دوره آموزش ماساژ

دوره مراقبت ماساژ با مدرک معتبر

آموزشگاه ندای سلامت برگزار کننده دوره آموزش ماساژ با ارائه مدرک از فنی و حرفه ای

معرفی کارگاه آموزش ماساژ با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه

معرفی دوره آموزش ماساژ

دوره ماساژ در آموزشگاه ندای سلامت دوره تئوری و عملی بوده و شما می توانید اصول انواع ماساژ را به طور کامل فرا بگیرید. در این دوره آموزشی تمام نکات آرام سازی و کشش عضلات ، کمک به جریان خون وریدی و اکسیداسیون و کشش بافت همبندی مفاصل را به طور کامل فرا خواهید گرفت. با توجه به زندگی ماشینی امروز و استرسی که هر روز افراد تحمل می کنند بدن نیاز به رهایی از این تنش دارد که افراد می‌توانند در قالب ماساژ فشار روحی خود را تحلیل داده و آرامش پیدا کنند. آموزشگاه ندای سلامت اقدام به برگزاری دوره آموزش ماساژ برای شما عزیزان با بالاترین سطح کیفی کرده است و شما می‌توانید با هم که تاثیری در این دوره حضور پیدا کنید. این دوره مناسب افرادی است که به دنبال کاری با درآمد عالی و جایگاه اجتماعی مناسب در ایران هستند و قصد دارند از توانایی های خود کار آفرینی کنند.

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز معتبر در زمینه آموزش ماساژ در تهران (مراکز آموزش ماساژ فنی حرفه ای تهران) بوده و تمامی دوره های آموزشی ماساژ زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه در زمینه انواع ماساژ برگزار می گردد.مدیریت با سابقه ندای سلامت در تمامی آموزش ها نظارت داشته و آکادمی ندای سلامت تلاش می‌کند تا برترین و بهترین تکنیک های علمی و اصولی را با هدف ارتقای سطح کیفیت علمی و مهارت های ماساژ به شما عزیزان آموزش دهد.در پایان دوره آموزش ماساژ به افراد شرکت کننده در این دوره مدرک بین المللی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه آموزش ماساژ صورت و ماساژ بخش های مختلف صورت

معرفی دوره آموزش ماساژ​

توضیحات دوره آموزش ماساژ

توضیحات کلاس آموزش ماساژ

در دوره آموزش ماساژ درباره آناتومی بدن آموزش‌های لازم داده خواهد شد و شما با اصول انواع ماساژ تایلندی ، ماساژ سوئدی ، ماساژ لاغری و ماساژ صورت آشنا خواهید شد.ماساژ به رفع تنش و استرس افراد بسیار کمک می‌کند و به همین دلیل در جامعه امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما در این دوره محتوای آموزشی را که منطبق با بازار کار است یاد خواهید گرفت و آموزش این دوره توسط مدرسین بین المللی و متخصص انجام خواهد گرفت. دوره آموزش ماساژ به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار شده و در انتهای دوره به تمام شرکت‌کنندگان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود. شما در این دوره با ماساژ درمانی و اصول ماساژ آشنایی پیدا کرده و در انتهای این دوره می توانید برای خود یک مرکز ماساژ راه اندازی کنید.

پیشنهاد ویژه » معتبر ترین مرکز ماساژ در تهران خدمات ماساژ درمانی خود را با استفاده از جدیدترین متد های درمانی ارائه می دهد.

توضیحات کلاس آموزش ماساژ​

شرایط حضور در دوره آموزش آموزش ماساژ

برای شرکت در دوره آموزش ماساژ شما می توانید با مدرک تحصیلی دیپلم از هر رشته ای شرکت کنید.داشتن حداقل معلومات عمومی و توانایی جسمی از دیگر شرایط حضور در این دوره آموزشی است.

شرایط حضور در دوره آموزش آموزش ماساژ​

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش ماساژ

تمامی کار آموزان در کلاس آموزش ماساژ با کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش ماساژ می‌توانند مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت نمایند.

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش ماساژ​

طول دوره آموزش ماساژ

شرایط برگزاری دوره آموزش ماساژ کاملا مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا سرفصل های آموزشی استاندارد را به صورت فشرده در جهت صرفه جویی در زمان کارآموزان این دوره در مدت یک ماه و نیم به طور کامل به شما آموزش دهیم.

برای راحتی شرکت کنندگان در دوره آموزش ماساژ ما سعی نموده ایم تا این دوره را در ساعات متنوع و روزهای مختلف برای شما برگزار کنیم تا برای شرکت در این دوره مشکلی نداشته باشید. تمام شرکت کنندگان در دوره آموزش ماساژ می‌توانند با اصول انواع ماساژ به صورت تئوری و عملی آشنا شده و از توانایی های خود در آینده کسب درآمد کنند.

سرفصل دوره آموزش ماساژ​

سرفصل دوره آموزش ماساژ

آموزشگاه ندای سلامت تلاش کرده است دوره آموزش ماساژ مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور باشد.شما در این دوره می توانید با بهره گیری از دانش اساتید مجرب تمام سرفصل های آموزشی را به طور کامل آموزش ببینید. سرفصل های کلاس آموزش ماساژ عبارتند از :

آموزش رعایت بهداشت و موارد ایمنی و زیست محیطی در محل انجام ماساژ

آموزش ارزیابی ناشی از انجام ماساژ به کارگیری دستورالعمل های بیومکانیکی و ارگونومی

آموزش برقراری ارتباط موثر با مراجعه کننده و رعایت اخلاق حرفه ای

آموزش فیزیولوژی اندام ها

آموزش مبانی آناتومی بدن

آموزش اصول ماساژ تایلندی

آموزش اصول ماساژ سوئدی

آموزش کاربرد متد و سبک های ماساژ

آموزش ممنوعیت های مزاج و موارد منع استفاده از ماساژ

مزیت دوره آموزش ماساژ آموزشگاه ندای سلامت

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش ماساژ

سرفصل های دوره آموزش ماساژ در آموزشگاه ندای سلامت که به عنوان برگزار کننده دوره ماساژ فنی و حرفه ای در کشور می باشد مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما تمام اصول ورود به محیط کاری را آموزش خواهید دید.سرفصل های دوره آموزش ماساژ عبارتند از :

تاثیر انجام ماساژ بر بدن

انجام ماساژ موضعی و ماساژ عمومی بدن مراجعه‌کننده

اجرای ماساژ با تکنیک ها و روش های اصولی

آموزش ماساژ لاغری

آموزش ماساژ صورت یا فیس ماساژ

آموزش ماساژ پا یا فوت ماساژ

هزینه دوره های ماساژ

هزینه دوره ماساژ فنی حرفه ای چقدر می باشد؟ هزینه های کلاس آموزش ماساژ آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما می توانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

قیمت دوره آموزش ماساژ

ویژگی کلاس آموزش ماساژ
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش ماساژ

ویژگی کلاس آموزش ماساژ
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش ماساژ

ویژگی کلاس آموزش ماساژ
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس آموزش ماساژ

نحوه برگزاری کلاس آموزش ماساژ

آکادمی ندای سلامت با برگزاری دوره آموزش ماساژ در تهران تکنیک ها و فنون ماساژ را از طریق مربیان متخصص و بین المللی به شما آموزش خواهد داد. در این دوره آموزشی به شما انواع ماساژ سوئدی و ماساژ پیشرفته و ماساژ سنگ داغ به همراه نکات و تکنیک های اصولی آموزش داده می شود. با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی آموزشگاه ندای سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و کارآموزان در دوره‌های آموزشی برای استفاده اجتماعی از مطالب آموزشی استفاده می کنند.

نحوه برگزاری کلاس به این صورت می باشد که مقالات و اصول جدید و به روز دنیا به شما معرفی خواهد شد شما مطابق با اصول نوین دنیا آموزش خواهید دید. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس های آموزش ماساژ با کارشناسان آکادمی ندای سلامت تماس بگیرید. طول دوره آموزشی ۶۰ ساعت بوده و می توانید در این زمان تمام اصول را فرا بگیرید.

ندای سلامت دوره آموزش ماساژ آنلاین دارد؟ باید بدانید از آنجایی که تمام افراد باید به صورت حضوری در این دوره شرکت کنند و بتوانند به صورت عملی انجام دهند، امکان برگزاری دوره به صورت آنلاین در کلینیک ندای سلامت وجود ندارد.

بازار کار دوره آموزش ماساژ

امروزه بسیاری از مردم برای رفع مشکلات جسمی و روحی خود به ماساژ روی آورده اند به همین دلیل دوره آموزش ماساژ توانسته در ایران بازار کار مناسبی داشته باشد.با فراگیری این دوره شما می توانید درآمد چشمگیری داشته باشید.

اهمیت حضور در دوره آموزش ماساژ

با شرکت در کلاس آموزش ماساژ می‌تواند به یک ماسور موفق و کارآفرینی در ایران تبدیل شوید. با فراگیری تمام مطالب آموزشی این دوره می توانید به راحتی از این راه کسب درآمد کنید. بنابراین اگر به دنبال شرکت در دوره های کلاس آموزش ماساژ با مدرک بین المللی هستید، توصیه می کنم همین حالا از طریق شماره های درج شده در صفحه اقدام به ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای کنید.

اهمیت حضور در دوره آموزش ماساژ​

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین