مرکز رفع کک و مک با لیزر ND:YAG

مرکز رفع کک و مک با لیزر ND:YAG

لیزر ND:YAG یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای رفع کمک و مک و انواع لکه های پوستی می باشد که امروزه در تمامی کلینیک های تخصصی پوست از این دستگاه پیشرفته برای برطرف کردن کک و مک ها و لکه های پوستی که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کم شدن اعتماد به نفس در افراد مختلف می شود استفاده شده است.

دستگاه لیزر ND:YAG کاملا بی خطر و ایمن می باشد، و این دستگاه به دلیل داشتن طول موجب بلند هیچگونه آثار سوختگی، قرمزی و یا التهاب را بر روی پوست شما باقی نخواهد گذاشت، و به همین دلیل است که از آن به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای برطرف کردن لکه های پوستی یاد می کنند.

همانطور که می دانید دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد یک روش موثر و کارآمد می باشد، اما استفاده از تکنولوژی لیزر در حوزه زیبایی پوست و مو صرفا برای از بین بردن موهای زائد نیست، بلکه از این تکنولوژی می توان برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی نیز استفاده کرد.

پس اگر تمایل دارید در مورد متد درمانی ان دی یاگ اطلاعات بیشتری را بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

لیزر ND:YAG چیست

لیزر ان دی یاگ جزو لیزر های جامد می باشد که دارای یک میله ی کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود.

پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد، این فرآیند موجب رفع کک و مک و به وجود آمدن پوست تازه می شود.

در بخش قبل گفته شد که دستگاه ND:YAG یک روش ایمن برای برطرف کردن انواع کک و مک و عارضه های پوستی به حساب می آید و علت این کم خطر بودن این است که این دستگاه دارای پالس بلند 160 نانومتری است، و این میزان پالس سبب شده است که اشعه دستگاه ان دی یاگ دارای طول موج بسیار بلندی باشد و دیگر به سطح پوست آسیب وارد نکند، دقیقا مشابه دستگاه های بروز و پیشرفته لیزر نظیر دستگاه لیزر الکساندرایت که هیچگونه عوارض جانبی را برای فرد ندارد.

از دیگر قابلیت های لیزر ان دی یاگ می توان به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه همانند دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره و قهوه ای هم مناسب می باشد، البته هر یک از این دستگاه های لیزر بسیار مهم است که باید توسط یک فرد کاربلد و متخصص مورد استفاده قرار گیرد، چرا که عدم آگاهی به طرز استفاده از این دستگاه ها می تواند عوارضی مثل سوختگی و التهابات پوستی را به همراه داشته باشد.

لیزر ND:YAG چیست

هزینه لیزر ND:YAG

هزینه در نظر گرفته شده برای لیزر ان دی یاگ در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران بسته به تعداد جلسات مراجعه و همچنین استفاده از این فناوری برای کل بدن و یا بخش هایی از بدن بستگی دارد.

از طریق لینک درج شده در بخش زیر شما می توانید با بخش پشتیبان کلینیک زیبایی ارتباط برقرار نمایید و قیمت لیزر ان دیاگ را برای صورت و سایر نواحی بدن استعلام نمایید.

کاربرد های لیزر ND:YAG

از این لیزر اندیاگ کیوسویچ (Nd Yag Q.Switch) در موارد زیر استفاده می شود:

  • رفع کک و مک صورت
  • رفع آثار خالکوبی و رفع تاتو با لیزر ان دیاگ
  • از بین بردن رگ های عنکبوتی مانند روی بینی
  • برطرف کردن قارچ ناخن
  • رفع مو های زائد (البته برای لیزر موهای زائد دستگاه های دیگری نیز وجود دارد که مانند دستگاه ان دیاگ بی خطر و بدون عوارض جانبی هستند.)
  • درمان تومور های عروقی روی صورت
  • استفاده از لیزر ان دیاگ برای رفع سیاهی کشاله ران
  • تعداد جلسات کم نسبت به سایر دستگاه های لیزر درمانی
  • استفاده از دستگاه لیزر ان دیاگ برای درمان ماه گرفتگی پوست

کاربرد های لیزر ND:YAG

مرکز رفع کک و مک با لیزر ND:YAG

شما با حضور در مطب زیبایی ندای سلامت تهران، پس از تعیین وقت قبلی، تحت مشاوره رایگان پزشک متخصص قرار خواهید گرفت تا بهترین شیوه رفع کک و مک را برای شما تجویز نماید. علاوه براین شما با حضور در مطب ندای سلامت به عنوان معتبرترین مرکز رفع کک و مک با لیزر ND:YAG، می توانید از سایر خدمات زیبایی این مجموعه نیز استفاده نمایید.

آیا استفاده از لیزر ان دی یاگ درد به همراه دارد ؟

به طور معمول استفاده از لیزر هایی که تخریبی هستند مانند لیزر های دی اکسید کربن (co2) در زمان استفاده درد به همراه خواهند داشت که پس از اتمام زمان استفاده از لیزر به سرعت بهبود خواهد یافت. اما از آنجا که لیزر ND:YAG تخریبی نمی باشد، درد قابل توجهی نیز به همراه نخواهد داشت. در این مورد تنها احساس سوزش و خارش خفیف گزارش شده است.

برای مطالعه » کرایوتراپی چیست

آیا افراد یا پوست تیره هم میتوانند از لیزر ND:YAG استفاده کنند ؟

معمولا استفاده از لیزر برای افراد با پوست تیره توصیه نمیشود زیرا امکان آنکه پوست تیره در برابر لیزر نتیجه مطلوب را نداشته باشد. اما در مورد این لیزر موضوع متفاوت می باشد تا جایی که افراد با پوست تیره تر هم میتوانند با درصد بالاتری از موفقیت از این لیزر استفاده کنند.

استفاده از لیزر  ND Yag Q.Switch چه عوارض جانبی خواهد داشت ؟

معمولا بعد از استفاده از هر نوع لیزری خارش ، سوزش ، التهاب و حتی آثار کبودی ظاهر میشود و با توجه به نوع لیزر و شدت استفاده از آن میزان التهاب پوست متفاوت خواهد بود ، اما باید در نظر داشته باشید که التهاب ایجاد شده توسط لیزر سطحی بوده و به سرعت بهبود میابد.

اقدامات لازم و مهم پس از استفاده از لیزر ND Yag

  1. تا جایی که می تواند از قرار گرفتن در برابر تابش نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.
  2. پوست خود را خنک نگه دارید و در فضای خنک بمانید.
  3. پس از انجام لیزر، کمپرس آب یخ روی سطوح ملتهب پوست بگذارید.
  4. درصورت امکان از کرم های ترمیم کننده استفاده کرده و در مورد انتخاب نوع کرم با پزشک خود مشورت نمایید.

دریافت تخفیف لیزر اندیاگ در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع کک و مک با لیزر ND:YAG، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال معتبرترین مرکز رفع کک و مک با لیزر ND:YAG در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی در تهران را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف لیزر ان دی یاگ و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

برای مطالعه » پرمویی یا هیرسوتیسم چیست

آدرس مرکز Nd Yag Q.Switch ندای سلامت : خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها لیزر اندیاگ کیوسویچ : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

مطالعه مقالات مرتبط:

4 پاسخ
  1. جایی معرفی میکنید که کیوسوئیچ داشته باشن من برم اونجا.ممنون میشم ازتون گفت:

    سلام خال اسپیلوس هم با دستگاه شما رفع میشه؟من جاهای دیگه کیوسوئبچ انجام داده ام ولی نتیجه ای ندیده ام.شما راه درمانی برای این ندارید؟

      1. سلام بله. روش لیزر درمانی موجب از بین رفتن رگ های ضعیف بر اثر واریس میشه اما شما می تونید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 02188503986 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین