دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

آموزشگاه ندای سلامت برگزار کننده دوره کرم و محصولات بهداشتی با ارائه مدرک از فنی و حرفه ای

معرفی کارگاه آموزش کرم و محصولات بهداشتی با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه

جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های 09122069097 – 02188509414 تماس بگیرید.

معرفی دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

در دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی شما میتوانید تمام مشکلات پوستی را شناسایی کرده و برای افراد مختلف تجویز های متفاوتی داشته باشید. در این دوره شما اطلاعات کافی درباره محصولات درمان های پوستی به دست خواهید آورد.آکادمی ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش کرم محصولات بهداشتی اقدام به برگزاری این کلاس کرده است و شما در این دوره کاربردی و علمی میتوانید با هر سطح علمی حضور پیدا کنید.دوره آموزش کرم محصولات بهداشتی برای همه افراد علاقمند به زیبایی و سلامت پوست مناسب می باشد و در آینده شما می توانید درآمد عالی و جایگاه اجتماعی بسیار مناسبی در این زمینه کسب کنید.

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز عالی رتبه در زمینه آموزش کرم محصولات بهداشتی در تهران می باشد.دوره آموزش کرم محصولات بهداشتی در این آکادمی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص در زمینه زیبایی و با نظارت مدیریت با سابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود.در این کلاس آموزشی شما برترین تکنیکهای علمی را آموزش خواهید دید و می‌توانید سطح کیفی علمی مهارت‌های حرفه‌ای خود را ارتقا دهید. در پایان این دوره به کلیه افراد شرکت کننده منطقه که بین المللی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا میگردد.

معرفی دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

توضیحات دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

توضیحات کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

در دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی تمام نکات مربوط به به کارگیری محصولات بهداشتی و کرم ها و انواع کرم و لوسیون ، کــرم هــای روز و کرم های شب یا کرم های تقویتی و کلیه راه های درمانی به شما عزیزان آموزش داده می شود. سلامت پوست به عنوان فاکتور بسیار مهم در زیبایی به شمار می رود. این دوره برای همه افراد به خصوص بانوان که علاقه زیادی به سلامت و شادابی پوست دارند بسیار مفید است. همانطور که میدانید پوست در طول روز در معرض عوامل خطرناکی مانند اشعه خورشید و استرس و آلودگی هوا می باشد و با رعایت نکات جزئی و رعایت روتین روزانه می توانید سلامت و زیبایی را به پوست خود برگردانید. آکادمی ندای سلامت با برگزاری کلاس کرم و محصولات بهداشتی​ سعی در آموزش اصولی و استاندارد تکنیک های مدرن و به روز این دانش به شما عزیزان با بالاترین کیفیت را دارد.

توضیحات کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

شرایط حضور در دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

برای شرکت در این کلاس آموزشی شما می توانید با هر مدرک تحصیلی در مقطع دیپلم در این کلاس حضور یابید.از شرایط حضور در کلاس کرم و محصولات بهداشتی داشتن توانایی ذهنی و حداقل معلومات عمومی  می باشد.

شرایط حضور کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

تمامی کارآموزان در کلاس کرم و محصولات بهداشتی با گذراندن این دوره می‌توانند از طریق شرکت در آزمون تئوری و عملی کلاس کرم و محصولات بهداشتی و کسب نمره مورد قبول مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت نمایند.

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

طول دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

شرایط برگزاری کلاس کرم و محصولات بهداشتی در آموزشگاه ندای سلامت مطابق با تمام استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در دوره آموزشی کرم محصولات بهداشتی سعی نموده ایم تا تمام سرفصل های آموزشی استاندارد را به صورت فشرده و در مدت زمان یک ماه و نیم به طور کامل به شما عزیزان آموزش دهیم.

برای رفاه حال کارآموزان دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی ما سعی کرده ایم تا در روزها و ساعت های متفاوت این کلاس را برای شما برگزار کنیم تا برای حضور در این کلاس ها هیچ مشکلی نداشته باشید.تمام شرکت کنندگان این دوره آموزشی در پایان این دوره می‌توانند با روشهای اصولی و استاندارد ساخت گیره و محصولات بهداشتی را به طور کامل یاد بگیرند و در انتهای دوره از توانایی‌های کسب شده خود کسب درآمد کنند.

سرفصل دوره آموزش آموزش کرم و محصولات بهداشتی

سرفصل دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

تمام سرفصل های دوره آموزشی کرم و محصولات بهداشتی در آموزشگاه ندای سلامت مطابق با صول و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره آموزشی سعی نموده ایم تا با بهره گیری از دانش اساتید مجرب تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی عبارتند از :

 فرمولاسیون و ساخت کرم ها و لوسیون های آرایشی

(کرم های روز، شب، پاک کننده، آبرسان، مغذی، ضد چروک)

فرمولاسیون و ساخت شامپو

(شامپو های نرمال ، موی چرب، موی خشک ، ضد شوره ، شامپو بچه)

فرمولاسیون و ساخت محصولات آرایشی رنگ

(رژلب، کرم پودر، پنکیک، ریمل، سایه)

مهارت در ارائه فرمولاسیون های جدید محصولات کازمتیک

مزیت دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی آموزشگاه ندای سلامت

مزیت دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

تمام سرفصل های دوره آموزشی کرم و محصولات بهداشتی در آموزشگاه ندای سلامت مطابق با اصول و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در این دوره تلاش کرده ایم تا با بهره گیری از تجربه و تخصص اساتید باسابقه تمام سرفصل های آموزشی را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی عبارتند از :

مرطوب کننده

( مرطوب کننده لب – مرطوب کننده ای برای انواع پوست ها -مرطوب کننده عمیق – مرطوب کننده پروتیینه – نرم کننده و مرطوب کننده پاها – مرطوب کننده پوست های حساس – مرطوب کننده ضد چروک – مرطوب کننده پوست چرب )

کرم شب

مواد لازم برای کرم رازیانه

طرز تهیه کرم آلویه ورا برای پوست

طرز تهیه مرطوب کننده دوم

طرز تهیه مرطوب کننده سوم

آموزش ساخت ماسک

( گیاهی – ماسک مایونز – ماسک برای کک و مک و دانه های سر سیاه صورت – ماسک سفیده تخم مرغ – ماسک اسفرزه (برای جوش صورت) – ماسک کاهو یا نعناع (خنک کننده) – ماسک سیب زمینی: (جوش صورت و سوختگی) – ماسک عسل (طراوت و شادابی، ضد لک) )

سایر ماسک ها

( ماسک جعفری – ماسک روغن بادام – ماسک پرتقال یا هویج – کرم ماسک پیاز – ماسک کک و مک – ماسک ضد چروک – ماسک گل ختمی – ماسک شادابی صورت – ماسک برای پوست های رنگ پریده – ماسک میوه – ماسک نشاسته )

سرفصل های تئوری و عملی آموزش کرم و محصولات بهداشتی

هزینه دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

هزینه های کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

قیمت دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

ویژگی کلاس کرم و محصولات بهداشتی
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

ویژگی کلاس کرم و محصولات بهداشتی
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

ویژگی کلاس کرم و محصولات بهداشتی
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

نحوه برگزاری کلاس آموزش کرم و محصولات بهداشتی

آکادمی ندای سلامت برگزاری دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی برای آموزش اصولی تکنیک های جدید و مطابق روز دنیا تلاش در جهت پیشرفته شما عزیزان در این زمینه نموده است.شرکت در کلاس آموزش کرم محصولات بهداشتی میتوانید تمام اصول مدرن و تکنیک های جدید و محصولات بهداشتی را یاد بگیرید.با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های آموزشی ما با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و کارآموزان با رعایت فاصله اجتماعی می توانند در کلاس آموزشی شرکت کنند. استفاده از ماسک و دستکش برای کارآموزان دوره‌های آموزشی الزامی می باشد.

نحوه برگزاری کلاس کرم و محصولات بهداشتی در آکادمی ندای سلامت به این صورت می باشد که مقالات آموزشی  به روز در این دوره به شما معرفی شده و می توانید با استفاده از مطالب نوین از آموزش بهره مند شوید. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس کرم و محصولات بهداشتی با آموزشگاه ندای سلامت تماس بگیرید. این کلاس آموزشی ۶۰ ساعت می باشد و می‌توانید در این دوره نکات آموزشی نوین را فرا بگیرید.

نحوه برگزاری آموزش کرم و محصولات بهداشتی

بازار کار دوره آموزش مراقبت کرم و محصولات بهداشتی

امروز مطالب مربوط به کرم و محصولات بهداشتی در سطح دنیا بسیار رایج شده است و به همین دلیل در جامعه ایران هم بازار کار مناسبی را مختص خود کرده است.دوره کرم محصولات بهداشتی در سطح دنیا بازار کار خوبی داشته و شما می توانید از این راه کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.

بازار کار دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

اهمیت حضور در دوره آموزش مراقبت کرم و محصولات بهداشتی

شما می توانید با حضور در کلاس کرم و محصولات بهداشتی به یک کارآفرین موفق ایران تبدیل شوید. کشور ما امروزه به داشتن افراد متخصص و ماهر در کلیه زمینه‌ها نیازمند است.کافیست مطالب آموزشی این کلاس ها را با جزئیات یاد گرفته و به راحتی کسب درآمد کنید.

اهمیت حضور دوره آموزش کرم و محصولات بهداشتی

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین