کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس | نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم صورت

دستگاه لیزر پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی است که می خواهند یک راه حل موثر برای از بین بردن موهای زائد خود داشته باشند. لیزر پلاتینیوم جدیدترین نسخه لیزر سوپرانو است و توسط طیف آلما که قدرت و انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای پوست های بسیار سبک و موهای زائد سبک مناسب است، در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا اطلاعات کاملی درمورد این متد پرطرفدار برای رفع موهای زائد بدن را به شما معرفی نماییم.

پیش از آشنایی با دستگاه لیزر پلاتینیوم لازم است اطلاعات کامل در خصوص لیزر موهای زائد داشته باشید به همین منظور می توانید مقاله لیزر موهای زائد چیست را مطالعه کنید.  

لیزر پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم

پلاتینیوم چیست؟ یک روش موثر لیزر پلاتینیومی است که در کلینیک های سراسر جهان استفاده می شود، به نوعی می توان گفت تنها روش بالینی اثبات شده برای لیزر موهای زائد است که بدون درد و کاملا بی خطر و غیر تهاجمی می باشد، در این روش مو های زائد به راحتی را از بین می روند.

لیزر Platinum (پلاتینیوم لیزر) به جای قرار دادن فولیکول های مو در معرض  انرژی زیاد که می تواند به پوست آسیب برساند، با گرم کردن تدریجی در دمایی که به اندازه کافی موثر باشد باعث آسیب به فولیکول های مو شده و از رشد مجدد آن و همچنین از آسیب رسیدن به بافت پوست جلوگیری می کند.

پس اگر شما برای محافظت از پوست خود به دنبال روشی ایمن و تضمین شده هستید که بتواند موهای زائد بخش های مختلف بدن شما را به راحتی برطرف نماید، لیرز Platinum می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

روش استفاده از این دستگاه به این صورت است که ابتدا پزشک یک جلسه مشاوره با شما در میان می گذارد، و با توجه به خاسته شما (در مورد این که قصد انجام لیزر کل بدن را دارید، یا فقط نواحی از بدن خود را قصد دارید لیزر کنید، مثلا بخش موهای زائد پا و یا ناحیه تناسلی)، چند جلسه لیزر درمانی را برای شما در نظر می گیرد.

که در هر جلسه مراجعه پزشک با تاباندن تاپیس لیزر Platinum به سطح پوست شما فولیکول های موجود در لایه درم را به صورت کامل تحت تاثیر قرار می دهد، و از رویش مجدد مو در ناحیه مورد نظر جلوگیری می کند.

ضمنا قبل از تاباندن اشعه لیزر به ناحیه مورد نظر در صورت تشخیص پزشک با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی ناحیه مورد نظر کاملا بی حس می شود.(این کار برای آن دسته از افرادی است که احیانا حساسیت های خاص پوستی دارند.)


ندای سلامت برای افرادی که علاقه مند به یادگیری و آموزش لیزر موهای زائد هستند، اقدام به برگزاری این دوره کرده به همین منظور می توانید به صفحه شرایط گرفتن مدرک لیزر مراجعه کنید.
دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

دستگاه ليزر پلاتينيوم چیست؟ دستگاه لیزر Platinum «دستگاه پلاتینیوم لیزر»، دستگاهی نوین برای از بین موهای زائد است که بسیار موثر می باشد و برای پوست و موهای مختلف و با انواع رنگ پوست مانند پوست های سفید و یا پوست رنگی قابل استفاده است، ضمن این که این دستگاه کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است، و به همین خاطر در اکثر کلینیک های تخصصی پوست از دستگاه پلاتینیوم برای رفع موهای زائد استفاده می شود. شما نیز می توانید برای لیزر با دستگاه پلاتینیوم از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان متخصص ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

در ارتباط با دستگاه لیزر ایس پلاتینیوم ۲۰۲۱ باید بدانید دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم «دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نی نی سایت» یکی از مدل های پیشرفته در این زمینه است که به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است، که به دلیل این قابلیت، سوختگی در پوست ایجاد نشده و انجام این عمل بدون درد می باشد.

بسیاری از افرادی که قصد انجام لیزر برای برطرف کردن موهای زائد و یا رفع برخی از مشکلات پوستی را دارند، به عنوان مثال برای برطرف کردن آثار تاتو و خالکوبی از شیوه درمانی پاک کردن تاتو با لیزر استفاده می کنند، یکی از نگرانی های بزرگ آن ها جا ماندن آثار سوختگی بر روی پوست است، که خوشبختانه دستگاه لیزر Platinum با داشتن سیستم خنک کنندگی این نگرانی را به طور کامل برطرف کرده است. شما می توانید در بخش بالا عکس دستگاه لیزر پلاتینیوم را مشاهده نمایید.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با شیوه درمانی لیزر برای پاک کردن تاتو و استعلام قیمت آن به صفحه هزينه پاك كردن تاتو با ليزر مراجعه کنید.

پلاتینیوم صورت چیست

همانطور که در بخش بالا ذکر شد دستگاه پلاتینیوم دستگاهی نوین برای از بین بردن موهای زائد می باشد که استفاده از این شیوه بسیار موثر است. پلاتینیوم صورت نیز برای از بین بردن موهای زائد صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر موهای زائد نیز از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید.

انواع دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم از پیشرفته ترین تکنولوژی های لیزر برای انجام شیوه های زیبایی و درمانی می باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی انواع دستگاه لیزر پلاتینیوم بپردازیم.

  • الکساندرایت (Alexandrite)
  • Nd:YAG (لیزر تیتانیوم)
  • دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2022
تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم

تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم

در ارتباط با تفاوت دستگاه تیتانیوم و پلاتینیوم لازم است بدانید میزان توان کلی لیزر پلاتینیوم 3000 وات می باشد و میزان توان لیزر تیتانیوم 4000 وات است که توان بالاتری نسبت به لیزر پلاتینیوم دارد.

لازم است بدانید LCD لیزر پلاتینیوم 12.6 اینچ و لیزر تیتانیوم دارای LCD رنگی 15.6 اینچی می باشد. زیاد ترین قدرت هندپیس های لیزر تیتانیوم 2000 وات می باشد این در حالی است که قوی ترین هندپیس لیزر پلاتینیوم 1600 وات توان دارد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتره یا تیتانیوم

اگر نمی دانید دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا تیتانیوم نی نی سایت با ما همراه باشید در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

در ارتباط با این دو نوع دستگاه باید بدانید هر دو دستگاه لیزر رفع موی زائد پلاتینیوم و تیتانیوم از محبوب ترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد می باشند که دارای 3 طول موج لیزری هستند. البته لازم است بدانید تیتانیوم نسخه بروز تر، جدید تر و زیبا تر از پلاتینیوم می باشد که توان سیستم کولینگ و خروجی آن متناسب با دستگاه پلاتینیوم قدرت مند تر و بروز تر می باشد.

دستگاه پلاتینیوم پلاس 2022

دستگاه پلاتینیوم پلاس 2022

یکی از مدل های بسیار پیشرفته دستگاه لیزر Platinum مدل لیزر پلاتینیوم پلاس 2022 است، که علاوه بر داشتن سیستم خنک کنندگی و همچنین طول موج بسیار قوی، فناوری های مختلف مانند فناوری alex نیز در این دستگاه تعبیه شده است، تا علاوه بر رفع موهای زائد بتوان از آن برای رفع سایر مشکلات پوستی نیز استفاده کرد.

تنها کلینیک های معتبر تخصصی پوست از این دستگاه پیشرفته استفاده می کنند، و در مراکز غیر معتبر نظیر سالن های زیبایی همچین دستگاه گران قیمتی را نمی توانید مشاهده کنید.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۲

قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس چقدر است؟ اگر به دنبال قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس یا همان دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نی نی سایت هستید، از طریق لینک درج شده در بخش بالا می توانید اقدام به استعلام قیمت دستگاه Platinum پلاس نمایید.

ویژگی های لیزر پلاتینیوم

  • مناسب برای انواع پوست ( پوست های تیره و روشن)
  • مناسب برای انواع موهای نازک و زمخت
  • استفاده ی هم زمان از سه طول موج
  • بالا بودن ایمنی دستگاه
  • بیشتر حس ماساژ را روی پوست خود احساس می کنید و به همین دلیل می توان گفت که بدون درد است.
  • روند درمانی بسیار سریع است.
  • در هر ناحیه از بدن می توانید از لیزر پلاتینیوم استفاده کنید.

 ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم

در جولای 2016، آلما لیزرها سیستم جدید Soprano Ice Platinum را راه اندازی کردند.

این سیستم جدید انقلابی ترکیبی از سه طول موج در یک اپلیکاتور واحد است که همزمان با درمان عمق مختلف بافت و همچنین ساختارهای تشریحی درون غده های مو فعالیت می کند.

با ترکیب سطح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف، همراه با پوشش درمانی و سوپرانو آیس پلاتینیوم به ایمن ترین و بهترین درمان حذف موهای زائد تبدیل شده است.

عده زیاد از افراد از سیاهی کشاله ران خود رضایت ندارند و به دنبال راهکار های رفع این مشکل هستند، شما می توانید برای حل این مشکل به صفحه درمان تیرگی کشاله ران مراجعه نمایید.

سه طول موج سوپرانو آیس پلاتینیوم عبارتند از :

فناوری Alex : طول موج 755 نانومتر جذب انرژی قوی تری را ایجاد می کند و آن را برای گسترده ترین انواع رنگ پوست و مو، به ویژه موهای رنگ روشن و ظریف ایده آل می کند.

فناوری TM : 810 نانومتر طول موج کلاسیک است که نفوذ عمیق تری در فولیکول مو و با داشتن قدرت متوسط به ​​بالا، سرعت تکرار زیاد درمان را سریع تر می کند.

فناوری YAG : طول موج 1064 نانومترعمیق ترین نفوذ را در فولیکول مو ایجاد می کند و آن را به یک راه حل مناسب برای انواع پوست های تیره تبدیل می کند.

لیزر بیکینی یکی از تخصصی ترین خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت می باشد توسط بهترین متخصصان صورت می گیرد شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن مقاله لیزر بیکینی شامل کجا است را مطالعه کنید.  

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم

مقرون به صرفه :

یک روش مقرون به صرفه است، دلیل این امر این است که شما از سایر روش های درمانی که شامل اقدامات مختلفی مانند کرم های موبر، درمان موم، ریش تراش و سایر روش ها هستند، خودداری می کنید.

در حالی که لیزر برای از بین بردن موهای زائد نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید اما وقتی تمام هزینه های انجام شده را محاسبه کنید، خواهید دید که در واقع هزینه کمتری را نسبت به دیگر روش ها پرداخت کرده اید.

پوست نرم تر از قبل می شود :

هنگامی که شما لیزر با دستگاه پلاتینیوم را انتخاب می کنید، به دنبال روشی هستید که پوست شما را نرم تر از آنچه که قبلا بود، شود.

روشی دقیق :

بدون هیچ تردیدی، ما در مورد یک روش کاملا دقیق صحبت می کنیم که هیچ قسمتی را رها نمی کند.

باید گفت که از بین بردن برخی از موهای خاص همیشه کار ساده ای نیست.

برای مثال لب فوقانی، ابرو، خط بیکینی، خط مو یا بینی جزئی ازاین قسمت های خاص هستند که با لیزر Platinum به راحتی از شر موهای زائد این قسمت ها خلاص می شوید.

نیازی به صبر برای رشد مو نیست :

آنچه که این روش را از سایر روش ها متمایز می کند این است که با سوپرانو آیس پلاتینیوم نیازی نیست که صبر کنید تا برای لیزر مو در جلسات بعدی موها رشد کنند. این کار حتی قبل از اینکه موی شما از زیر پوست رشد کند، انجام می شود.

اگر اطلاعات کافی در خصوص منافذ باز پوست ندارید برای آشنایی با منافذ باز پوست و راه های بستن این منافذ برای حفاظت از پوست از طریق لینک درج شده به صفحه مربوطه در ندای سلامت مراجعه کنید.

هیچ جای زخم یا سوختگی به جا نمی ماند :

از بین بردن موهای زائد با لیزر Platinum بسیار مفید است چرا که هیچ زخمی بر جای نمی گذارد و هیچ عوارض جانبی دردناکی ندارد.

در دستگاه هاس قدیمی نیز اگر مراقبت های لازم انجام شود عوارضی ایجاد نمی شود اما چند روز بعد از لیزر ممکن است جای سوختگی یا زخم ایجاد شود.

و اگر فرد مراقب نباشد، می تواند جای زخم های جدی ای را روی پوست خود ایجاد کند. با این حال، هنگامی که ما در مورد لیزر Platinum صحبت می کنیم،  این قول را می دهیم که هیچ جای زخمی ایجاد نخواهد شد.

از مزیت های گفته شده می توان نتیجه گرفت که لیزر Platinum از موثر ترین روش های درمانی است که می توانید در دنیای رفع موهای زائد مشاهده کنید. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم که آن را امتحان کنید.

لیزر آر اف فرکشنال یکی از انواع دستگاه لیزر می باشد که شما میتوانید برای اطلاع از کاربرد آن و هزینه درمان با استفاده از این دستگاه به صفحه لیزر آر اف فرکشنال مراجعه کنید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا

حال که درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم و کندلا توضیح داده ایم بهتر است این دو دستگاه پرطرفدار را از نظر فاکتورهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم، از جمله مهمترین تفاوت های این دو دستگاه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کاربرد
  • سرعت لیزر موهای زائد
  • طول موج
  • سیستم خنک کننده

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا دایود

لیزر دایود در مقایسه با سایر لیزرها با قدرت کمتری کار می کند و ارزان ترین دستگاه برای تولید خروجی لیزر است.

دایود هر دو طول موج کوتاهتر و بلندتر از خود ساطع می کند ، بنابراین دارای جذب خوب ملانین است و به عمق پیازهای مو نفوذ می کند. طول موج های طولانی تر نیز خطر آسیب به پوست را کاهش می دهد.

دستگاه دایود پرتوی واگرا بیشتری تولید می کند، مشکل گرمایشی اساسی دارد و برای راه اندازی گلوله های بزرگ لیزر به جریان درایو بالا نیاز دارند.

بیماران با پوست تیره معمولا به درمان های بیشتری احتیاج دارند. همچنین هنوز یک فناوری نسبتا جدید است و هنوز مقدار مناسبی از داده ها برای ارزیابی نتایج طولانی مدت آن وجود ندارد، پس بنابراین برای رفع موهای زائد استفاده از دستگاه Platinum را ما به شما پیشنهاد می دهیم.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر دایود مقاله لیزر دایود چیست را مطالعه نمایید.

معایب لیزر با دستگاه پلاتینیوم

عوارض لیزر پلاتینیوم

اگر در خصوص عوارض لیزر پلاتینیوم اطلاعاتی ندارید ما در این بخش معایب یا همان عوارض لیزر پلاتینیوم را در این بخش مورد بررسی قرار داده ایم.

  • تورم خفیف در اطراف فولیکول های مو
  • ممکن است تغییرات رنگدانه ای رخ دهد ، به ویژه در افرادی که پوست تیره تری دارند، البته این تغییرات موقتی هستند.
  • کمی قرمز پوست ایجاد می شود که خیلی زود از بین می رود.
  • تحریک موقتی که منجر به تاول یا پوسته پوسته شدن در بافت پوست می شود.

موارد ذکر شده در صورتی اتفاق می افتد که یک فرد نابلد و غیر متخصص از این دستگاه استفاده نماید، که برای ایمنی بیشتر بهتر است که شما یک کلینیک معتبر و تخصصی پوست را برای استفاده از روش هایی مثل لیزر Platinum که مستقیما با سلامت پوست و زیبایی شما در ارتباط است انتخاب نمایید.

دستگاه لیزر ipl یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر می باشد که شما می توانید برای آشنایی با کاربرد این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر ipl مراجعه کنید.

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم

یک تکنولوژی بسیار مهم این لیزر فن آوری خنک کننده است. همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی باعث می شود که این روش درمانی بدون درد باشد، همچنین فناوری طول موج بلند این اشعه لیزر باعث شده است که اشعه لیزر دستگاه Platinum بیشترین عمق نفوذ را در لایه های زیرین پوست شما داشته باشد.

به دلیل نفوذ اشعه لیزر به لایه های زیرین پوست و تحت تاثیر قرار دادن ریشه فولیکول مو، استفاده از دستگاه لیزر Platinum باعث می شود که شما به مدت طولانی از شر موهای زائد بدن خود راحت شوید.

برای درمان ماه گرفتگی باید چه کنیم؟ شما می توانید برای آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در بهترین کلینیک زیبایی تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و به صفحه مورد نظر در ندای سلامت مراجعه نمایید.

نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

با توجه به ویژگی هایی که قبل تر در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم گفته شد، امروزه بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان با انواع رنگ پوست و مو قرار گرفته است.

نتایج خوشایند لیزر Platinum باعث شده که بسیاری این دستگاه را برای انجام عمل لیزر انتخاب کنند و به راحتی و بدون درد از شر مو های زائد راحت شوند، شما هم اگر تجربه استفاده از این متد زیبایی پوست را داشته اید می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، تجربیات خود را در این زمینه با سایر کاربران درمیان بگذارید.

دستگاه لیزر الکساندرایت پلاتینیوم

لکساندرایت یکی از انواع لیزر هاست که برای کاهش موهای زائد و درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این لیزر با استفاده از یک کریستال الکساندرایت به عنوان ماده فعال، امواج لیزری را تولید می‌ کند.

دستگاه الکساندرایت پلاتینیوم ممکن است یک نسخه پیشرفته از دستگاه‌ های الکساندرایت باشد، که بهبود هایی در طراحی، کارایی یا امکانات دیگر داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌ تر و استفاده از این دستگاه توصیه می‌ شود با متخصص پوست یا پزشک متخصص در زمینه لیزر های زیبایی مشورت کنید. ایشان می‌ توانند شما را راهنمایی کرده و اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌ ها و نحوه استفاده از دستگاه الکساندرایت پلاتینیوم ارائه دهند.

لیزر الکس با انتشار نوری با انرژی بالا، طول موج نور را به ناحیه هدف ارسال می‌ کند و حرارت ایجاد می‌ کند.
این عملکرد با استفاده از فرآیند  فوتوترمولیز صورت می‌ گیرد که به معنای حرارت دادن به یک منطقه خاص با استفاده از اشعه نوری است. لیزر الکس تنها به فولیکول‌ های موها هدف می‌ گیرد و به بافت پوست آسیب نمی‌ رساند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت

عده زیادی از افراد در خصوص آنکه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس بهتر است یا الکساندرایت نی نی سایت سوال می پرسند در ارتباط با این دو دستگاه لازم است بدانید دستگاه الکساندرایت از دو سیستم خنک‌ کننده استفاده می‌ کند که شامل اسپری کرایوژن و هوای سرد می باشند.
این سیستم‌ های خنک‌ کننده باعث می‌ شوند مراجعین در حین درمان هیچ‌ گونه درد یا ناراحتی را تجربه نکنند.
دستگاه لیزر پلاتینیوم جلسات درمانی سریعی فراهم می‌ کند و نتایج شگفت‌ انگیز در کمترین زمان ممکن دیده می‌ شود.
پس از انجام لیزر، افراد می‌ توانند به‌طور عادی فعالیت‌ های روزمره خود را ادامه داده و بدون نیاز به استراحت باشند.

دستگاه الکس یا دستگاه لیزر الکساندرایت بر روی انواع پوست و مو موثراست اما نتایج محدودی در مورد موهای بلوند و قرمز دارد. معمولا خنک سازی با عامل خنک کننده یا انجماد هوا فراهم می شود.

این دستگاه رفع موهای زائد دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود دارد (البته نه به اندازه لیزر Nd: YAG) که باعث می شود در طیف وسیعی از رنگ پوست، از جمله پوست های زیتونی قابل استفاده باشد.

می تواند سطح وسیع تری از پوست را در زمان تقریبا کمی لیزر کند، با وجود طول موج طولانی، جذب ملانین در آن بالا است، بنابراین خطر تغییر رنگ و سوختگی در تمام پوست وجود دارد.

عده زیادی از افراد از با مشکلات پرمویی روبه رو هستند، از این رو پیشنهاد می کنم حتما مقاله پرمویی یا هیرسوتیسم چیست را مطالعه کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه یا الکساندرایت نی نی سایت

دستگاه لیزر تیتانیوم با سرعت زیاد تری کار می کند و برای مواردی مناسب می باشد که احتیاج به سرعت بالاتری دارند. اما دستگاه الکساندرایت برای بخش هایی که نیاز به دقت زیاد تری دارند، بهتر جواب می دهد. معمولا هزینه درمان دستگاه لیزر تیانیوم ارزان تر از الکساندرایت می باشد و از دوام زیاد تری نیز برخوردار می باشد این در حالی می باشد که هزینه دستگاه الکساندرایت گران تر می باشد.

لیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیست

لیزر پلاتینیوم برای هر نوع پوستی از جمله پوست های برنزه نیز مناسب است (به مدت 1 هفته پس از لیزر نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید).

از آنجا که لیزرها رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهند، موهایی با رنگ زنجبیلی، سفید یا خاکستری تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند.

هرچه ملانین موجود در مو بیشتر باشد، تأثیر درمان نیز بیشتر است. موهای بسیار ریز (موهای ولوس) نیز ممکن است بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر نباشد زیرا موهای فاقد چگالی کافی ممکن است حاوی ملانین کافی برای نتیجه موثر نباشد.

افراد زیر سن 18، مشتریانی که آکوتان مصرف می کنند یا طی 6 تا 12 ماه گذشته آکوتان مصرف کرده اند، مشتریانی که روزانه به طور منظم آنتی بیوتیک مصرف می کنند، خانم های باردار یا خانم هایی که قصد بارداری دارند نمی توانند از لیزر پلاتینیوم استفاده کنند.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند،کمتر از 1 هفته قبل از لیزر برنزه مصنوعی انجام داده باشند و سابقه تبخال در ناحیه درمان داشته باشند باید به مدت 3 روز و یک روز قبل از عمل لیزر از دارو های ضد ویروس استفاده کنند.

مراجعه کنندگانی ک به صرع ، ویتیلیگو ، دیابت نوع 1، سابقه اسکار کلوئید یا لوپوس و مشتریانی که در حال حاضر از هر دارو یا مکمل گیاهی استفاده می کنند که ممکن است باعث حساسیت شود، حتماً باید تحت نظر پزشک این روش از بین برنده مو های زائد را انجام دهند.

فیلم معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم Platinum

برای چگونگی کار دستگاه لیزر پلاتینیوم  و آگاهی بیشتر در این زمینه  می توانید فیلم  معرفی دستگاه لیزر Platinum را مشاهده فرمایید.

برای مشاهده فیلم دستگاه لیزر Platinum شما می توانید به صفحه فیلم اموزش کار با دستگاه لیزر  مراجعه نمایید، و در این صفحه با نحوه کار این دستگاه توسط پزشک مربوطه آشنا شوید.

دستگاه لیزر رادو پلاس

در ارتباط با دستگاه لیزر مو رادو پلاس (Rado Plus) یا دستگاه لیزر رادو پلاس نی نی سایت باید بدانید دارای 3 طول موج واقعی الکساندرایت (755nm) برای طیف پوست های روشن، دایود (808nm) برای طیف پوست های گندم گون و اندیاگ(1064nm) برای طیف پوست های تیره می باشد. این دستگاه دارای قابلیت حذف موهای زائد ضخیم و کرکی برای تمامی طیف های پوستی می باشد.

لیزر بار دستگاه از اصلی ترین قطعه در دستگاه های لیزر می باشد که توجه نکردن به آن می تواند موجب به وجود آمدن مشکل در دستگاه یا عدم جوابدهی و کارکرد مناسب آن شود.

قیمت لیزر پلاتینیوم

قیمت لیزر پلاتینیوم

تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای رفع موهای زائد، و نواحی مختلف بدن که نیاز به لیزر درمانی دارند، دو عامل تعیین کننده برای محاسبه هزینه استفاده از دستگاه لیزر Platinum هستند.

برای استعلام هزینه رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه Platinum از طریق لینک زیر با واحد پشتیبانی کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

آیا لیزر پلاتینیوم برای برداشتن میخچه دست، و میخچه پا مناسب است؟

یکی دیگر از کاربرد های لیزر برای برداشتن میخچه می باشد که در کلینیک ندای سلامت بدون درد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درمان میخچه همین حالا به صفحه لیزر میخچه پا مراجعه کنید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۱ خوبه؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس خوبه؟عده زیادی از افراد در خصوص دستگاه لیزرپلاتینیوم پلاس سوال می پرسند در این خصوص باید بدانید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس یکی از جدید ترین فناوری ها در زمینه صنعت زیبایی می باشد که با عملکرد عالی بر روی طیف گسترده ای از انواع پوست و مو به عنوان یکی از کابردی ترین دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد با استفاده از لیزر می باشد.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس خوبه؟ نی نی سایت

دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر پلاس با اخرین فناوری می باشد که راحت تر و موثر تر برای درمان عمل می کند و تنظیمات قابل تنظیم را برای پاسخگویی به رنگ پوست و انواع مو ارائه می دهد. سیستم خنک کننده داخلی دستگاه، ناراحتی را در طول عمل به حداقل می رساند.

سوالات متداول

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست ؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم، دستگاهی نوین برای از بین موهای زائد است که بسیار موثر است و برای پوست و موهای مختلف و با انواع رنگ پوست مناسب می باشد.

ویژگی های لیزر پلاتینیوم چیست؟

مناسب برای انواع پوست، مناسب برای انواع موهای نازک و زمخت، استفاده ی هم زمان از سه طول موج، بالا بودن ایمنی دستگاه، در هر ناحیه از بدن می توانید از لیزر پلاتینیوم استفاده کنید.

مزایای لیزر با دستگاه پلاتینیوم کدام اند؟

مقرون به صرفه، پوست نرم تر از قبل می شود، روشی دقیق، نیازی به صبر برای رشد مو نیست، هیچ جای زخم یا سوختگی به جا نمی ماند.

تعداد جلسات لیزر پلاتینیوم چقدر است؟

معمولا برای استفاده از این روش بین 8 تا 16 جلسه درمانی را بین بازه های زمانی مختلف در نظر می گیرند، و عواملی مثل نوع پوست، و ناحیه ای که قرار است لیزر شود، مثلا لیزر موهای پا به دلیل ضخیم بودن به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند، از جمله عوامل تاثیر گذار در تعداد جلسات لیزر Platinum می باشد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین