تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب در بهترین کلینیک زیبایی تهران، با تضمین ۱۰۰% برای حجم دهی و زیباسازی فرم لب ها انجام می شود.

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای زیباسازی و حجم دهی به فرم لب های خود به دنبال یک روش علمی و کارآمد در حوزه زیبایی هستید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا روش تزریق چربی به لب را در ابعاد مختلفی مورد ارزیابی قرار دهیم.

قیمت تزریق چربی به لب

زمانی که شما به یک کلینیک تخصصی زیبایی مراجعه می کنید به منظور زیباسازی و فرم دهی به لبهای خود، پزشک شما روش های مختلفی را ارائه می‌دهد که یکی از این روش ها استفاده از تکنیک تزریق چربی به لب می باشد.

با توجه به میزان حجم دهی به فرم لب ها که مورد انتظار شماست باید حجم قابل توجهی از چربی از بخش های مختلف بدن شما مانند شکم و پهلو استخراج گردیده و سپس به نقاط مورد نظر روی لب های شما تزریق شود.

که این میزان چربی تزریق شده یکی از موارد مهم برای تعیین هزینه تزریق چربی به لب می باشد.

جهت استعلام این هزینه پیشنهاد می کنیم که از طریق لینک زیر ابتدا یک وقت مشاوره برای خود تنظیم نمایید و سپس با توجه به توضیحات ارائه شده در این جلسه مشاوره متخصصین کلینیک زیبایی ندای سلامت قیمت تزریق چربی به لب را در اختیار شما قرار می دهند.

نحوه تزریق چربی به لب

نحوه تزریق چربی به لب دقیقا مشابه فرآیندی است که برای تزریق چربی به سایر نقاط بدن از آن استفاده می شود.

معمولا در بدن انسان ها نواحی مانند شکم و پهلو و یا اطراف ران ها که محل انباشته شدن چربی ها هستند، این نواحی جز نواحی ایمن بدن انسان محسوب می‌شوند.

می‌توان از این نواحی میزان چربی مورد نیاز را استخراج کرد، البته این مورد می تواند به بحث لاغری و تناسب اندام شما نیز کمک کند، به خصوص اگر بخواهید هر چند وقت یکبار اقدام به شارژ تزریق چربی به لب و یا نواحی مختلف بدن خود نمایید.

اولین مرحله برای تزریق چربی به لب این است که مقداری چربی از نواحی شکم و پهلوی شما استخراج شود که به این عمل اصطلاحا ساکشن و یا عمل لیپوماتیک نیز گفته می شود.

در مرحله دوم پس از استخراج چربی پزشک باید نقاط مورد نظر بر روی لبهای فرد مراجعه کننده را جهت تزریق انتخاب نماید.

در این مرحله هم هرچقدر میزان تخصص و تبحر پزشک در این امر بالاتر باشد بهتر می‌تواند این نقاط حساس را شناسایی کرده تا فرد مراجعه کننده نتیجه رضایت بخشی را از تزریق چربی به لب های خود داشته باشد.

سپس بعد از مشخص کردن این نقاط چربی استخراج شده توسط سرنگ های دارای کانول به نقاط مشخص شده در زیر پوست لب تزریق می شود.

به طور معمول قبل از اقدام به تزریق هم اطراف لب و نواحی که تزریق باید در آنجا صورت گیرد توسط مواد ضدعفونی کننده کاملا ضدعفونی شده و همچنین توسط مواد بی حس کننده موضعی کاملا لب های شما بی حس می شود تا در زمان تزریق شما هیچگونه دردی را احساس نکنید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، پس یکی از مزیت‌های بسیار مهم متد زیبایی تزریق چربی به لب این است که این روش کاملا به صورت غیر تهاجمی و بدون درد می باشد.

پس از فرآیند تزریق هم شما نیاز به بستری شدن ندارید و بلافاصله می‌توانید به منزل مراجعه نمایید، ضمن این که در اتمام کار پزشک یکسری موارد را به شما تجویز می کند که بعد از تزریق چربی به لب شما موظف به رعایت این موارد هستید تا در سریعترین زمان ممکن نتایج دلخواه خود را برای زیبا سازی فرم لب ها مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با فرایند تزریق فیلر زیر چشم در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نحوه تزریق چربی به لب

ماندگاری تزریق چربی به لب

یکی از فواید بسیار مهم تزریق چربی به لب ماندگاری بالای آن نسبت به دیگر روش هایی که برای زیبا سازی فرم لب ها استفاده می شود مانند روش بوتاکس لب که ماندگاری آن حداکثر تا هشت ماه می باشد است.

حتی با استفاده از روش هایی مانند تزریق ژل لب هم در صورتی که از برندها و مارکهای معتبر فیلر مانند برند هیالورونیک اسید استفاده شود و یا برند های دیگری مانند برند پروفایلو و برند رووفیل هم حداکثر تا یک سال می تواند برای شما ماندگاری داشته باشد.

اما استفاده از روش تزریق چربی به لب در یک شرایط ایده آل می تواند بین یک تا سه سال برای شما ماندگاری داشته باشد.

البته هر چقدر که شما مراقبت های بعد از تزریق چربی به لب که این مراقبت ها توسط پزشک به شما ارائه می شود و در ادامه این مقاله نیز در مورد آنها صحبت میکنیم را بیشتر رعایت کنید این میزان ماندگاری می تواند تا مدت قابل توجهی افزایش یابد.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه بستن منافذ باز پوست در کلینیک زیبایی  ندای سلامت تهران

ماندگاری تزریق چربی به لب

مزایای تزریق چربی به لب

با توجه به توضیحاتی که در مورد استفاده از متد زیبایی تزریق چربی به لب در این مقاله ارائه شد مزیت های مهم استفاده از این روش را می توان در موارد زیر ذکر کرد.

  • زیبا سازی و فرم دهی به لبها
  • روش غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می شود
  • عدم نیاز به بیهوشی و یا بستری شدن
  • نداشتن دوران نقاهت خاص
  • نتیجه کاملا طبیعی برخلاف دیگر روش ها
  • بدون عوارض و هیچگونه خطرات جانبی
  • ماندگاری بالا در مقایسه با سایر روش ها

یکی دیگر از مزایایی که می توان برای استفاده از روش تزریق چربی به لب به آن اشاره کرد این است که استفاده از این روش علاوه بر زیبا سازی و فرم دهی به لب ها با توجه به اینکه مقدار چربی مورد نیاز جهت تزریق از ناحیه شکم و پهلوی فرد مراجعه کننده استخراج می شود، این روش می‌تواند موجب لاغری و تناسب اندام نیز شود.

برای مطالعه » نحوه برطرف کردن و رفع سیاهی کشاله ران با استفاده از روش های علمی و خانگی

مزایای تزریق چربی به لب

معایب تزریق چربی به لب

با توجه به میزان ماندگاری بالای تزریق چربی به لب این روش روش کاملا بی خطر و بدون عوارض محسوب می شود.

البته که استفاده از روش زیبایی تزریق چربی به لب مانند سایر عمل های زیبایی نظیر‌ تزریق بوتاکس و غیره برای یک سری عوارض طبیعی و اولیه مانند ایجاد قرمزی و یا التهاب در ناحیه تزریق است که این عوارض کاملا طبیعی هستند و جای هیچ گونه نگرانی ندارند و پس از مدت چند ساعت هم به طور کامل برطرف خواهند شد.

ممکن است پزشک برای رفع قرمزی و التهاب در نواحی تزریق استفاده از کمپرس یخ را نیز به شما پیشنهاد دهد.

نکته مهم این است که در صورتی که شما برای رفع قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق  قصد داشتید که از روش‌های دیگری استفاده نمایید حتما باید استفاده از این روش ها با هماهنگی و نظر پزشک انجام شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام بوتاکس بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران و همچنین استفاده از روش تزریق ژل به بینی برای رفع افتادگی بینی و کوچک کردن بینی های گوشتی و استخوانی بدون نیاز به عمل جراحی و بستری شدن.

معایب تزریق چربی به لب

تزریق چربی به اطراف لب

تزریق چربی به لب می تواند به اطراف لب و نواحی مختلف لب مثلا لب بالا و یا لب پایینی انجام شود.

و به طور کلی افرادی که با مشکل کاهش حجم لب به علت بالا رفتن سن و یا نامتقارن بودن لبه ها و همچنین وجود چین و چروک در اطراف لب ها مواجه هستند این افراد می‌توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به لب باشند.

و همچنین افرادی که با هدف زیبایی قصد دارند که نواحی مختلف آنها برجسته شود نیز می توانند از این روش استفاده نمایند.

فقط نکته مهم در مورد تزریق چربی به اطراف لب این است که نقاط مورد نظر باید توسط پزشک به درستی انتخاب شود تا شما نتیجه دلخواه را پس از تزریق مشاهده نمایید، و همچنین در بعضی از کلینیک های زیبایی به عمل تزریق چربی به لب اصطلاحا عمل لیفت لب نیز گفته می شود.

همچنین به یاد داشته باشید که شما بلافاصله بعد از تزریق نتایج دلخواه را مشاهده نمی کنید به دلیل اینکه چربی تزریق شده باید جذب بافت های سلولی شود و یک مقدار زمان لازم است که شما نتایج دلخواه خود را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با راه های کوچک کردن بینی با استفاده از روش های نوین و علمی

تزریق چربی به اطراف لب

تزریق چربی به لب مدل روسی

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار که افراد مختلف در زمان مراجعه به کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران آن را به پزشک خود پیشنهاد میدهند استفاده از روش تزریق چربی به لب مدل روسی است.

در بخش زیر هم ما یک تصویر از نمونه کارهای تزریق چربی به لب مدل روسی را در اختیار شما قرار دادیم که شما با این سبک بیشتر آشنا شوید.

علت این نکته مهم را به یاد داشته باشید که استفاده از مدل روسی بستگی به فرم لب ها و حالت صورت شما دارد و این مدل ممکن است که برای هر نوع صورتی مناسب نباشد که این مورد را حتما پزشک در جلسه مشاوره به شما خواهد گفت.

و همچنین در جلسه مشاوره متخصصین کلینیک زیبایی یک کاتالوگ کامل از نمونه کارهای تزریق چربی به لب را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما علاوه بر تزریق چربی به لب مدل روسی با سبک ها و مدل های مختلف آشنا شوید و با توجه به مدل و حالت صورت شما استفاده از یک سبک مناسب برای شما در نظر گرفته می شود.

برای مطالعه » آشنایی با آموزش ماساژ صورت به صورت اصولی و حرفه ای

تزریق چربی به لب مدل روسی

مراقبت های بعد از تزریق چربی به لب

بعد از انجام تزریق چربی به لب ما حتما باید یکسری مراقبت های لازم را انجام دهید تا اینکه نتیجه دلخواه خود را برای زیباسازی و فرمدهی لب ها هر چه سریعتر مشاهده نمایید و همچنین میزان ماندگاری تزریق چربی به لب تا حد قابل توجهی برای شما افزایش یابد.

در ابتدا سعی کنید که قبل از اقدام به تزریق به هیچ عنوان از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید و چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق چربی به لب استفاده از هر نوع دارویی حتما با مشورت و تشخیص پزشک صورت گیرد.

بعد از تزریق در صورتی که در نواحی تزریق شده قرمزی و التهاب مشاهده کردید اصلا نگران نباشید و با مشورت پزشک خود می توانید با استفاده از کمپرس یخ آن را برطرف نمایید.

بعد از انجام این متد زیبایی به هیچ عنوان در نواحی تزریق با دست فشار وارد نکنید، و سعی کنید که تا مدت سه روز آب و رطوبت به نواحی تزریق شده نرسد.

سایر دستورالعمل ها در این زمینه را هم پزشک متخصص شما به شما ارائه می دهد که حتما این موارد را رعایت نمایید.

برای مطالعه » نحوه انجام بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

مراقبت های بعد از تزریق چربی به لب

سوالات متداول در مورد تزریق چربی به لب؟

هزینه تزریق چربی به لب؟

برای استعلام هزینه تزریق چربی به لب شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

تزریق چربی به لب چیست؟

تزریق چربی به لب فرآیندی است که در آن با استخراج چربی از نواحی شکم و پهلو، و تزریق آن توسط سرنگ های دارای کانول به نقاط مشخص شده برروی لب انجام می شود.

دکتر خوب برای تزریق چربی به لب؟

خان دکتر ندا بابازاده فوق تخصص زیبایی پوست و مدیریت کلینیک زیبایی ندای سلامت، خدمات تزریق چربی به لب را با تضمین 100 درصد به شما ارائه می دهد.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

فیلم تزریق چربی به لب؟

شما می توانید با مراجعه به کانال آپارات ندای سلامت فیلم تزریق چربی به لب را مشاهده نمایید.

در این کانال علاوه بر نمونه کارهای تزریق چربی به لب سایر خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت از جمله خدماتی مثل فیشیال صورت که برای پاکسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات میکرونیدلینگ که یکی از روش های نوین در عرصه زیبایی و مراقبت از پوست محسوب می شود.

انجام روش مزووایت تراپی که یکی دیگر از روش های نوین و کارآمد برای زیبایی پوست می باشد را می توانید مشاهده نمایید.

یکی از روش های پرطرفدار برای جوانسازی و زیباسازی پوست هم در کلینیک های زیبایی استفاده از دستگاه های پیشرفته هایفوتراپی است.

آیا تزریق چربی به لب درد دارد؟

خیر، قبل از تزریق با استفاده از مواد ب یحس کننده موضعی ناحیه تزریق کاملا بی حس شده و هیچگونه دردی احساس نمی شود.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن و روش های مختلف آن در بهترین کلینیک زیبایی تهران.

تزریق چربی به لب یک روش دائمی است؟

استفاده از این روش در صورت رعایت مراقبت های بعد از تزریق می تواند تا سه سال ماندگاری داشته باشد، پس از آن هم مراجعه کنندگان و زیباجویان عزیز می توانند با انجام شارژ تزریق چربی به لب مجددا فرم جذاب و زیبا را برای لب ها خود ایجاد نمایند.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در بهترین کلینیک زیبایی تهران

به غیر از تزریق چربی به لب، این روش زیبایی برای چه بخش هایی از بدن استفاده می شود؟

به غیر از روش تزریق چربی به لب می توان از روش تزریق چربی به صورت برای رفع چین و چروک های صورت و زیبایی و حجم دهی به بخش های مختلف صورت استفاده کرد.

با استفاده از تزریق چربی به واژن می توان بسیاری از مشکلات ناحیه تناسلی خان ها نظیر عدم تقارن لابیا ماژور، رفع سیاهی و تیرگی واژن و همچنین برای تنگ کردن واژن هم استفاده کرد.

با استفاده از تزریق چربی به باسن هم می توان یک فرم ایده آل و جذاب شبیه باسن های برزیلی را بوجود آورد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین