تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن، امروزه روابطه زناشویی در گرو یکسری مسائل است که هم زنان و هم مردان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

یکی از این موارد مهم بحث مربوط به روابط جنسی بین زوجین می باشد که باید در یک چارچوب مشخصی به آن توجه ویژه‌ای شود.

همانطور که می دانید امروزه آمار بسیار بالایی که از طلاق‌ها در کشور ما اتفاق می‌افتد یکی از دلایل مهم آن هم بحث روابط جنسی می باشد، و مشکلاتی که در مورد روابط جنسی زوجین وجود دارد می تواند کار آنها را به جدایی بکشاند.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی راهکارهایی برای رفع برخی از معضلات و مشکلات جنسی زنان و مردان وجود دارد که در این زمینه می‌تواند به زوجین کمک کند یکی از این راهکار های پزشکی تزریق ژل به واژن و ناحیه تناسلی خانمها می باشد که می تواند باعث افزایش حجم ناحیه تناسلی بانوان شود.

اما سوال اینجاست که چه کسانی به زیبایی ناحیه توافق تناسلی خود اهمیت می دهند و چه کسانی می توانند این کار را انجام دهند و چه افرادی می‌توانند کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به ناحیه تناسلی باشند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا عمل زیبایی بدون خطر و عوارض تزریق ژل به واژن را از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن می تواند به عوامل متعددی مانند میزان افتادگی و لاغری واژن، نوع واژن و میزان ژل تزریق شده به واژن برای رفع مشکلات آن بستگی داشته باشد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام هزینه تزریق ژن به واژن از طریق لینک زیر با مشاورین مطب زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

تزریق ژل در واژن به چه صورت انجام می شود

همان طور که می دانید ناحیه تناسلی بانوان و یا همان واژن با گذشت زمان و افزایش سن دیگر شادابی قبل را نداشته و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این موضوع مطمئنا برای خانم ها بسیار آزار دهنده است.

و مهمتر از همه اینکه همسر آنها نیز از رابطه جنسی دلسرد می شود.

با پیشرفت تکنولوژی امکان جوانسازی واژن از طریق پروتز واژن یا همان تزریق ژل به لابیا میسر خواهد بود.

متد زیبایی تزریق کردن ژل به واژن به این صورت انجام می‌شود که پزشک متخصص زنان اقدام به تزریق کردن ژل به واژن یا همان ناحیه تناسلی خانم ها به افزایش چربی در ناحیه لابیا ماژور می کند.

تزریق ژل به واژن که به آن عمل زیباسازی واژن بدون جراحی نیز گفته می شود، فرآیندی است که در آن ابتدا پزشک یکسری نقاط را برای تزریق انتخاب می کند، سپس بخش های مختلف واژن توسط مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس می شود، و میزان دوز مشخصی از ژل به ناحیه واژن توسط سوزن های بسیار ریز تزریق می شود.

پس از انجام مراحل تزریق واژن و ناحیه تناسلی دیگر مشکلاتی نظیر سیاهی، افتادگی لبه های واژن، گشادی واژن، و عدم تقارن بین لابیا ماژور ها را نخواهد داشت.

ضمنا دیواره های واژن نیز نسبت به قبل سفت تر می شود و انعطاف پذیری آن هم بالا می رود.

برای مطالعه » تزریق ژل به باسن

تزریق ژل در واژن به چه صورت انجام می شود

تزریق ژل به لابیا

باید بگوییم که منظور از لابیا لبه های خارجی واژن که لابی‌های بزرگ یا لابیا ماژور نام دارند و با افزایش سن و گذشت زمان و در اثر رابطه جنسی و زایمان شادابی خود را از دست می‌دهند و افتاده و شل می شوند.

به این دلیل است که پزشک متخصص ابتدا با تزریق کردن ژل به ناحیه لابیا اقدام به جوانسازی واژن می کند به طور کلی تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان برای مواردی که در قسمت زیر به آن اشاره می‌کنیم انجام می‌شود.

برای مطالعه » بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد

تزریق ژل به لابیا

مزایای تزریق ژل به واژن

تزریق کردن ژل به واژن دارای یکسری مزایایی است و به همین دلیل است که امروزه این کار در بین بسیاری از خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد، مهم ترین مزیت های استفاده از این روش عبارتند از:

  • رفع چین و چروک ناحیه تناسلی
  • رفع لاغری واژن
  • رفع افتادگی پوست ناحیه تناسلی
  • رفع شل شدن پوست واژن
  • سفت شدن دیواره های واژن
  • رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی
  • تنگ شدن واژن
  • رفع افتادگی لابیا ماژور ها
  • رفع عدم تقارن لابیا ماژور ها
  • افزایش کیفیت رابطه جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها

بانوان با انجام این کار ضمن افزایش حجم و شادابی ناحیه تناسلی خود اعتماد به نفس از دست رفته خود را نیز به دست می‌آورند و همانطو که می دانید رابطه جنسی فاکتور بسیار مهمی در رابطه زناشویی است، که به کمک تزریق ژل به لابیا ماژور به راحتی و بدونه هیچگونه عوارض جانبی مشکلات عدیده ی ناحیه تناسلی برطرف خواهد شد.

برای مطالعه » علائم زگیل تناسلی

مزایای تزریق ژل به واژن

کاندید مناسب برای تزریق ژل به واژن

در مورد اینکه شما کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن هستید یا خیر، در این مورد پزشک متخصص باید یکسری معاینات بر روی ناحیه تناسلی شما انجام دهد و نظر قطعی را در این مورد پزشک متخصص بعد از جلسه مشاوره ای که با شما انجام خواهند داد به شما اعلام می کند.

در کل شما برای حتی کار های ساده تر مانند تزریق ژل لب هم نیاز به مشاوره پزشک دارید، چه برسد به تزریق کردن ژل به واژن که دارای حساسیت بیشتری است.

اما با توجه به مراجعین که ما داشتیم یک سری موارد را در مورد اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی هستید یا خیر در این بخش ذکر کرده ایم، کلیه افراد زیر می توانند کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به واژن باشند.

  • زنانی که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی، سیاهی، گشادی واژن شده‌اند
  • زنانی که پس از زایمان طبیعی دچار کشیدگی واژن و یا از بین رفتن لابیا ماژور شده‌اند.
  • کسانی که دچار مشکلات ژنتیکی هستند و زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست دادند.
  • زنانی که به طور ژنتیکی از لاغری لابیای واژن رنج می برند.
  • افرادی که به دلیل روابط جنسی متعدد زیبایی ناحیه تناسلی آن ها از بین رفته است

البته اینها مواردی است که به طور کلی ذکر شد و بهتر است که شما یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید تا پزشک متخصص با انجام معاینات لازم نظر قطعی را در این مورد به شما اعلام کند.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام تزریق چربی به واژن در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

کاندید مناسب برای تزریق ژل به واژن

کاندیداهای نامناسب تزریق ژل به واژن

برخی افراد ممکن است به دلیل لاغری و افتادگی واژن نیاز به تزریق ژل داشته باشند اما یکسری بیماری‌های زمینه‌ای در آنها وجود داشته باشد.

که تزریق ژل به ناحیه واژن زیاد آنها توصیه نمی شود این افراد نمی توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن باشند.

به طور کلی افراد زیر نمی توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به واژن باشند :

  • افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند.
  • بانوان مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانندلوپوس، تیزوئیدیت، روماتوئید، آسم و غیره
  • بانوانی که سابقه سکته مغزی و قلبی داشته اند
  • بانوان مبتلا به بیماری دیابتی
  • بانوان مبتلا به زگیل تناسلی فعال
  • بانوانی که بیماریهای خاص مانند سرطان آن و یا ام اس را دارند.
  • بانوان باردار و شیرده

البته باز هم می گویم که نظر قطعی در این مورد را به پزشک متخصص به شما ارجاع می کند پس بهتر است حتما یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه داشته باشید.

نکته » علاوه بر تزریق کردن ژل به واژن جهت شادابی و طراوت ناحیه تناسلی عمل بوتاکس واژن هم انجام می شود، و شما می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین زیبایی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن و روش های مختلف آن در بهترین کلینیک زیبایی تهران.

کاندیداهای نامناسب تزریق ژل به واژن

عوارض تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن علاوه بر مزایا و فوایدی که در موردش صحبت شد می تواند دارای یکسری عوارض هم باشد و بروز این عوارض در صورتی است که شما برای انجام این کار به یک پزشک متخصص مراجعه نکنید.

و انجام این کار را در یک کلینیک غیر معتبر و تحت نظر افراد ناکارآمد و بی تجربه و فاقد تخصص انجام دهید.

در صورت رعایت نکردن این موارد باید عوارضی مانند مواردی که در بخش زیر ذکر شده است را مشاهده نمایید، عوارض ذکر شده را مربوط به افرادی است که به کلینیک های غیر معتبر مراجعه کرده‌اند و دچار این مشکلات شده اند.

  • التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق
  • سفت شدن موقت در محل تزریق
  • عفونت سطحی در محل تزریق
  • تورم و کبودی ناحیه تناسلی
  • مشاهده لکه های قرمز در ناحیه تناسلی
  • آسیب به هورمون های جنسی بانوان
  • مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

داروهای تجویز شده از سوی پزشک را به موقع مصرف کنید.

به مدت ۵ روز روز تا بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی از داشتن رابطه جنسی پرهیز کنید.

به مدت ۵ الی ۱۰ روز بعد از حذف ژل به ناحیه تناسلی از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری کنید.

تا دو ماه بعد از تزریق در ناحیه تناسلی از انجام ورزش های سنگین به ویژه ورزشهایی که مربوط به پا و شکم است خودداری کنید.

البته خودتان هم از مالش و دستگاهی واژن خودداری کنید.

به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق از حمام رفتن خودداری کنید.

ضمنا برای در امان ماندن از عوارض خطرناک ناشی از تزریق ژل به واژن سعی کنید که از یک مارک معتبر ژل برای این موضوع استفاده نمایید، در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب انواع فیلر های معتبر و شناخته شده به شما معرفی شده است.

در صورت رعایت موارد ذکر شده قطعا مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و شما واژنی شاداب و با طراوت را خواهید داشت.

عوارض تزریق ژل به واژن

ماندگاری تزریق ژل به واژن

میزان ماندگاری تزریق کردن فیلر به ناحیه تناسلی در شرایطی که در زمان تزریق از یک برند معتبر مانند برند هیالورونیک اسید برای تزریق استفاده شود می تواند بین 8 ماه تا 1 سال باشد، و مسئله مهم این است که تزریقات زیبایی باید در کلینیک های مجهز پزشکی انجام شود.

پس اگر می خواهید نتایج حاصل از تزریق مدت زمان زیادی برای شما دوام بیاورد حتما از یک برند معتبر فیلر استفاده نمایید، ضمنا پس از جلسات درمانی پزشک یکسری دستور العمل های مهم را به شما ارائه می دهد که برای این که نتیجه بهتری را بدست آورید بهتر است که این دستورالعمل ها را رعایت نمایید.

تزریق ژل به واژن بهتره یا چربی

در مورد اینکه تزریق فیلر به واژن بهتره یا چربی باید یک جلسه مشاوره میان شما و پزشک متخصص انجام شود اما معمولا در اکثر موارد تزریق کردن ژل دارای کارآیی و تاثیرات مثبت بهتری می باشد.

چرا که تزریق کردن ژل به واژن و ناحیه تناسلی می تواند تاثیرات مثبتی مانند جوانسازی واژن و لابیا، افزایش حجم لب های واژن، سفت کردن ناحیه واژینال، کمک به درمان خشکی واژن، سفید کردن و تپل کردن واژن، و رفع افتادگی و شلی لابیا، از بین رفتن چین و چروک های اطراف واژن، همچنین این روش بدون درد و خونریزی بوده و دوران نقاهت آن هم کوتاه مدت می باشد و یک روش غیر تهاجمی هم محسوب می شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

تزریق ژل به واژن بهتره یا چربی

سوالات متداول در مورد تزریق ژل به واژن؟

آیا تزریق ژل به واژن درد دارد؟

خیر این روش یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچگونه دردی را نیز شما احساس نمی کنید.

هزینه تزریق ژل به واژن؟

جهت استعلام هزینه تزریق ژل به واژن می توانید با شماره 02188503893 تماس بگیرید

آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی زنان ضرر دارد؟

در صورتی که شما به یک کلینیک معتبر برای انجام این کار مراجعه کنید و طبق نظر پزشک متخصص کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به ناحیه تناسلی باشید این کار هیچ گونه عوارضی برای شما ندارد.

به غیر از تزریق ژل به واژن از چه روش های دیگری برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی خانم های می توان استفاده کرد؟

به غیر از روش تزریق ژل به واژن روش های کم خطر دیگری نیز وجود دارد، مثلا روش مزوتراپی واژن که همانند تزریق ژل به واژن کاملا بی خطر و بدون عوارض است، و بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی می تواند مشکلات ناحیه تناسلی را برطرف نماید.

سخن پایانی»

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد در صورتی که هر گونه سوال در مورد تزریق ژل به ناحیه تناسلی را دارید، و یا سوالات متداولی که در مورد مشکلات ناحیه تناسلی دارید می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، نظرات و سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در مطب زیبایی ندای سلامت در سریعترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

همچنین سایر راه های ارتباطی موجود در سایت ندای سلامت هم در اختیار شما عزیزان است که شما بتوانید از طریق شبکه های اجتماعی نیز با متخصصین این مجموعه در ارتباط باشید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین