بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران | لیزر | بوتاکس

بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران

اگر به دنبال معتبرترین و بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران هستید ما مطب زیبایی ندای سلامت تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. ما با استفاده از جدیدترین و به روز ترین روشها کار درمان تعریق زیاد بدن شما را انجام خواهیم داد.

علت تعریق زیاد بدن

عامل اصلی در تعریق زیاد قسمت های مختلف بدن مثل زیر بغل فعالیت بالا و درنتیجه ترشح بیش از اندازه عرق از غدد تعریقی بدن است.

بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران

مطب زیبایی ندای سلامت، به عنوان بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران با افتخار تمام خدمت مروبط به زیبایی پوست و مو را تحت نظر پزشکان متخصص، کادر باتجربه انجام می دهد. شما پس از حضور در مطب و دریافت مشاوره پزشکی رایگان می توانید با خیال مطمئن به پروسه درمان خود بپردازید. علاوه بر این، شما می توانید از تخفیف سایر خدمت مطب زیبایی ندای سلامت نیز استفاده نمایید.

درمان تعرق زیاد با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از متداول ترین  و سریع ترین روش های درمان تعریق زیاد است. شما پس از چند جلسه که بین 10 تا 45 دقیقه طول خواهد کشید می توانید براحتی تعریق زیاد قسمت های مختلف بدن مثل کف دست، زیر بغل و کف پا را کنترل نمایید. از مزیت های این روش می توان سریع بودن روش، عدم نیاز به بیهوشی، عوارض کوتاه مدت و… اشاره کرد.

استفاده از لیزر برای درمان تعریق زیاد

استفاده از لیزر برای درمان تعریق زیاد نیز یکی از روش های جدید و تاثیرگذار است. در این روش به درخواست بیمار و تشخیص پزشک، به کمک دستگاه ها خاص لیزر برخی غدد تعریقی غیر فعال و یا از بین خواهند رفت.

مشاوره رایگان بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در سهروردی

در نهایت اگر به دنبال بهترین مرکز درمان تعریق زیاد در تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی زیبایی پوست و مو را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف درمان تعرق زیاد و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مرکز درمان تعریق زیاد ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مطب درمان تعرق زیاد در تهران : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

10 پاسخ
  1. سلام.آیا برای تعریق زیاد کف سر هم میشه بوتاکس انجام بدیم؟!

    1. بله ، فقط قبلش با مشاور کلینیک تماس بگیرید، و توضیخات لازم را ارائه دهید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند

      1. لطفا با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید، تا یک وقت برای شما در نظر گرفته شود، احتمالا با بوتاکس بتوان جلوی این مشکل را گرفت، البت پزشک شما را معاینه کند می تواند نظر دقیق تری در این رابطه ارائه دهد.

  2. علت تعریق زیاد و غیر طبیعی کف سر چیه؟!آیا درمانی داره

    1. سلام ، خیر تعریق غیر طبیعی کف سر درمان ندارد، و به دلیل بیماری میگرن می باشد

    2. سلام وقت بخیر
      خواستم بدونم برای درمان تعریق سر و صورت درمان خاصی که فوری و قاطع باشه دارید؟

      1. سلام، بله روش های مختلفی هستند که در این زمینه می توانند مورد قرار گیرند، بهتر است که شما از طریق راه های ارتباطی موجود د روب سایت با مشاورین مجموعه ندای سلامت تماس بگیرید تا با تعیین یک وقت مشاوره پزشک متخصص پوست نظر قطعی را در این باره ارائه دهد.

  3. سلام خسته نباشید.من از بچگی به هایپر هیدروزیس مبتلا هستم و الان که 15 ساله ام بیشتر اذیت میشم.طوری که امکان داره در طول یک روز من اصلا دست و پام خشک نباشن.خیلی از فعالیت هام رو دارم متوقف میکنم و اعتماد ب نفسم کمی پایین اومده.به پطشک مراجعه کردم و محلولی ب من پیشنهاد شد که از استفادش هیچ بهره ای نبردم.هیچ تاثیری نداشت .بوتاکس هم ک موقتی هست.من شنیدم که با برق انداختن خیلیا نتیجه گرفتن.کلینیک شما مجهز هست و کمکی میتونین ب من بکنین؟ واقعا دلم میخواد دست و پامو قطع کنم

    1. سلام لطفا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید ، تا متخصصین ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین