آموزشگاه مراقبت پوست و مو در تهران

با مدرک معتبر و قابل ترجمه سازمان فنی و حرفه ای

با همکاری مجرب ترین اساتید و پزشکان سطح کشور

زیر نظر مدیریت با سابقه آکادمی ندای سلامت

دوره مراقبت پوست مو زیبایی

دوره کرم و محصولات بهداشتی

دوره آموزش ماساژ

مزیت دوره های آموزشی آکادمی ندای سلامت

امروزه تکنولوژی و علوم مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است و برتر توانسته در زمینه های مختلف علوم اتفاقات خوشی را رقم بزند و در جهت بهبود و ارتقاء دانش گام مثبتی بر دارد. خوشبختانه در ایران نیز در زمینه علوم پزشکی و در حوزه پوست و زیبایی و لیزر پیشرفت های زیادی حاصل شده است. ما در آکادمی ندای سلامت تلاش می کنیم تا با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بشر با تمرکز بر زیبایی شناختی و کمک در جهت حفظ سلامت پوست و زیبایی گامی مثبت برداریم.تمرکز ما در آموزشگاه ندای سلامت در جهت آموزش دلایل اختلالات پیری پوست و سرعت پیری پوست ،مشکلات پوستی حاصل از نور خورشید و افزایش سن ،فرآیندهای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست و کمک به ساخت کلاژن و به طور کلی راه های مراقبت پوست و جوانسازی تمرکز کرده ایم.

آنچه آموزشگاه ندای سلامت را در میان صدها آموزشگاه دیگر منحصر به فرد کرده است دانش بالای اساتید آن و ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه‌ای به کارآموزان میباشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام تمرکز ما برای حفظ سلامت کارآموزان آکادمی بوده و تمامی کلاس ها با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود. کارآموزان آکادمی ندای سلامت می توانند با کسب نمره مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای در صورت تمایل در مرکز ما شروع به کارآموزی نمایند.

دوره آموزش ماساژ

هدف ما از برگزاری دوره آموزش ماساژ این است که افراد بتوانند در پایان این دوره با بهره گیری از دانش اساتید مجرب از توانایی های خود کسب درآمد کنند. به طور کلی می‌توان گفت در دوره آموزش ماساژ شما می توانید با مهارت های حرکتی و دستی خود تاثیر مثبتی بر سیستم عصبی و عضلانی ، پوست ،مفاصل و گردش خون در اندام های مختلف بدن مراجعه کننده داشته باشید.

با وجود استرس‌های زندگی ماشینی امروز بهره‌گیری از ماساژ به رفع تنش های عصبی و رفع خستگی های جسمی و روحی بسیار کمک می کند. در کلاس آموزش ماساژ شما تمام تکنیکهای اجرای ماساژ را فرا می گیرید و با آناتومی و فیزیولوژی اندام ها آشنا خواهید شد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه دوره آموزش ماساژ ما شده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های 09122069097 – 02188509414 تماس بگیرید.

دوره طب سنتی

در دوره طب سنتی با فرمولاسیون گیاهان دارویی آشنا شده و با تعیین درصد مواد اولیه داروی گیاهی برای رسیدن به یک فرمول ایده آل و درمان بیماری ها اقدام کنید.

دوره طب سنتی

در دوره طب سنتی شما شناخت کاملی از گیاهان دارویی پیدا کرده و با خاصیت ها و ویژگی های هر گیاه به طور کامل آشنایی پیدا می کنید.
آموزش دوره طب سنتی

دوره امداد و کمک های اولیه

شما در دوره امداد و کمک های اولیه با کارهایی مانند احیای قلبی ریوی ، ارزیابی مصدوم ،آتل بندی ،بانداژ زخم ،کنترل شکستگی و جلوگیری از خونریزی آشنا خواهید شد.

دوره امداد و کمک های اولیه

شما در کلاس امداد و کمک های اولیه اقدامات ساده در جهت حفظ جان مصدوم را یاد خواهید گرفت و مانع از مرگ یک بی گناه خواهید شد.
آموزش امداد و کمک های اولیه

دوره مراقبت پوست مو زیبایی

در دوره مراقبت پوست مو زیبایی تمام روش های جوانسازی و بهبود کلاژن سازی پوست را یاد خواهید گرفت و نکات ویژه را برای حفظ سلامت پوست یاد خواهید گرفت.

دوره مراقبت پوست مو زیبایی

در کلاس مراقبت پوست مو زیبایی شما با کار با دستگاه های مرتبط آشنا خواهید شد و مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه‌ای مطالب را یاد میگیرید.
آموزش مراقبت پوست و مو

دوره آموزش ماساژ

در دوره ماساژ شما می توانید با یادگیری انواع ماساژ موضعی و ماساژ عمومی به همراه متدها و سبک‌های متنوع ماساژ می‌توانید درامد زایی کنید.

دوره آموزش ماساژ

در کلاس آموزش ماساژ دستورالعمل های بیومکانیکی و ارگونومی یا مهندسی انسانی را به طور کامل فرا گرفته و می توانید از این راه اشتغال زایی کنید.
آموزش ماساژ
دوره آموزش طب سنتی​

دوره آموزش طب سنتی

ما در آکادمی ندای سلامت با تکیه بر دانش اساتید موفق شده ایم در هر دوره تمام کارآموزان خود را با روش های متنوع طب سنتی آشنا کرده و در انتهای هر دوره هرکدام از کارآموزان ما موفق به کسب درآمد و اشتغال زایی به بهترین شیوه شده اند. دوره آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی در آکادمی ندای سلامت طبق سرفصل های تایید شده سازمان فنی و حرفه ای کشور اساتید مجرب برگزار می شود. این کلاس ها برای تمام علاقمندان به مباحث طب سنتی و گیاهان دارویی بسیار مفید بوده و آنها می‌توانند به صورت کاربردی و عملی زیر نظر مدرسین با سابقه تمام آموزش های مربوط به دمنوش های گیاهی و مزاج شناسی و بادکش درمانی را به طور کامل فرا گیرند.

در صورت قبولی در آزمون آموزشگاه یک گواهی پایان دوره طب سنتی برای او صادر خواهد شد. در این دوره اطلاعات جامعی درباره تغذیه صحیح و روش های درمانی سنتی به همراه طرز تهیه شربت های ارگانیک و اسانس گیری گیاهان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. برای ثبت نام در دوره آموزش طب سنتی میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و از شرایط ثبت نام مطلع شوید. برگزاری کلاس آموزش ماساژ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی می باشد و در طول دوره چندین بار فضای کلاس ضدعفونی میشود.

دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

امروزه استفاده از کرم و محصولات محافظت از پوست برای جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی شما تمام راه های پایه از قبیل مشاوره با مراجعه کننده و آنالیز پوست و مو را به طور کامل فرا خواهید گرفت.

در انتهای این دوره شما می توانید با به کارگیری محصولات بهداشتی و آموزش کرم ها خطوط پوستی را رفع کرده و برای هیدراتاسیون و پاکسازی پوستی مراجعه کننده اقدام نمایید. در این دوره شناخت کاملی نسبت به انواع محصولات بهداشتی و کرم ها پیدا کرده و می توانید با کاربرد محصولات بهداشتی در جهت مراقبت پوست و مو و حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری پوست گامی مثبت بردارید.

دوره های آموزشی آموزشگاه ندای سلامت

دوره مراقبت پوست مو زیبایی

با یادگیری مهارتهای این دوره می توانید باعث اشتغال زایی در حوزه متفاوت از علوم‌پزشکی شده و یا برای کاریابی در مراکز زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و اسپا ها اقدام کنید.

دوره آموزش طب سنتی

شرایط شرکت در دوره طب سنتی این است که حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در این زمینه داشته باشید و یا مدرک فوق لیسانس در رشته شیمی یا داروسازی عمومی را دارا باشید.

دوره آموزش تکنسین داروخانه

در این دوره درباره ویتامینه مو و راهکارهای مراقبت مو آموزش‌ های لازم را خواهید دید و در انتهای دوره می توانید از توانایی های کسب شده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی کسب درآمد کنید.

کار با دستگاه پوست و زیبایی و تناسب اندام

در دوره تناسب اندام شما راهکارهای مفید برای شمارش کالری و نوشتن رژیم را به طور کامل زیر نظر اساتید مجرب فرا خواهید گرفت و طرز استفاده از ابزارهای تناسب اندام را یاد می گیرید.

دوره آموزش کار با لیزر پوست

در این دوره شما می توانید با بکارگیری الزامات بهداشت و ایمنی در محیط کار طرز کار با انواع لیزر را یاد گرفته و درباره پیشگیری از خطرات لیزر اطلاعات مفیدی کسب کنید.

دوره آموزش امداد و کمک های اولیه

در این دوره شما به عنوان یک امدادگر حوادث می‌توانید تمام کارهای ارزیابی مصدوم به جلوگیری از خونریزی و بانداژ زخم را انجام داده و به طور کلی مانع از مرگ و بدتر شدن اوضاع مصدوم شوید.

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین