تزریق ژل شقیقه

تزریق ژل شقیقه

تزریق ژل شقیقه یکی از روش‌ های جوانسازی و زیبا سازی پوست می‌ باشد که توسط برند های معتبر تزریق ژل برای رفع چین و چروک‌ های صورت از آن استفاده می‌ شود، کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران با استفاده از معتبرترین برند های تزریق ژل، و با به کارگیری بهترین متخصصین پوست و زیبایی خدمات تزریق ژل به شقیقه را به شما ارائه می‌ دهد، جهت ارتباط با کارشناسان مطب زیبایی ندای سلامت تهران و رزرو وقت شما می‌ توانید با شماره تلفن‌ های 02188503986 و 02188503893 تماس حاصل فرمایید و مشاوره مورد نیاز خود را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

تزریق ژل به شقیقه چیست
تزریق ژل به شقیقه چیست

تزریق ژل به شقیقه چیست

همانطور که می دانید شقیقه‌ ها درست در کناره‌ های صورت شما و در مجاورت چشم ها قرار دارند و در انتهای ابرو های شما نیز درست به جلوی شقیقه ها می رسد و در قسمت بالایی شقیقه ها نیز پیشانی قرار گرفته است.

زمانی که سن شما افزایش پیدا می کند بخشی از حجم شقیقه های خود را شما از دست می دهید و این مورد کاملا طبیعی می باشد.

برای حل این مشکل راهکار مناسبی که توسط متخصصین پوست ارائه می شود تزریق ژل به شقیقه می باشد، و در زمان استفاده از متد زیبایی تزریق ژل به شقیقه حتما باید از یک برند معتبر فیلر استفاده شود، که در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب انواع مختلف فیلر های با کیفیت به شما معرفی شده است.

هزینه تزریق ژل به شقیقه
هزینه تزریق ژل به شقیقه

هزینه تزریق ژل به شقیقه

قیمت تزریق ژل شقیقه در کلینیک‌ های تخصصی پوست و زیبایی با توجه به میزان دوز تزریق و میزان چین و چروک‌ های موجود در ناحیه شقیقه در نظر گرفته می‌ شود، پس از اینکه شما با کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تماس گرفتید کارشناسان این مجموعه یک جلسه مشاوره برای شما در نظر می‌ گیرند و در این جلسه پس از بررسی وضعیت پوست شما هزینه انجام تزریق ژل به شقیقه به شما اعلام می‌ شود.

عکس تزریق ژل شقیقه
عکس تزریق ژل شقیقه

عکس تزریق ژل شقیقه

در بخش بالا تصویر یکی از مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت را مشاهده می‌ کنید، که متخصصین مجموعه ندای سلامت خدمات تزریق ژل را به ایشان ارائه داده اند.

اموزش تزریق ژل شقیقه

افرادی که علاقه مند هستند خدمات زیبایی مانند تزریق کردن ژل، تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و غیره را به صورت تخصصی آموزش ببینند می‌توانند در کلاس‌ های آموزشگاه زیبایی ندای سلامت تهران ثبت نام نمایند، در این کلاس‌ های آموزشی ‌مهارت هایی مثل آموزش تزریق ژل شقیقه به صورت تخصصی به شما آموزش داده می‌ شود و در انتهای دوره نیز شما می‌ توانید مدرک معتبر فنی حرفه‌ ای را نیز اخذ نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌ توانید از طریق کانال‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیفت شقیقه در خانه

عمل لیفت شقیقه را در صورت داشتن مهارت و تخصص شما در منزل هم می‌ توانید انجام دهید، برای کسب مهارت در این حرفه پیشنهاد می‌ کنیم که حتما به آموزشگاه‌ های معتبر زیبایی مراجعه کرده و تحت نظر اساتید حرفه‌ ای آموزش‌ های تخصصی در رابطه با حوزه‌ های مختلف زیبایی را فرا بگیرید، متاسفانه برخی از افراد برای مهارت در حوزه‌ های مختلف زیبایی مانند تزریق ژل به شقیقه‌ ها و یا لیفت شقیقه، به مراکز غیر معتبر مراجعه می‌ کنند و یا از منابع غیر معتبر برای آموزش استفاده می‌ کنند، به عنوان مثال در رابطه با انجام لیفت شقیقه اگر به کمک ابزار های گوگل نگاهی به جستجوی کاربران ایرانی بیندازید عباراتی مثل تزریق ژل به شقیقه نی نی سایت توسط بسیاری از کاربران سرچ می‌ شود، این در حالی است که وب سایت‌ هایی مانند نی نی سایت وب سایت‌ های تبلیغاتی هستند و کار آنها ارائه تبلیغات است و به هیچ عنوان نمی‌ توانند منابع مناسبی برای ارائه آموزش به کاربران باشند.

عوارض تزریق ژل به شقیقه

به طور کلی تزریق ژل در صورتی که در یک کلینیک تخصصی و معتبر پوست و زیبایی که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان می‌ باشد انجام شود هیچگونه عوارض خطرناکی برای شما به دنبال ندارد، البته تمامی خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل به نواحی مختلف صورت دارای یک سری عوارض جانبی اولیه مانند ایجاد قرمزی و تورم در ناحیه تزریق، احساس سوزش در ناحیه تزریق، ایجاد کمی کبودی و ورم در این ناحیه از جمله عوارض خفیفی است که پس از تزریق شما مشاهده خواهید کرد که این موارد کاملا طبیعی هستند و پس از چند ساعت به صورت کامل برطرف می‌ شوند.

اما همانطور که گفته شد تمامی این موارد منوط بر این است که شما فرایند تزریق ژل به شقیقه را در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.

مراحل انجام تزریق ژل به شقیقه

برای انجام این متد زیبایی شما ابتدا باید به کلینیک تخصصی تزریق ژل در تهران مراجعه کنید، سپس انجام آزمایش های اولیه و مشاوره های لازم با پزشک اولین کاری است که برای شما در نظر گرفته می شود.

بعد از انجام معاینه های اولیه انتخاب نوع فیلر مناسب برای کاندید تزریق فیلر به شقیقه برای شما توسط پزشک متخصص در نظر گرفته می شود و همچنین میزان ژل مورد نیاز برای تزریق هم جزو مواردی است که پزشک متخصص بعد از انجام معاینه‌های اولیه برای شما در نظر می‌گیرد.

در نهایت هم بی حس کردن نواحی تزریق و همچنین تزریق کردن فیلر به شقیقه با سرنگ های بسیار کوچک در نواحی شقیقه ها انجام می گیرد.

البته شما باید به یاد داشته باشید که در جلسه مشاوره تمامی موارد لازم را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید، به عنوان مثال اگر شما دارای حساسیت های خاص پوستی هستی این مورد را حتما باید به پزشک متخصص اطلاع دهید و یا اگر داروی خاصی را هم مصرف می‌کنید حتما باید در این مورد با پزشک خود صحبت کنید.

مزایای تزریق ژل به شقیقه

در صورتی که بعد از انجام جلسه مشاوره تزریق کردن ژل به ناحیه شقیقه توسط پزشک متخصص برای پوست صورت شما در نظر گرفته شد، انجام این کار می‌‌ تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد.

از جمله اینکه تقویت آبرسانی به پوست شما در صورتی که از فیلر مناسب برای کاندید تزریق اتخاذ شود، همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش قابل برگشت پذیر بودن آن است، یعنی در صورتی که شما از انجام تزریق ژل به شقیقه پشیمان شدید می‌ توانید آن را بعدا تخلیه نمایید، چرا که در فزآیند تزریق از ژل های موقت استفاده می شود.

معایب تزریق ژل به شقیقه

در صورتی که شما فرایند تزریق ژل به شقیقه را در یک کلینیک غیر معتبر و تحت نظر افراد غیر متخصص و با تجربه انجام دهید انجام این کار می‌تواند به پوست صورت شما آسیب جدی بزند و عوارض جبران‌ ناپذیری را برای شما داشته باشد.

همچنین بسیار حائز اهمیت است که در جلسه مشاوره هم شما با پزشک متخصص خود صادق باشید و در صورت استفاده از دارو های خاص و یا داشتن حساسیت‌ های خاص پوستی این مورد را به پزشک متخصص گزارش دهید.

هر چند که یکسری آزمایش‌ های اولیه هم قبل از انجام تزریق ژل به شقیقه بر روی پوست صورت شما انجام خواهد شد.

ماندگاری تزریق ژل به شقیقه

ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه می تواند به عواملی مانند نوع ژل تزریقی شده، سن مراجعه کننده، و میزان تزریق بستگی داشته باشد.

که در این مورد در جلسه مشاوره میزان ماندگاری تزریق کردن ژل به شقیقه پس از انجام معاینه توسط پزشک متخصص به شما اعلام می شود.

اما به طور کلی در کلینیک های معتبر و تخصصی پوست و مو با استفاده از فیلر های بسیار با کیفیت بر پایه هیالورونیک اسید میزان ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه می تواند بین 8 ماه تا 12 ماه ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به شقیقه

  • بعد از انجام تزریق ژل به شقیقه شما باید از عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون و الکل به مدت یکماه خودداری نمایید.
  • سعی کنید به محل تزریق زیاد دست نزده و فشار وارد نکنید.
  • برای انجام شستن صورت خود شما باید این کار را با شوینده ملایم که این شوینده توسط کلینیک ندای سلامت به شما داده میشود انجام دهیم.
  • در صورت داشتن التهاب و ورم این مورد را به پزشک متخصص گزارش دهید و با استفاده از کمپرس یخ این مورد را برطرف نمایید.
  • برای افزایش ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه هم تا جایی که می توانید مصرف مایعات را زیاد کنید.

بهترین سن برای انجام عمل زیبایی تزریق ژل به شقیقه

به طور کلی سن دقیقی را نمی توان برای این عمل زیبایی در نظر گرفت، و بیشتر افرادی که به دنبال بالا بردن بخش شقیقه صورت خود هستند، یا اصطلاحا قصد دارند که عمل لیفت شقیقه را انجام دهند می توانند کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش باشند.

بهترین کلینیک تزریق ژل به شقیقه در تهران

کلینیک تخصصی ندای سلامت بهترین کلینیک تزریق کردن ژل به شقیقه در تهران است، این مجموعه با بهره گیری از بهترین متخصصین پوست و استفاده از مواد با کیفیت، عمل تزریق فیلر به شقیقه را به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد.

البته این کلینیک به غیر از این موارد، در راستای خدمات خود با استفاده از بهترین دستگاه های پزشکی برای زیبا سازی و جوانسازی پوست صورت، یکی از بهترین کلینیک های هایفوتراپی در تهران هم شناخته می شود.

فیلم تزریق ژل به شقیقه

برای مشاهده فیلم تزریق کردن فیلر به شقیقه ها شما می توانید به کانال آپارات ندای سلامت تهران مراجعه نمایید، در این کانال انواع نمونه کارهای زیبایی در حوزه پوست و مو از جمله نحوه تزریق کردن ژل به شقیقه ها قرار داده شده است.

سئوالات متداول در مورد تزریق ژل به شقیقه؟

هزینه تزریق ژل به شقیقه؟

جهت استعلام هزینه تزریق ژل به شقیقه با شماره 02188503986 و 02188503893 تماس بگیرید.

دوران نقاهت تزریق ژل به شقیقه چقدر است؟

استفاده از این روش دوران نقاهت خاصی ندارد، و شما بعد از تزریق ژل به شقیقه کلینیک را ترک می کنید.

آیا تزریق ژل به شقیقه درد دارد؟

خیر، قبل از تزریق کردن فیلر به ناحیه شقیقه ها، این نواحی با استفاده از موارد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس می شود، و در زمان  تزریق شما هیچگونه درد یا سوزشی را احساس نمی کنید، البته بعد از تزریق کمی التهاب و قرمزی ممکن است در ناحیه مورد نظر مشاهده شود که این امر کاملا طبیعی است، و بعد از گذشت چند ساعت برطرف خواهد شد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین