مرکز تخصصی کاشت مو در تهران | کاشت موی طبیعی | ترمیم مو

مرکز تخصصی کاشت مو در تهران | کاشت موی طبیعی | ترمیم مو

در مرکز تخصصی کاشت مو ندای سلامت تهران، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو  تحت نظر پزشکان متخصص انجام می شود. نگران هیچ چیز نباشد. کاشت موی طبیعی و ترمیم مو در مطب زیبایی ندای سلامت تهران کاملا تضمینی است.

بهترین مرکز تخصصی کاشت مو در تهران

مرکز تخصصی کاشت مو ندای سلامت با دارا بودن تعداد بالای متقاضیان ترميم و کاشت موی طبیعی و دستيابی به بالاترين تراكم كاشت مو در يك نوبت یکی از بهترین مراکز تهران برای کاشت مو است. حاصل کار تیم پزشکی ما، قطعا زیباتر شدن چهره شما خواهد بود. شما با حضور در مطب می توانید از سایر خدمات ما، مثل کاشت ابرو و کاشت ریش و سیبیل نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات هایفوتراپی صورت در تهران

مراحل انجام کاشت مو

اولین کار بعد از تعیین وقت قبلی و حضور در مطب زیبایی ندای سلامت تهران، دریافت مشاوره تخصصی در مورد کاشت مو و مراحل آن است. پزشک پس از معاینه کامل و انجام بررسی های مورد نیاز مراحل انجام کاشت مو و شیوه درمان را به اطلاع شما می رساند.

روش های انجام کاشت مو

کاشت مو به چندین روش مختلف انجام می گیرد که در ادامه توضیحات مختصری در مورد آن داده خواهد شد.

  • پیوند مو با روش FUT
  • کاشت مو با روش FIT
  • کاشت موی طبیعی به روش SUT
  • کاشت مو به روش ترکیبی FIT و FUT

کاشت مو به روش FIT

یکی از دغدغه های مراجعین برای درمان و کاشت مو، عدم تمایل به جراحی است. بنابراین خوب است بدانید که کاشت مو با روش FIT روشی غیر جراحی است.  در این روش  فولیكولی مو های پشت سر و بغل  با ابزار ظریف و اختصاصی كاشت مو، در شرايط كاملا استريل بصورت تك تك برداشته شده و با ابزار بسیار ظريف دیگری در قسمت طاس يا كم پشت سر، ابرو يا ریش پیوند مي شود.

جالب است بدانید که موهای برداشته شده از پشت سر و زیر بغ فاقد گیرنده هورمون های مردانه است. بنابراین این موهای بعد از کاشت تا آخر عمر نخواهند ریخت.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات مزوتراپی مو در کلینیک ندای سلامت تهران

دریافت تخفیف مرکز تخصصی کاشت مو در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف کاشت مو طبیعی، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال بهترین مرکز تخصصی کاشت مو در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و زیبایی را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف ترمیم مو و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مطب کاشت مو ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز تخصصی ترمیم مو : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

یک پاسخ
  1. با عرض ادب و روز بخیر خدمت شما…
    من پیمان هستم, و میخواستم سوالاتی در مورد کاشتن مو از شما بکنم که بند الان ۴۷ هستم و وارد ۴۸ میشم واز سن ۲۵ سالگی موهای من شروع به ریزش کرد و الان وسط کلّم مثل خیلی از مردهای ایرانی طاس هست….میخواستم سوال بکنم که چه متُدی رو شما توصیه میکنید و باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی و از نظر هزینه قیمطی روی چه رقمهایی باید حساب کرد ممنون میشم از اطلاعات شما….
    روز خوش
    پیمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین