مطب درمان خط خنده در تهران | تزریق بوتاکس | تزیرق ژل

مطب درمان خط خنده در تهران

برای درمان خط خنده در تهران با مطب زیبایی ندای سلامت تهران تماس بگیرید. ما به روز ترین روش ها را تحت نظر پزشکان متخصص برای ازبین بردن خط خنده در نظر خواهیم گرفت. بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را با ما تجربه کنید.

دلایل بوجود آمدن خط خنده ؟

خط خنده یا خطوط لبخند، خطوطی هستند که معمولا بر اثر افزایش سن و  از بین رفتن چربی اطراف لب در افراد ایجاد می شود. هرچند این خطوط ممکن است در اثر وراثت نیز ایجاد شود اما با افزایش سن خط خنده عمیق تر خواهد شد.

بطور کلی مهمترین دلایل بوجود آمدن خط خنده در افراد مختلف را می توان به، خصوصیات ژنتیکی، افزایش سن، لاغری، تحلیل بافت لثه و فک نسبت داد.

مطب درمان خط خنده در تهران

ندای سلامت تهران، معتبرترین مطب درمان خط خنده در تهران است. ما با در اختیار داشتن تجهیزاتی به روز و پرسنلی باتجربه تمام خدمات زیبایی پوست و مو را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام خواهیم داد. شما با حضور در مطب زیبایی ندای سلامت تهران، علاوه بر استفاده از خدمات درمان خط خنده، می توانید از سایر خدمات زیبایی مطب مانند رفع چین و چروک دور چشم، از بین بردن سیاهی و کودی چشم و… استفاده نمایید.

روشهای از بین بردن خط خنده

متناسب با وضعیت فیزیکی فرد و اندازه خط خنده روشهای مختلفی برای درمان خط خنده موجود است. در ادامه به توضیح مختصری در مورد آنها خواهیم پرداخت.

رفع خط خنده با تزریق ژل

رفع خط خنده با تزریق ژل معمولا زمانی انجام می گیرد که پزشک قصد پر کردن قسمت های از دست رفته و تحلیل رفته را دارد. این روش زمانی برای درمان خط خنده استفاده می شود که خط خنده به علت لاغری، افزایش سن و تحلیل بافت های زیرن پوست بوجود آمده باشد.

رفع خط خنده با استفاده از تزریق ژل لب امکان پذیر است.

درمان خط خنده با تزریق بوتاکس

درمان خط خنده با تزریق بوتاکس یک روش بی خطر، بی درد و موقتی است. در این روش پزشک بعد از معاینه و بررسی های لازم، با تزریق بوتاکس به ماهیچه های بوجود آونده خط خنده انها را به صورت موقت فلج می کند تا تاثیر عملکرد آنها بر روی خط خنده ها کاهش یابد. این روش معمولا 6 ماه دوام دارد و بعد از سپری شدن این مدت نیاز به تجدید خواهد داشت.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک زیبایی تهران

از بین بردن خط خنده با هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از روش های مدرن لیفتینگ صورت است. در این روش با استفاده از دستگاهی که امواج التراسوند ساطع می کند کار کشش صورت را انجام می دهد. از بین بردن خط خنده با هایفو روشی سریع و مدرن است. این روش معمولا بیشتر از 40 دقیقه طول نمی کشد. بعد از استفاده از دستگاه HIFU پوست سفت تر و شاداب تر خواهد شد.

لیفت صورت با نخ برای درمان خط خنده

یکی دیگر از روش های رفع خطوط لبخند استفاده از لیفت صورت با نخ است. استفاده از لیفت صورت با نخ برای درمان خط خنده نیز روشی جدید، کم درد و ماندگار است. در این روش از نخ هایی نامرئی و جذبی برای درمان خط خنده استفاده خواهد شد.

دریافت تخفیف درمان خط خنده در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع لاغری صورت، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال مطب درمان خط خنده در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست در تهران را به شما معرفی می کنیم.

مطب ندای سلامت تهران. برای دریافت تخفیف درمان خط خنده در تهران و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مطب درمان خط خنده ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مطب درمان خط خنده در تهران : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین