دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

دوره مراقبت پوست مو زیبایی با مدرک معتبر

آموزشگاه ندای سلامت برگزار کننده دوره مراقبت پوست مو زیبایی با ارائه مدرک از فنی و حرفه ای

معرفی کارگاه آموزش مراقبت پوست مو زیبایی با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه

جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های 09122069097 – 02188509414 تماس بگیرید.

معرفی دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی شما با شناخت و تشخیص مشکلات پوست برای افراد مختلف آشنا خواهید شد و می‌توانید درباره محصولات و درمان های پوست و مو دانش مورد نیاز را به دست آورید. آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش مراقبت پوست و مو وزیبایی، و روش های محافظت از پوست اقدام به برگزاری این دوره نموده است و شما در این دوره بسیار کاربردی و علمی می توانید با هر مدرک تحصیلی حضور پیدا کنید. دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی مناسب برای تمام افراد علاقمند به موضوعات زیبایی و پوست می باشد و برای کسانی که جویای کار با درآمد عالی و جایگاه اجتماعی بسیار مناسب در ایران هستند توصیه می شود.

آموزشگاه ندای سلامت جزو مراکز برجسته و عالی رتبه در زمینه مراقبت پوستی در تهران می باشد. دوره آموزش مراقبت پوست و مو و زیبایی توسط اساتید مجرب و متخصص زیبایی و با نظارت مدیریت با سابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما می توانید برترین تکنیک های علمی را با هدف ارتقاء سطح کیفیت علمی و مهارت های حرفه ای فراگیرید. در پایان دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی به کلیه افراد شرکت کننده مدرک بین المللی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می گردد.

توضیحات دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

توضیحات کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

در دوره آموزش مراقبت پوست و مو تمام نکات مربوط به شادابی و طراوت پوست ،جوانسازی پوست و مو و کلیه راه های درمانی به شما عزیزان آموزش داده می شود. سلامت پوست و مو به عنوان فاکتور بسیار مهم در زیبایی به شمار می رود.این دوره برای همه افراد به خصوص بانوان که علاقه زیادی به سلامت پوست و مو دارند بسیار مفید است. همانطور که میدانید پوست و مو در طول روز بسیار در معرض خطر عوامل مخرب ای مانند آب و هوا و استرس و اشعه خورشید هستند و با رعایت نکات جزئی می توانید سلامت و زیبایی را به آنها برگردانید. آکادمی ندای سلامت کلاس مراقبت پوست و مو و زیبایی سعی در آموزش اصولی و استاندارد تکنیک های پیشرفته و به روز این دانش به شما عزیزان با بالاترین کیفیت را دارد.

توضیحات کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی​

شرایط حضور در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

برای شرکت در این دوره آموزشی شما می توانید با مدرک تحصیلی در مقطع دیپلم در این کلاس شرکت نمایید.از شرایط حضور در کلاس مراقبت پوست مو زیبایی داشتن توانایی جسمی حرکتی و حداقل معلومات عمومی  می باشد.

شرایط حضور در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی​

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی اندام

تمامی کارآموزان در کلاس مراقبت پوست مو زیبایی پس از گذراندن این دوره می‌توانند با شرکت در آزمون تئوری و عملی کلاس مراقبت پوست مو زیبایی و کسب نمره مورد تایید مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت نمایند.

طول دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

شرایط برگزاری کلاس مراقبت پوست مو زیبایی در ندای سلامت طبق استانداردهای تعریف شده سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم تا به صورت فشرده تمام سرفصل های آموزشی را در مدت زمان یک ماه و نیم برای شما عزیزان به طور کامل آموزش دهیم.

جهت رفاه حال شرکت‌کنندگان در دوره آموزش مراقبت پوست و مو ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا در ساعات متنوع این کلاس را برای شما برگزار کنیم تا هیچ گونه مشکلی برای شرکت در این کلاس‌ها نداشته باشید. تمام فراگیران این دوره آموزشی می توانند در طول دوره با روش های غیر تهاجمی مراقبت از مو و مراقبت های پوستی را یاد بگیرند و در انتهای این دوره آموزشی از توانایی‌های کسب شده درآمدزایی کنند.

برای مطالعه » آشنایی با روش های پاکسازی پوست صورت

سرفصل دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی​

سرفصل دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

تمام سرفصل های دوره آموزشی مراقبت پوست مو زیبایی در آموزشگاه ندای سلامت طبق استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از دانش اساتید مجرب تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش مراقبت پوست و مو و زیبایی عبارتند از :

 

استریل وسایل قبل از شروع به کار

( استریل دستگاه‌های مراقبت پوستی – ضدعفونی ابزار کار )

یادگیری مشاوره با مراجعه کنندگان

( مدیریت محیط کار – آشنایی با خصوصیات اخلاقی مراجعه کنندگان – روش های شناخت مشکلات پوستی و زیبایی )

آنالیز پوست

( فیزیولوژی پوست – آشنایی با آناتومی پوست – آشنایی با انواع پوست از نظر هیدراسیون )

آماده سازی پوست مراجعه کننده برای انجام خدمات پوستی

( روش های تمیز نمودن پوست مراجعه‌کننده – آشنایی با مواد مورد استفاده در پاکسازی پوست – یادگیری ماساژ صورت در روش های مختلف )

هیدراتاسیون انواع پوست خشک

( دلایل ایجاد خشکی پوست – شناخت انواع پوست خشک و مختلط – آشنایی با انواع کرم و مواد مرطوب کننده برای پوست – شناخت دستگاه‌های مختلف در هیدراسیون پوست خشک – یادگیری نوشتن رژیم غذایی مناسب برای مراجعه کننده )

پاکسازی پوست چرب

( شناخت انواع پوست چرب – آشنایی با دلایل ایجاد آکنه و جوش‌های سرسیاه – آشنایی با دستگاه های مختلف برای درمان پوست چرب )

رفع اسکار های پوستی

( آشنایی با دلایل ایجاد اسکار پوستی – شناخت مدل های متفاوت اسکار پوستی – یادگیری انواع کرم و مواد رفع کننده اسکار پوستی – آشنایی با دستگاه های رفع کننده اسکار های پوستی )

مزیت دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی آموزشگاه ندای سلامت

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

تمام سرفصل های دوره آموزشی مراقبت پوست مو زیبایی در آموزشگاه ندای سلامت طبق استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از دانش اساتید مجرب تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش مراقبت پوست و مو و زیبایی عبارتند از :

رفع پیگمانتاسیون های پوستی

( آشنایی با علل ایجاد پیگمانتاسیون پوستی -آشنایی با مواد رفع کننده مورد استفاده در میکروپیگمانتاسیون -آشنایی و طرز استفاده با دستگاه‌های رفع کننده پیگمانتاسیون های پوستی )

لایه برداری انواع پوست

(شناخت پوست مراجعه کننده – آشنایی با روش های مختلف لایه برداری – آشنایی با طرز استفاده از وسایل و ابزار لایه برداری – آموزش انواع مواد لایه بردار )

رفع خطوط سطحی پوست صورت

( آشنایی با کرم های رفع کننده خطوط ظریف و سطحی در انواع پوست – راه های متنوع رفع خطوط سطحی پوست صورت – آشنایی کار با دستگاه های رفع کننده خطوط سطحی پوست )

رفع خطوط عمقی پوست صورت

( آشنایی با انواع کرم های از بین برنده خطوط عمقی پوست – دلایل ایجاد خطوط عمقی پوست – دلایل پیری زودرس صورت – آشنایی با تاثیر تغذیه در جلوگیری از پیری پوست – راه های پیشگیری از ایجاد خطوط صورت – یادگیری طرز استفاده دستگاه های رفع کننده خطوط عمقی صورت)

ترمیم مو

( آشنایی با دلایل ریزش مو و راه های پیشگیری از ریزش مو )

رفع موهای زاید

( دلایل ایجاد موهای زائد – راه های برداشتن موهای زائد – طرز کار با دستگاه های رفع کننده موهای زائد )

رفع زائده های پوستی

( آشنایی با انواع زائده های پوستی – روش های از بین بردن زائده های پوستی – طرز کار با دستگاه از بین برنده زائده پوستی )

هزینه دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

هزینه های کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

قیمت دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

ویژگی کلاس مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش مراقبت پوست

ویژگی کلاس مراقبت پوستی
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش مراقبت مو

ویژگی کلاس مراقبت پوستی
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

نحوه برگزاری کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

آکادمی ندای سلامت با برگزاری دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی در جهت آموزش اصولی تکنیک های مدرن تلاش در جهت پیشرفت شما عزیزان در این زمینه نموده است. شما در کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی می توانید تمام تکنیک های مدرن و به روز مراقبت پوست و مو را یاد بگیرید. با توجه به شیوع ویروس کرونا ما برای برگزاری کلاس آموزشی خود تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و کارآموزان ما با رعایت فاصله اجتماعی می توانند از مطالب آموزشی استفاده کنند. استفاده از ماسک و دستکش برای کار آموزان آموزش دوره الزامی است.

نحوه برگزاری کلاس مراقبت پوست مو زیبایی به این صورت می باشد که در این دوره تمام مقالات آموزشی مدرن به شما معرفی شده و می توانید از مطالب آموزشی نوین بهره مند شوید. شما می‌توانید برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس مراقبت پوست و مو با کارشناسان آکادمی ندای سلامت تماس بگیرید.طول  این دوره ۶۰ ساعت می باشد و میتوانید در این دوره تمام نکات آموزشی را با جزئیات آموزش ببینید.

برای مطالعه » بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار

نحوه برگزاری کلاس آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

بازار کار دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

امروزه مطالب مربوط به مراقبت پوست مو و زیبایی بسیار ترند شده است و به همین دلیل بازار کار مناسبی را در جامعه ایران به خود اختصاص داده است. دوره مراقبت پوست مو زیبایی در سطح جهانی بازار کار بسیار خوبی داشته و شما می توانید از این راه درآمد چشمگیری داشته باشید.

بازار کار دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی​

اهمیت حضور در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی

شما با حضور در کلاس مراقبت پوست مو زیبایی می توانید به یک کارآفرین موفق در این زمینه تبدیل شوید. جامعه ایران امروز به داشتن افراد ماهر و متخصص در هر زمینه ای نیازمند است.کافیست تمام مطالب آموزشی این دوره را به طور کامل یاد بگیرید تا بتوانید از این راه به خوبی کسب درآمد کنید.

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین