نقاط تزریق بوتاکس | محل تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

نقاط تزریق بوتاکس

با توجه به این که بر اثر بالا رفتن سن و گذشت زمان بدن دچار چین و چروک های ریز و درشت می‌شود. طبیعتا افراد تمایل به برطرف کردن این چین وچروک ها را دارند و راه های زیادی برای این کار پیشنهاد می‌شود که بوتاکس یکی از بهترین آن ها می‌ باشد. حس زیبایی، حسی طبیعی و ذاتی است که تقریبا می‌توان گفت در همه افراد دنیا وجود دارد. بوتاکس جزو عمل های زیبایی است که توسط بسیاری از افرد تجربه شده است و همیشه متقاضیان زیادی برای انجام این عمل وجود داشته و دارد. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی نقاط تزریق بوتاکس «نقاط تزریق بوتاکس در صورت» می پردازیم.


اگر به دنبال یادگیری تزریق بوتاکس هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش بوتاکس مراجعه کنید.
آموزش نقاط تزریق بوتاکس

آموزش نقاط تزریق بوتاکس

بوتاکس به تنهایی، سمی است که بسیار خطرناک بوده و استفاده از آن حتی می‌تواند موجب مرگ شود.

اما در دانش پزشکی امروز از آن در دوز های بسیار کم و با ترکیب مواد دیگری برای تزریق زیر پوست و برطرف کردن چین و چروک ها استفاده می‌شود.

عملکرد بوتاکس به این صورت است که پس از ورود به ناحیه مربوطه عصب های آن ناحیه را فلج موقت می‌نماید و به این شکل ماهیچه آن ناحیه قادر به حرکت نخواهند بود و این عدم حرکت باعث می‌شود که چروکی در آن به وجود نیاید.

قبل از شروع به تزریق بوتاکس (نحوه تزریق بوتاکس) شما باید با این ماده آشنا شوید. بوتاکس یک ترکیب مواد شیمیایی می باشد که به عنوان یک مسدود‌ کننده عضلات عمل می‌کند. این ماده به صورت تزریقی به نقاط مختلف صورت تزریق می‌شود تا عضلات را ضعیف کرده و چین و چروک‌ های پوست را کاهش دهد. برخی از مراحل آموزش نقاط تزریق بوتاکس به شرح زیر می باشد:

  • آشنایی با بوتاکس
  • مشاوره با پزشک
  • تزریق بوتاکس
  • مراقبت پس از تزریق

لازم است بدانید بوتاکس معده یکی از پرطرفدارترین روش های درمانی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه هزینه بوتاکس معده مراجعه کنید.

تزریق کردن بوتاکس یک عمل کاملا حرفه ای است که حتما باید توسط افرادی با مهارت بالا انجام شود. از آن جا که این عمل بسیار مورد توجه همگان قرار دارد لذا اموزش صحیح و بدون اشتباه نیز باید از اولویت های افراد باشد.

ما در مجموعه زیبایی ندای سلامت این آموزش ها را با بهترین اساتید و متخصصان در اختیار علاقمندان گذاشته ایم. جهت شرکت در این دوره های آموزشی شما می توانید به صفحه دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در ابتدای مقاله مراجعه نمایید، و با شرکت در کلاس های زیبایی آموزشگاه ندای سلامت مدرک بین المللی و قابل ترجمه در پایان دوره آموزشی دریافت نمایید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی نقاط قابل تزریق بوتاکس (بهترین نقاط تزریق بوتاکس) بپردازیم. همچنین شما می توانید در ادامه عکس نقاط تزریق بوتاکس را مشاهده نمایید و اطلاعات مربوطه با اموزش تزریق بوتاکس خط اخم را مطالعه نمایید. برای آشنایی با نقاط استاندارد تزریق بوتاکس با ما در ادامه همراه باشید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت از طریق لینک زیر به صفحه مربوطه در کلینیک زیبایی ندای سلامت مراجعه نمایید.


عده زیادی از افراداطلاعاتی در خصوص هزینه بوتاکس ندارند، شما میتوانید به این منظور به صفحه قیمت بوتاکس مراجعه کنید.
نقاطی که بوتاکس تزریق می شود

نقاطی که بوتاکس تزریق می شود

در ارتباط با نقاطی که بوتاکس تزریق میشود لازم است بدانید، بوتاکس موجب افزایش حجم در ناحیه ای که تزریق انجام شده می‌گردد و به این صورت شادابی بیش تری به پوست می‌بخشد.

اما این که تزریق در کدام قسمت از بدن انجام شود به نظر متخصص بستگی دارد و این که انجام این تزریق در کجا به نفع بیمار و در کجا به ضرر او خواهد بود.

معمولا تزریق کردن بوتاکس در نواحی دور چشم و پیشانی افراد و همین طور خطوط خرگوشی بیش تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر شدن نتیجه آن بلافاصله است.

اگر اطلاعاتی در خصوص نقاط تزریق بوتاکس بینی «محل تزریق بوتاکس بینی» و آموزش تزریق بوتاکس بینی ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا از طریق لینک موجود به صفحه بوتاکس بینی گوشتی مراجعه کنید.

نقاط تزریق بوتاکس زیر بغل

محل تزریق بوتاکس زیر بغل کجاست؟ یکی از نواحی بدن که می‌توان به عنوان نقاط تزریق بوتاکس و نواحی تزریق بوتاکس در نظر گرفت، زیر بغل افراد است. که با تزریق کردن ماده بوتاکس به این ناحیه میتوان از تعریق بیش از حد در این ناحیه جلوگیری کرد.

و همانطور که شما می دانید بدن انسان به طور طبیعی عرق می کند و اگر میزان عرق کردن در ناحیه زیر بغل بیش از حد باشد یکی از راه های درمان این موضوع تزریق کردن ماده بوتاکس به زیر بغل افراد است که شما می توانید برای آشنایی با این روش به صفحه فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل مراجعه نمایید، که در این مقاله آموزشی به طور کامل توضیح داده شده است که ماده بوتاکس چگونه به زیر بغل افراد تزریق خواهد شد و اثرات آن به چه صورت خواهد بود. همچنین شما می توانید در ادامه با آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس و نقاط تزریق بوتاکس صورت آشنا شدید.

بوتاکس واژن یکی از نوع مناطق تزریق بوتاکس می باشد که شما می توانید برای اطلاع از نحوه تزریق و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه “بوتاکس بیکینی چیست” مراجعه کنید.

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

نحوه تزریق بوتاکس پیشانی چگونه می باشد؟ در این بخش قصد داریم به اموزش نقاط تزریق بوتاکس پیشانی و محل تزریق بوتاکس پیشانی بپردازیم. پیشانی انسان یکی دیگر از نواحی صورت است که می تواند کاندیدای مناسبی برای تزریق کردن ماده بوتاکس به این ناحیه باشد.

همانطور که می دانید با افزایش سن ناحیه پیشانی می تواند دچار چین و چروک شود و برای رفع این چین و چروک و جوانسازی ناحیه پیشانی یکی از مواردی که یک پزشک متخصص پوست برای شما تجویز می کند تا به کمک آن بتوانید تمامی چین و چروک های ناحیه پیشانی صورت خود را به طور کامل برطرف کنید بوتاکس است.

و جالب است بدانید که بوتاکس هم می‌تواند به طور کامل تمامی خطوط و چین و چروک های پیشانی شما را برطرف نماید و هم اینکه با بالا کشیدن پوست پیشانی به سمت بالا می‌تواند زیبایی دو چندانی را برای چهره شما پدید آورد.

بوتاکس لب یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت می باشد شما می توانید برای آشنایی با بوتاکس لب طبیعی بر روی لینک موجود کلیک نمایید و به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

نواحی تزریق بوتاکس پیشانی کدام می باشند؟ لازم است در ارتباط با نواحی تزریق بوتاکس پیشانی «نقاط تزریق بوتاکس در پیشانی» بدانید، این نواحی شامل: ابروها، خطوط عمودی اطراف چشم می باشند.

نقاط بوتاکس صورت کدام می باشند؟ بوتاکس در کجای صورت انجام میشود؟ در ادامه قصد داریم به بررسی نقاط مختلف بوتاکس صورت «جاهای تزریق بوتاکس در صورت» بپردازیم.

برای آشنایی با انواع بوتاکس و همچنین کسب اطلاعات در ارتباط با این بوتاکس ها و استعلام قیمت بوتاکس ها می توانید به صفحات مربوطه مراجعه کنید. بوتاکس دیسپورت از انواع بوتاکس می باشد که می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحه قیمت بوتاکس دیسپورت دیجی کالا مراجعه نمایید.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت بوتاکس کره ای و قیمت بوتاکس دیستون به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

آموزش نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

از آنجا که تزریق کردن ماده بوتاکس به ناحیه پیشانی«نقاط بوتاکس پیشانی» یکی از موارد بسیار پرتقاضا در بین مراجعه کنندگان برای بوتاکس است و بسیاری از زیباجویان به دنبال این هستند که به کمک ماده بوتاکس بتوانند تمامی خطوط و چین و چروک های صورت خود را برطرف نمایند.

در آموزشگاه زیبایی کلینیک تخصصی ندای سلامت آموزش بوتاکس برای علاقمندان به این حرفه که قصد یادگیری آن را دارند به همراه ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه ارائه خواهد شد.

لازم است بدانید بوتاکس نیز مانند سایر شیوه های درمانی اگر توسط افراد متخصص انجام نشود و مراقبت های مربوطه به آن رعایت نشود، دارای عوارضی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در این خصوص به صفحه عوارض بوتاکس بعد از چند سال مراجعه کنید.

نقاط تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو و رفع چروک پیشانی

محل تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو کجاست؟ يكي از مهمترين خصوصيات بوتاکس در ناحيه ي ابرو اين است كه با بالا رفتن ابرو همزمان چروك هاي پيشاني نيز از بين مي رود.

با فلج شدن عصلات ناحيه ي ابرو ديگر فشاري بر ناحيه ي پيشاني وجود نخواهد داشت و همين امر سبب از بين رفتن چروك پيشاني خواهد شد. همچنین در زمان انجام بوتاکس پیشانی علاوه بر رفع خطوط این ناحیه، از تعریق بیش از اندازه در ناحیه پیشانی جلوگیری خواهد شد.

عده زیادی از افراد به هر دلیلی قصد از بین بردن اثرات بوتاکس را دارند، به همین علت به دنبال راهکارهای از بین بردن اثرات بوتاکس هستید، به همین علت مقاله آموزشی چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم برای افرادی که از نتایج آن راضی نیستند، را ارائه داده ایم.

نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای

محل تزریق بوتاکس چشم گربه ای کدام می باشد؟ یکی دیگر از پرطرفدارترین گزینه‌ هایی که برای بوتاکس می توان در نظر گرفت، نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای است.

درخصوص محل تزریق بوتاکس دور چشم باید بدانید، تزریق کردن ماده بوتاکس به اطراف چشم با این هدف انجام می‌شود که گوشه های چشم به سمت بالا کشیده شود و اصطلاحا چشم شما حالت چشم گربه ای را داشته باشد.

و همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید یکی از زیبا جویان عزیز که به کلینیک تخصصی ندای سلامت مراجعه کرده است، بعد از تزریق بوتاکس به ناحیه اطراف چشم، حالت چشم های این مراجعه کننده عزیز به این حالت درآمده است.

البته استفاده از بوتاکس در این ناحیه علاوه بر اینکه باعث میشود چشمهای شما حالت کشیده پیدا کند باعث برطرف شدن تمامی چین و چروک ها و حتی گودی زیر چشم شما خواهد شد.

اگر اطلاعات کافی در خصوص مارک انواع بوتاکس ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله بهترین مارک بوتاکس خارجی را مطالعه نمایید.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

محل تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو (نقاط تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو) کجاست؟ معمولا با افزایش سن کلاژن سازی در پوست با سرعت کمی اتفاق می‌افتد. اخم کردن باعث چروک در ناحیه ابرو و پس از مدتی افتادگی آن می‌شود.

برای از بین بردن این مشکل که ظاهر نامناسبی به فرد می‌دهد تزریق کردن ماده بوتاکس بسیار تاثیر گزار و مناسب است.

ما در مجموعه ندای سلامت تزریق بوتاکس در ناحیه ابرو را با هدف کیفیت و بالا بردن ابرو به بهترین شکل انجام می دهیم.

همان طور که می‌دانید شکل ابرو ظاهر افراد را به طرز عجیبی تغییر می‌دهد و افتادگی آن موجب ایجاد حس پیری و افسردگی در فرد می‌شود. پس یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این حالت لیفت ابرو با تزریق کردن ماده بوتاکس است.

اخم کردن مداوم به مرور زمان باعث می‌شود که عضلات ناحیه ابرو شل شوند و بوتاکس با فلج کردن عضلات ابرو باعث می‌شود که ازاین اتفاق جلوگیری شود چون در ناحیه پیشانی کلاژن از بین رفته است.

و با استفاده از بوتاکس ابرو عضلات اخم و کنار ابرو، عضلات حلقوی چشم، این قسمت ها شل می‌شود و به این صورت پیشانی بالا می‌رود و ابرو هم به بالا کشیده می‌شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص همین حالا از طریق لینک موجود به صفحه بوتاکس ابرو قبل و بعد مراجعه نمایید.

با توجه به این که عضلات « فروتنالیس » پیشانی را به سمت بالا می‌کشند، پس از تزریق دور ابرو این عضلات شل شده و عضلات فروتنالیس، به راحتی پوست را به بالا می‌کشند. با این روش ابروها به سمت بالا کشیده می‌شوند و حالت اخم و عصبانیت از چهره محو می‌شود.

بنابراین متناسب با مطالب ذکر شده در خصوص نقاط تزریق برای بالا بردن ابرو می توانیم بگوییم نقاط تزریق برای بالا بردن ابرو به شرح زیر می باشد:

  • عضله پیشانی
  • عضله هرمی
  • عضله چین دهنده
  • عضله پایین کشنده مژگانی
  • بخشی از عضله ی حلقوی چشم

بوتاکس سیاکس یکی از انواع بوتاکس می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه بوتاکس سیاکس مراجعه کنید.

ابرو شیطونی و بالا رفتن بیش از حد ابرو بر اثر بوتاکس

در صورتی که تزریق کردن بوتاکس به درستی و در نقاط درست انجام نشود ممکن است منجر به بالا رفتن بیش از حد ابرو و به عبارتی ایجاد ابروی شیطانی شود.

این تزریق نابجا باعث می‌شود که دم ابرو بیش از حد بالا برود و همواره به صورت فرد حالت عصبانی بدهد و همین طور قسمت بالای ابرو هم چین های زیادی پیدا می کند که با صافی به وجود آمده بر اثر بوتاکس ناهماهنگی چشمگیری خواهد داشت.

وقتی تزریق غیر یکنواخت و به دست افراد غیر متخصص انجام شود چنین عوارض را ممکن است درپی داشته باشد.

خوشبختانه این حالت را می‌توان اصلاح کرد و با تزریق مقدار کمی بوتاکس که در عضله بالا برنده ابرو انجام می‌شود قابل ترمیم است.

نقاط تزریق بوتاکس کف دست کدام می باشد؟ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع بوتاکس به صفحه بوتاکس کف دست در ندای سلامت مراجعه کنید.

مناسب ترین نقاط صورت برای تزریق کردن بوتاکس

مناسب ترین نقاط صورت برای تزریق کردن بوتاکس

پیشانی از مناسب ترین نقاطی است که بوتاکس در آن جا تزریق می شود، و چین و چروک های آن به راحتی با کمک تزریق کردن ماده بوتاکس به زیر پوست برطرف می‌شوند.

معمولا خط خنده از اولین خطوطی است که با گذر زمان در صورت افراد پدیدار می‌ شود و جزو مناسب ترین نقاط برای تزریق کردن ماده بوتاکس است.

شل شدن و تغییر فرم گونه ها نیز از دلایلی است که گونه ها را جزو مناطق مناسب برای تزریق کردن ماده بوتاکس می‌کند.

اطراف چشم و خطوط ریزی که با گذشت زمان روی آن ها می‌افتد نیز نیازمند بوتاکس برای برطرف کردن این چین و چروک ها می باشد.

و مورد بعدی که جزو مناطق مناسب برای تزریق کردن ماده بوتاکس «مناطق تزریق بوتاکس» است خطوط بین ابرو است. البته افتادگی پلک و پایین افتادن ابروها هم می تواند از دلایل مهم و اصلی برای استفاده از بوتاکس باشد.

همان طور که می‌دانید محل تزریق «محل های تزریق بوتاکس در صورت» همیشه دقیقا نقطه ای نیست که دچار مشکل شده است پس مشاوره با پزشک متخصص و متبحر در این زمینه بسیار موثر و لازم است.

بوتاکس معمولا روی یک سوم بالایی صورت تاثیر بهتر و مطمئن تری دارد، مثلا پیشانی و خطوط ابرو که تزریق کردن ماده بوتاکس به این نواحی می تواند تاثیر بسزایی برای رفع خطوط، چسن و چروک ها و رفع افتادگی ابروها باشد.

لازم است بدانید بوتاکس دارای انواع برند های مختلفی می باشد که برخی از آنها شامل: بوتاکس مسپورت، بوتاکس دیسپورت؛ بوتاکس دیستون، بوتاکس زئومین و انواه بوتاکس کره ای می باشد.

مهم ترین قسمت های صورت که بوتاکس می شوند

در صورت شخص با توجه به این که دچار انقباضات مداوم می‌شود معمولا زودتر از سایر نقاط بدن دچار چین و چروک می‌شود.

اما این که دقیقا در چه ناحیه ای مجاز به استفاده از بوتاکس برای برطرف کردن این چین و چروک ها هستیم فقط و فقط با نظر پزشک متخصص قابل تشخیص و درمان می‌باشد.

ما در مطب زیبایی ندای سلامت با بهره گیری از متخصصین مجرب، این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین نتیجه را پس از بوتاکس صورت خود خواهید گرفت. همچنین شما می توانید به زودی در این پست فیلم نقاط تزریق بوتاکس را مشاهده نمایید.

در خصوص تزریق بوتاکس باید به مواردی توجه داشته باشید که به همین منظور می توانید به صفحه مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم مراجعه نمایید.

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس کجاست

در این بخش قصد داریم به بررسی مناطق ممنوعه اموزش نقاط تزریق بوتاکس بپردازیم. از مناطقی که بوتاکس در آن ها ممنوع است و خطرات زیادی دارد اطراف استخوان دهان و یا بالای حدقه چشم است.

تزریق در این ناحیه موجب افتادگی پلک خواهد شد و ممکن است از چند هفته تا چند ماه عارضه به وجود آمده دوام داشته باشد.

اگر اطلاعاتی درخصوص نقاط تزریق بوتاکس برای میگرن «نقاط تزریق بوتاکس میگرن» ندارید، یکی از محبوب ترین خدمات ندای سلامت بوتاکس میگرن می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آن به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا سئوالات خود را در مورد نقاط تزریق بوتاکس در بخش نظرات همین صفحه وارد نمایید، تا متخصصین کلینینک زیبایی ندای سلامت در اولین فرصت به سئوالات شما پاسخ دهند. در انتهای همین صفحه هم می توانید سایر مقالات آموزشی در مورد بوتاکس را مطالعه نمایید.

آموزش نقاط تزریق بوتاکس دکتر مختاری

جناب دکتر مختاری به عنوان یکی از اساتید برجسته آموزشگاه زیبایی ندای سلامت، به همراه خانم دکتر ندا بابازاده متخصص پوست، در این آموزشگاه دوره های آموزشی بوتاکس را به شما علاقه مندان ارائه می دهند.

ضمن این که در پایان این دوره آموزشی به هنر جویانی که بتوانند تمامی سرفصل های دوره را با موفقیت سپری کنند، مدرک بین المللی و قابل ترجمه ارائه خواهد شد.

سوالات متداول

نقاط ممنوعه برای تزریق کردن بوتاکس کجاست؟

در خصوص نقاط ممنوعه بوتاکس لازم است بدانید، از مناطقی که بوتاکس در آن ها ممنوع است و خطرات زیادی دارد اطراف استخوان دهان و یا بالای حدقه چشم است.

نقاط تزریق بوتاکس زیر چشم کدام می باشد؟

تزریق کردن ماده بوتاکس به زیر چشم هم می تواند باعث برطرف شدن گودی زیر چشم، رفع افتادگی پلک ها، رفع چین و چروک اطراف پلک ها شود.

مهم ترین نقاط تزریق بوتاکس کدام می باشند؟

مهم ترین نقاط تزریق بوتاکس می تواند شامل پیشانی، اطراف ابروها، شقیقه، اطراف لب، زیر چشم ها، واژن و ناحیه تناسلی، زیر بغل، کف دست، باشد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین