تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی یک نوع عمل زیبایی غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می‌شود که در آن با تزریق کردن یکی از برندهای معتبر فیلر به گودی بینی عوارضی مثل انحراف بینی که در اثر شکستگی یا دیگر موارد به وجود آمده است به صورت کامل برطرف می شود.

همانطور که می دانید یکی از روش های سنتی و قدیمی برای برطرف کردن برخی از مشکلات بینی نظیر انحراف و یا شکستگی استفاده از روش جراحی بینی است، اما خوب جراحی عوارض خاص خودش را دارد که از وجود این عوارض اطلاع دارید و به همین دلیل بسیاری از افراد ممکن است که از انجام جراحی بینی هراس داشته باشند و ترجیح دهند از روشهایی مانند تزریق کردن ژل به بینی استفاده نمایند.

در صورتی که شما هم تمایل دارید برخی از مشکلات مربوط به بینی خود را با کمک روش کاربردی تزریق ژل به بینی برطرف نمایید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این روش کاربردی و علمی را از جوانب مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

تزریق فیلر به بینی

قیمت تزریق ژل به بینی

معمولا اولین سوالی که کاربران وب سایت مطب زیبایی ندای سلامت بعد از برقراری ارتباط با همکاران ما می پرسند در ارتباط با هزینه و قیمت تزریق ژل به بینی است.

تزریق کردن فیلر و ژل به بینی به دو عامل بستگی دارد، یکی برند فیلر مورد نظر برای تزریق، در ادامه انواع برندهای معتبر فیلر برای تزریق کردن ژل به بینی را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوم میزان دوز تزریق که این میزان دوز توسط پزشک مربوطه تعیین می شود و بستگی به میزان انحراف ایجاد شده در بینی شما دارد.

برای این منظور پیشنهاد می شود که از طریق لینک زیر همین حالا با کارشناسان کلینیک تخصصی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید، تا ضمن دریافت مشاوره رایگان یک وقت قبلی برای شما رزرو شود و هزینه انجام تزریق کردن ژل به بینی نیز به شما اعلام شود.

نحوه تزریق ژل به بینی

نحوه انجام تزریق ژل به بینی به این صورت است که ابتدا یک سری نقاط مورد نظر جهت تزریق کردن ژل به بینی بروی بینی شما که معمولا این نقاط مربوط به بخش گودی بینی است مشخص می شود.

قبل از مشخص کردن این نقاط معمولا پزشک برای این که شما در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنید از مواد بی حس کننده موضعی به نام Lidocaine و یا Plocaine استفاده می کند.

با استفاده از این مواد بی حس کننده در زمان تزریق شما دیگر هیچگونه دردی را احساس نمی کنید و به همین دلیل است که عمل زیبایی تزریق ژل به بینی یک عمل غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می شود.

سپس بعد از بی حس کردن نقاط مورد نظر فیلر توسط سرنگ های دارای کانول به بینی شما تزریق می شود.

بعد از تزریق هم شما کمی التهاب در ناحیه تزریق شده احساس می کنید که این امری کاملا طبیعی است و پس از مدتی برطرف خواهد شد.

و این نکته را هم به یاد داشته باشید که بلافاصله بعد از تزریق شما نمی توانید نتایج دلخواه خود را از تزریق کردن ژل به بینی مشاهده نمایید و تا زمانی که فیلر تزریق شده جذب بافت های سلولی نشود نتیج این عمل زیبایی مشخص نخواهد شد.

ضمنا بعد از تزریق ژل به بینی اگر شما علاقه مند هستید که فاصله لب بالایی و بینی شما کاهش پیدا نماید، می توانید از پزشک خود درخواست نمایید که با استفاده از تکنیک لیفت لب که این روش هم بدون نیاز به جراحی و یک روش غیر تهاجمی است، فاصله بینی و لب بالایی شما را کاهش دهد.

بعد از اتمام کار پزشکان شما می توانید که به منزل مراجعه نمایید، درنهایت پزشک یکسری دستورالعمل‌ها به شما ارائه می‌دهد که شما موظف به اجرای آنها هستید تا افتادگی و انحرافات بینی شما بعد از گذشت یک زمان مشخص به طور کامل برطرف شود.

نحوه تزریق ژل به بینی

ماندگاری تزریق ژل به بینی

در صورتی که برای تزریق کردن ژل به بینی از یک برند معتبر و استاندارد مانند برند هیالورونیک اسید استفاده نمایید ماندگاری تزریق ژل به بینی می تواند بین هفت ماه تا یک سال برای شما دوام بیاورد.

البته به غیر از این برند برند های معتبر دیگری هم وجود دارد مانند برند رووفیل که در کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا از این برند هم برای تزریق کردن ژل به بینی استفاده می شود.

و یکی دیگر از برند های معتبر برای تزریق فیلر به بینی استفاده از برند پروفایلو است که این برند هم می تواند میزان ماندگاری بالایی را برای شما به همراه داشته باشد.

توجه به توضیحات ارائه شده در مورد تزریق کردن ژل به بینی، توجه داشته باشید که این روش یک روش دائمی محسوب نمی شود و به صورت موقت می تواند بین ۷ ماه تا یکسال برای شما ماندگاری داشته باشد.

ماندگاری تزریق ژل به بینی

تزریق ژل دائمی به بینی

در صورتی که زیباجویان و مراجعه کنندگان کلینیک زیبایی نداس سلامت تهران تمایل داشته باشند می‌توانند از روش تزریق ژل دائمی نیز استفاده نمایند.

البته تزریق کردن ژل دائمی به بینی مورد پسند بسیاری از افراد نمی باشد، چرا که ممکن است به هر دلیلی شما از نتایج تزریق کردن ژل به بینی راضی نباشید و در صورتی که از فیلر های موقت استفاده نمایید به راحتی می‌توانید آن را تخلیه نمایید.

اما اگر از فیلر های دائمی استفاده کنید تخلیه کردن آن کار بسیار دشواری است، و ضمنا یکسری عوارض را برای شما به همراه دارد.

تزریق ژل دائمی به بینی

سن تزریق ژل به بینی

برای تزریق کردن فیلر به بینی سن خاصی را نمی توان ذکر کرد و به طور کلی تمامی افرادی که با مشکلاتی نظیر افتادگی بینی و یا انحرافات بینی مواجه هستند می توانند از این روش برای رفع نواقص بینی خود استفاده کنند.

البته نکته ای که در این جا بسیار حائز اهمیت می باشد این است که عمل تزریق کردن ژل به بینی حتما باید در یک کلینیک معتبر و شناخته شده و تحت نظر یک پزشک انجام شود.

چرا که ممکن است میزان انحراف بینی شما خیلی زیاد باشد و در این صورت پزشک تصمیم بگیرد که به جای استفاده از روش تزریق کردن ژل به بینی از روش های دیگر برای رفع این نواقص استفاده نماید.

برای مطالعه » قوز قرنیه چیست

سن تزریق ژل به بینی

عوارض تزریق ژل به بینی

با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش قبل در صورت مراجعه به یک کلینیک معتبر و تایید شده و انجام تزریق فیلر به بینی تحت نظر یک پزشک متخصص پوست، عمل زیبایی تزریق ژل به بینی مانند سایر عمل های زیبایی تزریق کردن فیلر به سایر نقاط بدن مانند تزریق ژل به باسن و غیره دارای عوارض خطرناکی برای شما نیست.

البته یکسری عوارض طبیعی مانند سایر روش های زیبایی برای این روش وجود دارد، مانند ایجاد التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق، در برخی موارد نادر هم ایجاد کبودی در ناحیه تزریق و مشاهده می شود.

که معمولا پزشک در چنین مواقعی از کمپرس یخ برای رفع التهاب و کبودی استفاده می کند، عوارض طبیعی بعد از گذشت چند ساعت به طور کامل برطرف خواهد شد.

توجه : دقت داشته باشید که استفاده از هر یک از این روش های زیبایی یک سری عوارض اولیه برای شما به همراه دارد.

به عنوان مثال شما زمانی که تزریق ژل به لب هم انجام می دهید در اطراف لب شما مقداری کبودی و التهاب مشاهده می شود که این عوارض همانطور که گفته شد بعد از گذشت چند ساعت به طور کامل رفع می شود.

برای مطالعه » بهترین روغن برای پوست صورت

عوارض تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی بعد از عمل

برخی افراد که از روش عمل جراحی و یا لیفت بینی برای زیبایی بینی خود استفاده می‌کنند و بعد از عمل از نتایج مورد نظر آن چندان راضی نیستند، می توانند برای دستیابی به نتیجه دلخواه خود روش تزریق ژل به بینی را نیز با مشورت یک پزشک متخصص امتحان کنند.

مزیت استفاده از این روش این است که شما از ژل های موقت استفاده می‌کنید و در صورت نارضایتی می توانید آن را تخلیه نمایید.

شما حتی می‌توانید این روش را برای زیباسازی و حجم دهی به سایر نقاط بدن نیز انجام دهید، با استفاده از تزریق ژل به چانه می توانید نواقص ایجاد شده برروی آن را برطرف نمایید.

مثلا با استفاده از تزریق ژل گونه حالت برجستگی را به گونه های خود اضافه نمایید.

همچنین استفاده از تزریق ژل به واژن هم می توانید مشکلاتی مثل تیرگی واژن و عدم تقارن واژن را برای شما برطرف نمایید.

به تازگی در بسیاری کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا از جمله کلینیک های زیبایی معتبر در ایران استفاده از روش تزریق ژل به شقیقه هم برای رفع خطوط ایجاد شده در این ناحیه استفاده می شود، و شما به کمک یک فیلر معتبر می توانید عمل لیفت شقیقه را بدون هیچ عوارض جانبی انجام دهید.

تزریق ژل به بینی بعد از عمل

تزریق ژل به بینی استخوانی

استفاده از روش تزریق فیلر به بینی معمولا برای بینی های استخوانی هم استفاده می‌شود و می‌توان به کمک این روش زیبایی یک فرم زیبا را برای بینی های استخوانی به وجود آورد.

همانطور که می‌دانید بینی های استخوانی بینی هایی هستند که از پوست نازک برخوردار بوده و ضخامت بسیار کمی دارند، و ممکن است که نظر برخی از پزشکان به این صورت باشد که استفاده از روش تزریق فیلر به بینی برای برخی از بینی های استخوانی چند مناسب نباشد و تنها یک پزشک و مهارت بسیار بالا می‌تواند با روش تزریق ژل به بینی برای بینی های استخوانی یک فرم زیبا را به وجود آورد.

برای مطالعه » قرص هیرویت چیست

تزریق ژل به بینی استخوانی

تزریق ژل به بینی گوشتی

بینی های گوشتی نوعی دیگر از بینی محسوب می شوند که بر خلاف بینی های استخوانی دارای ضخامت بیشتری هستند، استفاده از روش تزریق ژل به بینی برای بینی های گوشتی زیاد توصیه نمی شود.

چرا که بینی های گوشتی را معمولا با استفاده از روش‌های جراحی می توان یک فرم دلخواه را برای آنها به وجود آورد.

در صورتی که فرم بینی شما گوشتی و بزرگ است و به دنبال راه کاری برای کوچک کردن آن هستید، می توانید با مطالعه مقاله راه های کوچک کردن بینی با روش های مختلف و علمی برای کوچک کردن بینی های گوشتی آشنا شوید.

البته معایبی مثل انحرافات خیلی کم را با استفاده از تزریق ژل به بینی برای بینی های گوشتی نیز می توان برطرف کرد.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

تزریق ژل به بینی گوشتی

مزایای تزریق ژل به بینی

مهمترین مزیت های استفاده از روش تزریق ژل به بینی را می توان در موارد زیر ذکر کرد:

  • یک روش غیر تهاجمی و بدون عوارض
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • نیاز به بستری شدن و دوران نقاهت طولانی مدت ندارد
  • فاصله پس از تزریق می توانید به منزل مراجعه نمایید
  • نتایج آن را در مدت زمانی کوتاه می توانید مشاهده کنید
  • عدم وجود جای زخم یا بخیه بر روی بینی

برای این که بعد از عمل زیبایی تزریق ژل به بینی شما نتایج ذکر شده را سریعا مشاهده نمایید، باید از یک برند معتبر فیلر استفاده کنید که در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب انواع مارک های معتبر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

مزایای تزریق ژل به بینی

سوالات متداول در مورد تزریق ژل به بینی؟

هزینه تزریق ژل به بینی؟

برای استعلام قیمت تزریق ژل به بینی شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

دکتر خوب برای تزریق ژل به بینی؟

خانم دکتر ندا بابازاده مدیریت کلینیک زیبایی ندای سلامت و بهترین متخصص پوست در تهران خدمات تزریق ژل به بینی را با استفاده از معتبرترین برند های فیلر برای شما زیباجویان عزیز انجام می دهد.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به بینی؟

به طور کلی افرادی که دارای بینی های برجسته هستند و بینی آنها با فرورفتگی یا انحراف مواجه است و ظاهر مناسبی ندارد می توانند از این روش برای زیبایی بینی خود استفاده کنند.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

مدت زمان انجام تزریق ژل به بینی؟

معمولا با توجه به میزان انحراف ای که در بینی به وجود آمده است حداکثر مدت زمان تزریق کردن فیلر به بینی بین ۲۵ تا ۵۰ دقیقه است.

برای مطالعه » آشنایی با درمان ماه گرفتگی پوست در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران

تزریق ژل به بینی برای چه افرادی مناسب نیست؟

معمولا افراد زیر ۱۸ سال و یا زنان باردار یا شیرده کاندیدای مناسبی برای تزریق کردن ژل به بینی نیستند.

و افرادی هم که به بیماری های خاصی مانند بیماری دیابت و بیماری های قلبی مبتلا هستند نیز بهتر است که از این روش استفاده نکنند.

افرادی نیز که دارای بیماریهای خاص پوستی هم هستند بهتر است که از این روش امتناع نمایند.

برای مطالعه » بررسی علت جوش روی چانه و راههای برطرف کردن جای جوش روی چانه و نقاط مختلف صورت

فیلم تزریق ژل به بینی؟

برای مشاهده فیلم تزریق ژل به بینی شما می توانید به کانال آپارات ندای سلامت مراجعه نمایید، و در این کانال علاوه بر مشاهده نمونه کارهای تزریق فیلر به بینی، و تزریق کردن فیلر به بخش های مختلف صورت، سایر خدمات زیبایی ندای سلامت مانند فیشیال صورت که برای پاکسازی پوست صورت استفاده می شود.

خدمات میکرونیدلینگ برای رفع لک و آکنه و انواع ضایعه های پوستی برروی نقاط مختلف صورت.

و همچنین خدمات تزریق چربی برای فرم دهی به سایر نقاط صورت و بدن نیز در این بخش قرار داده شده است.

توجه » معمولا روش تزریق کردن چربی در کلینیک های مختلف زیبایی به این صورت است که از چربی های اضافه شکم و پهلو استخراج می شود، و به عنوان مثال با استفاده از تزریق چربی به لب حالت برجسته برای لب ها پدید می آید.

با استفاده از تزریق چربی به باسن هم فرم ایده آل و جذاب برای ناحیه باسن ایجاد می شود.

و با استفاده از تزریق چربی به واژن هم برای تنگ کردن واژن که در اثر زایمان و یا روابط جنسی کنترل نشده گشاد شده است استفاده می شود.

برای مطالعه » علت لک صورت چیست و چگونه می توان لکه های پوستی را درمان کرد.

به جز روش تزریق ژل به بینی از چه روش های دیگری برای زیبایی بینی استفاده می شود؟

به غیر از روش تزریق ژل به بینی از روش های زیر هم برای زیبایی و فرم دادن به بینی استفاده می شود:

استفاده از دستگاه هایفو:

روش هایفوتراپی هم یکی از روش‌های غیرتهاجمی و نوین است که برای زیبا سازی بخش های مختلف صورت و بدن می توان از آن استفاده کرد، از جمله استفاده از روش هایفوتراپی بینی هم که یکی از روش هایی است که می‌تواند با ایجاد کلاژن سازی در سطح پوست بینی باعث زیبایی و جذابیت بینی شود.

استفاده از روش بوتاکس:

استفاده از روش بوتاکس بینی همه یکی دیگر از روش هایی است که برای زیبایی فرم بینی می توان از آن استفاده کرد.

به کار بردن روش تزریق بوتاکس باعث می شود که عضله ها و سلول های مرده در اطراف بینی به صورت کامل فلج شده و با جذب ماده بوتاکس به بافتهای سلولی این عضلات مجددا بازسازی شود.

برای مطالعه » ماساژ با روغن زیتون برای لاغری

استفاده از mesotherapy:

یک روش کاربردی دیگر برای زیباسازی فرم بینی استفاده از روش مزوتراپی بینی است، که کاملا بی خطر و بدون عوارض می باشد، و به صورت سرپایی و بدون نیاز به سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت انجام می شود.

آیا تزریق ژل به بینی مورد تایید سازمان های بهداشت جهانی قرار گرفته است؟

بله FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا و همچنین WHO یا همان سازمان بهداشت جهانی استفاده از تزریق فیلر به بینی را برای رفع انحرافات جزیی بینی تایید کرده اند، البته به شرطی که از فیلر های معتبر برای تزریق استفاده شود.

برای مطالعه » انواع ماسک صورت چیست و بهترین زمان برای استفاده از ماسک چه موقعی است؟

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین