کویتیشن در بهترین مطب لاغری تهران

کویتیشن در بهترین مطب لاغری تهران

اگر به فکر لاغر شدن هستید، کویتیشن در بهترین مطب لاغری تهران را تجریه نمایید. مطب زیبایی ندای سلامت، تخت نظر پزشکان متخصص و با استفاده از مجهزترین امکانات تمام خدمات کویتیشن را انجام می دهد.

علت استفاده از کویتیشن

با افزایش تکنولوژی، فعالیت های بدنی نسبت به گذشته به شدت کاهش یافته است. حاصل این عدم فعایت نیز چاقی, اضافه وزن و بیماری های قلبی و عروقی فراوان است. در این بین یکی از مهم ترین پیامد های ظاهری عدم تحرک اضافه وزن می باشد که نه تنها در ظاهر افراد تاثیر منفی خواهد داشت بلکه با توجه به تحقیقات علمی انجام شده برای سلامتی بسیار مضر بوده و امکان ابتلا به بیماری های مختلف را گسترش می دهد.

با توجه با این دغدغه های بالا، یکی از موثرترین شیوه های کاهش وزن و لاغری استفاده از روش جدید کویتیشن می باشد.

شیوه کویتیشن برای لاغری چیست ؟

استفاده از کویتیشن برای لاغری درواقع استفاده از دستگاه های اولتراسونیک است، و اگر این روش بصورت تلفیقی با ورزش های هوازی صورت بگیرد بسیار موثر تر خواهد بود.

در این شیوه با استفاده از امواج اولتراسونیک (فرا صوت) تکان هایی در بافت های چربی بدن ایجاد می شود. در اثر تکانه های حاصل از امواج، چربی ها موقعیت مورد نظر شکسته شده و به حالت مایع تبدیل می شوند. در این زمان چربی های مایع وارد کبد شده و در اثر فرآیند های شیمیایی به مواد قابل مصرف برای سلول های بدن مانند گلوکز تبدیل میشوند. در اینجا هرچه قدر به فعالیت های بدنی بیشتر بپردازیم باعث می شود عملیات سوخت و ساز بدن تسریع شده و در نهایت چربی های زاید زودتر از بین رفته و به هدف نهایی خود که کاهش وزن و لاغری است نزدیک تر شویم.

کویتیشن در بهترین مطب لاغری تهران

برای کویتیشن Cavitation در بهترین مطب لاغری تهران، پس از تعین وقت قبلی و حضور در مطب زیبایی ندای سلامت، شما قبل از هر چیزی یک مشاوره پزشکی رایگان دریافت خواهید کرد تا با روشهای لاغری متناسب با وضعیت جسمانی خود آشنا شده و از فرایند و هزینه های عملیات آگاهی کامل را بدست بیاورید. پس از مشاوره پزشکی تخت نظر پزشک متخصص با رضایت شما مراحل انجام لاغری با کویتیشن اغاز خواهد شد.

شما با حضور در مطب، علاوه بر خدمات لاغری می توانید از تخفیف سایر خدمات زیبایی ما نیز استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه : استفاده از تخفیف خدمات درمان لاغری صورت و گونه در بهترین مطب زیبایی سهروردی

مزیت های استفاده از کویتیشن

استفاده از کویتیشن برای لاغری مزیت های زیادی برای برخی افراد دارد. مانند :

فرم دهی دلخواه به چربی های بدن

شیوه کویتیشن نه تنها چربی ها را از بین می برد بلکه به آن ها فرم دلخواه نیز میدهد که میتواند در ایجاد ظاهر مناسب و تناسب اندام بسیار به شما کمک کند. برای مثال با استفاده از این روش به راحتی میتوانید به اجزای صورت خود فرم دهید. برای انجام این کار از دستگاه های کوچک تری استفاده می شود که با استفاده از آن می توان گونه ها را بالا ببرد، گودی و یا پف زیر چشم را کم کرد و حتی میتواند چربی های زیر چانه را نیز از بین ببرد.

عدم نیاز به جراحی

از مهم ترین مزیت های این روش میتوان به عدم نیاز به جراحی و بیهوشی اشاره کرد. لاغری به کمک کویتیشن را می توان در دسته ی شیوه های غیر تهاجمی قرار داد. همچنین این روش بدون درد و ایجاد زخم در بدن می باشد و می تواند به طور موضعی بافت های چربی را مورد هدف قرار داد.

نکته مهم استفاده از روش Cavitation

این روش برای افرادی که به طور ارثی دارای مقدار بالای چربی خون (کلسترول بالای 300 یا تری گلیسرید بالای 500) می باشند مناسب نیست، چرا که در صورت استفاده این افراد خطرات قلبی و عروقی به همراه خواهد داشت. همچنین خانم های باردار، شیرده و یا تازه زایمان کرده یا بیماران قلبی عروقی و یا افرادی که دستگاه یا ترکش در بدن دارند مجاز به استفاده از روش کویتیشن نمی باشند.

افراد نامناسب برای لاغری با کویتیشن

افرادی که دارای سرطان، بیماریهای شدید کبدی یا کلیوی، دارای تب بالا، بیماری سل، ایدز، هپاتیت، دارای سابقه لخته خون، درمان طولانی مدت با آسپیرین یا مسکن ها، مشکلات انعقاد خون، آسم، لک پوستی یا گوشت اضافه در پوست محل مورد نظر برای لاغری هستند باید به فکر استفاده از کویتیشن برای لاغری نباشند.

دریافت تخفیف کویتیشن در سهروردی شمالی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لاغری با کویتیشن، همین حالا با ما تماس بگیرید.

در نهایت اگر به دنبال کویتیشن در بهترین مطب لاغری تهران هستید، ما بهترین مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی در تهران را به شما معرفی می کنیم. مطب ندای سلامت تهران.

برای دریافت تخفیف کویتیشن و کسب مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

آدرس مرکز کویتیشن ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مطب کویتیشن : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین