پلاسما جت چیست | پلاسماجت صورت و بینی

مقدمه: شیوه نادرست زندگی، کهولت سن آلودگی هوا و آب تاثیر زیادی را در از بین بردن جوان و چین و چروک پوست دارند. در این بین روش های مختلفی برای جوانسازی پوست به وجود آمده که از معروف ترین آن ها می توان به هایفوتراپی و هیدرودرم و انواع روش های لیفتینگ اشاره کرد. پلاسماجت نیز توانسته رتبه خوبی را در جوانسازی پوست و رفع چین و چروک از آن درمان شوندگان خود به دست آورد. پیشرفت تگنولوژی برای از بین بردن بیماری ها و افزایش زیبایی مربوط به پوست توانسته یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست به نام پلاسماجت را اختراع کند.

در پاسخ به سوال پلاسماجت چیست می‌توان اینگونه گفت که نام تکنیکی است که جدید برای جوانسازی پوست به وجود آمده و به وسیله دستگاهی با نام  پلاسما جت انجام میشود.
ما در این مقاله به بررسی کاربرد و موارد پلاسما جت می پردازیم و موارد درمانی و زیبایی آن را به شما عزیزان نشان می دهیم.

نکته ای که باید صادقانه آن را بیان کنم آن است که پلاسماجت روشی می باشد که جایگزین روش های دیگر شده. به طور مثال شما می توانید ابتدا اقدام به هایفوتراپی با هزینه ای کمتر کنید اما در صورتی که نتیجه مطلوب را مشاهده نکردید می توانید اقدم به پلاسماجت کنید.

باید بدانید که در مواقعی خاص تمامی روش های زیبایی که در آن پوست مورد تهاجم واقع می شود می توانند در برخی موارد برای فرد عوارض جانبی را به همراه داشته باشد.

پلاسما جت چیست

پلاسماجت یکی از بهترین و جدید ترین متد های جوان سازی پوست با دستگاهی با همین نام در مطب زیبایی ندای سلامت انجام می شود پلاسماجت می تواند پوست را مرطوب کند. منافذ پوست را برای جذب آب و ویتامین باز میکند. چین و چروک پوست را برطرف می کند و از آن می توان به عنوان لیفتینگ نیز استفاده کرد. پلاسماجت برای درمان انواع جالی جوش و آکنه و اسکار بسیار موئثر می باشد. پلاسماجت یکی از روش های غیر حجومی برای جوان سازی پوست می باشد که نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست مراقبت های کمتری می خواهد و نتایج مناسب تری نیز دارد.

دستگاه  پلاسما جت با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست، با ایجاد بار الکترونی بر روی غشای پوست اثر می‏ گذارد و از این طریق با تحریک سلول‌ها سبب جوان‌سازی و بهبود بافت تحت درمان می‌شود. عملکرد دستگاه پلاسما جت به اینگونه است که به آرامی نزدیک پوست می‌شود و پرتوهای پلاسما به تمام نواحی مقاوم پوست نفوذ کرده و به خصوص می‌تواند نواحی آسیب‌دیده را هدف قرار دهد و باعث حذف پوست اضافه و جوانسازی می گردد.
پوست پلک بسیار نازک و حساس است و تحرک زیادی دارد. به دلیل پلک زدن ‏های فراوان در طول روز فشار بسیاری متحمل می‏ شود. به همین دلیل اولین علائم افزایش سن و خستگی در پوست اطراف چشم ظاهر می ‏شود.
حتی جدای از افزایش سن عوامل محیطی مختلفی مانند سیگار کشیدن، نور آفتاب و آلودگی هوا باعث آسیب پوست پلک می‏ گردد. در نتیجه پوست اطراف چشم دچار چین‏ وچروک می‏ شود. هدف پلاسما جت از بین بردن یا کاهش این نواقص است تا چشم ها زیبا و جوان تر به نظر برسند.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی ندای سلامت

02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

مدت ماندگاری پلاسماجت

باید بدانید که پلاسما جت کاربردهای مختلفی را برای زیبایی دارد و همچنین لازم به ذکر است که مدت ماندگاری پلاسما جت برای هرکدام از آن موارد متفاوت است.

پلاسما جت معمولاً در یک تا سه جلسه انجام می شود که بسیاری از افراد در همان جلسه اول به نتیجه دلخواه دست یافته و می‌توانند در دیگر جلسات شرکت نکند.

همچنین بخوانید: سابسیژن چیست

در ماندگاری پلاسما جت بینی نباید انتظار یک مدت طولانی را مانند دیگر روش های زیبایی و تهاجمی انتظار داشت.

ماندگاری پلاسما جت نهایتاً تا یک سال برای افراد دوام می آورد که البته این زمان کاملا وابسته به شرایط محیطی افراد و همچنین سطح مراقبت آنها از پوست بعد از پلاسما جت متغیر می باشد.

پلاسماجت صورت چیست

معمولا پلاسما جت در ناحیه صورت انجام و برای موارد زیر انجام می شود.

  • لیفتینگ صورت
  • لیفت گونه و پیشانی
  • رمان اسکار و جای لک
  • درمان لک
  • درمان آکنه
  • درما چروک صورت

معمولا جای پلاسماجت بعد از یک هفته از بین میرود و بین 1 تا سه جلسه نیاز می باشد.

همچنین بخوانید: لیفت ابرو چیست

پلاسماجت بینی

در پلاسماجت بینی پوست بینی توسط سوزن های ریزی به صورت نقطه نقطه سوزانده می شود. پس از درمان سوختگی های پوست بینی یک درجه جمع ترشده و لیفت خواهد شد. این روش با تزریق هیلاژ و فیلر اسیدهیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت نتایج بهتری دارد.

پلاسماجت بینی چند بار در یک ماه می بایست انجام شود.

برای مطالعه » لیفت شقیقه

مزایای پلاسما جت چیست

همانطور که گفته شد پلاسما جت کاربردهای متفاوتی دارد و از این منظور می‌توان اینگونه گفت که مزایای پلاسما جت نیز نسبت به دیگر روش های پاکسازی و جوانسازی پوست کمی بیشتر می باشد .

از جمله کاربردها و مزایای پلاسمای جدید نسبت به دیگر روشهای جوانسازی می‌توان به درمان ضایعات عروقی همانژیوم و تلانژکتازی در پلک و پوست, درمان انتلاسما در پلک و پوست، یک روش درمانی موثر برای زگیل ژنیتال و مسطح، درمان ضایعات پوستی مانند، کراتوز و خال، ترمیم خطوط پارگی پوست ناشی از تغییر وزن و حاملگی، درمان چین خوردگی و شل شدن پوست، درمان و رفع مولوسکوم و کنتاژیوزوم، درمان افتادگی شکم موارد این چنینی، استفاده در جهت لیفت و…

همچنین از مزایای پلاسما جت می توان به دارا بودن ماندگاری بالا نسبت به دیگر روشهای ذکر شده و کاربردهای آن اشاره کرد.

برای مطالعه » پلکسر چیست و چه کاربردی دارد؟

حرف آخر:
مساجد به عنوان یک روش نوین برای جوانسازی و لیفتینگ پوست و همچنین پاکسازی آن ابداع شده تا افراد بتوانند با هزینه و وقتی کمتر به نتیجه دلخواه از انجام اقدامات برای افزایش زیبایی برسد نین رسمی برای بسیاری از کارها که در گذشته تنها با جراحی انجام می‌شد می‌تواند بدون جراحی اقدام به افزایش سطح زیبایی شما کند.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین