بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 | انواع دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

پیدا کردن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می تواند برای افراد چالش بر انگیز باشد چرا که دستگاه های فراوانی وجود دارد. مرتب سازی آنها مطابق مدل های گوناگون می تواند برای شما فهرست کاملی تهیه نماید تا بتوانید بسیار راحتر در خصوص انتخاب و یا خرید دستگاه لیزر موهای زائد تصمیم بگیرید. متناسب با استقبال مراجعین و کاربران در سال های اخیر از شیوه لیزر موهای زائد؛ برای شناخت بیشتر شما با این شیوه درمانی قصد داریم در این پست به معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت بپردازیم.

اگر اطلاعات کاملی در خصوص لیزر موهای زائد ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله لیزر موهای زائد را مطالعه نمایید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام اند

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام اند

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ نام بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟ از دستگاه های لیزر برای کاهش موهای زائد استفاده می شود و انتخاب بهترین دستگاه لیزر همچنان می تواند کمک بسزایی در داشتن پوستی نرم و بدون موهای زائد به شما کند. اما چگونه می توان دستگاه مناسب را انتخاب کرد؟ در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه لیزر موی زائد بپردازیم.

همانطور که گفته شد در این بخش قصد داریم به بررسی انواع مختلف دستگاه های لیزر مو زائد بپردازیم. از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می توان به دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور، دستگاه لیزر موهای زائد میدیو استار، دستگاه لیزر  موهای زائد وکتوس دایود، دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا، دستگاه از بین بردن موهای زائد Silk’n Infinity و دستگاه لیزر موهای زائد Tria 4X از مجموعه بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام از این دستگاه ها می پردازیم. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست روشن همچنین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان هستید، با ما همراه باشید در ادامه علاوه بر معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و بهترین برند دستگاه لیزر موهای زائد به بررسی آنها نیز می پردازیم.

عده زیادی از افراد به دنبال بهترین و معتبر ترین مرکز لیزر موهای زائد هستند، شما می توانید برای شناخت بهترین مرکز به صفحه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مراجعه نمایید.

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر مو های زائد

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر مو های زائد چیست؟ لازم است بدانید که هدف اصلی در مراکز و کلینیک های معتبر زیبایی رضایت مراجعین می باشد و به همین منظور بهترین خدمات با کم ترین عوارض ارائه داده می شوند. استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از مهم ترین موارد می باشد. از ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می توان به طول موج، پوشش گسترده درمان، عمق نفوذ بالا، سیستم خنک کننده دستگاه اشاره نمود. در ادامه به معرفی دستگاه های مورد استفاده در لیزر موی زائد بدن می پردازیم.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی انواع دستگاه لیزر موهای زائد همچنین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۲ بپردازیم. لازم است بدانید دستگاه های مختلفی در این زمینه وجود دارد. اما بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد به میزان زیادی از عوامل گوناگونی همانند: حساسیت، نوع پوست و مو، بودجه و ….. بستگی دارد. در ادامه به بررسی برخی از مواردی که در خصوص بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و امواج مختلف دستگاه‌های لیزر و طیف رنگی پوست که باید به آن توجه داشته باشید، به شرح زیر می باشد:

نوع دستگاه لیزر

  • دستگاه الکساندرایت (alexandrite laser)
  • دستگاه لیزر پلاتینیوم
  • دستگاه لیزر سایناشور
  • دستگاه لیزر مدیو استار
  • دستگاه لیزر اسکلیپیون مدیو استار پرو
  • دستگاه لیزر موهای زائد وکتوس دایود (Diode laser)
  • دستگاه لیزر تیتانیوم
  • دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM
  • دستگاه لیزر Silk’n Infinity
  • دستگاه لیزر مو زائد E-light
  • دستگاه لیزر موهای زائد Tria 4X
  • دستگاه لیزر IPL
  • دستگاه لیزر RF
  • دستگاه لیزر SHR
  • دستگاه ان دی یاگ ( ND YAG laser)
  • دستگاه لیزر ورتکس ولکانو
  • دستگاه لیزر دکا

یکی از پر تکرار ترین سوالات کاربران در خصوص «چند روز بعد از لیزر شیو کنیم» می باشد، شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحه چند روز بعد از لیزر شیو کنیم، در ندای سلامت مراجعه نمایید.

تناسب با نوع پوست و مو:

  • برخی دستگاه‌ های لیزر برای پوست‌ های تیره مناسب‌ تر هستند، در حالی که برخی دیگر برای پوست‌های روشن توصیه می‌ شوند.
  • برخی مدل‌ های لیزر برای موهای سفید یا خیلی روشن ممکن است کارایی پایین‌ تری داشته باشند.

قابلیت تنظیمات:

  • دستگاه‌ هایی که دارای قابلیت تنظیمات مختلف برای انواع مختلف مو و پوست هستند، می‌ توانند برای شما بهترین گزینه باشند.

قابلیت ایمنی:

  • اطمینان از اینکه دستگاه دارای استاندارد های ایمنی و گواهی‌ های مربوطه است، بسیار حیاتی است.

بازخوردها و نظرات مراجعین:

  • مطالعه نظرات واقعی مراجعینی که از دستگاه استفاده کرده‌اند می‌ تواند در انتخاب کمک‌کننده باشد.
  1. قیمت و هزینه:
  • هزینه دستگاه و همچنین هزینه نگهداری و تعویض لامپ‌ ها یا سرت های دستگاه نیز برای انتخاب مهم محسوب می‌ شود.

خبر خوشحال کننده برای افراد علاقه مند به یادگیری آموزش لیزر این می باشد که، آموزشگاه ندای سلامت اقدام به برگزاری دوره آموزش لیزر نموده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات در ارتباط با این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کدام می باشد؟ در ارتباط با دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser لازم است بدانید امروزه یکی از مهم ترین عوامل در افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر خود، موهای زائد بدن می باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از رایج ترین و موثر ترین دستگاه های حذف موهای زائد، دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا بپردازیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت دارای پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای حذف موهای زائد می باشد. این دستگاه با دقت بالا اقدام به لیزر موهای زائد در ناحیه مربوطه می کند. لازم است در ارتباط با این دستگاه بدانید عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت بسیار دقیق می باشد.

در ارتباط با دستگاه لیزر کندلا باید بدانید، عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بسیار دقیق است. لیزر ارسالی به موهای زائد انرژی حرارتی انتقال می‌دهد که به تدریج باعث از بین رفتن ریشه موها و تخریب آنها می‌شود. این فرآیند باعث جلوگیری از رشد مجدد موها می‌شود.

این دستگاه ایمن و بدون درد برای حذف موهای زائد است. انرژی لیزر به طور مستقیم به موها هدف می‌شود و پوست اطراف آسیب نمی‌بیند. بسیاری از افراد از این ویژگی تحسین می‌کنند.

عده زیادی از افراد در ارتباط با انواع دستگاه لیزر الکساندرایت سوال می پرسند، لازم است در خصوص آن بدانید دستگاه لیزر الکس دارای برندهای گوناگونی می باشد که بهترین برند های آن آمریکایی می باشند. در کشور ما دو برند سایناشور و کندلا وجود دارد. بنابراین می توان گفت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کندلا می باشد که در ارتباط با این نوع لیزر در این بخش اطلاعات کافی دریافت کردید. اگر به دنبال قیمت دستگاه لیزر موهای زائد کندلا هستید، می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد کندلا با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت چقدر می باشد؟ قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت امکان دارد متناسب به مکان و متخصصی که این خدمات را ارائه می دهند، ناحیه ی بدن که می خواهید از این دستگاه استفاده نمایید، همچنین تعداد جلسات مورد نیاز فرد، متغییر می باشد. البته عوامل دیگری همانند سطح تکنولوژی دستگاه و شهر، کشوری که در آن از این خدمات بهره مند می شوید، نیز می تواند تاثیر گذار باشد. اما برای دریافت و استعلام قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکس بهتر است به سایت های معتبر و مطمئن مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه و آشنایی بیشتر با مزایا و عوارض آن به صفحه دستگاه لیزر الکساندرایت مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت دیجی کالا

در ارتباط با قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا لازم است بدانید شما می توانید این قیمت این دستگاه را در چندین سایت معتبر با قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دیجی کالا مقایسه نموده و با اطمینان اقدام به خرید آن کنید.

همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت دکا از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان متخصص ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023 می باشد. بنابراین می توان گفت یکی از جدید ترین و محبوب ترین لیزر از بین بردن موهای زائد می باشد. به علت اینکه از کولینگ سد جهت کاهش درد در زمان لیزر استفاده می کند و دارای 3 طول موج حرفه ای می باشد. که این طول موج ها متناسب با نوع رنگ پوست افراد، کار حذف موهای زائد بدن را انجام می دهد.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس چقدر است؟ در ابتدا برای اطلاع از قیمت این محصول و یا قیمت دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است چندین سایت معتبر را بررسی نمایید و محصول مورد نظر خود را از معتبر ترین سایت خریداری کنید. به صورت کلی قیمت این دستگاه از صد میلیون تومان تا 290 میلیون تومان متغییر می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه لیزر به صفحه دستگاه لیزر پلاتینیوم در ندای سلامت مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور یکی از دستگاه‌ های معتبر در بازار می باشد که برای کاهش موهای زائد بدن استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزر نور پالسی (IPL، لیزر ای پی ال ) عمل می‌کند و در موارد مختلفی مانند کاهش موهای زائد در صورت، دست، پا، و دیگر قسمت‌های بدن کاربرد دارد.

سایناشور دارای قدرت لیزر مناسبی است که امکان کاهش موهای زائد با کیفیت و بدون درد را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای سنسورهای ایمنی است که از ایجاد هرگونه صدمه به پوست جلوگیری می‌کند. همچنین، دارای تنظیمات مختلفی برای تطابق با نوع پوست و نوع موها است.

همچنین لازم است بدانید دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور یک برند معتبر آمریکایی و بزرگترین تولید کننده لیزر جهان می باشد که بیش از 60 کشور در سراسر دنیا از تجهیزات این شرکت استفاده می کنند.

دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار

دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار

قدرت لیزر قوی یکی از خصوصیات برجسته دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار می باشد. این امر به شما امکان می‌دهد تا به صورت کامل و به طور دائمی موهای زائد خود را کاهش دهید. همچنین، دستگاه دارای سیستم خنک‌ کننده‌ای است که از ایجاد احساس ناراحتی یا درد در پوست جلوگیری می‌کند.

در نهایت برای استفاده بهینه از دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار، توصیه می‌شود که دقت کافی به نکات پس از خرید داشته باشید و از راهنمایی‌ های تولید کننده استفاده کنید. همچنین، پیش از خرید با متخصصان مشورت کنید تا بهترین دستگاه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

اگر سوالات بیشتری در خصوص دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار یا کاهش موهای زائد دارید، می‌توانید با متخصصان در این زمینه تماس بگیرید. متخصصان می‌توانند شما را راهنمایی کنند و به شما کمک کنند تا بهترین نتایج را دریافت کنید.

دستگاه اسکلیپیون مدیو استار پرو

دستگاه اسکلیپیون مدیو استار پرو محصول کمپانی زایس در کشور آلمان می باشد. اگر آشنایی زیادی با این کمپانی ندارید بهتر است بدانید زایس با عنوان غول صنایع اپتیک در جهان از محبوبیت و کارایی بسیار بالایی برخودار می باشند و اکثر برند های لیزر مطرح دنیا قطعات اپتیکی، لنز و لیزرشان توسط زایس آلمان تامین می شود.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون چقدر می باشد؟ شما می توانید برای اطلاع از قیمت این دستگاه از طریق شماره های موجود در این صفحه با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر اسکلیپیون مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد وکتوس دایود

در ارتباط با دستگاه لیزرموی زائد دایود Diode Laser بهتر است بدانید، دستگاه لیزر موهای زائد وکتوس دایود از لیزر دایود به منظور هدف قرار دادن ملانین در فولیکول های مو مورد استفاده قرار می گیرند. ملانین انرژی لیزر را دریافت کرده  و موجب گرم شدن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود و از رشد مو در آینده جلوگیری خواهد کرد. دستگاه لیزر موهای زائد وکتوس دایود دارای فناوری پیشرفته خنک کننده می باشد که از پوست شما در مقابل گرما محافظت می کند و بیشترین راحتی را در طول درمان شما تضمین خواهد کرد. نقاط مختلفی که می توان از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد به شرح زیر می باشد:

  1. پاها
  2. صورت
  3. دست ها
  4. بازوها
  5. ناحیه بیکینی

اگر اطلاعات کافی در خصوص لیزر موهای زائد بیکینی ندارید، توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا به صفحه لیزر موهای زائد واژن ندای سلامت مراجعه نمایید.

اگر در خصوص قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دایود دیجی کالا اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنم به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید سپس قیمت این محصول را در چندین سایت معتبر دیگه مشاهده نمایید و در نهایت محصول مورد نظر را با قیمت مناسب از سایت معتبر خریداری کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا متفاوت است و بستگی به نوع پوست و موها دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

در ارتباط با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم باید بدانید دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری پیشرفته جهت ساطع پرتو نور متمرکز استفاده می کند که توسط رنگدانه موجود در فولیکول های مو جذب می شود. این نور جذب شده به گرما تبدیل خواهد شد که به فولیکول ها صدمه می رساند و رشد مو را مهار خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم تنها کافیست محصول مورد نظر را در چندین سایت معتبر بررسی نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با مشخصات این دستگاه لیزر به صفحه دستگاه لیزر تیتانیوم مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM    

آیس پلاتینا پلاس یکی از جدید ترین پلتفرم های روز دنیا می باشد که دارای مزیت های فراوانی می باشد. از جلمه مزیت های آن می توان به دارا بودن 3 طول موج مجزا برای از بین بردن موها اشاره نمود. هر کدام از طول موج ها برای افزایش تاثیرات و ارائه خدمات درمانی قطعی متناسب با ساختار های متفاوت در فولیکول مو ارائه شده است. همانطور که گفته شد این دستگاه دارای 3 آناتومی اصلی می باشد که عبارتند از:

  • Bulge
  • Bulb
  • Papilla

همچنین در این بخش قصد داریم به بررسی مزیت های لیزر سه طول موج ایس پلاتینا پلاس بپردازیم. از مزیت های لیزر دستگاه لیزر دایود 3 طول موج ایس پلاتینا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای سیستم خنک سازی 4 بعدی به همراه چیلر، سمی کانداکتور، آب و هوا می باشد.
  2. این دستگاه تنها دستگاه با چیدمان چند وجهی لیزر بارها جهت اثر دهی بیشتر می باشد.
  3. دارای طول درمان کوتاه می باشد.
  4. دارای اثر بخشی بالا و تاثیرات بالا می باشد.
  5. افزایش میزان رضایت مراجعین
  6. افزایش اعتبار کلینیک

پیشنهاد برای مطالعه »» اگر به دنبال راهکار های درمانی رفع تیرگی واژن با لیزر هستید، پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله رفع تیرگی واژن با لیزر در ندای سلامت را مطالعه نمایید.

دستگاه از بین بردن موهای زائد Silk’n Infinity

دستگاه از بین بردن موهای زائد Silk’n Infinity  از فناوری HPL جهت حذف موهای زائد استفاده می شود. این دستگاه یک گزینه مناسب برای افرادی می باشد که قصد دارند روند درمانی لیزر موهای زائد خود را در خانه انجام دهند. قیمت این دستگاه به نسبت مقرون به صرفه می باشد و می توان از آن برای انواع رنگ مو و پوست استفاده نمود. با این امکان دارد برای رنگ موهای به نسبت روشن تر تاثیر گذار نباشد. همانطور  که گفته شد دستگاه حذف موهای زائد Silk’n Infinity یک نوع دستگاه موهای زائد خانگی می باشد که از فناوری eHPL برای حذف موهای زائد استفاده می شود. از این دستگاه برای موهای زائد صورت و بدن استفاده می شود. همچنین این دستگاه مورد تایید سازمان FDA می باشد.

دستگاه لیزر مو زائد E-light 

دستگاه E-light  شیوه محبوبی برای برداشتن موهای زائد و جوان سازی پوست و روشن کردن لک های صورت و آثار سطحی جوش های صورت می باشد. دستگاه E-light لیزر نیستند، اما کاربرد و عملکرد مشابه دارند. دارای قیمت ارزان تر هستند و سریع تر عمل می کنند. البته دستگاه E-light  به علت داشتن RF همراه نسبت به IPL تک بهتر و سریع تر عمل می کند و در درمان موهای زائد سفید و کرکی از IPL بهتر عمل خواهد کرد.

دستگاه E-light  همراه با پالس نوری شدید برای حذف موهای پاها، صورت، پشت و پوبیس به شکل آرام و بدون خطر استفاده می شود. پالسهای نوری با تمرکز روی فولیکول موها باعث ایجاد گرما و نابودی آنها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می شوند. دستگاه رفع مو های زائد ایلایت سریع و کاملا بدون درد می باشد. لازم است بدانید عوارض جانبی آن کم می باشد اما عوارض آن می تواند شامل : تورم در منطقه درمان و قرمزی باشد که به سرعت رفع خواهد شد.

دستگاه لیزر موهای زائد Tria 4X

لیزر موهای زائد Tria 4X یک دستگاه لیزر موهای زائد دستی می باشد که از فناوری لیزر دایود استفاده خواهد کرد. این دستگاه یک گزینه مناسب برای افرادی می باشد که قصد دارند، این شیوه درمانی را در خانه انجام دهند. قیمت این دستگاه مقرون به صرفه می باشد. در ادامه برخی از مواردی که باید در خصوص دستگاه لیزر موهای زائد Tria 4X بدانید این است که این دستگاه مورد تایید سازمانFDA می باشد و در بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرد، در حقیقت باید بگوییم این دستگاه یکی از راحت ترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد بیکینی می باشد.

پیشنهاد ویژه »» شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر بیکینی و ناحیه درمانی آن مقاله لیزر بیکینی شامل کجا است، را مطالعه نمایید.

دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL

دستگاه IPL معمولاً از لامپ‌ های زنون استفاده می‌ کند که نور چند طول موجی تولید می‌ کنند و این نور می‌ تواند بر روی ساختار پوست تأثیرات مختلفی داشته باشد. با انتخاب فیلتر های مناسب، می‌ توان نتایج مناسب برای اهداف خاصی را به دست آورد.

این نوع نور درمانی برای درمان لکه‌ های پیری، آسیب‌ های ناشی از آفتاب، کک و مک، علائم زایمان، واریس، درمان چین و چروک، و کاهش روزاسه و موهای ناخواسته بدن استفاده می‌ شود.

دستگاه IPL یک روش نور درمانی می باشد که برای درمان لکه‌ های پیری، آسیب‌ های ناشی از آفتاب، کک و مک، علائم زایمان، واریس، درمان و کاهش چین و چروک، جوانسازی پوست، و رفع مو های زائد بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما با این حال، این دستگاه از نوع لیزر درمانی نیست. اما کاربرد و عملکرد مشابه‌ ای دارد. از نظر هزینه‌ ای ارزان‌ تر از لیزر است و سرعت عمل بیشتری دارد.

استفاده از پالس‌ های نوری شدید دستگاه IPL برای از بین بردن موهای زائد بر روی صورت، بدن، پاها، پشت و مناطق دیگر، یک روش غیرتهاجمی و بدون خطر محسوب می‌ شود. نوری که این دستگاه تابانده می‌ کند، با هدف تحریک فولیکول‌ های مو، منجر به گرم شدن آنها و از بین رفتن آنها می‌ شود، البته بدون این که به پوست آسیب برساند یا سوختگی ایجاد کند.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه لیزر به صفحه دستگاه لیزر IPL در ندای سلامت مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر RF

دستگاه RF برای حذف خال مورد استفاده قرار می گیرد. برای برداشتن خال با هدف زیبایی پوست شیوه رادیوفرکوئنسی می تواند، بسیار مناسب و کاربردی واقع شود. از ویژگی های این شیوه نماندن جای زخم و اسکار می باشد. درمان با استفاده از این دستگاه دارای دوره نقاهت کوتاهی می باشد.

این دستگاه را می توان ترکیبی از میکرونیدلینگ و انرژی رادیویی استفاده نمود که با تکنولوژی پیشرفته خود توانسته مشکلاتی اعم از چین و چروک و سایر مشکلات پوستی را برای افرادی که خواستار زیبایی بیشتر می باشند را رفع کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه لیزر RF بر روی لینک زیر کلیک نمایید و به صفحه مربوطه در ندای سلامت مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر SHR

دستگاه لیزر SHR

دستگاه Super Hair Removal که به اشتباه SHR و دستگاه لیزر اس اچ آر نیز گفته می شود، پیشرفته ترین دستگاه مبتنی بر فناوری IPL می باشد. طول موج کاری آن 640 نانومتر می باشد و انتخابی بدون درد و ایمن برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک های پوست و زیبایی می باشد. برای رفع موهای زائد با استفاده از سیستم SHR دمای فولیکول های مو بخش مورد نظر افزایش داده می شود تا ریشه مو سوازنده شود و نابود شود. دستگاه SHR برای انواع پوست مناسب می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه لیزر SHR می توانید به صفحه دستگاه لیزر SHR مراجعه نمایید.

طول موج مناسب برای لیزر موهای زائد چیست

در خصوص طول موج باید بدانید همان انرژی می باشد که از دستگاه لیزر با استفاده از امواج نوری یا رادیویی به طور متمرکز به سطح پوست برای کاربرد های مختلف از جمله لاغری، لیفت پوست، از بین بردن موهای زائد استفاده می شود.

این اگر توسط کارآموز آموزش دیده به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، می تواند برای زیبا جو ضرر داشته باشید و موجب سوختگی پوست مراجع شود.

هر امواجی جهت یک نوع تیپ خاص از پوست و مو باید استفاده شود و در واقع انواع طول موج های لیزر برای بخش های مختلف و برای هر منطقه از بدن تاثیر گذار می باشد.

این امواج تنها برای موهایی که در دستگاه برای آن برنامه ریزی شده است و دارای مجوز برای همان نوع پوست و یا مو هستند، باید مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا طول موج ها برای رفع موهای زائد بدن از انواع طول موج های لیزر استفاده می شود که از 600 نانومتر تا 1100 نانومتر در دستگاه های مختلف برنامه ریزی شده اند و این طول موج با این محدوده هیچ گونه آسیبی به لایه های درونی پوست نمی زند.

این امواج در کوتاه ترین طول موج ها در دستگاه روبی 694 نانومتر قدرت دارد و تا دستگاه لیزر الکساندارایت که طول موج آن 755 نانومتر می رسد. دستگاه لیزر دایود که دارای طول موج 810 تا 1064 نانومتری می باشد و لیزر ان دی یاگ که طول موج 1064 از خود ساطع می کند.

همچنین یکی دیگر از دستگاه هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه ای پی ال ایلات می باشد که طول موج 600 تا 1200 نانومتر دارد که معمولا برای لاغری و لیفت پوست از این دستگاه استفاده می شود و روش و مدل کارکرد این دستگاه با دستگاه هایی که از آنان نام برده شد، متفاوت می باشد.

حالا شما می توانید دستگاه لیزر مورد نظر خود متناسب با نوع پوست و رنگ آن و ……. را به راحتی انتخاب نمایید و برای دسترسی راحت تر شما به زودی جدول مقایسه کلی دستگاه های لیزر موهای زائد را در این بخش قرار خواهیم داد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

بهترین مارک دستگاه لیزر موهای زائد خانگی کدام می باشد؟ در بازار دستگاه‌ های لیزر موهای زائد خانگی متعددی وجود دارد که می‌ توانند به عنوان جایگزینی برای رفتن به مراکز زیبایی برای حذف موهای زائد استفاده شوند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای قیمت مناسب‌ تری نسبت به دستگاه های حرفه‌ ای در مراکز زیبایی هستند و امکان استفاده به صورت خانگی را فراهم می‌ کنند.

  • دستگاه لیزر خانگی دی اس پی 
  • دستگاه لیزر خانگی لسکلتون
  • لیزر خانگی لسکلتون مدل T009i
  • لیزر مو لسکلتون مدل T011C Ultra
  • دستگاه لیزر فیلیپس

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت کدام می باشد؟ یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، دستگاه لیزر فیلیپس می باشد که توسط شرکت هلندی تولید شده است؛ این دستگاه با استفاده از فناوری IPL که در آن بکار برده شده است می تواند تمامی موهای زائد بدن شما را از بین ببرد. به نحوی که با استفاده منظم از آن موهای زائد مجددا رشد نخواهد کرد. همچنین شما می توانید برای آشنایی با بهترین دستگاه لیزر خانگی عبارت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دیجی کالا را در مرورگر خود سرچ کنید تا با مدل های بیشتری آشنا شوید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی فیلیپس چقدر می باشد؟ برای اطلاع از قیمت این محصول و خرید آن بهتر است در ابتدا قیمت این دستگاه را در چندین سایت معتبر مشاهده نمایید و دستگاه مورد نظر را با خیال راحت خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون 

در ارتباط با قیمت دستگاه لیزر موهای زائد خانگی براون باید بدانید دارای قیمت های متغییری می باشد اما می توان گفت حدود قیمت این محصول از 25 میلیون تا 30 میلیون تومان می باشد.

نکات مهم در خصوص انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

نکات مهم در خصوص بهترین دستگاه لیزر موهای زائد تهران کدام اند؟ حذف موهای زائد یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. از روش‌های مختلفی برای این منظور استفاده می‌شود، اما دستگاه‌ های لیزری به عنوان یکی از گزینه‌ های محبوب برای این کار شناخته می‌شوند. در این مقاله، نکات مهمی را در خصوص انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد برای شما تشریح خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید. برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به عوامل گوناگونی توجه کنید. برخی از این عوامل شامل: رنگ مو، رنگ پوست و اندازه ای منطقه ای می باشد که قصد دارید آن را درمان کنید. البته توجه به هزینه و ضمانت همچنین نوع فناوری لیزر در استفاده از دستگاه کاملا حائز اهمیت و ضروری می باشد.

قیمت دستگاه های لیزر موهای زائد

قیمت دستگاه های لیزر موهای زائد

بیشترین سرچی که در خصوص قیمت دستگاه های لیزر می شود مرتبط با قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی، قیمت دستگاه لیزر موهای زائد برای ارایشگاه «قیمت دستگاه لیزر موهای زائد سالنی»؛ قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پزشکی می باشد. در این خصوص باید بگوییم این دستگاه ها به دلیل تنوع بالایی که دارند و همچنین قابلیت هایی که دارند، قیمت های متغییری نیز دارند که بر اساس برند؛ قابلیت ها و …. آنها تایین می شود. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد کل بدن مشاوره تخصصی در ارتباط با انتخاب محصول و استعلام قیمت از بهترین سایت ها می باشد. البته فراموش نکنید شما می توانید لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد را نیز از سایت های معتبر دریافت نمایید.

عده زیادی از افراد به دنبال قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم هستند؛ که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه لیزر دست دوم حتما در ابتدا با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت نمایید، سپس اقدام به خرید این محصول کنید.

شما می توانید قبل از بررسی قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی دیجی کالا قیمت این محصول را در چندین سایت مختلف مانند ترب با عنوان قیمت دستگاه لیزر موهای زائد ترب مشاهده نمایید و با اطمینان کامل محصول را خریداری کنید.

کدام دستگاه برای پوست شما بهتر است 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست شما کدام می باشد؟ شما باید در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص دستگاه های لیزر موهای زائد داشته باشید و در نهایت مطابق با نظرات پزشک و اپراتور لیزر برای رفع موهای زائد از دستگاه مناسب استفاده نمایید.

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد

در این بخش قصد داریم سه نمونه از بهترین و قویترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی کنیم. چند نمونه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد صورت و بدن شامل : دستگاه لیزر الیت پلاس، دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا، دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست گندمی

انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بستگی به چندین عامل مانند نوع و رنگ پوست، رنگ مو، حساسیت پوست و همچنین بودجه شما دارد. اما دستگاه‌ های لیزر مختلفی وجود دارند که برای پوست گندمی مناسب می‌ باشند. یکی از مناسب ترین دستگاه های لیزر موهای زائد برای پوست گندمی دستگاه لیزر دایود با طول موج 808 نانومتر می باشد که برای انواع تایپ های پوستی 2، 3، 4 و 5 مناسب می باشد. به صورت کلی می توان گفت از این لیزر برای پوست های گندمی، سبزه و کمی تیره استفاده می شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سفید

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سفید کدام است؟ لازم است بدانید الکساندرایت یکی از انواع تکنولوژی نوین می باشد که به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سفید مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

لازم است بدانید دستگاه لیزر الکساندرایت علاوه بر مزایای ذکر شده در مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای موهای زائد می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای آقایان

یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای آقایان می باشد.

قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022 نی نی سایت کدام است؟ لازم است بدانید تمام دستگاه های لیزر معرفی شده در این پست هر کدام از جدیدترین دستگاه های لیزر هستند که دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از دستگاه ها به صفحه مربوطه آن در ندای سلامت مراجعه نمایید.

سوالات متداول 
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

اگ به دنبال جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن هستید، خواندن مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما پیشنهاد می کنم.

جدیدترین دستگاه لیزر 2023 کدام است؟

عده زیادی از افراد به دنبال شناخت جدیدترین دستگاه لیزر 2023 هستند، دستگاه اسکلپیون مونو یکی از جدید ترین دستگاه های لیزر می باشد که به تازگی وارد برخی از کلینیک های معتبر و متخصص شده است.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم کدام است؟

یکی بهترین دستگاه های لیزر برای موهای زائد ضخیم که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه به صفحه مربوطه در ندای سلامت مراجعه نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین