بهترین مطب کاشت ابرو در تهران

بهترین مطب کاشت ابرو در تهران

برای حل معضل ریزش موهای ابرو پیدا کردن بهترین مطب کاشت ابرو در تهران اولین مرحله است. نگران نباشید همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید شما اول مرحله را طی نمودید. مطب زیبایی ندای سلامت یکی از معتبرترین مراکز کاشت ابروی طبیعی در خیابان سهروردی تهران است.

دلایل ریزش ابرو ها

ریزش ابرو ها نیز همانند ریزش موی سر به دلایل مختلفی وابسته است. از مهترین دلایل ریزش ابرو ها می توان به وارثت، بوحود آمدن مشکل در مقدار هرمون های بدن، اصلاح بیش از اندازه ابروها و استفاده از برخی داورهای شیمیایی اشاره کرد.

بهترین مطب کاشت ابرو در تهران

مطب زیبایی ندای سلامت به عنوان بهترین مطب کاشت ابرو در تهران تمام خدمات مربوط به کاشت ریش و سیبیل، ابر و مو را تحت نظر پزشکانی متخصص و کادری با تجربه انجام خواهد داد. شما با حضور در مطب ندای سلامت تهران، علاوه بر استفاده از خدمات کاشت ابرو، می توانید از سایر خدمات زیبایی این مجموعه نیز استفاده نمایید.

مراحل کاشت ابرو در مرکز سهروردی

به طور معمول کاشت ابرو به دو روش FIT و FUT صورت می گیرد. هر یک از این دو روش مزایا و معایب مختص به خود را دارند.

شما پس از تعیین وقت قبلی و حضور در مطب، مشاوره رایگان پزشکی دریافت کرده و پزشک معالج بهترین روش کاشت ابرو را به شما معرفی خواهد نمود.

استفاده از بهترین دستگاه کاشت ابرو

از آنجا که هدف مطب زیبایی ندای سلامت از ارائه خدمات زیبایی در کنار کسب درآمد، کسب رضایت مشتریان و ایجاد یک برند منطقه ایی است، ما برای تمام خدمات کاشت ابر و کاشت مو خود از به روز ترین دستگاه ها استفاده می کنیم.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف مرکز تخصصی کاشت مو در تهران.

هزینه کاشت ابرو در تهران

قطعا هزینه کاشت ابرو در تهران به عوامل ماننده سابقه پزشک، امکانات و تجهیزات مطب کاشت ابر و نتیجه نهایی بستگی داد. با این حال هرچند مطب زیبایی ندای سلامت دارای سابقه 10 ساله و تیمی متخصص و با تجربه است، اما بهترین هزینه کاشت ابرو در تهران را به شما پیشنهاد خواهد داد.

توجه » با استفاده از خدمات لیفت ابرو نیز می توان فرم جذاب برای ابرو ها بوجود آورد.

دریافت تخفیف بهترین مطب کاشت ابرو در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف کاشت مو طبیعی، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال بهترین مطب کاشت ابرو در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و زیبایی را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف کاشت ابرو و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مطب کاشت مو ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز تخصصی کاشت ابرو : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین