ایجاد چال گونه طبیعی

ایجاد چال گونه طبیعی

چال گونه به عنوان یکی از زیباترین جراحی های زیبایی همواره از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. در بسیاری از افراد این چال به صورت مادرزادی و طبیعی مشاهده می شود. شما عزیزان میتوانید چال گونه را با انجام عمل زیبایی انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با روش های ایجاد چال گونه طبیعی و هزینه عمل چال گونه آشنا نماییم.

توجه» شما می توانید جهت برقراری ارتباط با بهترین کلینیک تخصصی کاشت گونه در تهران با شماره تلفن های 02188503986 و 02188503893 تماس حاصل فرمایید.

آنچه در این پست می خوانید :

  1. چال گونه
  2. چال گونه با نخ
  3. چال گونه با بوتاکس
چال گونه
چال گونه

چال گونه

همانطور که میدانید چال لپ یا همان چال گونه نوعی نقص ژنتیکی و فلجی عضله گونه می باشد که در جهان به عنوان جذاب ترین و زیباترین فلجی صورت شناخته میشود. افرادی که از زمان تولد چال گونه دارند در واقع در زمان جنینی و بر اثر  موارد ژنتیکی و نقص مادرزادی این چال بر روی گونه آن ها ایجاد شده است،  ضمنا شما می توانید جهت آشنایی با به منظور آشنایی با بهترین روش های گونه گذاری می توانید به صفحه گونه گذاری طبیعی مراجعه کنید.


جهت آشنایی با سایر نمونه کارهای تزریق ژل می توانید به صفحه انواع تزریق ژل مراجعه کنید.

برای ایجاد کردن چال گونه به صورت طبیعی روش های مختلفی وجود دارد که بهترین و سریع ترین روش آن، انجام عمل زیبایی چال لپ می باشد. در ادامه برای شما عزیزان روش های ایجاد چال لپ طبیعی را قرار داده ایم:

چال گونه با نخ

یکی از آسان ترین و بدون درد ترین جراحی های مربوط به زیبایی در جهان، عمل چال گونه می باشد. در کلینیک های زیبایی، متخصصین با استفاده از روش های زیادی همچون نخ های مخصوص ایجاد چال گونه و همچنین فیلر های زیبایی اقدام به ایجاد کردن چال گونه بر متقاضیان می نمایند.

چال گونه با نخ یکی از روش های مناسب برای ایجاد کردن چال لپ در افراد می باشد که در این روش عضلات صورت هنگام خندیدن منقبض می شوند در حالی که  اگر در زمان این انقباض بخش کوچکی از عضلات خنده به پوست وصل شود فرورفتگی روی گونه شکل می گیرد.


به منظور آشنایی با انواع پماد های التیام دهنده جای زخم به صفحه بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم قدیمی مراجعه کنید.

در کلینیک های زیبایی با استفاده از نخ های مخصوص چال گونه ( نخ های حاوی کلاژن) اقدام به ایجاد کردن دو حفره کوچک به صورت قرینه در دو طرفدهان می نمایند که با خندیدنه فرد این چال عمیق تر شده و ظاهر صورت را بسیار جذاب خواهد کرد.

از جمله خطرناک ترین و پر عوارض ترین مواردی که همواره در رابطه با چال گونه با نخ مشاهده میکنیم این است که بسیاری از افراد اقدام به ایجاد چال گونه با نخ در خانه و بدون نظارت پزشک و متخصص مینمایند که این کار همواره باعث ایجاد عفونت در گونه خواهد شد.


برای مشاهده تصاویر تزریق ژل به گونه می توایند به صفحه عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد مراجعه کنید.

چال گونه با آرایش

همانطور که در فیلم جراحی چال گونه نیز مشاهده میکنید، یکی دیگر از روش های ایجاد چال گونه طبیعی که به عنوان اسان ترین روش نیز شناخته میشود، ایجاد چال گونه با ارایش می باشد. در رابطه با این روش باید بگوییم که این چال با پاک کردن و شستن مواد آرایشی ااز بین خواهد رفت و به نوعی چال گونه موقت می باشد.

برای ایجاد چال گونه طبیعی با آرایش میتوانید از یک مداد ابرو قهوه ای روشن و یا مداد طوسی رنگ استفاده نمایید و دو نقطه کوچک به صورت قرینه در دو طرف دهان خود بگذارید تا هنگام لبخند شما این نقاط تیره تر دیده شده و چال لپ ایجاد گردد.


برای زیبایی و جوانسازی صورت از روش کانتورینگ هم استفاده می شود، جهت آشنایی با این روش به صفحه کانتورینگ صورت چیست مراجعه کنید.

چال گونه با بوتاکس

این روش در مقایسه با انجام جراحی چال گونه زمان کمتری از شما خواهد گرفت ولی همواره درد آن بیشتر از جراحی خواهد بود. بوتاکس یکی دیگر از مواردی می باشد که با استفاده از آن قادر به ایجاد چال گونه طبیعی خواهید بود.

یک نکته مهمی که باید در رابطه با این روش بدانید این است که این روش بسیار کم‌ خطر و امن می باشد و در مدت زمان بسیار کمی به نتیجه دلخواه تان خواهید رسید. اما این روش نتیجه موقتی دارد و بعد از چند ماه نیاز دارید تا مجددا آن را انجام دهید، جهت آشنایی بیشتر با روش تزریق بوتاکس می توانید مقاله نقاط تزریق بوتاکس را مطالعه نمایید.

همانطور که در عکس چال گونه طبیعی نیز مشاهده میکنید، افرادی که عمل چال گونه با بوتاکس انجام داده اند همواره از این عمل رضایت بالایی داشته اند.


برای آشنایی با انواع ژل لب به صفحه عکس ژل لب نیم سی سی مراجعه کنید.

چال گونه با جراحی

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، با انجام جراحی های مختلفی میتوانید قادر به ایجاد چال گونه طبیعی باشید. این جراحی در دسته بدون درد ترین و سریع ترین عمل های زیبایی قرار دارد که در آن پزشک در کمتر از نیم ساعت برای شما عزیزان چال لپ ایجاد خواهد کرد. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه انجام چال گونه با جراحی و هزینه آن همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در کلینیک ندای سلامت تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، در ضمن برای انجام تزریقات زیبایی از برند های معتبر ژل مانند مزوژل پروفایلو استفاده می شود که برای آشنایی با این برند معتبر به صفحه مزایا و معایب پروفایلو مراجعه نمایید.

این نکته را در نظر بگیرید که پس از انجام جراحی چال گونه مراقبت های بعد از انجام جراحی را فراموش نکنید. همانطور که در نوشته های موجود در بخش چال گونه عفونت کرده نی نی سایت نیز مشاهده میشود، افرادی که پس از انجام این جراحی مراقبت های پس از آن را انجام نداده اند دچار ایجاد عفونت در ناحیه جراحی شده اند. از جمله مراقبت های لازم بعد از جراحی چال گونه عبارت است از:

  • مصرف آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک
  • عدم مصرف سیگار
  • عدم کشیدن قلیان
  • استفاده از کمپرس سرد
  • استفاده از دهان شویه

با توجه به گفته های بالا، شخص بعد از عمل چال گونه باید قرص آنتی‌بیوتیک تجویزی پزشک را مصرف و در صورت داشتن درد و ورم از کمپرس سرد استفاده نماید.


در صورتی که از انجام عمل های زیبایی پشیمان هستید، می توانید مقاله آموزشی پشیمانی از تزریق ژل لب مراجعه کنید.

چال گونه با ورزش

بسیاری از افراد بر این باور هستند که با انجام یک سری ورزش ها و یوگای صورت برای چال گونه قادر به ایجاد چال گونه هستند و همواره دنبال پاسخ این سوال هستند که چگونه چال گونه داشته باشیم؟ در رابطه با این موضوع باید بگوییم چال گونه دائمی تنها به دو دلیل ایجاد میشود: 1. مادرزادی و خدادادی 2. عمل جراحی . پس میتوان گفت با ورزش و یا روش های دیگری همچون آرایش و … تنها در مدت زمان کمی قادر به داشتن چال لپ خواهید بود.

همچنین در رابطه با حرکت ورزشی برای چال گونه نیز باید بگوییم که هیچ حرکت ورزشی وجود ندارد که بتوانید با انجام آن قادر به ایجاد کردن چال گونه باشید.  

برای ایجاد کردن انواع چال گونه طبیعی تنها باید جراحی زیبایی را انتخاب نمایید چرا که سایر روش ها به صورت دائمینبوده و موقت می باشد.


برای جوانسازی و رفع چروک های صورت می توانید از روش هایفوتراپی هم استفاده نمایید، برای آشنایی با این روش به صفحههایفوتراپی چیست مراجعه کنید.

چال گونه با پیرسینگ

امروزه با به روز شدن مد و زیبایی، پیرسینگ ها ی چال گونه جای کاشت چال گونه را گرفته اند و افزاد میتوانند با استفاده از این نوع پیرسینگ ها چال لپ فیک برای خود ایجاد نمایند. یکی از نکات مهمی که باید در رابطه با چال گونه با پیرسینگ بدانید این است که این روش هم به صورت موقت بوده و در مقایسه با عمل چال گونه هزینه کمتری خواهد داشت.

در بازار بسیاری از انواع دستگاه چال گونه ساز نیز وجود دارند که همواره دارای عوارض زیادی بوده و مناسب برای پوست صورت و گونه افراد نخواهندبود، به همین دلیل این روش توسط کلینیک ندای سلامت به شما پیشنهاد نمیشود.  

با استفاده از پیرسینگ های موجود در بازار میتوانید انواع چال گونه هندی را به صورت موقتی برای خود ایجاد نمایید.


برای آشنایی با روش زیبایی مادلینگ صورت به صفحه مادلینگ صورت چیست مراجعه کنید.

هزینه عمل چال گونه

هزینه عمل چال گونه با توجه به نوع چال لپ انتخابی شما و همچنین کلینیک مورد نظر شما متغیر می باشد. در رابطه با هزینه های گذاشتن چال گونه بدون جراحی این مورد را باید بدانید که بدون انجام جراحیهزینه کمتری را باید بپردازید اما به صورت دائمی قادر به داشتن چال گونه نخواهید بود.

با توجه به نظرات کاربران در نوشته های موجود در عمل چال گونه نی نی سایت میتوان به این موضوع پی برد که هزینه عمل چال گونه یک عدد مشخصی نبوده و متناسب با نوع جراحی متغیر خواهد بود.

در رابطه با پاسخ این سوال که جراحی چال گونه چگونه است و چگونه چال گونه درست کنیم باید بگوییم که با توجه به گفته های بالاتر، برای ایجاد چال گونه طبیعی روش های مختلفی وجود دارد و بهترین و دائمی ترین روش آن انجام جراحی زیبایی می باشد.


جهت مشاهده لیست قیمت تزریق ژل به باسن شما می توانید به صفحه هزینه تزریق ژل به باسن مراجعه کنید.

افرادی که به دنبال پاسخ این سوال هستند که چیکار کنیم چال گونه داشته باشیم این نکته را بدانند که اگر میخواهید به صورت دائمی و طولانی مدت چال لپ داشته باشید تنها روش های موجود استفاده از نخ، بوتاکس و جراحی زیبایی می باشد.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با هزینه عمل جراحی چال گونه همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در کلینیک ندای سلامت تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند. 

یکی از سوالات پر تکراری که مراجعه کنندگان ندای سلامت در رابطه با عمل چال گونه از متخصصین میپرسند این است که بخیه چال گونه چند روزه میفته، در پاسخ به این سوال باید بگوییم بخیه های کوچک که در گونه پس از عمل جراحی توسط پزشک زده میشود نهایت 3 الی 5 روز پس از جراحی خواهد افتاد.

اگر به دنبال انجام جراحی چال گونه در خیابان سهروردی تهران هستید، کلینیک زیبایی ندای سلامت بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود.


برای آشنایی با انواع ژل به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان به صفحهژل جهت حجیم کردن آقایان مراجعه کنید.

جراحی چال گونه در تهران

ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت چال گونه را به روش های مختلف و با کمترین مدت زمان نقاهت و درد برای متقاضیان و زیباجویان عزیز خود انجام میدهیم. ندای سلامت به عنوان مرکز جراحی چال گونه شرق تهران همواره سعی داشته است تا با ارائه کیفیت بالا رضایت مخاطبین را به خود جلب نماید.

ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت انواع چال گونه از جمله:

  • چال گونه مردانه
  • چال گونه دائم
  • چال گونه دخترانه
  • چال گونه خوشگل
  • چال گونه کشیده
  • چال گونه یک طرفه
  • چال گونه هندی
  • و غیره

جهت مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل به چانه به صفحه تزریق ژل به چانه مراجعه کنید.

را برای مخاطبین خود انجام خواهیم داد. شما عزیازن میتوانید برای انجام جراحی چال گونه دائمی و کسب اطلاعات در رابطه با بهترین نوع چال گونه دختر و همچنین استعلام حدود هزینه عمل چال گونه با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

پیشنهاد میشود برای مطالعه چال گونه در آرایشگاه نی نی سایت و چال گونه در خانه نی نی سایت نیز میتوانید مطالب ذکر شده در بخش های بالایی را مطالعه نمایید.

یکی از مواردی که همواره ذهن افراد را در رابطه با چال گونه به خود درگیر کرده است این است که آیا انجام عمل چال گونه درد دارد؟ در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم با توجه به نوشته های موجود در بخش چال گونه درد داره نی نی سایت نیز میتوان فهمید که یکی از بی درد ترین و آسان ترین انواع عمل زیبایی در جهان، عمل زیبایی چال گونه می باشد.


جهت مشاهده نمونه کارهای تزریق ژل به واژن به صفحه عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن مراجعه کنید.

آموزش ایجاد چال گونه

افرادی که علاقه مند هستند به صورت تخصصی متد های زیبایی مانند گونه گذاری و کاشت گونه را یاد بگیرند می توانند در دوره های زیبایی آکادمی ندای سلامت شرکت نمایند، برای آشنایی با دوره های زیبایی که در آموزشگاه زیبایی ندای سلامت برگزار می شود می توانید به صفحه دوره بوتاکس مراجعه کنید.

سوالات متداول؟

چطور چال گونه میزارن؟

برای ایجاد چال گونه طبیعی همواره روش های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها استفاده از بوتاکس می باشد. داخل مقاله تمامی روش های ایجاد چال گونه را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

چکار کنیم ک چال گونه داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید چال گونه یا همان چال لپ داشته باشید میتوانید از نخ های مخصوص این کار و همچئین جراحی زیبایی برای این کار استفاده نمایید.

چگونه با آرایش چال گونه درست کنیم؟

بری درست کردن چال گونه با آرایش میتوانید از مداد ابرو و مداد چشم کم رنگ استفاده کنید. داخل مقاله روش ایجاد چال لپ با آرایش را قرار داده ایم.

چگونه چال گونه میزنن؟

برای گذاشتن چال گونه به صورت دائمی 3 روش وجود دارد که عبارت اند از:  بوتاکس، نخ و جراحی زیبایی . داخل مقاله در 3 روش را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

چیکار کنیم ک چال گونه داشته باشیم؟

اگر می خواهید بدانید چیکار کنید که چال گونه داشته باشید، بهترین و آسان ترین روش آن انجام عمل زیبایی می باشد. این عمل در کمتر از نیم ساعت و بدون هیچ گونه دردی انجام خواهد شد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین