بهترین مرکز پروتز لب شرق تهران

پروتز لب به داشتن لب هایی درشت و خوش فرم کمک می کند. برای پروتز لب بهترین مرکز پروتز لب شرق تهران را انتخاب کنید.

در مورد پروتز لب بیشتر بدانید

امروزه از جمله مهم ترین فاکتور های زیبایی و همچنین علائم جوانی داشتن لب های درشت است. افراد بسیاری هستند که علاقمندند تا لب های درشتی داشته باشند. روش های مختلفی برای درشت کردن لب ها وجود دارد که تزریق ژل و پروتز لب از جمله این روش ها است. در ادامه با کینیک زیبایی آوای سلامت همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای استفاده از تخفیف ویژه هایفوتراپی با ما تماس بگیرید

لب کامل یکی از نشانه‌های جوانی و نشاط است. برای شناخت این واقعیت کافی است لب یک فرد بیست ساله را با لب یک فرد هفتاد ساله مقایسه کنید. با افزایش سن در کل بدن تغییراتی اتفاق می‌افتد که باعث کاهش عروق خونی و کلاژن که حجم‌ساز است می‌شود. برجسته‌سازی لب یک عمل زیبایی بوده که باعث می‌شود لب فرد برجسته‌تر، کامل‌تر، مشخص‌تر و غالباً جوان‌تر به نظر برسد. امروزه انجام این عمل ساده‌تر از هر زمان دیگری شده است.

امروزه تکنیک های جراحی متعددی جهت زیبایی لب وجود دارد که جراح پلاستیک صورت بسته به فرم و شکل لب شما تکنیک مناسب برای شما را انتخاب می نماید. لازم به ذکر است که هرچند پروتز لب شایعترین جراحی زیبایی لب به شمار می آید، ولی محدوده جراحی های زیبایی لب به پروتز محدود نمی شود. برخی بیماران به جای حجم دادن به لب نیاز به کاهش اندازه لبها دارند. برخی برای دستیابی به شکل ایده آل لب نیازمند جراحی بالا کشیدن (لیفت) لب بالا هستند. برخی دیگر از افتادگی گوشه های لب خود (معمولا در اثر افزایش سن) اظهار نارضایتی میکنند. طبیعتا در چنین مواردی نوع عمل جراحی متفاوت است.

انواع روش های برجسته کردن لب

1) تزریق چربی تزریق چربی در لب که به انتقال چربی نیز معروف است، ذخایر چربی با استفاده از لیپوساکشن از بدن خود بیمار برداشته می‌شود. این چربی‌های جمع‌آوری‌شده تصفیه‌شده و با سرنگ‌های کوچک به لب تزریق می‌شوند. پزشک میزان دقیق بازگرداندن بافت‌های چربی را اندازه‌گیری خواهد کرد، و به‌آرامی ژل تزریقی صورت و پرکننده را به لب تزریق کرده تا مطابق با نیازهای زیباشناختی بیمار فرم لب‌ها را تغییر دهد.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف تزریق ژل لب مطب زیبایی ندای سلامت.

2) تزریق ژل تزریق ژل لب روشی رایج برای پروتز لب به شیوه غیر جراحی است. ژل‌ها از موادی ساخته‌شده‌اند که به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شوند ازجمله اسید هیالورونیک یا حلال‌های پایه کلاژن. ژل‌ها ظاهری زیبا در لب‌ ایجاد می‌کنند، اما نتایج کوتاه‌مدت بوده و هر ۶ ماه یک‌بار نیاز به تکرار دارد. فرآیند درمان تنها نیم ساعت طول می‌کشد. نتایج تزریق ژل لب در کمتر از ۳-۲ روز آشکار خواهد شد و ۹-۶ ماه دوام دارد. نحوه عمل پروتز لب تکنیک‌های پروتز لب با تزریق ژل می‌تواند به سرعت در مطب پزشک بدون نیاز به بستری شدن انجام شود. در این رابطه تزریق چربی یک استثنا محسوب می‌شود، زیرا این روش درمانی برجسته سازی لب نیازمند برداشتن بخش‌های کوچک چربی از سایر نقاط بدن (لیپوساکشن) قبل از استفاده آن برای تزریق جهت بزرگ نمایی لب‌ها می‌باشد، که مدت زمان تزریق چربی به لب اندکی بیشتر از تزریق ژل می باشد.

پیشنهاد ویژه: لیزر موهای زائد با بهترین قیمت

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین