آموزش لیزر موهای زائد

 آموزشگاه ندای سلامت بهترین آموزشگاه برگزار کننده دوره کار با لیزر پوست و همچنین بهترین مرکز آموزش لیزر در تهران می باشد. معرفی کارگاه آموزش کار با لیزر پوست با مجرب ترین اساتید و مدرک رسمی قابل ترجمه می باشد. اگر به دنبال شرایط گرفتن مدرک لیزر هستید، با ما در ادامه همراه باشید. همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از طریق لینک زیر اقدام به فیلم دوره های آموزش لیزر کنید و می توانید برای ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره آموزش لیزر

اطلاعات بیشتر

شرایط گرفتن مدرک لیزر

اطلاعات بیشتر

فیلم آموزش لیزر موهای زائد

اطلاعات بیشتر

هزینه دوره اپراتور لیزر

اطلاعات بیشتر

معرفی دوره های آموزشی لیزر پوست در تهران

چگونه اپراتور لیزر شویم؟ در دوره آموزش کار با لیزر پوست شما با رعایت بهداشت و ایمنی طرز کار با انواع لیزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ویژگی های پوستی آنها یاد خواهید گرفت.آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش کار با لیزر پوست و مو اقدام به برگزاری این کلاس کرده است و شما میتوانید در این دوره کاربردی و علمی با هر مدرک تحصیلی حضور یابید. دوره آموزش کار با لیزر پوست برای تمام افرادی که علاقه دارند از مهارت های خود کسب درآمد کنند بسیار مناسب می باشد و شما می توانید در انتهای این دوره علاوه بر درآمد عالی یک جایگاه مناسب اجتماعی نیز کسب کنید.

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز برجسته و معتبر در زمینه آموزش کار با لیزر پوست در تهران می باشد.

چگونه لیزر کار شویم؟ دوره آموزش کار با لیزر پوست توسط مدرسین با تجربه و متخصص و با نظارت مدیریت مسابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما با تکنیک های جدید کار با انواع لیزر را به طور کامل یاد خواهید گرفت و می توانید در جهت ارتقاء سطح کیفیت علمی خود گام مثبتی بردارید. در پایان دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو به کلیه افراد مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای (مدرک فنی حرفه ای اپراتور لیزر) اعطا میگردد.

همچنین عده زیاد از افراد به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران هستند به همین منظور شما می توانید برای آشنایی با معتبر ترین مرکز لیزر بر روی لینک زیر کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

عده زیادی از افراد در خصوص شرایط گرفتن مدرک لیزر سوال پرسیده اند، لازم است بدانید شرکت در این دوره و گرفتن مدرک آن شرایط خاصی ندارد تنها لازم است در آزمون های عملی شرکت کرده، در صورت قبولی در آزمون می توانید به بازار کار این حرفه وارد شوید.

شرایط گرفتن مدرک لیزر

عده زیادی از افراد در خصوص شرایط گرفتن مدرک لیزر موهای زائد سوالاتی می پرسند به همین منظور برای شناخت شما با دوره آموزش اپراتور لیزر به بررسی آنها می پردازیم.

شرایط گرفتن مدرک لیزر برای تمام افراد یکسان می باشد؟ چگونه مدرک لیزر بگیریم؟ 

بله همه افراد می توانند برای دریافت مدرک در دوره اپراتور لیزر شرکت کنند. برای دریافت مدرک لیزر لازم است تا ابتدا در آموزشگاه ندای سلامت برای دوره لیزر بدن ثبت‌ نام کرده و پس از طی کردن آموزش‌ها در آزمون تئوری و عملی فنی و حرفه‌ای لیزر شرکت نمایید. پس از قبولی در این آزمون می‌ توانید مدرک لیزر را دریافت کنید.

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد درگیر آن هستند، این می باشد که برای شرکت در دوره آموزش لیزر بدن باید مدرک تحصیلی داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. شرکت در دوره آموزش لیزر بدن نیازی به مدرک تحصیلی خاصی ندارد و با هر نوع مدرکی می توانید در این دوره تخصصی شرکت کنید. 

همچنین باید بدانید دوره لیزر موهای زائد مناسب برای افرادی که قصد دارند در این حوزه فعالیت کنند و همچنین کسانی که قصد دریافت مدرک بین المللی لیزر و یا مدرک لیزر بدن را دارند، می باشد.

لازم است بدانید مدرک فنی حرفه ای لیزر یا مدرک اپراتور لیزر فنی حرفه ای برای آن دسته از کسانی که می خواهند در کلینیک های لیزر مشغول به کار شوند و آن دسته افرادی که مدرک طبابت دارند و قصد راه اندازی سالن لیزر دارند مناسب می باشد.

می توانید جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی از طریق شماره های 09128881646 – 02188509414 با کارشناسان متخصص ندای سلامت تماس حاصل نمایید

توضیحات دوره آموزش کار با لیزر پوست

توضیحات کلاس آموزش کار با لیزر موهای زائد

در دوره آموزش کار با لیزر پوست شما با انواع لیزر ها و کاربرد هر کدام از آنها متناسب با رنگ پوست اشخاص یاد خواهید گرفت و تمام نکات ایمنی و بهداشت ابزار به شما آموزش داده خواهد شد. امروزه از بین بردن موی زائد با استفاده از لیزر بسیار رایج شده است و جزوه فاکتورهای زیبایی به شمار می رود.در دوره کار با لیزر پوست شما با خطرات ناشی از لیزر آشنا شده و می‌توانید در جهت کاهش خطرات محیط با استفاده از وسایل حفاظت فردی در محیط کار نکات لازم را آموزش ببینید. در این دوره شما می توانید تکنیک های پیشرفته و مدرن کار با لیزر پوست را مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا آموزش ببینید.

همچنین لازم است بدانید شما در دوره آموزشی لیزر موهای زائد علاوه بر موارد ذکر شده می توانید جزوه آموزشی لیزر موهای زائد را نیز دریافت نمایید.

توضیحات کلاس آموزش دوره آموزش کار با لیزر پوست

شرایط حضور در دوره آموزش کار با لیزر پوست

برای شرکت در کلاس آموزشی کار با لیزر پوست تمام افراد با هر مدرک تحصیلی در سطح دیپلم می توانند در این کلاس شرکت کنند. داشتن توانایی جسمی و معلومات عمومی از شرایط حضور در این دوره می باشد.

شرایط حضور کلاس آموزش کار با لیزر پوست

مدت زمان دوره لیزر

مدت زمان دوره لیزر بستگی به سطح هنر جویان دارد، که تعیین سطح در کلاس های حضوری توسط اساتید انجام می شود.

آزمون تئوری و عملی کلاس آموزش کار با لیزر پوست

طول دوره آموزش اپراتور لیزر

شرایط برگزاری کلاس کار با لیزر پوست در آموزشگاه ندای سلامت مطابق با اصول و استانداردهای معرفی شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. ما در آموزشگاه ندای سلامت به صورت فشرده تمام سرفصل های آموزشی را در مدت زمان یک ماه و نیم به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.

برای رفاه حال شرکت کنندگان در دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو ما ساعات و روزهای متنوعی را برای برگزاری این کلاس در نظر گرفتیم تا بدون هیچ مشکلی بتوانید در این کلاس ها حضور داشته باشید. تمام شرکت کنندگان در دوره آموزش کار با لیزر در انتهای این دوره می تواند از توانایی های کسری خود درآمدزایی فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

سرفصل دوره آموزش کار با لیزر پوست

سرفصل دوره آموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

سرفصل های دوره آموزشی کار با لیزر پوست دقیقا مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا زیر نظر اساتید مجرب و با سابقه سرفصل های آموزشی کار با لیزر پوست و مو را با جزئیات و به طور کامل به شما آموزش دهیم. سرفصل های کلاس آموزش کار با لیزر پوست و مو عبارتند از :

بهداشت؛ شناخت و جلوگیری از عوامل بیماری زا در انجام لیزر موهای زائد

آشنایی با لایه‌های پوستی

ارگونومی اپراتور برای انجام لیزر

مکانیزم عملکرد لیزر بر روی پوست

انواع دستگاه‌های لیزر و عملکرد هر یک

آموزش تنظیم دستگاه متناسب با محل موی زائد

آموزش عملی استفاده از دستگاه برای نواحی مختلف بدن

باید ها و نباید ها پس از انجام لیزر موهای زائد

مزیت دوره آموزش لیزر موهای زائد آموزشگاه ندای سلامت

مزیت دوره آموزش کار با لیزر پوست آموزشگاه ندای سلامت​

سرفصل های تئوری و عملی دوره آموزش کار با لیزر پوست

تمامی سرفصل های آموزشی دوره کار با لیزر پوست در آموزشگاه ندای سلامت بر اساس استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. تمامی موارد آموزشی از جمله اموزش دستگاه لیزر موهای زائد و …… زیر نظر اساتید مجرب بوده و بدون تغییر در سرفصل ها تمام مطالب آموزشی استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما آموزش داده خواهد شد.

  • تعریف کامل و اصولی شناخت دستگاه لیزر موهای زائد
  • لیزر موهای زائد صورت -چونه -زیر گردن-قسمت های مختلف بدن
  • آموزش کار با دستگاه کرایولیپولیز
  • آموزش کار با دستگاه لیزر الکساندرایت 
  • آموزش کار با لیزر دایود
  • آموزش کار با لیزر ای لایت
  • دستگاه میکرودرم ابریژن
  • دستگاه RF
  • دستگاه IPL
  • دستگاه CO2

هزینه دوره آموزش لیزر موهای زائد در تهران

هزینه اموزش اپراتور لیزر آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هزینه آموزش لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید. همچنین شما می توانید در خصوص هزینه راه اندازی مرکز لیزر  و همچنین نحوه گرفتن مجوز لیزر موهای زائد از طریق شماره های درج شده در صفحه با مشاورین ندای سلامت در ارتباط باشید.

قیمت آموزش کار با لیزر پوست عمومی

ویژگی کلاس اموزش لیزر موهای زائد
  • امکان کسب درآمد پس از پایان دوره
  • کار کردن با دستگاه های پیشرفته لیزر
  • امکان کارآفرینی
تخفیف 30%

قیمت اموزش لیزر فنی حرفه ای حضوری

ویژگی دوره های آموزش لیزر موهای زائد
  • بهره‌مندی از دانش اساتید مجرب و حرفه ای
  • امکان کارورزی در این مرکز
  • یادگیری مهارت روز دنیا
تخفیف 30%

قیمت کلاس اپراتور لیزر آنلاین

ویژگی دوره اپراتوری لیزر
  • توانایی راه اندازی مرکز مراقبت پوستی
  • امکان کسب درآمد پس از دوره
  • قیمت مناسب کلاس
تخفیف 30%

اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس اموزش لیزر بدن در تهران

شما در بخش زیر با اطلاعات تکمیلی در ارتباط با برگزاری کلاس آموزش لیزر بدن در تهران آشنا می شوید.

نحوه برگزاری کلاس در اموزشگاه لیزر موهای زائد

آکادمی ندای سلامت دوره های آموزشی کار با لیزر پوست و مو را برای ارتقاء سطح علمی و در جهت آموزش اصولی تکنیک های مدرن برگزار کرده است. شما در کلاس آموزش کار با لیزر پوست می توانید تکنیک های جدید و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا را در رابطه با کار با لیزر پوست یاد بگیرید.با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور تمام کلاس های آموزشی آکادمی ندای سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و کارآموزان با رعایت فاصله اجتماعی از مطالب آموزشی استفاده می کنند. استفاده از ماسک و دستکش برای فراگیران این دوره الزامی می باشد.

نحوه برگزاری کلاس آموزش کار با لیزر پوست با معرفی مقالات آموزشی مدرن مطابق با تکنولوژی روز به شما بوده و شما می توانید از جدید ترین مطالب آموزشی بهره مند شوید.برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس های آموزش کار با لیزر پوست با کارشناسان آکادمی ندای سلامت تماس بگیرید. طول این دوره آموزشی ۶۰ ساعت می باشد.

نحوه برگزاری کلاس مراقبت پوست مو زیبایی به این صورت می باشد که در این دوره تمام مقالات آموزشی مدرن به شما معرفی شده و می توانید از مطالب آموزشی نوین بهره مند شوید. شما می‌توانید برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس مراقبت پوست و مو با کارشناسان آکادمی ندای سلامت تماس بگیرید.طول  این دوره ۶۰ ساعت می باشد و میتوانید در این دوره تمام نکات آموزشی را با جزئیات آموزش ببینید.

بازار کار دوره های لیزر موهای زائد

امروزه کار با لیزر پوست جزو مشاغل نسبتاً جدید به شمار می‌رود و توانست جایگاه خوبی را در جامعه ایران به خود اختصاص دهد. دوره آموزش کار با لیزر پوست به طور جهانی بازارکار خوبی داشته و شما می توانید از این راه کسب درآمد داشته باشید.

 

بازار کار دوره آموزش کار با لیزر پوست

اهمیت حضور در دوره آموزش اپراتوری لیزر

با حضور در کلاس آموزش کار با لیزر پوست و مو می‌توانید علاوه بر کسب درآمد به یک کارآفرین موفق در ایران تبدیل شوید. تخصص و مهارت در هر زمینه ای در کار شما می شود پس بهتر است از تمام مطالب آموزشی این دوره به طور کامل استفاده کنید.

اهمیت حضور کلاس آموزش کار با لیزر پوست

تکنسین لیزر چیست

شغل تکنسین لیزر در زمینه انجام شیوه های زیبایی تخصصی با بکارگیری فناوری لیزر به کار می رود. می دانید که اپراتور های لیزر در کنار متخصصان پوست اقدام به مواردی همانند: رفع مو، تاتو نیز می کنند. البته توجه داشته باشید این شغل عموما با متخصصان پوست در ارتباط می باشد و افراد شاغل در این زمینه مدارک لازم و گواهینامه را دارند. بنابراین اگر به دنبال مدرک فنی حرفه ای لیزر اصفهان و سراسر شهر های ایران هستید، می توانید همین حالا با کارشناسان ندای سلامت تماس بگیرید.

اگر به دنبال دوره لیزر جهاد دانشگاهی تهران، دوره لیزر جهاد دانشگاهی شیراز، دوره لیزر جهاد دانشگاهی اصفهان، دوره لیزر جهاد دانشگاهی کرج هستید، به شما شرکت در دوره تکنسین لیزر و آموزش اپراتور لیزر در تهران آموزشگاه ندای سلامت را پیشنهاد می کنیم.

عده زیادی از افراد به دنبال اموزش لیزر جهاد دانشگاهی ( دوره آموزشی لیزر جهاد دانشگاهی ) هستند، همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص مدرک لیزر جهاد دانشگاهی می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

همانطورکه مشاهده می کنید در بخش بالا متناسب با نوسانات بازار هزینه آموزش لیزر موهای زائد در تهران درج نشده است شما می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه برای استعلام قیمت دوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره به کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

با ثبت مشخصات خود از تخفیفات هر دوره مطلع شوید.

در ندای سلامت همه میتوانند با هر بودجه ای از آموزش برخوردار شوند.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین