مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل

در ادامه این مطلب قصد داریم که مراقبت های بعد از تزریق مزوژل را مورد بررسی قرار دهیم، زمانی که شما برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست خود، تصمیم می گیرید که از یک متد زیبایی مانند تزریق مزوژل استفاده نمایید، برای این که نتیجه عمل زیبایی برای شما ایده آل باشد باید برخی از مراقبت های بعد از تزریق مزوژل را رعایت نمایید، این مراقبت ها در قالب یک نسخه پزشکی پس از تزریقات زیبایی به شما ارائه می شود، البته ما هم در ادامه این مطلب نکات مهم و ضروری که شما ملزم به رعایت آن ها هستید را ذکر کرده ایم، پس در ادامه این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

مراقبت های بعد از مزوژل صورت
مراقبت های بعد از مزوژل صورت

مراقبت های بعد از مزوژل صورت

پس از این که شما عمل زیبایی تزریق مزوژل به نقاط مختلف صورت را انجام می دهید، در صورتی که این متد زیبایی در یک کلینیک تخصصی پوست و مو انجام شود، عوارض خطرناکی برای شما ایجاد نمی شود، صرفا یکسری عوارض کاملا طبیعی را پس از تزریق شما مشاهده خواهید کرد، که در بخش زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • تورم
  • کبودی
  • علائم سوراخ سوزن قرمز
  • عدم تقارن
  • خارش در ناحیه تحت درمان

این موارد کاملا طبیعی هستند و در کمتر از 48 ساعت برطرف خواهند شد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، البته پزشک هم جهت برطرف شدن هر چه سریعتر این موارد راه کارهایی مانند استفاده از کمپرس یخ را به شما پیشنهاد می دهد، در ادامه دستورات مهم مراقبت بعد از مزوژل صورت را ذکر کرده ایم.

مراقبتهای بعد از مزوژل صورت

  • در بازه زمانی یک الی سه روز پس از تزریق، آرایش نکنید و از محصولات آرایشی مبتنی بر روغن استفاده نکنید
  • ناحیه تحت درمان را در معرض گرمای شدید و نور مستقیم خورشید قرار ندهید
  • در چند شب اول از ایجاد فشار روی نواحی تحت درمان خودداری کنید (بهتر است به پشت بخوابید)
  • به مدت 24 ساعت از انجام فعالیت های سنگین ورزشی اجتناب نمایید
  • از مصرف الکل به مدت 24 ساعت خودداری نمایید
  • در بازه زمانی 24 ساعت از درمان با محصولات حاوی AHA، رتینول یاویتامین C اجتناب نمایید
  • تا دو هفته پس از درمان از انجام فیشال، اپیلاسیون صورت، لایه برداری با گلیکولیک یا AHA، درمان های مبتنی بر IPL یا انرژی و میکرودرم ابریژن اجتناب نمایید

ضمنا پس از رعایت این دستورالعمل ها، بهتر است که شما با انواع مزوژل ها نیز آشنا باشید، تا مراقبت های مورد نیاز پس از تزریق مزوژل را با توجه به نوع برندی که تزریق کرده اید، بهتر بتوانید رعایت نمایید، جهت آشنایی با انواع مزوژل ها می توانید مقاله آموزشی مزوژل چیست را مطالعه نمایید.

اصلاح صورت بعد از مزوژل ضرر دارد؟

بله، در بازه زمانی 72 ساعت پس از تزریق مزوژل به هیچ عنوان اصلاح صورت را نباید انجام داد، این مورد هم جز نکات ضروری است که باید آن را به مراقبت های پس از تزریق مزوژل صورت اضافه کرد.


جهت مشاهده لیست قیمت انواع مزوژل ها می توانید به صفحه قیمت مزوژل صورت مراجعه کنید.

شستن صورت بعد از مزوژل ضرر دارد؟

بله، حداکثر تا 24 ساعت به هیچ وجه نباید آب به محل تزریق برسد، به همین دلیل در این تایم از رفتن به حمام، شستن صورت، رفتن به اسخر و غیره اجتناب نمایید.


برای آشنایی با روش های چاق شدن صورت مقاله آموزشی سرم هیالورونیک اسید برای چاقی صورت را مطالعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو که یکی از بهترین و معتبرترین برند های تزریق مزوژل به حساب می آید نیز برای این که کیفیت این برند بتواند یک نتیجه مطلوب را برای شما رقم بزند، ملزم هستید که تمامی دستورالعمل های ذکر شده در بخش قبلی را در زمان تزریق ژل پروفایلو نیز رعایت نمایید، همچنین برای آشنایی بیشتر با این مزوژل می توانید به صفحه تزریق پروفایلو مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از مزوژل پروایج

به منظور آشنایی با مراقبت های پس از تزریق مزوژل پروایج شما می توانید به صفحه قیمت مزوژل پروایج مراجعه نمایید، مزوژل پروایج یک برند معتبر ایتالیایی است که در صورت رعایت کامل و دقیق دستورات پس از تزریق می تواند ماندگاری بسیار بالایی را برای شما داشته باشد.

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل جالپرو

در این بخش قصد داریم که یکی دیگر از برند های معتبر مزوژل که از آن در تمامی کلینیک های معتبر زیبایی در تمامی کشور های دنیا استفاده می شود را به شما معرفی نماییم، مزوژل جالپرو در کنار برند هایی مانند پروایج و پروفایلو از بهترین برند های تزریقات زیبایی به حساب می آید، شما برای آشنایی با این برند معتبر می توانید به صفحه ماندگاری مزوژل جالپرو مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل ویتن

مزوژ ویتن یکی از برند های معتبر کره ای است که از این مزوژل نیز برای جوانسازی پوست استفاده می شود، در صورتی که پزشک برای رفع چروک های پوستی و برطرف کردن جای جوش و لکه های پوستی شما از مزوژل ویتن استفاده کرده است، به منظور آشنایی با مراقبت های پس از تزریق مزوژل ویتن می توانید به صفحه نحوه تزریق مزوژل ویتن مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از مزوژل بلانک بی

تمامی نکاتی که در مورد مراقبتهای بعد از مزوژل در ابتدای مطلب گفته شد، باید پس از تزریق مزوژل بلانک بی نیز رعایت شود، البته برای ماندگاری بالاتر تزریق مزوژل شما نیاز دارید که یکسری ویتامین ها و آنزیم های مغذی را نیز استفاده نمایید که در این مورد پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت میشود را مطالعه نمایید، در این مقاله به صورت جامع ویتامین های ضروری برای آبرسانی و تولید کلاژن در سطح پوست ذکر شده است.


جهت مشاهده راه کارهای موثر برای برطرف کردن چروک پیشانی مقاله آموزشی رفع دائمی چروک پیشانی در منزل را مطالعه نمایید.

مراقبت بعد از مزوژل زیر چشم

برای مراقبت های بعد از تزریق مزوژل زیر چشم شما باید ار دست زدن و فشار وارد کردن به ناحیه تزریق خودداری کنید، توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت بالای چشم، به هیچ وجه چشم های خود را پس از تزریق بیش از حد مالش ندهید و اجازه ندهید که دود و یا آلودگی به چشم های شما برسد، همچنین می توانید با مراجعه به مقاله آموزشی تزریق فیلر زیر چشم اطلاعات دقیق در مورد مراقبت های بعد از مزوژل زیر چشم را بدست آورید.


برای مراقبت بهتر از چشم های خود پس از تزریق می توانید از ماسک های صورت استفاده نمایید، جهت مشاهده بهترین ماسک های صورت مقاله انواع ماسک صورت را مطالعه نمایید.

تاثیر مزوژل بعد از چند روز است؟

در آخر پس از بررسی مراقبت های بعد از تزریق مزوژل اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که تاثیر مزوژل پس از چند روز برای روی پوست صورت مشخص خواهد شد، باید گفت که به طور معمول شما بعد از سه روز می توانید نتایج حاصل از تزریق را بر روی پوست صورت خود مشاهده نمایید، البته هر چقدر که میزان کلاژن سازی در سطح پوست شما بیشتر باشد میزان ماندگاری عمل زیبایی افزایش پیدا خواهد کرد و جوانسازی پوست شما طراوت و شادابی خود را حفظ خواهد کرد، پیشنهاد می کنیم با مطالعه مقاله آموزشی کلاژن چیست با روش های افزایش کلاژن و آبرسانی به سطح پوست بیشتر آشنا شوید.


برای برطرف کردن ترک های پوستی در سریعترین زمان مقاله رفع سریع ترک های پوستی را مطالعه نمایید.

سوالات متداول؟

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل صورت شامل چه مواردی است؟

یک الی سه روز پس از تزریق، آرایش نکنید و از محصولات آرایشی مبتنی بر روغن استفاده نکنید، ناحیه تحت درمان را در معرض گرمای شدید و نور مستقیم خورشید قرار ندهید، از دست زدن و فشار وارد کردن به نواحی تزریق خودداری کنید، به مدت 24 ساعت از مصرف الکل و سیگار کشیدن اجتناب نمایید.

مراقبتهای بعد از مزوژل زیر چشم شامل چه مواردی است؟

از دست زدن، فشار وارد کردن و مالش دادن چشم ها تا 72 ساعت پس از تزریق اجتناب نمایید، مراقب باشید که دود و انواع آلودگی و میکروب ها به چشم های شما نرسد.

مراقبتهای بعد از تزریق مزوژل تا چند روز است؟

مراقبت بعد مزوژل به طور معمول باید تا دو هفته انجام شود، در این مدت تمامی نکات ذکر شده در این مقاله باید رعایت شود.

دستور العمل مراقبت بعد از تزریق مزوژل را از کجا دریافت نماییم؟

پس از تزریق پزشک متخصص زیبایی این دستورالعمل های ضروری را به شما ارائه خواهد داد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین