از بین بردن و درمان خط اخم در تهران | بهترین مطب زیبایی سهروردی

از بین بردن و درمان خط اخم در تهران | بهترین مطب زیبایی سهروردی

برای از بین بردن و درمان خط اخم در تهران، بهترین مطب زیبایی سهروردی را انتخاب کنید. مطب زیبایی ندای سلامت تهران با پزشکانی متخصص، تجهیزاتی به روز و محیطی امن پذیرای حضور شما خواهد بود.

دلایل به وجود آمدن خط اخم

از مهمترین دلایل به وجود آمدن خط اخم در افراد مختلف، پیری و تابش ور آفتاب است. در صورتی که پوست بصورت طولانی مدت در معرض تابش آفتاب قرار بگیرد قسمت هایی از بافت خود را ازدست می دهد. بافت هایی زیرین نیز با گذر زمان خود را با شرایط جدید پوست وفق داده و باعث ایجاد خط اخم می شود. افزایش سن و پیری نیز تاثیری مشابه دارد. از بین رفتن درمیس، کاهش تکثیر سلولی، شلی پوست و کاهش الاستین همه و همه باعث ایجاد خط اخم های عمیق در سنین بالا خواهد بود.

از بین بردن و درمان خط اخم در تهران

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن و درمان خط اخم در تهران حتما بهترین مطب زیبایی سهروردی را انتخاب کنید. شما با حضور در مطب زیبایی ندای سلامت تهران پس از دریافت مشاوره پزشکی رایگان و اطلاع از شیوه های درمانی، می توانید با هزینه ای بسیار مناسب اقدام به درمان خط اخم نمایید. علاوه براین  شما می توانید از تخفیف سایر خدمات زیبایی این مجموعه نیز استفاده کنید.

روش های از بین بردن و درمان خط اخم

برای از بین بردن و درمان خط اخم متناسب شرایط فیزیکی و علت بروز خط اخم روش های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

از بین بردن خط اخم با لیزر

استفاده از لیزر برای از بین بردن خط اخم در اغلب موارد تاثیرات مثبت و ماندگاری دارد. معمولا از بین بردن خط اخم با لیزر درد زیادی ندارد، اما با تورم و کبودی خفیف همراه است. این روش روشی ماندگار است، اما پیشنهاد می شود که برای خط اخم ها عمیق استفاده نشود.

نکته » برای از بین بردن خط اخم می توان از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کرد.

رفع خط اخم با تزریق ژل

رفع خط اخم با تزریق ژل روشی کم هزینه، بدون درد و تاثیرگذار است. در این روش با تشخص پزشک یک از مواد پر کننده که معمولا ژل هیالورنیک اسید است برای پر کردن بافت تحلیل رفته زیر خط اخم استفاده می شود. رفع خط اخم با تزریق ژل روشی بسیار سریع نیز است.

تزریق بوتاکس برای درمان خط اخم:

تزریق بوتاکس نیز یکی دیگر از راهکارهای موثر درمان خط اخم است. در این روش پزشک پس از بررسی و تشخیص علل بوجود آمدن خط اخم با تزریق سم بوتولونیوم به ماهیچه های عامل بوجود آمدن خط اخم، آنها را فلج می کند. از کار افتاد این ماهیچه ها که انقباض آنها عامل بوجود آمدن خط اخم است باعث بهبود موقتی خط اخم خواهد شد.

نکته 1 » از بین بردن چروک پیشانی با استفاده از خدمات بوتاکس پیشانی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نکته 2 » استفاده از خدمات بوتاکس ابرو در کلینیک تخصصی ندای سلامت

درمان خط اخم با میکرودرم

میکرودم روشی غیر جراحی برای تراشه برداری بسیار نازک از پوست است. در این روش پزشک با استفاده از تجهزات خاص لایه های بسیار نازکی زا پوست را بر می دارد. این عمل باعث فعالیت دوباره پوست و در نهایت بازسازی قسمت معیوب خواهد شد. درمان خط اخم با میکرودرم روشی غیرتهاجمی و مورد تایید است.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف میکرودرم ابریژن در کلینیک زیبایی ندای سلامت

مشاوره رایگان مرکز از بین بردن و درمان خط اخم در سهروردی

در نهایت اگر به دنبال از بین بردن و درمان خط اخم در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی زیبایی پوست و مو را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف درمان خط اخم و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مرکز درمان خط اخم ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مطب درمان خط اخم در تهرن : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین