شود، هر چقدر از برند های معتبر که د راین مقاله آموزشی 3 برند معتبر و با کیفیت را به شما معرفی کردیم استفاده شود، میزان ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم افزایش پیدا می کند.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن و روش های مختلف آن در بهترین کلینیک زیبایی تهران.

تزریق فیلر زیر چشم مورد تایید FDA و سازمان بهداشت جهانی (WHO) است؟

بله، در صورت استفاده از یک برند معتبر فیلر جهت تزریق، این متد زیبایی کاملا مورد تایید FDA و WHO قرار گرفته است.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

میزان فیلر تزریق شده به زیر چشم باید چقدر باشد؟

میزان قیلر تزریق شده به زیر چشم بستگی به میزان گودی و سیاهی زیر چشم دارد، که این موضوع در جلسه مشاوره توسط متخصص مربوطه بررسی می شود.

برای مطالعه » عمل قوز قرنیه چیست و نحوه کنترل این بیماری به چه صورت می باشد؟

آیا تزریق فیلر زیر چشم خطرناک است؟

خیر، در صورتی که این عمل زیبایی در یک کلینیک تخصصی و تحت نظر یک پزشک انجام شود، هم از یک برند معتبر فیلر برای تزریق استفاده می شود، و هم این که میزان دوز مناسبی را پزشک به زیر چشم شما تزریق می کند، و دیگر هیچ خطری برای چشم شما وجود ندارد.

ضمن این که در صورت نارضایتی امکان تخلیه فیلر نیز وجود دارد.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

در صورتی که مراجعه کنندگان بعد از تزریق فیلر زیر چشم از نتایج آن راضی نبودند، آیا امکان تخلیه فیلر وجود دارد؟

بله، از آن جایی که از فیلر های موقت برای تزریق فیلر زیر چشم استفاده می شود در صورت نارضایتی امکان تخلیه آن وجود دارد.

مگر این که مراجعه کنندگان خودشان درخواست استفاده از فیلر های دائمی را داشته باشند، که معمولا بعد از توضیحات پزشک در این باره مراجعه کنندگان هم توجیه می شوند که باید از فیلر های موقت استفاده نمایند.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین