منافذ باز پوست

منافذ باز پوست

منافذ باز پوست باعث نفوذ انواع باکتری ها، ویروس ها، آلودگی و چربی به نقاط مختلف پوست می‌شود و این موضوع می‌تواند به سلامت پوست شما آسیب بزند.

و در صورتی که منافذ باز پوست در نقاط مختلف صورت شما پدید آید این موضوع قطعا می‌تواند زیبایی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

معمولا افراد زیادی که به دلیل افزایش سن و کاهش سطح کلاژن پوست به تدریج با مشکل منافذ باز پوست در نقاط مختلف صورت و بدن خود مواجه می‌شوند به دنبال راهکار اساسی برای بستن منافذ باز پوست خود هستند.

در این مطلب ما بهترین راهکار برای بستن منافذ باز پوست را به شما ارائه می دهیم پس با ما همراه باشید.

منافذ باز پوست چیست

همانطور که در بخش قبلی گفته شد افراد بسیار زیادی هستند که با افزایش سن و ایجاد خطوط و چین و چروک های مختلف بر روی سطح پوست آنها و همچنین کاهش چشمگیر سطح کلاژن سازی پوست آنها، با مشکل باز شدن منافذ پوست مواجه می شوند که این موضوع آسیب های جدی را برای پوست آنها به دنبال دارد.

باز شدن منافذ پوست نه تنها می تواند زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد بلکه موضوع سلامت پوست را نیز به خطر میاندازد.

زمانی که بسیاری از میکروبها و گرد و خاک و سایر ویروس ها در این منافذ باز پوست جمع شوند این مورد می تواند باعث ایجاد جوش های سرسفید و سرسیاه در پوست شما و آسیب زدن به پوست شما شود.

در بخش زیر یک تصویر قرار داده شده است که شما در این تصویر می توانید روزنه های بسیار ریزی که بر روی سطح پوست ایجاد شده است را مشاهده نمایید، این روزنه های بسیار ریز همان منافذ باز پوست هستند.

و این روزنه ها به تدریج که گشاد می شوند شما آنها را به صورت دانه های تیره رنگ بر روی سطح پوست مشاهده می کنید.

از طرف دیگر با گذشت زمان در صورتی که ترشح چربی در این نقاط اتفاق بیفتد این مورد هم باعث می شود که پوست بعد از ایجاد این منافذ چرب تر شود.

و هر چه این منافذ گشاد تر و بازتر شوند شما به مرور زمان مواردی مثل جوش و آکنه را بر روی پوست خود مشاهده می کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با مشکل منافذ باز پوست مواجه هستید اصلا نگران این موضوع نباشید چرا که در این مقاله ما راهکارهای علمی و تخصصی و همچنین یکسری راهکارهای خانگی را برای حل این مشکل به شما ارائه می دهیم.

برای مطالعه » رفع سیاهی کشاله ران

منافذ باز پوست چیست

علت منافذ باز پوست

دو دلیل بسیار مهم وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد منافذ باز بر روی پوست شما شود.

اولین موردی که کاملا اجتناب ناپذیر است و ممکن است برای همه افراد اتفاق بیفتد افزایش سن می باشد.

البته افرادی که در طول دوران زندگی خود از پوست خود به خوبی محافظت می کنند قطعا اگر در بخش هایی از پوست آنها با افزایش سن منافذی هم ایجاد شود آنقدر نمی‌تواند بر روی زیبایی و سلامت پوست آنها اثرگذار باشد.

اما مورد دوم که کاملا مربوط به خود فرد می باشد این است که افراد مختلف وقتی که از لوازم آرایش نامرغوب و غیر استاندارد استفاده می کنند این موضوع هم می تواند دلیل مهمی بر ایجاد منافذ باز پوست شود.

به عنوان مثال افراد مختلفی که دارای پوست چرب و یا پوست خشک هستند می بایست لوازم آرایش پوست خود را متناسب با نوع پوست انتخاب نمایند و همچنین سعی کنند که از برندهای معتبر و شناخته شده لوازم آرایشی استفاده نمایند.

گاهی اوقات استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب ممکن است که باعث ایجاد لکه های پوستی نیز شود، که در مقاله آموزشی علت لک صورت چیست ابعاد مختلف این موضوع به صورت تخصصی بررسی شده است.

البته در برخی مواقع مشاهده شده است که عوامل ژنتیکی و ارثی هم می‌تواند باعث ایجاد منافذ باز پوست شود و در این شرایط فرد از بدو تولد روی پوست خود منافذ باز را مشاهده می‌کند که معمولا این منافذ بر روی بینی و گونه های فرد مشاهده می شود.

در طول زندگی هم قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌های محیطی و خشکی پوست نیز از دلایل ایجاد منافذ باز پوست هستند که می تواند موجب شود که خیلی زود پوست شما دچار این مشکلات شود.
به طور کلی با توجه به توضیحاتی که داده شد دلایل منافذ باز پوست عبارتند از:

  • افزایش سن
  • استفاده از لوازم آرایش نامرغوب
  • عوامل ژنتیکی و ارثی
  • شرایط زندگی نامناسب

توجه » البته در شایطی هم ممکن است که ترک های پوستی هم باعث ایجاد این مشکل شود، که برای حل این موضوع می توانید مقاله بهترین دکتر برای ترک های پوستی را مطالعه نمایید.

علت منافذ باز پوست

انواع منافذ باز پوست

منافذ باز پوست با توجه به نوع پوست صورت شما که می تواند شامل پوست های چرب، خشک، و پوست مختلط باشد، دارای انواع مختلفی است که در بخش زیر چند نمونه از آن ها را نام می بریم.

  • منافذ O شکل
  • منافذ U شکل
  • منافذ Y شکل

منافذ O شکل منافذ گردی هستند که بیشتر روی پیشانی، اطراف دهان، و اطراف بینی ظاهر می شوند.

منافذ U شکل بیشتر در افرادی که پوست آن ها خشک است ظاهر می شود، و برای جلوگیری از ایجاد منافذ U شکل در قسمت های مختلف صورت باید با استفاده از کرم های مرطوب کننده پوست از خشکی صورت جلوگیری کرد.

منافذ Y شکل هم به دلیل کاهش کلاژن برروی سطح پوست ظاهر می شوند، و این منافذ بیشتر برروی سطح گونه ها ظاهر می شود.

شما می توانید جهت جلوگیری از ایجاد منافذ Y شکل برروی گونه های خود سطح کلاژن سازی را در زیر پوست صورت خود افزایش دهید، که برای این منظور دستگاه هایفو صورت می تواند سطح کلاژن سازی را در زیر پوست شما تا حد قابل توجهی بالا ببرید.

انواع منافذ باز پوست

درمان تخصصی منافذ باز پوست

برای درمان تخصصی منافذ باز پوست و ارائه یک درمان قطعی برای منافذ باز پوست و محافظت از پوست شما باید از روش های علمی و نوین که در کلینیک های معتبر پزشکی پوست ارائه می شود استفاده نمایید.

امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین و کارآمد ای در سراسر دنیا ارائه شده است که می توان بسیاری از مشکلات پوستی را با کمک آنها برطرف کرد.

در بخش زیر چند نمونه از این روش های تخصصی را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » راه های کوچک کردن بینی

درمان تخصصی منافذ باز پوست

درمان منافذ باز پوست با میکرونیدلینگ

استفاده از روش میکرونیدلینگ که روش بسیار کارآمد و موثر برای درمان منافذ باز پوست می باشد.

در این روش بسیار پرطرفدار با استفاده از سوزن های ریزی که وارد پوست می شوند عملیات کلاژن سازی و تحریک سلول های پوستی به خوبی در زیر پوست شما انجام می گیرد و این امر در نهایت موجب بسته شدن منافذ باز پوست صورت میشوند.

البته در اینجا که گفته شد از یکسری سوزن های ریز برای بستن منافذ باز پوست استفاده می شود و ممکن است که این نگرانی برای شما به وجود آید که شاید این روش همراه با درد یا خونریزی باشد.

اما در پاسخ به این سوال باید گفت که جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که استفاده از این روش کاملا بدون درد است.

به این دلیل که در زمان استفاده از این روش پزشک متخصص نواحی مورد نظر را با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی‌حس می‌کند و شما در زمان اجرای این فرایند هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

درمان منافذ باز پوست با میکرونیدلینگ

لیزر فرکشنال برای منافذ باز پوست

دومین روش موثر که می‌تواند توسط متخصصین پوست در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار گیرد استفاده از روش لیزر آر اف فرکشنال می باشد.

همانطور که می دانید امروزه لیزردرمانی فرایندی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف نماید، عنوان مثال یکی از کاربردهای بسیار پرطرفدار آن استفاده از لیزر موهای زائد می باشد که می تواند افراد را برای مدتی از شر موهای زائد بدن خود آسوده کند.

اما در بحث منافذ باز پوست هم روش لیزر درمانی کارآمد می باشد، و در این روش پزشک متخصص چند جلسه لیزر درمانی را برای شما تجویز می‌کند که طی هر جلسه دستگاه لیزر با استفاده از اشعه های قدرتمند خود منافذ باز پوست شما را به طور کامل برطرف می کند.

البته به غیر از لیزر فرکشنال ممکن است که تشخیص پزشک شما با استفاده از یک سری دیگر از دستگاه های لیزر مانند دستگاه لیزر پلاتینیوم باشد.

چرا که این دستگاه همانند دستگاه فرکشنال در این زمینه می تواند کارایی داشته باشد و برخی از کلینیک های تخصصی پوست از این دستگاه استفاده می کنند می توانند برای بستن منافذ باز پوست نیز از آن بهره مند شوند.

لیزر فرکشنال برای منافذ باز پوست

دستگاه آندولیفت برای درمان منافذ باز پوست

یکی دیگر از روش هایی که ممکن است برای درمان قطعی منافذ باز پوست توسط پزشک شما مورد استفاده قرار گیرد استفاده از دستگاه آندولیفت است.

این روش دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد و در آن با استفاده از امواج اولتراسوند و با انرژی و فرکانس مشخصی در نواحی پوست شما باعث ایجاد کلاژن سازی و بستن منافذ باز پوست شما می شود.

برای مطالعه » چگونه جوش های سرسیاه بینی را از بین ببریم

دستگاه آندولیفت برای درمان منافذ باز پوست

روش Broad Band Light یا BBL

استفاده از روش درمانی BBL هم می‌تواند به افزایش فعالیت فیبروبلاست ها افزایش سطح کلاژن سازی در زیر پوست شما کمک کند.

جالب است بدانید که این روش هم یک روش کم تهاجمی است که دوران نقاهت آن هم بسیار محدود می باشد.

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق چربی به باسن در کلینیک زیبایی ندای سلامت

روش Broad Band Light یا BBL

استفاده از دستگاه هایفو برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از دستگاه هایفوتراپی هم به عنوان یک روش کم تهاجمی و بدون درد می‌تواند جهت بستن منافذ باز پوست مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین روش هم با اثرگذاری امواج التراسوند بر روی منافذ باز پوست شما این امواج کلاژن های موجود در زیر پوست شما را تحریک به بازسازی مجدد می کنند، و این امر موجب بازسازی و بستن منافذ باز پوست می شود.

نکته » با انجام هایفو دور چشم هم علاوه بر بستن منافذ باز پوست دور چشم، سیاهی و تیرگی این ناحیه نیز برطرف می شود.

توجه » برای پاکسازی صورت و بستن منافذ باز صورت و همچنین برطرف کردن جوش های سر سیاه و سر سفید برروی صورت می توان از روش فیشیال صورت هم استفاده کرد.

استفاده از دستگاه هایفو برای بستن منافذ باز پوست

لایه برداری پوست برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از مواد شیمیایی لایه بردار هم می‌تواند به بستن منافذ باز پوست کمک کند.

در این روش با استفاده از اسید تری کلرواستیک به عنوان ماده اصلی لایه بردار استفاده می شود.

البته در این روش فرد مراجعه کننده باید به مدت ۵ تا ۷ روز بستری شده و تحت نظر متخصص باشد.

یکی از مزیت های بستن منافذ باز پوست با استفاده از روش لایه برداری این است که علاوه بر بستن منافذ باز، با این روش می توان پاکسازی پوست صورت را نیز انجام داد، که تمای چربی ها و آلودگی ها از روی سطح پوست صورت پاک شود.

تفاوت اصلی این روش با روش های دیگر دوران نقاهت آن می باشد که حداقل یک هفته شما را درگیر می کند.

برای مطالعه » لیفت شقیقه

لایه برداری پوست برای بستن منافذ باز پوست

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت خانگی

در بخش قبلی ما یکسری روش‌های علمی را جهت بستن منافذ باز پوست به شما معرفی کردیم، اما یک سری روش های خانگی هم وجود دارد که استفاده از آن‌ها نیز می‌تواند تا حدی برای بستن منافذ باز پوست موثر باشد.

هرچند که این روش ها به صورت تضمینی و صددرصد نمی تواند باعث بستن منافذ باز پوست شود اما شاید در برخی از مواقع استفاده از این روش برای برخی از پوست ها مفید باشد.

پیشنهاد ویژه » برای درمان قطعی مشکلات پوستی خود می توانید به مرکز پاکسازی پوست صورت در تهران مراجعه نمایید، و دراین مرکز تحت نظر برترین متخصصین درمان شوید.

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت خانگی

راهکارهای خانگی برای بستن منافذ باز پوست

در این بخش یکسری راه کارهای خانگی برای بستن منافذ باز پوست را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » استفاده از قرص ایزوترتینوئین برای جوش و از بین بردن آکنه

نوشیدن آب کافی برای بستن منافذ باز پوست

شما باید سعی کنید که در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید، به ویژه اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در مناطق گرمسیر و با آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید حتما باید نوشیدن مقدار زیادی آب را در طول روز انجام دهید، چرا که این کار باعث افزایش کلاژن پوست و آبرسانی چه موقع به سطح پوست شما می شود.

در صورت عدم نوشیدن آب کافی این امر می‌تواند موجب خشک شدن پوست شما و به تدریج باز شدن منافذ پوست شما می شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه انجام تزریق چربی به واژن در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

نوشیدن آب کافی برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از یخ برای بستن منافذ باز پوست

یکی دیگر از راهکارها برای بستن منافذ باز پوست استفاده از یخ می باشد، به دلیل اینکه یخ باعث انقباض سلولهای پوست می شود و همین موضوع می‌تواند به بسته شدن منافذ پوستی کمک کند.

البته دقت کنید که برای استفاده از یخ شما باید تکه های یخ را با یک حوله و یک پارچه نازک بپیچید و یا با مراجعه به داروخانه ها کمپرس یخ تهیه کنید و آن را روزی یک یا دو بار بر روی سطح پوست خود بگذارید.

برای مطالعه » تزریق فیلر زیر چشم

استفاده از یخ برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از مخلوط ماست و نمک برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از ترکیب ماست و نمک هم می‌تواند برای بستن منافذ باز پوست به شما کمک کند که در این روش شما باید ماست و نمک را با هم ترکیب کرده و از آن یک ماسک تهیه کنید.

پس آن را بر روی سطح پوست خود قرار دهید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه بماند تا کامل خشک شود.

و پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید و در هنگام شستشو نیز با دستان خود صورت خود را به آرامی ماساژ دهید.

دقت کنید که در هنگام ماساژ صورت به آرامی دست خود را بر روی نقاط حساس صورت قرار دهید و جهت آشنایی با تکنیک های ماساژ صورت هم شما می توانید مقاله آموزش ماساژ صورت را در وبسایت ندای سلامت مطالعه کنید.

البته به یاد داشته باشید که انجام تکنیک های ماساژ به سلامت پوست شما بسیار می‌تواند کمک کند، پس به این منظور می توانید با مراجعه به صفحه ماساژ در تهران با انواع تکنیک های ماساژ آشنا شوید.

استفاده از مخلوط ماست و نمک برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از پاک کننده های بهداشتی برای بستن منافذ باز پوست

دیگر از نکات بسیار مهم که می‌تواند برای بستن منافذ باز پوست مهم باشد این است که شما به موقع سطح پوست خود را با استفاده از پاک کننده های بهداشتی تمیز کرده و اجازه ورود میکروب و ویروس ها را به سطح پوست خود ندارید.

شما می توانید پاک کننده های بهداشتی بر پایه ژل را از داروخانه های سراسر کشور تهیه نمایید و به صورت روزانه از آن برای مرطوب نگه داشتن پوست صورت خود استفاده کنید.

برای مطالعه » آشنایی با روش تزریق چربی به لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

استفاده از پاک کننده های بهداشتی برای بستن منافذ باز پوست

ترکیب شیر و ژلاتین برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از ماسک شیر و ژلاتین هم می تواند برای بستن منافذ باز پوست مفید باشد.

که شما باید مخلوط شیر و ژلاتین را با هم ترکیب کرده و آن را بر روی سطح پوست خود بمالید و اجازه دهید که حدود ۳۰ دقیقه بر روی سطح پوست شما بماند و سپس پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در بهترین کلینیک زیبایی تهران

ترکیب شیر و ژلاتین برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از ماسک خاک رس بر روی صورت برای بستن منافذ باز پوست

یکی دیگر ا ماسک هایی که می توانید برای بستن منافذ باز پوست به شما کمک کند ماسک خاک رس است.

این ماسک صورت را شما می توانید به مدت ۲۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید و سپس پس پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید پیشنهاد میکنیم که استفاده از این نوع ماسک را هفته ای یکبار انجام دهید.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی واژن و روش های مختلف آن در بهترین کلینیک زیبایی تهران.

استفاده از ماسک خاک رس بر روی صورت برای بستن منافذ باز پوست

ترکیب سفیده تخم مرغ و آبلیمو برای بستن منافذ باز پوست

همانطور که می دانید سفیده تخم مرغ دارای مقدار زیادی پروتئین می باشد و ترکیب آن به آب لیمو می تواند به تامین پروتئین نیاز پوست و همچنین آبرسانی به سطح پوست شما کمک کند.

شما می‌توانید ترکیب سفیده تخم مرغ و با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را بر روی سطح پوست خود قرار دهید و پس از خشک شدن مانند روش‌های قبلی پوست خود را با آب ولرم کامل بشویید.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

ترکیب سفیده تخم مرغ و آبلیمو برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از ماسک عسل و دارچین برای بستن منافذ باز پوست

یکی دیگر از ماسک های کاربردی برای بستن منافذ باز پوست ماسک عسل و دارچین می باشد.

شما می توانید از این ماسک هفته ای دوبار استفاده نمایید.

پس از هر بار استفاده همانند روش‌های قبلی صورت خود را با آب ولرم کاملا بشویید و ضدعفونی کنید.

برای مطالعه » قرص هیرویت چیست و چه اثراتی بر پوست صورت و رشد موها دارد؟

استفاده از ماسک عسل و دارچین برای بستن منافذ باز پوست

درمان منافذ باز پوست صورت با داروهای گیاهی

در برخی از عطاری ها نیز یک سری دارو های گیاهی برای درمان منافذ باز پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد که به این روش اصطلاحا طب سنتی گفته می شود.

البته این روش به هیچ عنوان مورد تایید پزشکان متخصص پوست نیست، پیشنهاد می کنیم که برای درمان قطعی منافذ باز پوست خود و از آنجا که این موضوع به سلامت پوست و زیبایی پوست صورت شما مرتبط است حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه کنید.

البته گاهی اوقات استفاده از برخی روغن های گیاهی که با انوع پوست صورت سازگار هستند  هم می تواند در این زمینه کارساز باشد، برای این منظور شما می توانید مقاله بهترین روغن برای پوست صورت را مطالعه نمایید، که  در این مقاله انواع روغن های برای پوست های خشک، چرب، و پوست های مختلط به شما معرفی شده است.

برای مطالعه » علائم زگیل تناسلی

درمان منافذ باز پوست صورت با داروهای گیاهی

سئوالات متداول درمورد بستن منافذ باز پوست؟

کلینیک تخصصی برای بستن منافذ باز پوست؟

کلینیک تخصصی ندای سلامت بهترین کلینیک پوست در تهران می باشد، جهت ارتباط با این مجموعه با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

بهترین روش درمان منافذ باز پوست؟

بهترین روش درمان منافذ باز پوست، استفاده از روش های علمی غیر تهاجمی با دوران نقاهت کم است.

بستن منافذ باز پوست؟

بستن منافذ باز پوست با استفاده از روش های میکرونیدلینگ، هایفو، لیزر، سرما درمانی، روش درمانی BBL، ایه برداری پوست انجام می شود.

برای مطالعه » ماساژ با روغن زیتون برای لاغری

منافذ باز پوست چیست و چگونه درمان می شود؟

منافذ باز پوست دانه های بسیار ریز برروی پوست هستند که در اثر افزایش سن و استفاده از لوازم آرایش غیر استاندارد بوجود می آیند، و استفاده از راه کارهای علمی که در این مقاله ارائه شده است بهترین راه کار برای حل این مشکل است.

برای مطالعه » ماساژ با روغن زیتون برای لاغری

منافذ باز پوست خشک؟

بهتر است که برای جلوگیری از خشکی پوست خود از کرم های مرطوب کننده پوست استفاده نمایید، به خصوص اگر ساکن مناطق گرم و خشک هستید و پوست شما در طول روز زیاد در معرض نور خورشید قرار دارد.

پوست های خشک معمولا زیاد دچار چین و چروک هم می شوند و زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

به همین دلیل برای درمان چین و چروک پیشانی و بخش های مختلف صورت نیز بهتر است که شما با استفاده از کرم های آبرسان و کرم های مرطوب کننده از خشکی پوست و ایجاد چروک های عمودی و افقی در بخش های مختلف صورت خود جلوگیری نمایید.

ضمن این که گاهی اوقات با خشکی پوست و ایجاد منافذ باز پوست، یکسری چربی های در این منافذ انباشته می شوند، و با بسته شدن منافذ این امر باعث علت جوش روی چانه و سایر نقاط صورت می شود، که اصطلاحا به این جوش ها، جوش های کیستی می گویند.

بهترین کرم برای منافذ باز پوست؟

در بخش زیر چند نمونه از کرم هایی که برای بستن منافذ باز پوست به شما کمک می کند را معرفی کرده ایم:

  1. کرم لایه بردار AHA درماتیپیک (نکته » در مقاله آموزشی طرز استفاده از کرم لایه بردار با انواع این کرم ها می توانید آشنا شوید.)
  2. لوسیون مات کننده پوست چرب S.O.S OIL CONTROL
  3. ماسک ضد جوش SEBUMA

برای مطالعه » چگونه صورتی چاق داشته باشیم

البته محصولات ذکر شده در داروخانه های ایران عرضه می شود، اما اگر شما اکانت PayPal دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر بهترین کرم اورجینال برای بستن منافذ باز پوست را خریداری نمایید.

www.amazon.in

صابون برای منافذ باز پوست؟

صابون Asepxia به عنوان یکی از محصولات خارجی و با کیفیت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، همچنین صابون Sulfur هم یکی دیگر از محصولاتی است که برای بستن منافذ باز پوست مناسب است.

شما برای خرید این دو محصول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

www.amazon.com

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت نی نی سایت؟

برای درمان قطعی منافذ باز پوست بهترین روش استفاده از متد های علمی است که در کلینیک های تخصصی پوست ارائه می شود، روش های همچون لیزر درمانی، روش میکرو، آندولیفت، روش Broad Band Light، لایه برداری پوست و همچنین به تازگی استفاده از روش مزوتراپی روش هایی هستند که به صورت قطعی و بدون عوارض می توانند منافذ باز ایجاد شده برروی پوست صورت را برطرف نمایند.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین