انواع چال گونه طبیعی

انواع چال گونه طبیعی

چال گونه یکی از ساده ترین و در عین حال زیبا ترین عمل های زیبایی می باشد که در بسیاری از افراد به صورت طبیعی و مادر زادی شکل میگیرد. چال رو گونه در واقع حفره ای بسیار کوچک می باشد که در بخش عضله بوکسیناتور گونه وجود دارد.

چال گونه یا چال لپ همواره در دسته پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی قرار گرفته و در کمتر از 10 دقیقه انجام خواهد شد. چال گونه در بسیاری از افراد به صورت طبیعی می باشد یعنی از زمان تولد این چال روی لپ آن ها وجود داشته و بدون انجام جراحی زیبایی به صورت مادرزادی می باشد. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با انواع چال گونه طبیعی و تصاویر آن ها به صورت جامع اشنا نماییم.

توجه» شما می توانید جهت برقراری ارتباط با بهترین کلینیک تخصصی کاشت گونه در تهران با شماره تلفن های 02188503986 و 02188503893 تماس حاصل فرمایید.

چال گونه چیست
چال گونه چیست

چال گونه چیست

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، چال گونه یک حفره ریزی می باشد که در یکی از بخش های عضلات گونه به اسم  عضله بوکسیناتور قرار دارد و در هر دو طرف گونه قرار میگیرد. این چال معمولا در زمان لبخند و باز شدن عضله گونه پدیدار شده و در برخی از افراد در حالت عادی نیز قابل مشاهده خواهد بود.

دلیل پیدایش چال گونه به صورت طبیعی در برخی افراد به این دلیل می باشد که چال گونه در واقع یک نقص مادرزادی می باشد که باعث از کار افتادگی یکی از ماهیچه های فلج شده اطراف گونه صورت میگیرد.

لازم به ذکر است، چال گونه اطراف دهان با افزایش سن و تغییر کردن بافت صورت و به نوعی شل شدن پوست از بین خواهد رفت، بسیاری از افراد هستند که در زمان جوانی دارای چال لپ بوده ولی با گذر زمان و افزایش سن چال لپ خود را از دست داده اند.

در این بخش برای شما عزیزان عکس چال گونه طبیعی را قرار داده ایم:

حال که با چال گونه و دلیل پیدایش آن آشنا شدیم زمان آن رسیده است که به بررسی انواع مختلف چال گونه بپردازیم، ضمنا شما می توانید جهت آشنایی با به منظور آشنایی با بهترین روش های گونه گذاری می توانید به صفحه گونه گذاری طبیعی مراجعه کنید.

انواع چال گونه

چال گونه یا Dimple در واقع نوعی فلجی عضلانی می باشد که به عنوان یکی از بهترین نوع فلجی های صورت  قرار میگیردف چرا که همواره ظاهر صورت را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد. با توجه به گفته های بالا، این مورد در بسیاری از افراد به صورت مادر زادی و طبیعی می باشد اما افرادی که میخواهد چال لپ یا همان چال روی گونه خود داشته باشند میتوانند این کار را با جراحی انجام دهند.

یکی از موارد و نکات مهمی که باید در رابطه با عمل چال لپ گونه بدانید این است که این عمل زیبایی یکی از ساده ترین و بدون در ترین جراحی ها می باشد که در کمترین زمان و بدون خونریزی انجام میشود. لازم به ذکر است، حتما برای انجام عمل زیبایی چال لپ بهترین کلینیک زیبایی و بهترین دکتر را انتخاب کنید چرا که متاسفانه امروزه بسیاری از کلینیک های غیر قانونی این عمل زیبایی را با هزینه های بالا و با عوارض زیاد انجام می دهند.


جهت آشنایی با سایر نمونه کارهای تزریق ژل می توانید به صفحه انواع تزریق ژل مراجعه کنید.

چال گونه هندی

یکی از چال لپ های پر طرفدار در کشور ایران، چال لپ هندی می باشد، این نوع چال لپ در بخش بالایی گونه ودر زیر چشم قرار دارد و معمولا در یک طرف صورت افراد دیده میشود. کلینیک ندای سلامت چال گونه هندی را به بهترین شکل ممکن و بدون احساس هیچ گونه دردی برای شما عزیزان انجام خواهد داد، پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با مراحل انجام عمل زیبایی چال گونه هندی و همچنین استعلام هزینه انجام این جراحی زیبایی همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت تماس حاصل فرمایید.


برای مشاهده تصاویر تزریق ژل به گونه می توایند به صفحه عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد مراجعه کنید.

چال گونه کشیده

چال گونه کشیده نیز یکی دیگر از پرطرفدار ترین انواع چال گونه طبیعی می باشد که در دو طرف دهان دیده میشود و نسبت به سایر چال لپ ها بزرگ تر می باشد. چال گونه کشیده معمولا بیشتر میان آقایان طرفدار دارد و به دلیل طبیعی بودن آن اولین انتخاب افرادی می باشد که به دنبال ایجاد چال گونه طبیعی هستند.

این نوع چال لپ در مقایسه با چال گونه یک طرفه بزرگ تر و عمیق تر بوده و با افزایش سن و تغییر بافت پوشت نیز همواره روی گونه افراد باقی خواهد ماند.


برای زیبایی و جوانسازی صورت از روش کانتورینگ هم استفاده می شود، جهت آشنایی با این روش به صفحه کانتورینگ صورت چیست مراجعه کنید.

چال گونه یک طرفه

این نوع چال گونه در دسته پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی مربوط به گونه قرار دارد. این نوع چال لپ تنها در زمانی پدیدار میشود که فرد بخندد. چال گونه یک طرفه بسیار ظریف بوده و معمولا نسبت به سایر مدل های چال لپ دارای عمق کمتری می باشد. 

با توجه به نوشته های موجود در بخش چال گونه یک طرفه نی نی سایت میتوان مشاهده کرد که چال گونه یک طرفه در بسیاری از افراد به صورت مادرزادی و طبیعی می باشد، اما افرادی که از این نوع چال گونه خوششان بی اید میتوانند با انجام یک عمل جراحی ساده و کوتاه قادر به داشتن چال گونه یک طرفه باشند.


برای آشنایی با انواع ژل لب به صفحه عکس ژل لب نیم سی سی مراجعه کنید.

چال گونه هیدن

چال گونه هیدن همانطور که از نام آن پیداست یکی از انواع چال گونه طبیعی می باشد که  به صورت مخفی در افراد وجود دارد. این نوع چال لپ کاملاذ ماردزادی بوده و با عمل جراحی قادر به انجام این نوع چال لپ نخواهید بود. چال گونه هیدن به نوعی مخفی و غیر قابل مشاهده می باشد.


در صورتی که از انجام عمل های زیبایی پشیمان هستید، می توانید مقاله آموزشی پشیمانی از تزریق ژل لب مراجعه کنید.

چال گونه نقطه ای

چال گونه نقطه ای یکی دیگر از انواع چال گونه می باشد که در نقاط مختلف گونه و لپ صورت افراد وجود دارد. این نوع چال لپ نقص مادرزادی و چال گونه خدادادی می باشد و درصد افراد کمی در جهان این نوع چال لپ را دارا می باشند. در واقع باید بگوییم چال گونه از نوع نقطه ای در صورت افراد فلجی صورت بوده و معمولا افرادی که این نوع چال لپ را دارند اقدام به پر کردن این چال ها با استفاده از فیلر می نمایند.


برای جوانسازی و رفع چروک های صورت می توانید از روش هایفوتراپی هم استفاده نمایید، برای آشنایی با این روش به صفحههایفوتراپی چیست مراجعه کنید.

چال گونه دو طرفه

بسیاری از انواع چال گونه های طبیعی در جهان از نوع دو طرفه می باشد. یعنی در دو طرف دهان و در هر دو گونه شاهد این چال ها خواهیم بود. معمولا افرادی که اقدام به عمل جراحی چال لپ می نمایند دوست دارند که در هر دو طرف گونه خود این دو چال ریز و جذاب را داشته باشند.

این نوع چال لپ به اصطلاح چال گونه فیک شناخته میشود اما در بسیاری از افراد به صورت خدادادی و مادرزادی مشاهده میشود.


برای آشنایی با روش زیبایی مادلینگ صورت به صفحه مادلینگ صورت چیست مراجعه کنید.

چال گونه گرد

اگر میخواهید چال لبخند یا همان چال لپ داشته باشید، چال گونه گرد بهترین و زیباترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نوع چال گونه به عنوان طبیعی ترین چال بوده و همواره اولین انتخاب افرادی می باشد که به دنبال انجام جراحی چال گونه هستند.

چال گونه گرد در واقع دو نقطه ی گرد کوچک و ریز می باشد که در دو طرف لپ شما ایجاد خواهد شد و در زمانی که شما بخندید این چال ها نمایان شده و در حال عادی دارای عمق بسیار کم و ظریفی خواهند بود.


برای آشنایی با نقاط تزریق بوتاکس می توانید مقاله آموزشی نقاط تزریق بوتاکس مراجعه کنید.

خوردن چه چیزی در بارداری باعث چال گونه میشود

یکی از سوالاتی که همواره ذهن افراد را در رابطه با چال لپ و چال گونه طبیعی به خود درگیر میکند این است که خوردن چه چیزی در بارداری باعث چال گونه میشود؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که همانطور که بالاتر نیز گفته شد، چال لپ یک نقص و فلجی عضلانی صورت می باشد و با خوردن چیزی به وجود نمی آید، در زضمن برای انجام تزریقات زیبایی از برند های معتبر ژل مانند مزوژل پروفایلو استفاده می شود که برای آشنایی با این برند معتبر به صفحه مزایا و معایب پروفایلو مراجعه نمایید.

اما با توجه به نوشته ها و تجربیات افراد در بخش چی بخورم بچم چال گونه داشته باشه نی نی سایت میتوان مشاهده کرد که خانم های بارداری که در بارداری خود انار زیادی خورده باشند امکان چال لپ دار شدن نوزادشان بیشتر بوده است. 

پس در رابطه با این مورد که چه چیزی باعث چال گونه جنین می شود میتوان نتیجه گرفت که چال گونه نوزاد فقط و فقط به موارد ژنتیکی بستگی خواهد داشت و نقص عضلات گونه باعث ایجاد چال روی لپ نوزاد شما خواهد شد و چال گونه ارثی است.

در واقع فلسفه چال گونه به این شکل می باشد که در زمانی که جنین و نوزاد در شکم مادر قرار دارد، تحت تاثیر بر یک سری موارد ژنتیکی بخشی از عضله گونه نوزاد (بوکسیناتور) دارای نقص شده و فرو رفتگی کوچکی بر روی گونه ایجاد میشود که باعث علت چال گونه در جنین و در نتیجه در افراد میشود.


جهت مشاهده لیست قیمت تزریق ژل به باسن شما می توانید به صفحه هزینه تزریق ژل به باسن مراجعه کنید.

مزایای چال گونه

چال گونه یا همان چال لپ در افراد دارای مزایای زیادی می باشد، بسیاری از افراد بر این باور هستند که خصوصیات افرادی که چال گونه دارند نسبت به سایر افرادی که چال لپ ندارند بهتر می باشد و معمولا افراد مهربون تری هستند!

در واقع میتوانیم بگوییم که چال شدن گونه همواره باعث زیبایی صورت شما در هنگام خندیدن شده و همچنین باعث میشود افراد بیشتری به شما جذب شوند.

یکی از دانستنی های جالب درباره چال گونه و همچنین حقایق جالبی درباره چال گونه که بهتر است آن را بدانید این است که در افسانه چال گونه این طور آمده است که افرادی که دارای چال گونه هستند به نوعی فرشتگان زمینی می باشند و در زمان های قدیم به عنوان الهه های زیبایی شناخته میشدند. به همین دلیل افراد زیادی اقدام به انجام چال گونه از زمان های گذشته تا به حال نموده اند.


برای آشنایی با انواع ژل به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان به صفحهژل جهت حجیم کردن آقایان مراجعه کنید.

برخی افراد نیز بر این باور هستند که انار و چال گونه رابطه مستقیم داشته و هرچه بیشتر در زمان بارداری انار بخورند چال گونه در فرزندان آن ها بیشتر شده و یا به وجود خواهد آمد.

از جمله اصلی ترین و بارز ترین مزایای چال گونه عبارت است از:

  • افزایش زیبایی صورت کسانی که چال گونه دارند
  • بالا بردن سطح اعتماد به نفس افرد هنگام خندیدن
  • جذب کردن افراد به صورت
  • و…

جهت مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل به چانه به صفحه تزریق ژل به چانه مراجعه کنید.

لازم به ذکر است، با توجه به تجربه افراد در بخش چال کنار لب نی نی سایت میتوان گفت که یکی دیگر از مزایای اصلی چال گونه این است که افرادی که اقدام به انجام این عمل زیبایی کرده اند دوران نقاهت بسیار کوتاهی را طی کرده و همواره این عمل را ساده ترین و بدون در ترین عمل زیبایی می شناسند.

آموزش کاشت گونه و گونه گذاری

افرادی که علاقه مند هستند به صورت تخصصی متد های زیبایی مانند گونه گذاری و کاشت گونه را یاد بگیرند می توانند در دوره های زیبایی آکادمی ندای سلامت شرکت نمایند، برای آشنایی با دوره های زیبایی که در آموزشگاه زیبایی ندای سلامت برگزار می شود می توانید به صفحه دوره بوتاکس مراجعه کنید.

چال گونه به ترکی: گامزه.  چال گونه به عربی: غَمَازَة.  چال گونه به انگلیسی: Dimple


جهت مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل به واژن به صفحه عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن مراجعه کنید.

سوالات متداول؟

چال گونه چطور به وجود میاد؟

چال گونه به صورت طبیعی یک نقص ژنتیکی و فلجی عضله گونه می باشد، اما میتوانید از کار را با جراحی و در کمترین زمان نیز انجام دهید. داخل مقاله در رابطه با اینکه چال گونه نشانه چیست و چال چانه به چه معناست به صورت جامع صحبت کرده ایم.

چکار کنیم ک چال گونه داشته باشیم؟

در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم برای اینکه چال لپ داشته باشید میتوانید با عمل جراحی لپ خود قادر به انجام این کار باشید، داخل مقاله در رابطه با انواع چال گونه طبیعی و جراحی آن صحبت کرده ایم.  

ژنتیک چه اثری بر داشتن چال گونه دارد؟

از جمله تاثیر گذار ترین موارد در ایجاد شدن چال لپ در افراد، ژنتیک می باشد. داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با تاثیر ژنتیک در ایجاد چال لپ صحبت کرده ایم.

چال گونه فلج صورت است؟

بله، چال گونه نوعی فلجی عضله گونه می باشد که در دوران جنینی در شکم مادر یه صورت ژنتیکی اتفاق خواهد افتاد.

چال گونه نشانه ی چیست؟

چال گونه بر رویس صورت افراغدی که به صورت طبیعی این چال را دارند نشانه فلجی عضله بوکسیناتور کونه آن ها می باشد. داخل مقاله در رابطه با چال گونه و علائم ایجاد آن صحبت کرده ایم. 

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین