بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

عده زیادی از افراد به دنبال بهترین مرکز لیزر در تهران هستند، لازم است بدانید لیزر موهای زائد یکی از بهترین شیوه های از بین بردن موهای زائد می باشد و تاثیرات لیزر موهای زائد دائمی و کاملا ماندگار می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از این شیوه ها برای همیشه از دست موهای زائد خود راحت شوید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین مرکز لیزر در تهران بپردازیم.

اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه انجام لیزر موهای زائد و مناطق آن ندارید، پیشنهاد می کنیم همین حالا مقاله لیزر موهای زائد چیست را مطالعه کنید.

مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

اگر از تمام راه های گوناگون همانند: اپیلاسیون، تیغ، کرم موبر، ژیلت و ….. را جهت از بین بردن موهای زائد خود استفاده کرده اید اما نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکرده اید، می توانید از متد لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایید، لیزر دارای نوری می باشد که در مقابل موهای تیره موجود در اندام ها حساس می باشد و باعث نابود شدن این موها می شود، شما باید جهت استفاده از این شیوه درمانی به کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و از خدمات آن بهترین نتایج را دریافت نمایید.

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه ها می باشد که عده زیادی از افراد شناختی نسبت به این دستگاه ندارند به همین منظور می توانید به صفحه دستگاه لیزر الکساندرایت مراجعه کنید. همچنین لازم است بدانید دستگاه لیزر shr یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر می باشد که برای دریافت اطلاعات در خصوص آن می توانید به صفحه دستگاه لیزر shr مراجعه کنید.

اگر در شهر تهران زندگی می کنید می توانید به بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران «بهترین کلینیک لیزر در تهران» مراجعه کنید چرا که در این کلینیک ها از دستگاه ها ایمن و معتبر جهت بهره گیری از این شیوه استفاده می شود. لازم به ذکر است بهترین کلینیک لیزر موهای زائد می تواند انواع خدمات موجود در مرکز را به بهترین شیوه ممکن در اختیار تمام مراجعین قرار دهد. موقعیت مکانی کلینیک زیبایی در تهران باید دسترسی آسان برای مراجعین را داشته باشد. همچنین شما باید همواره مرکزی را برای انجام این خدمات انتخاب کنید که دارای پزشکان متخصص و پرسنل عالی باشد که بتوانند انواع خدمات درمانی و زیبایی را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین کلینیک لیزر در غرب تهران بپردازیم.


یکی از دوره های تخصصی ندای سلامت دوره آموزش لیزر موهای زائد می باشد که برای ثبت نام در این دوره می توانید به صفحه آموزش لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در غرب تهران و یا مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در غرب تهران هستید، ما در این بخش قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. اگر در ارتباط با انتخاب یک کلینیک لیزر مجهز و نوین با پرسنل و کادر متخصص و با تجربه دچار تردید هستید،می توانید از تجربه دوستان و آشنایان خود در خصوص انتخاب بهترین کلینیک لیزر مو زائد در غرب تهران با مواردی رو به رو شوید که هر از این افراد علل های برتر بودن این کلینیک را از لحاظ اولویت ها و نظرات خود اعلام می کنند. در خصوص انتخاب بهترین مرکز بهتر است در ابتدا با خصوصیات و امکانات یک کلینیک زیبایی معتبر در زمینه لیزر موهای زائد آشنا شوید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی نکات و ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران بپردازیم.

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال  یکی از انواع دستگاه لیزر می باشد که دارای کاربرد های زیادی می باشد به منظور آشنایی با این نوع دستگاه لیزر می توانید به صفحه لیزر آر اف فرکشنال مراجعه کنید. لازم است بدانید لیزر IPL یک شیوه درمانی غیر تهاجمی برای از بین بردن مشکلات پوستی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه دستگاه لیزر ipl مراجعه کنید.

لازم است بدانید در حال حاضر به علت افزایش میزان کلینیک های زیبایی که بدون مجوز در حال فعالیت می باشند، به ویژه در این که اکثر مراکز لیزر در غرب تهران و شمال غرب دارای فضایی زیبا و شیک هستند و تمامی آن ها اعلام می کنند که بهترین دستگاه های پیشرفته الکساندرایت کندلا و دایود را دارند که کمک بسزایی در کاهش فراوان سوختگی، درد و سوزش را دارند، در کوتاهترین زمان موهای زائد را لیزر و برخی اوقات قیمت های بسیار پایینی را ارائه می دهند که گاها حتی از هزینه اپیلاسیون نیز ارزان تر می باشد. بنابراین انتخاب بهترین مرکز همواره از مهم ترین موارد در خصوص انجام این خدمات می باشد. قبل از انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در جنوب تهران، بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران «لیزر موهای زائد غرب تهران» یا بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران بهتر است از معتبر بودن آن مرکز و کلینیک زیبایی اطمینان حاصل کنید.

موهای زائد بیکینی یکی از معضلات اساسی بانوان می باشد که به دنبال راهکار های موثر برای رفع آن هستند شما می توانید برای انجام خدمات لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن به صفحه لیزر موهای زائد واژن مراجعه کنید.

نکات مهم قبل انجام از لیزر موهای زائد باید بدانید

توجه داشته باشید پیش از اقدام به لیزر موهای زائد باید مواردی را در نظر داشته باشید و آنها را رعایت کنید تا در نهایت نتیجه دلخواه خود را دریافت نمایید. برخی از این موارد به شرح زیر می باشد:

  1. اگر هدف بارداری دارید، نباید شروع به لیزر موهای زائد خود نمایید. در حقیقت بانوان به علت اختلالات هورمونی که در دوران شیردهی و بارداری رخ می دهد نباید از دستگاه های پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند. توصیه می شود بعد از به پایان رسیدن دوران بارداری و شیردهی در ابتدا با متخصص پوست صحبت کرده و پس از آن اقدام به از بین بردن موهای زائد خود کنید.
  2. بعضی از داروها دارای عوارضی هستند که بر روی هورمون های بدن و رشد موهای زائد موثر هستند. به همین علت در حالی که از داروهایی مانند: ایزوترتینوئین، راکوتان، ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین استفاده می کنید، حتما پزشک متخصص را مطلع نمایید و بعد از مشورت با او نسبت به از بین بردن موهای زائد خود اقدام نمایید.
  3. توجه داشته باشید اکثر موهای زائد تحت تاثیر عوارض بیماری های هورمونی نمایان می شوند که در این صورت امکان دارد بعد از انجام جلسات لیزر متداوم نتوانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. به همین علت در حالی که به بیماری مانند: نازایی، تیروئید، ام اس، کیست تخمدان، دیابت، بیماری های روحی روانی، پربود نامنظم و …….. هستند، حتما به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید و برای لیزر کردن موهای زائد با ایشان مشورت کنید.
  4. اگر دارای سابقه تزریق بوتاکس، چربی و ژل در مناطقی که می خواهید لیزر انجام دهید (مثل گونه ها) را داشته باشید باید به متخصص خود مراجعه کرده و در ارتباط با این موضوع با ایشان مشورت نمایید.
  5. مدت زمان دوره لیزر درمانی برای رفع موهای زائد طولانی می باشد، این بازه زمانی بین یک تا دو سال می باشد به همین علت لازم می باشد تا اگر در این دوره زمانی مجبور به استفاده از داروی خاصی شدید، حتما این موضوع را با متخصص در میان بگذارید تا بتواند مشکل شما را رفع کند.
  6. بعد از انجام جلسات لیزر باید از پماد زینک اکساید استفاده کنید و حداقل دو ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  7. هیچ گونه محدودیت در انجام جلسات لیزر در دوران قاعدگی وجود ندارد، اما باید توجه داشته باشید که در این شرایط امکان دارد درد زیاد تری را در زمان استفاده از لیزر را متحمل شوید.

یکی از سوالاتی که افراد می پرسند در خصوص حکم لیزر بیکینی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه حکم لیزر عورت زنان مراجعه کنید.


برای مشاهده فیلم های آموزشی لیزر موهای زائد می توانید همین حالا به صفحه فیلم اموزش کار با دستگاه لیزر مراجعه کنید.
ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر تهران

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در مرکز تهران

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از سریع ترین و بهترین شیوه های نابودی موهای زائد در سراسر دنیا شناخته شده است. لیزر موهای زائد یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی می باشد، به همین جهت موجب شده تا خانم ها به خصوصیات و ویژگی های مهم کلینیک ها اهمیت فراوان دهند. به همین منظور در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های بهترین مرکز لیزر در تهران بپردازیم.

  1. بکارگیری جدیدترین و مجهز ترین دستگاه ها و تجهیزات
  2. دارای مجوز و گواهی معتبر
  3. تعداد جلسات لیزر موهای زائد
  4. مهارت اپراتور لیزر مو زائد
  5. کادر درمانی متخصص و مجرب
  6. برگزاری جلسات مشاوره با متخصص
  7. هزینه لیزر موهای زائد
  8. قیمت لیزر موهای زائد

عده زیادی از افراد به دنبال نتایج درمانی از بین بردن جوش با استفاده از لیزر هستند به همین منظور می توانید به صفحه عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش مراجعه کنید.

همانطور که ذکر شد برخی خصوصیاتی در خصوص انتخاب بهترین مرکز و کلینیک زیبایی در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد که در بخش بالا به آن اشاره کرده ایم، به همین منظور شما می توانید از طریق این ویژگی های ذکر شده بهترین مرکز لیزر تهران را انتخاب و به آن مرکز مراجعه کنید. کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز درمانی، زیبایی می باشد که شما می توانید برای انجام خدمات لیزر موهای زائد همراه با بهترین بازدهی، بهترین کیفیت، کم ترین عوارض و قیمت فوق العاده مناسب به کلینیک معتبر و تخصصی ندای سلامت مراجعه کنید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی بیشار این مرکز تخصصی بپردازیم.

اگر به دنبال راهکار های خانگی برای از بین بردن موهای زائد خود هستید پیشنهاد می کنیم همین حالا مقاله ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت را مطالعه کنید.


برداشتن خال با لیزر یکی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که برای دریافت اطلاعات می توانید به صفحه فیلم برداشتن خال با لیزر مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

عده زیادی از افراد به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران هستند به همین منظور در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

مجموعه ندای سلامت یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران می باشد که این مرکز با تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم متخصص در زمینه لیزر موهای زائد خدمات ارائه می‌دهد. پیش از انتخاب مرکزی برای لیزر موهای زائد، بهتر است که با توجه به نیاز ها و بودجه خود، مشاوره حرفه‌ای از متخصصان این زمینه دریافت نمایید و تمام موارد و جزئیات را بررسی کنید. همچنین می توانید از رضایت و نظرات مراجعین قبلی در سایت نیز استفاده نمایید. اما لازم است قبل از تصمیم‌گیری نهایی، این مراکز را مقایسه کرده و مشخص کنید که کدام یک بهترین انتخاب برای شماست.

برای مطالعه »» لازم است بدانید لیزر لیپولیز یک نوع جراحی زیبایی می باشد که برای تغییر شکل بدن و از بین بردن چربی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع لیزر مقاله لیزر لیپولیز را مطالعه کنید.

همچنین باید به نکاتی مانند تجهیزات مورد استفاده، نظافت مرکز، تجربه پرسنل، و هزینه‌های مربوط به جلسات لیزر نیز توجه داشته باشید.

یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر دایود می باشد که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر دایود مراجعه کنید.

توصیه می کنیم که قبل از هر مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد، یک جلسه مشاوره رایگان در نظر بگیرید تا با متخصصان مرکز در ارتباط با نیازها و انتظاراتتان برای درمان آشنا شوید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی بگیرید و بهترین نتیجه را از درمان لیزر موهای زائد خود بگیرید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که دارای کاربرد های زیادی می باشد شما می توانید به همین منظور برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای آشنایی با انواع دستگاه لیزر موهای زائد همین حالا مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را مطالعه کنید. 

کلینیک ندای سلامت یکی از مراکز معتبر و معروف برای درمان لیزر موهای زائد در تهران محسوب می‌شود. این مرکز با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص در زمینه لیزر موهای زائد، خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. قبل از اقدام به درمان، می‌توانید با کلینیک ندای سلامت تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره ترتیب دهید تا با تیم متخصص این مرکز در مورد نیازها و انتظاراتتان صحبت کنید. این کلینیک با توجه به تجربه و تجهیزات مدرن خود، به عنوان یکی از گزینه‌ های برتر برای درمان لیزر موهای زائد در تهران شناخته می‌شود.

اگر اطلاعات کافی در خصوص علت سفید شدن موهای زائد بعد از لیزر ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه علت سفید شدن موهای زائد بعد از لیزر مراجعه نمایید.

هزینهتعداد جلساتنواحی بدن
2 میلیون تومان10 تا 16 جلسهلیزر کل بدن
500 هزار تومان8 تا 10 جلسهلیزر صورت
800 هزار تومان10 تا 12 جلسهلیزر بیکینی
300 هزار تومان6 تا 8 جلسهلیزر زیر بغل
450 هزار تومان6 تا 10 جلسهلیزر پا

قیمت لیزر موهای زائد در مرکز لیزر تهران

قیمت لیزر موهای زائد در مرکز لیزر تهران چقدر می باشد؟ در ارتباط با قیمت لیزر باید بدانید در قیمت لیزر موهای زائد در مراکز لیزر در تهران ثابت نیست و عموما این قیمت به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل می تواند به شرح زیر باشد:

1. منطقه درمان: هزینه لیزر موهای زائد به مناطقی که قصد درمان آن را دارید، بستگی دارد. نواحی گسترده تر و بزرگتر همانند : پاها، امکان دارد، گرانتر باشد.

2. نوع تجهیزات: انتخاب تجهیزات لیزر مو های زائد توسط مرکز نیز تأثیر دارد. تجهیزات پیشرفته‌ تر معمولاً گران‌ تر هستند اما نتایج بهتری نیز در پی دارند.

3. تعداد جلسات: تعداد جلسات مورد نیاز برای داشتن نتایج دائمی متغیر می باشد و تعداد جلسات ممکن است به قیمت نهایی افزوده شود.

لیزر میخچه از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن و استعلام قیمت به صفحه قیمت لیزر میخچه پا مراجعه کنید.

4. محل مرکز: موقعیت مکانی مرکز لیزر نیز ممکن است تأثیر گذار باشد. مراکزی که در مناطق با قیمت‌های اجاره بالا واقع شده‌اند ممکن است قیمت‌ های بیشتری برای خدمات درمانی و زیبایی داشته باشند.

دستگاه لیزر اسکلپیون یکی دیگر از دستگاه های تخریب کننده موهای زائد می باشد که می توانید برای آشنایی با آن به صفحه دستگاه لیزر اسکلپیون مراجعه کنید.

5. تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: بسیاری از مراکز لیزر تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ ای برای مشتریان خود ارائه می‌دهند که می‌تواند هزینه را کاهش دهد.

بهتر است که قبل از تصمیم‌گیری نهایی و شروع به درمان، با مرکز لیزر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در ارتباط با قیمت‌ ها و شرایط درمان در آن مکان را دریافت کنید. همچنین به مطالب تخفیفات و پیشنهادات ویژه مراکز دقت کنید تا هزینه را به حداقل برسانید. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در بخش زیر همین حالا با کارشناسان مطب زیبایی ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

02188503893 و 09128881646

سوالات متداول 

قیمت لیزر موهای زائد در مرکز لیزر تهران چقدر می باشد؟

شما می توانید برای استعلام قیمت ناحیه لیزر موهای زائد، جدول درج شده در صفحه را مشاهده نمایید، همچنین می توانید برای ارتباط با کارشناسان متخصص ندای سلامت با شماره 02188503986 تماس حاصل نمایید.

تعداد جلسات لیزر کل بدن چقدر می باشد؟

به صورت کلی تعداد جلسات لیزر کل بدن بین 10 تا 16 جلسه می باشد. برای اطلاع از میزان جلسات لیزر موهای زائد این کلینیک می توانید جدول درج شده در صفحه را مشاهده نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست؟

کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 02188503986 تماس حاصل نمایید.

بهترین مرکز لیزر در خیابان سهروردی کجاست؟

ندای سلامت یکی از بهترین مراکز لیزر تهران واقع در خیابان سهروردی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین