مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم یک روش بسیار کم خطر و غیر تهاجمی برای از بین بردن سیاهی و گودی دور چشم و همچنین برطرف کردن تمامی چین و چروک های اطراف چشم است.

مزوتراپی دور چشم یک روش تزریقی است که در آن با تزریق کردن برخی از ویتامین ها و آنزیم ها به اطراف چشم عوارضی مانند سیاهی و گودی زیر چشم، پف زیر چشم و دیگر مشکلات پوستی که در اطراف چشم شما به دلایلی مانند افزایش سن، تغذیه نادرست، عوامل ژنتیکی و غیره به وجود آمده است به صورت کامل بر طرف خواهد شد.

یکی از مزیت های بسیار مهم مزوتراپی زیر چشم این است که در این روش بسیار کم خطر شما هیچگونه دردی را احساس نمی کنید و این روش در مدت زمان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به صورت سرپایی انجام خواهد شد و پس از آن هم شما می توانید به منزل مراجعه نمایید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را در مورد این متد زیبایی پرطرفدار در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت مزوتراپی دور چشم

رایج ترین سئوالی که کاربران وب سایت مطب زیبایی ندای سلامت تهران از همکاران ما می پرسند در مورد قیمت و هزینه انجام مزوتراپی دور چشم است.

قیمت انجام مزوتراپی دور چشم بستگی به میزان دوز مواد و ویتامین هایی دارد که به اطراف چشم مراجعه کنندگان تزریق خواهد شد.

که میزان چین و چروک ها و میزان گودی و سیاهی زیر چشم و اطراف چشم در تعیین میزان دوز تزریق شده تاثیر گذار خواهد بود.

برای استعلام قیمت مزوتراپی دور چشم شما نیاز به یک مشاوره اولیه دارید، که از طریق لینک زیر می توانید یک وقت مشاوره برای خود رزرو نمایید.

مزوتراپی دور چشم چیست

همانطور که می‌دانید عواملی مانند افزایش سن، عوامل ژنتیکی، تغذیه نامناسب، خواب ناکافی، مواردی مانند خودارضایی و غیره از جمله مسائلی هستند که می‌توانند باعث سیاهی و گودی زیر چشم و اطراف چشم و همچنین به مرور زمان به وجود آمدن برخی خطوط و چین و چروک ها در اطراف چشم هستند.

معمولا با افزایش سن این موارد تشدید هم پیدا خواهد کرد، خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش‌هایی مانند مزوتراپی دور چشم روش هایی هستند که به صورت کاملا غیرتهاجمی و بدون عوارض می‌توانند این مشکلات را در سریعترین زمان برطرف نمایند.

البته در کنار روش هایی مثل مزوتراپی زیر چشم در کلینیک های تخصصی پوست روش های دیگری نیز به مراجعه کنندگان ارائه می شود، روش های مانند هایفو دور چشم که این متد زیبایی نیز کاملا کم خطر و بدون عوارض می باشد.

توجه : هایفوتراپی صورت یکی از متد های جدید در حوزه زیبای پوست است که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته سطح کلاژن سازی در زیر پوست شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و تمامی عوارض و مشکلات پوست صورت و اطراف چشم را برطرف می کند.

مزوتراپی دور چشم چیست

مزوتراپی برای چروک دور چشم

برخی از چین و چروک های دور چشم و اطراف چشم هستند که تاثیر نامطلوبی را بر زیبایی افراد می گذارند.

روش تزریقی مزوتراپی دور چشم می تواند این چین و چروک ها را به صورت کامل برطرف نماید.

البته میزان ماندگاری مزوتراپی دور چشم برای رفع چین و چروک های دور چشم و دیگر مشکلاتی که برای اطراف چشم به وجود آمده است به مدت ۴ تا ۸ ماه می باشد.

و پس از آن برای این که این چین و چروک ها با افزایش سن مجددا باز نگردد شما می توانید در کنار مزوتراپی زیر چشم از روش های زیبایی دیگری مانند تزریق فیلر زیر چشم استفاده نمایید.

نکته : تمامی روش های ذکر شده برای برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و گودی و سیاهی زیر چشم که در این مقاله به آن اشاره می کنیم همگی روش‌های بسیار کم خطری هستند که بدون نیاز به جراحی و بستری شدن به صورت سرپایی در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت انجام می شود.

مزوتراپی برای چروک دور چشم

نحوه انجام مزوتراپی دور چشم

نحوه انجام مزوتراپی دور چشم به این صورت است که ابتدا یک وقت مشاوره برای مراجعه به کلینیک تخصصی پوست برای شما رزرو می شود.

و در این جلسه مشاوره پزشک میزان گودی و سیاهی زیر چشم شما و یا حجم چین و چروک های ایجاد شده در اطراف چشم شما را مورد بررسی قرار می دهد.

سپس با توجه به بررسی‌های انجام شده یکی از روشهای مورد تایید برای برطرف کردن این عوارض را برای شما در نظر گرفته می شود.

که روش مزوتراپی دور چشم یکی از متداول ترین روش هایی است که معمولا در کلینیک های تخصصی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.( البته روش های دیگری هم برای حل این مشکل وجود دارند که در بخش قبل به دو مورد از آنها اشاره کردیم و معمولا روش بوتاکس زیر چشم هم یکی از روش های متداولی است که می‌تواند در این زمینه کارساز باشد)

در صورتی که تصمیم پزشک برای برطرف کردن عوارض به وجود آمده در اطراف چشم شما استفاده از روش مزوتراپی دور چشم باشد، ابتدا یک سری نقاط حساس در اطراف چشم شما را برای تزریق انتخاب می‌کنند و این نقاط کاملا توسط مواد بی حس کننده موضعی بی حس می شود تا شما در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنید.

و اکثر پزشکان معمولا روش درمانی مزوتراپی دور چشم را در ۶ تا ۸ جلسه انجام می دهند.

و در هر جلسه مواد و آنزیم های مزوتراپی با استفاده از سوزن های بسیار ریز در نواحی زیر چشم و اطراف چشم شما تزریق خواهد شد.

بعد از تزریق شما می توانید بلافاصله به منزل مراجعه نمایید، و نیاز به بستری شدن و یا گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت نیست.

پس از تزریق یکسری دستورالعمل ها را پزشک در اختیار شما قرار می دهد که برای اینکه شما نتایج حاصل از مزوتراپی دور چشم را سریع تر مشاهده کنید ملزم به اجرای این دستورالعمل ها و نکات ایمنی هستید.

نحوه انجام مزوتراپی دور چشم

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

در بخش های قبلی گفته شد که مزوتراپی دور چشم معمولا در طی ۶ تا ۸ جلسه انجام می‌شود و میزان ماندگاری این متد زیبایی با توجه به کیفیت مواد و آنزیم هایی که به زیر چشم و اطراف چشم شما تزریق شده است می‌تواند بین ۴ تا ۸ ماه باشد.

البته عواملی مثل شرایط سنی، نوع تغذیه، شرایط زندگی افراد هم می تواند در میزان ماندگاری مزوتراپی دور چشم تاثیر گذار باشد.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

عکس مزوتراپی دور چشم

در بخش زیر تصویر قبل و بعد از مزوتراپی دور چشم یکی از مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت را می توانید مشاهده نمایید.

معمولا نتایج حاصل از مزوتراپی دور چشم پس از هشت هفته بر روی پوست صورت شما نمایان خواهد شد.

عکس مزوتراپی دور چشم

مزایای مزوتراپی دور چشم

با توجه به اطلاعاتی که تا به اینجا در مورد روش درمانی مزوتراپی دور چشم به دست آوردیم، نتیجه می گیریم که مهمترین مزیت ها و فواید استفاده از روش درمانی مزوتراپی دور چشم این است که این روش به صورت کاملا غیر تهاجمی و کم خطر است، نیاز به بیهوشی و سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت ندارد.

در این روش شما هیچگونه دردی را احساس نمی کنید، از نظر هزینه استفاده از روش مزوتراپی دور چشم بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای شما محاسبه می شود.

شاید یکی از مهمترین فواید استفاده از روش مزوتراپی دور چشم و یا مزوژل این باشد که از آنجایی که چشم یکی از نقاط بسیار حساس و آسیب پذیر محسوب می شود خطر بودن این روش باعث می‌شود که از نظر روحی و روانی افراد مختلف با اطمینان بیشتری اقدام به استفاده از آن نمایند.

مزایای مزوتراپی دور چشم

عوارض مزوتراپی دور چشم

روش درمانی مزوتراپی دور چشم هیچگونه عوارضی را برای شما به همراه ندارد، شاید بتوان گفت که تنها عیب استفاده از این روش این است که تاثیرات مثبت آن در جهت برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم، و سیاهی و گودی زیر چشم به صورت دائمی نیست، و پس از یک بازه ی 8 ماهه اثرات آن از بین می رود.

توجه » برای این که مشکل سیاهی و گودی زیر چشم را به صورت دائمی برطرف نمایید، می توانید به صفحه درمان سریع سیاهی دور چشم مراجعه نمایید.

ضمنا متد زیبایی مزوتراپی دور چشم حتما باید توسط یک پزشک کاربلد انجام شود، چرا که چشم یکی از نقاط بسیار آسیب پذیر محسوب می شود، و تزریق آنزیم ها و ویتامین ها به نواحی اطراف چشم باید به درستی انجام شود.

در غیر اینصورت شما باید منظر عوارضی مثل احساس سوزش و درد در اطراف چشم، تاری دید، بازگشت سریع چین و چروک ها و سیاهی اطراف چشم باشید.

عوارض مزوتراپی دور چشم

مراقبت های بعد از مزوتراپی دور چشم

بعد از انجام مزوتراپی دور چشم نکات زیر را حتما رعایت فرمایید، تا مشکلات بوجود آمده در نواحی زیر چشم، و اطراف چشم شما سریعتر برطرف شود.

  • بعد از تزریق به اطراف چشم دست نزنید و به این نواحی فشار وارد نکنید.
  • تا دو هفته فعالیت های سنگین ورزشی انجام ندهید.
  • از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز نمایید.
  • استفاده از داروهای رقیق کننده خون قبل و بعد از تزریق ممنوع.
  • مصرف هر نوع داروی دیگری با مشورت پزشک انجام شود.
  • سعی کنید پوست صورت خود را مرطوب نگه دارید.

نکته » برای جلوگیری از خشکی پوست مخصوصا در نواحی اطراف چشم پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی ماسک صورت چیست را مطالعه نمایید، در این مقاله ماسک های گیاهی برای جلوگیری از خشکی پوست به شما معرفی شده است، همچنین می توانید با مشورت گرفتن از پزشک خود و با مصرف روزانه و یا هفتگی قرص هیرویت از خشکی پوست خود جلوگیری نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمانی مزووایت تراپی در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران

مراقبت های بعد از مزوتراپی دور چشم

سوالات متداول در مورد مزوتراپی دور چشم؟

هزینه مزوتراپی دور چشم؟

برای استعلام قیمت مزوتراپی دور چشم شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

آیا مزوتراپی دور چشم درد دارد؟

خیر، در زمان استفاده از مزوتراپی دور چشم شما هیچگونه دردی را احساس نمی کنید، به این دلیل که قبل از تزریق نواحی مشخص شده در اطراف چشم کاملا بی حس می شود.

آیا مزوتراپی دور چشم به صورت دائمی است؟

خیر، این روش می تواند به مدت 4 تا 8 ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.

نتایج حاصل از مزوتراپی دور چشم بعد از چند هفته قابل مشاهده است؟

معمولا نتایج حاصل از مزوتراپی دور چشم بعد از 8 هفته قابل مشاهده است.

فیلم مزوتراپی دور چشم؟

برای مشاهده فیلم و نمونه کارهای مزوتراپی دور چشم می توانید به کانال آپارات ندای سلامت تهران مراجعه نمایید، و در این کانال علاوه بر مشاهده نمونه کارها و ویدئوهای مزوتراپی دور چشم، ویدئوهای سایر خدمات زیبایی ارائه شده در کلینیک ندای سلامت تهران مانند خدمات پرطرفدار فیشیال صورت را مشاهده نمایید.

مزوتراپی دور چشم نی نی سایت؟

در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران علاوه بر مزوتراپی دور چشم خدمات دیگری مانند مزوتراپی مو برای رفع مشکلات ناشی از ریزش مو، کم پشتی موها و رفع ریزش موی سکه ای، خدمات دیگری مانند مزوتراپی لاغری برای آب کردن چربی های اضافی شکم، پهلوها، رانها، چربی های بازو، و چربی های صورت، خدمات مزوتراپی صورت برای برطرف کردن انواع لکه های پوستی، برطرف کردن مشکل خشکی پوست صورت، خدمات مزوتراپی غبعب برای از بین بردن غبغب گلو و از بین بردن چربی های انباشته شده در زیر چانه، و همچنین خدمات مزوتراپی بینی برای رفع افتادگی بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

و استفاده از خدمات مزوتراپی واژن برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی خانم ها در کلینیک ندای سلامت تهران ارائه می شود.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین