تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن در کلینیک تخصصی ندای سلامت تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست انجام می شود. شما می توانید برای داشتن یک اندام زیبا و جذاب بهترین کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو در تهران مراجعه نمایید، و جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام تزریق ژل به باسن، هزینه، مزایا، معایب و مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق ژل به باسن می توانید ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

لازم به ذکر است کلینیک ندای سلامت یکی از کلینیک های تخصصی برای تزريق ژل به باسن می باشد که شما می توانید از طریق لینک زیر اقدام به رزرو وقت برای دریافت خدمات تزریق ژل در باسن در کلینیک تخصصی ندای سلامت کنید.

تزریق ژل به باسن چیست

عده زیادی از افراد در خصوص اینکه تزریق ژل باسن چگونه انجام میشود و چقدر هزینه دارد؟ سوال می پرسند به همین علت ما در این بخش قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم.

مسئله زیبایی اندام موضوع  بسیار مهمی هم برای خانمها و هم برای آقایان محسوب می‌شود و تمامی قسمتهای بدن و ماهیچه های موجود با استفاده از ورزش کردن و با استفاده از روش های زیبایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند تقویت می‌شوند و با افزایش حجم و فرم دهی مناسب باعث زیبایی اندام شما می شود.

در نواحی مختلف بدن عضلات باسن هم نیاز به فرم دهی مناسب دارند و یکی از راه های متداول که متخصصین برای فرم دهی باسن و رسیدن به فرم ایده‌ آل پیشنهاد می‌ کنند انجام تزریق ژل به باسن می باشد.

البته بسیاری از متخصصین در وهله اول به مراجعه‌کنندگان خود ورزش کردن را پیشنهاد می‌کنند،  اما افراد زیادی هستند که تایم مناسبی برای ورزش ندارند پس ناگزیر به استفاده از این روش هستند.

در واقع تزریق ژل به باسن یک روش درمانی آرایشی است که به افراد کمک می‌کند تا به فرم و اندازه باسن ایده آل و خود برسند.

شیوه های درمانی دیگری برای فرم دهی و حجم دادن به باسن وجود دارد که یکی از این شیوه ها تزریق چربی به باسن می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این شیوه درمانی به صفحه تزریق چربی به باسن مراجعه نمایید.

ماده ای که در زمان تزریق ژل به باسن تزریق می شود باعث افزایش حجم و قوس مناسب در ناحیه باسن می شود و می‌توان این مواد را در هر نقطه که نیاز به حجم گرفتن دارد تزریق کرد.

اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم باید بگوییم که فیلر که به ناحیه باسن تزریق می شود در واقع یک ماده پر کننده است که البته در نواحی مختلف مانند صورت و رفع چین و چروک های صورت و رفع گودی چشم هم تزریق می شود.

این فیلر همان ماده ای است که در دیگر روش ها مانند تزریق ژل لب هم از آن استفاده می شود و می توان از آن برای فرم دهی باسن هم استفاده کرد.

نحوه تزریق ژل به باسن

در این بخش قصد داریم به بررسی نحوه تزریق ژل به باسن و نتیجه نهایی آن بپردازیم. همانطور که در بخش های قبلی گفته شد تزریق ژل به باسن یک روش کاملاً غیر تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

در این روش مقداری کمی اسید هیالورونیک با استفاده از تزریق به ناحیه باسن وارد می شود و پس از آن با فشار دست در جای مناسب خود قرار می گیرد.

و همچنین از پرکننده های دیگری مانند سیلیکون و کلاژن برای تقویت عضلات باسن استفاده می شود.
ضمن اینکه این روش تنها روش تایید شده توسط FDA می باشد و علت آن هم این است که این روش به صورت کاملاً غیر تهاجمی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

شما می توانید برای اطمینان از نتایج این شیوه درمانی در ادامه عکس ژل باسن یا عکس تزریق ژل به باسن را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است تزریق ژل لب یکی دیگر از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که اکثر افراد امروزه از این شیوه درمانی برای حالت دادن و حجیم کردن لب های خود استفاده می کنند شما می توانید برای دریافت وقت تزریق ژل لب و استعلام قیمت این شیوه درمانی به صفحه تزریق ژل لب روسی در ندای سلامت مراجعه کنید.

فیلر باسن چیست

عده زیادی از افراد در خصوص فيلر باسن سوال می پرسند همانطور که گفته شد به عمل زیبایی تزریق ژل به باسن اصطلاحا تزریق فیلر باسن نیز می گویند که از فیلرباسن برای حجم و فرم دهی به باسن استفاده می شود.

یکی دیگر از خدمات تخصصی ندای سلامت عمل لیپوماتیک می باشد که همانند لیپوساکشن به عنوان یک عمل غیر تهاجمی برای برداشتن چربی های اضافه می باشد. شما می توانید برای اطلاع از نحوه انجام آن و هزینه این شیوه درمانی مقاله عمل لیپوماتیک چیست را مطالعه نمایید.

انواع ژل‌ های تزریقی به باسن

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع ژل های تزریقی به باسن بپردازیم. لازم است بدانید یکی از انواع ژل تزریقی اسکالپترا می باشد که عملکرد آن کاملا متفاوت از سایر ژل های پوستی می باشد. برخلاف دیگر شیوه های که چربی را از طریق لیپوساکشن جمع آوری می کنند این شیوه تنها روی ناحیه باسن تاثیر می گذارد.

لازم است بدانید اسکالپترا به جای اضافه کردن حجم با موادی مثل اسید هیالورونیک ماده ای با نام پلی ال – لاکتیک اسید را به لایه پوستی افراد اضافه می کند. در ارتباط با این ماده باید بدانید مکانیسم تولید کلاژن طبیعی در بدن افراد را تحریک می کند.

در حال حاضر ژل پوستی اسکالپترا مجوز استفاده در هیچ ناحیه ای از بدن به غیر از صورت را ندارد. در نهایت تزریق اسکالپترا در باسن مورد تایید سازمان بهداشت نمی باشد. بنابراین اطلاعات بالینی زیادی در خصوص نتایج مورد انتظار آن نیز وجود ندارد اما همانطور که ذکر شد عده ای از افراد که از این درمان استفاده کرده اند از نتایج آن نیز راضی هستند. در ادامه به معرفی انواع ژل های تزریقی به باسن می پردازیم.

  • ژل باسن Aquafilling
  • ژل اسکالپترا
  • ژل اسید هیالورونیک
  •  تزریق سیلیکون نرم به باسن
  • تزریق هیدروژل 

عده زیادی از افراد به دنبال راهکار برای درمان و فرم دهی بینی گوشتی خود هستند، تزریق ژل یکی از شیوه های درمانی و راهکار ها برای بینی های گوشتی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این شیوه درمانی به صفحه تزریق ژل بینی گوشتی مراجعه کنید.

انواع مدل برای تزریق ژل باسن

حالا در این بخش به بررسی انواع مدل برای تزریق ژل به باسن می پردازیم. برای لیفت باسن بدون استفاده از جراحی از چندین مدل خاص استفاده می شود. متناسب با سلیقه بیمار امکان دارد از ترکیب چندین مدل با هم استفاده نمود. در جدول زیر رایج ترین مدل های تزریق ژل باسن را شرح داده ایم می توانید مدل دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کنید.

انواع مدل باسنروش انجام تزریق ژل
مدل مربعیدر مدل مربعی برای تزریق ژل به باسن تمرکز بر ایجاد حالت زاویه دارد می باشد همچنین در 3 الی 4 جلسه در هر سوی باسن بین 3 الی 5 تزریق صورت می گیرد.
قلبی شکلمدل قلبی شکل معمولا فرم طبیعی باسن را دارد و دوام این نوع ژل حدود 18 ماه می باشد.
مدل گرد یا مدل باسن برزیلیتزریق در مدل باسن برزیلی یک شیوه تخصصی انتقال ژل می باشد که اندازه و شکل باسن را بدون ایمپلنت افزایش خواهد داد.
وی (V) شکلهیپ دیپ (فرورفتگی کنار ران) پر نخواهد شد اما در مدت زمان کوتاهی فرم V می‌ گیرد.
مدل A شکلشبیه به مدل قلبی می باشد با این تفاوت که بخش های نزدیک کمر برآمدگی کمتری پیدا خواهند کرد.

مزایای تزریق ژل به باسن

اگر بخواهیم در مورد مزایای تزریق ژل به باسن صحبت کنیم باید بگوییم که این روش یک روش کاملاً غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی ندارد همچنین در زمان تزریق ژل به باسن جلسات مشاوره و جلسات درمانی به سرعت انجام می‌گیرد.

ضمن اینکه زمان بهبودی برای تزریق ژل به باسن بسیار سریع است و در صورتی که شما توصیه های پزشک متخصص و مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق ژل به باسن که در ادامه در مورد آنها صحبت می‌کنیم رعایت کنید خیلی زود به فرم ایده‌آل خود می‌رسید.

عمل بزرگ کردن باسن یا تزریق ژل به باسن موجب می شود افراد باسنی پر تر و سفت تر داشته باشند. بهترین مزایای این شیوه درمانی این می باشد که تزریقات محرک کلاژن به مدت 2 سال در بدن افراد باقی خواهد ماند و احتیاجی به ترمیم در یک زمان کوتاه ندارند.

یکی از شیوه های کاربردی در عین حال ساده برای از بین بردن مشکلات شقیقه و زیبا کردن چهره افراد تزریق ژل می باشد که در این شیوه درمانی انواع ژل که در برندهای گوناگون وجود دارد مطابق با نظر پزشک و همچنین نظر مراجعه انتخاب می شود شما می توانید به منظور نحوه تزریق ژل به این ناحیه و استعلام قیمت آن به صفحه تزریق ژل به شقیقه مراجعه کنید.

عوارض تزریق ژل به باسن

اگر در خصوص عوارض تزریق ژل به باسن اطلاعی ندارید با ما همراه باشید در این بخش قصد داریم به بررسی عوارض و ماندگاری تزریق فیلر به باسن بپردازیم.

در صورتی که شما در جلسه مشاوره با پزشک متخصص توصیه های پزشک را به خوبی گوش کنید و مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به باسن را جدی بگیرید عوارض چندانی استفاده از این روش برای شما ندارد.

تنها موردی که می توان جز معایب و عوارض ژل باسن در مورد آن صحبت کرد این است که تزریق ژل به باسن ماندگاری کمتری نسبت به تزریق چربی دارد و ماندگاری روش تزریق ژل به باسن معمولاً بین یک تا سه سال می باشد.

از دیگر عوارض خفیفی که استفاده از این روش می‌ تواند داشته باشد مقداری تورم، تجمع اندک مایع در برخی نواحی تزریق، و درد بسیار خفیف در ناحیه تزریق است.

عوارض کاملاً طبیعی بوده و خیلی زود برطرف می شوند و معمولا سه روز پس از تزریق ژل به باسن این عوارض به کلی از بین خواهد رفت اما اگر زمانی این عوارض تشدید پیدا کرد و زمان طولانی تر شد شما باید این مورد را به پزشک متخصص خود بگویید.

تزریق چربی به واژن یکی دیگر از خدمات تخصصی ندای سلامت دیگر شیوه درمانی برای زیبا سازی، رفع چین و چروک و سفت کردن واژن می باشد که اکثر افراد به دنبال نتایج درمانی این شیوه هستند. به همین منظور می توانید برای اطمینان از این شیوه درمانی به صفحه عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن در ندای سلامت مراجعه کنید.

چه مقدار ژل باید به باسن تزریق شود

در مورد اینکه چه مقدار ژل باید به باسن تزریق شود باید گفت که این مورد بستگی به این دارد که شما انتظار دارید باسن شما چه مقدار افزایش حجم داشته باشد.

البته در جلسه مشاوره پزشک متخصص با شما انجام می دهد نکات ایمنی و استانداردهای لازم در مورد میزان تزریق ژل به ناحیه باسن به شما گفته خواهد شد و طبیعتاً هر چقدر ژل بیشتری به ناحیه باسن تزریق شود شما شاهد افزایش حجم بیشتری خواهید بود.

البته توصیه می‌کنیم که در این مورد شما به حرف پزشک متخصص خود گوش دهید و آن میزان ژلی که برای تزریق به ناحیه باسن شما تجویز می کند را بپذیرید چرا که تزریق بیش از حد فیلر و ژل به ناحیه باسن می تواند منجر به عفونت شود.

معمولا طبق گفته بسیاری از متخصصین در این زمینه حدود 40 سی سی از ژل به ناحیه باسن تزریق می شود، ضمنا باید یک برند معتبر و شناخته شده هم برای تزریق ژل به باسن مورد استفاده قرار گیرد، در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب انواع مارک های باکیفیت ژل مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به باسن

اگر در خصوص مراقبت های قبل از تزریق ژل به باسن اطلاعاتی ندارید مطالعه این بخش را به شما پیشنهاد می کنیم.

در خصوص مراقبت های قبل از تزریق ژل به باسن باید بگوییم قبل از تزریق ژل به باسن شما حتما باید به یک کلینیک تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود داشته باشید.

اگر داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا از رژیم‌های غذایی خاصی استفاده می کنید حتماً باید این مورد را به پزشک متخصص خود بگویید همچنین پیشنهاد می شود که قبل از تزریق ژل به باسن رژیم های غذایی خود را کنار بگذارید.

تزریق ژل به واژن یکی از راهکار ها برای بانوانی می باشد که علاقه مند به افزایش ناحیه تناسلی می باشند به همین منظور به دنبال نتایج درمانی این شیوه هستن. شما می توانید نمونه کار های استفاده از این شیوه درمانی را در صفحه عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن

در خصوص مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن باید بدانید بعد از تزریق ژل به باسن تمام نکاتی را که پزشک متخصص به شما گوشزد می‌کند خیلی خوب گوش دهید و آنها را مو به مو انجام دهید. برخی از مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن به شرح زیر می باشد:

  1. سعی کنید که ناحیه تزریق را به آرامی ماساژ دهید و این کار علاوه بر جلوگیری از خون مردگی یا ایجاد ندول، موجب پخش شدن یکنواخت ژل در باسن می شود. بعد از انجام تزریق ژل به باسن رژیم های غذایی خود را به طور کلی کنار بگذارید.
  2. سعی کنید بعد از انجام این کار از ورزش های سنگین مخصوصاً ورزشهایی که به به ناحیه پایین تنه شما فشار می آورد خودداری کنید.
  3. از پوشیدن شلوار تنگ و لباس زیر تنگ خودداری کنید.
  4. در دوران نقاهت خود سعی کنید از نشستن طولانی مدت خودداری کنید و همچنین هنگام نشستن هم سعی کنید که زیر باسن خود کوسن یا بالش نرم بگذارید.
  5. پس از تزریق ژل از رژیم غذایی با کربوهیدارت بالا استفاده نمایید از مواردی که دارای بیشترین میزان کربوهیدرات هستند می توان به جو دو سر، پرتقال، نخود، سیب زمینی و لوبیا اشاره نمود.

هزینه تزریق ژل به باسن

هزینه تزریق ژل باسن در کلینیک تخصصی ندای سلامت به دو عامل می‌تواند بستگی داشته باشد، ابتدا نوع فیلری که برای تزریق در نظر گرفته می‌شود و میزان فیلری که توسط پزشک متخصص در ناحیه باسن تزریق می شود از عواملی است که در قیمت تزریق ژل به باسن «هزینه تزریق ژل به باسن. نی نی سایت» تاثیر گذار است.

البته قبل از انجام تزریق شما باید به کلینیک تخصصی پوست مراجعه کنید و یک جلسه مشاوره برای شما در نظر گرفته می‌شود که در این جلسه مشاوره پزشک متخصص با دریافت اطلاعات لازم است شما و نتیجه ای که شما انتظار دارید بعد از تزریق ژل به باسن در اندام شما حاصل شود نوع فیلر و میزان فیلر تزریق شده را برای شما در نظر می گیرد و قیمت نهایی تزریق ژل به باسن را به شما اعلام می کند.

شما می توانید این جلسه مشاوره را به صورت تلفنی نیز برگزار کنید و از طریق لینک زیر با کادر مجرب کلینیک تخصصی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به باسن

افرادی که باسن آن ها فرم مناسبی ندارد و عضلات باسن آنها لاغر است می توانند از این روش استفاده نمایند. افرادی که زیاد فرصتی برای ورزش کردن ندارند با استفاده از تزریق ژل به باسن می‌توانند به فرم ایده‌آل خود برسند.

آیا تزریق ژل به باسن درد دارد ؟

خیر همان طور که گفته شد این روش یک روش غیر تهاجمی است و با استفاده از بی حسی موضعی در ناحیه تزریق انجام می شود.

دوران نقاهت تزریق ژل به باسن چند روز طول میکشد ؟

معمولا تزریق ژل به باسن دوران نقاهت زیادی ندارد و دوران‌نقاهت این روش حدود 3 الی 4 روز است.

چه روش های دیگری برای فرم دهی باسن وجود دارد؟

به غیر از روش تزریق ژل به باسن شما می توانید بنا به تشخیص پزشک خود از روش های کاربردی و نوین دیگری به نام تزریق چربی به باسن نیز استفاده نمایید که این روش هم می تواند موجب زیبایی و فرم دهی به باسن شما شود، و یکسری مشکلات مانند عدم تقارن باسن را برطرف نماید.

در بخش زیر به برخی از سوالات متداول کاربران وبسایت زیبایی ندای سلامت که در مورد تزریق ژل به باسن پرسیده ام پاسخ داده‌ایم.

بخش زیر را مطالعه نمایید باز هم اگر سوالی داشتید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ندای سلامت سوالات خود را از همکاران ما بپرسید و در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت تزریق ژل باسن چقدر است؟

اگر نمی دانید هزینه ژل باسن چقدر است برای استعلام قیمت ژل باسن شما می توانید با شماره های 02188503893 و 09128881646  تماس بگیرید.

بهترین کلینیک تزریق ژل به باسن در تهران کجاست ؟

کلینیک تخصصی ندای سلامت بهترین کلینیک تزریق ژل به باسن در تهران است این کار را تحت نظر بهترین متخصصین انجام می دهد.

میزان تزریق ژل به باسن چقدر می باشد ؟

معمولاً طبق گفته بسیاری از متخصصین در این زمینه حدود ۴۰ سی سی از ژل به ناحیه باسن تزریق می شود.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین