مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

در ادامه این مطلب قصد داریم که مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق ژل لب را به شما معرفی نماییم، همانطور که می‌ دانید تزریق ژل به لب یکی از متد های زیبایی بسیار پرطرفدار می‌ باشد که بسیاری از مراکز و کلینیک‌ های معتبر زیبایی این خدمات را به شما ارائه می‌ دهند، اما برای دریافت نتایج مطلوب از تزریق کردن ژل به لب می بایست یک سری مراقبت‌ ها و دستورالعمل‌ های مهم را قبل و بعد از انجام این عمل زیبایی در نظر داشته باشید تا در نهایت یک نتیجه مطلوب برای شما حاصل شود، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت‌ های اولیه پس از تزریق کردن ژل به لب در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب
مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

در ابتدا این مورد را لازم است به شما بگوییم که زمانی که شما به یک کلینیک معتبر زیبایی جهت انجام تزریق ژل مراجعه نمایید پزشک مربوطه دستورالعمل‌ های لازم برای مراقبت‌ های قبل و پس از تزریق کردن ژل را به شما ارائه می‌ دهد که شما موظف هستید طبق این دستورالعمل‌ ها مراقبت‌ های لازم را انجام دهید، در بخش زیر مراقبت بعد از تزریق ژل لب نی نی سایت و مهم‌ ترین نکات مراقبت بعد از تزریق ژل لب را که حتما باید به آن توجه شود کر کرده‌ ایم.

  • در اولین اقدام پزشک به شما توصیه می‌ کند که برای کاهش تورم و التهاب در ناحیه تزریق از روش یخ گذاشتن بعد از تزریق ژل لب استفاده نمایید، و شما هم پس از اینکه به منزل مراجعه کردید کمپرس یخ را به آرامی روی محل ناحیه تزریق به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید.
  • به هیچ عنوان پس از تزریق به لب‌ های خود فشار وارد نکرده و از لمس کردن آنها پرهیز نمایید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی پس از تزریق اجتناب نمایید
  • عدم استفاده از رژ لب بلافاصله پس از تزریق
  • بهتر است به مدت دو هفته از انجام ماساژ صورت نیز پرهیز نمایید
  • سعی کنید که به مدت ۲۴ ساعت از خوردن نوشیدنی‌ های داغ مانند چای پرهیز نمایید البته می‌ توانید با استفاده از نی نوشیدنی‌ های داغ را بنوشید که آسیبی به ناحیه تزریق وارد نشود.
  • به مدت ۷۲ ساعت از مصرف دخانیات پرهیز نمایید
  • بهتر است که به مدت ۲۴ ساعت هم اجازه ندهید که آب به سطح پوست شما در ناحیه تزریق برسد، در این تایم اجازه حمام رفتن هم ندارید و پس از گذشت ۲۴ ساعت اگر به حمام استخر و یا جکوزی رفتید مراقب باشید که به ناحیه تزریق فشار وارد نشود.

برای مشاهده انواع روش های تزریق ژل و برند های معتبر تزریق ژل در کلینیک ندای سلامت می توانید به صفحه تزریق ژل مراجعه کنید.
بعد تزریق ژل میشه لب گرفت
بعد تزریق ژل میشه لب گرفت

بعد تزریق ژل میشه لب گرفت

یکی از سوالات مهمی که گاها مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی در خصوص مراقبت های پس از تزریق کردن ژل می پرسند، این است که آیا با تزریق ژل لب میشه لب گرفت و سوالاتی مانند بعد تزریق ژل میشه لب گرفت نی نی سایت و غیره، در پاسخ به سوالات اینچنینی نیز باید گفت که جهت اطمینان و آسودگی خاطر بیشتر بهتر است که آمیزش جنسی و انجام کارهایی مانند لب گرفتن را چون که ممکن است به ناحیه تزریق فشار وارد شود را پس از 72 ساعت انجام دهید، البته بعد از آن هم از پارتنر خود درخواست نمایید که در زمان آمیزش جنسی به نقاط تزریق شده زیاد فشار وارد نشود، در ضمن اگر شما به یک کلینیک معتبر زیبایی مراجعه نمایید، تمامی این موارد توسط تیم مشاوره به شما گفته می شود، پیشنهاد می کنیم که به صفحه تزریق ژل لب مراجعه نمایید و در این صفحه با کارشناسان بهترین مرکز زیبایی تهران ارتباط برقرار نمایید.

عوارض تزریق ژل لب

در مورد عوارض تزریق ژل به لب و این که تزریق ژل لب چه عوارضی دارد باید گفت که اگر شما روش زیبایی تزریق کردن ژل به لب را در یک مرکز معتبر زیبایی و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید این مورد هیچ گونه عوارض خطرناکی را برای شما به همراه نخواهد داشت، تزریق ژل لب و عوارض آن زمانی می‌تواند برای شما خطرناک باشد که شما به یک مرکز غیر معتبر مراجعه کرده و از ژل‌ های فاسد، غیر معتبر و تاریخ گذشته برای تزریق استفاده شود.

البته پس از تزریق یک سری عوارض اولیه و کاملا طبیعی مانند قرمزی و احساس سوزش در ناحیه تزریق، احساس درد خیلی کم در ناحیه تزریق، و مشاهده مقدار خیلی کمی تورم و التهاب را شما در ناحیه تزریق مشاهده خواهید کرد که این موارد کاملا طبیعی هستند و جای هیچگونه نگرانی ندارند.

در صورت پشیمانی از تزریق ژل لب نی نی سایت هم از آنجا که از ژل‌های موقت برای تزریق استفاده می‌شود شما می‌توانید ژل تزریق شده را تخلیه نمایید، پس در نتیجه زمانی تزریق ژل لب خطرناکه نی نی سایت که شما به مرکز غیر معتبر زیبایی مراجعه نمایید.


یکی از موثرترین موارد جلوگیری از عوارض تزریقات زیبایی مراجعه به کلینیک معتبر است، اگر همین حالا به صفحه عکس قبل و بعد بوتاکس لب مراجعه کنید.

مسواک زدن بعد از تزریق ژل لب

در خصوص مسواک زدن و اینکه بعد از تزریق ژل لب میشه غذا خورد باید گفت که این موارد هیچگونه خطری برای تزریق ژل ندارند، شما در زمان مسواک زدن و یا غذا خوردن باید مراقب باشید که به ناحیه تزریق فشار بیش از اندازه ای وارد نشود.

چند روز بعد از تزریق ژل لب میشه رژ زد

در پاسخ به این سوال که چند روز بعد از تزریق ژل لب میتوان رژ زد و یا چقدر بعد از تزریق ژل لب میشه رژ زد باید گفت که بهتر است که بلافاصله پس از تزریق به لب‌ های خود رژ نزنید، در ابتدای مطلب هم گفته شد که بلافاصله پس از تزریق به هیچ عنوان نباید به ناحیه تزریق فشار وارد کرد و یا آن را لمس کرد، اما پس از گذشت ۲۴ ساعت می‌ توانید به آرامی این کار را انجام دهید.


جهت آشنایی با برند رووفیل به عنوان یکی از برند های معتبر تزریق ژل به صفحه ماندگاری ژل رووفیل مراجعه کنید.

تزریق ژل لب درد دارد؟

در پاسخ به این سوال که تزریق ژل لب تا چند روز درد دارد و تزریق ژل لب درد داره نی نی سایت باید گفت که در زمان تزریق نواحی و نقاط مشخص شده مواد بی‌حس کننده به صورت کامل بی‌ حس می‌ شود و در زمانی که تزریق انجام می‌ شود شما هیچگونه دردی را احساس نمی‌ کنید.

اما پس از تزریق همانطور که گفته شما درد خیلی کمی را در ناحیه تزریق احساس خواهید کرد که با استفاده از یک کمپرس یخ می‌توانید درد آن را تسکین دهید، ممکن است پزشک هم مصرف یک سری مسکن‌ ها را پس از تزریق برای شما تجویز نماید.


جهت آشنایی با ژل های ژنیتال می توانید به صفحه ژل ژنیتال مراجعه کنید.

آیا تزریق ژل لب در دوران شیردهی ضرر دارد

بله تزریق ژل لب در شیردهی می تواند برای نوزاد ضرر داشته باشد، به این دلیل که احتمال دارد برخی از مواد تزریق با خون مادر ترکیب شود و با در نظر گرفتن این احتمال ممکن است که به سلامتی نوزاد خدای نکرده آسیب وارد شود، به همین دلیل محض اطمینان بیشتر استفاده از روش هایی مثل ژل تزریق کردن را موکول کنید به یک زمان دیگر و تبلیغات فیک و نادرستی هم که در برخی از وب سایت ها تحت عنوان تزریق ژل لب در شیردهی نی نی سایت درج شده است و عنوان شده که این روش برای نوزاد بی خطر و بدون عوارض است توجهی نداشته باشید.


جهت آشنایی با تزریق ژل آلانسه به عنوان یکی از برند های معتبر تزریق ژل به صفحه تزریق ژل الانسه مراجعه کنید.

بعد از تزریق ژل لب چه غذایی بخوریم

لطفا توجه داشته باشید در این خصوص که پس از فرآیند تزریق چه غذایی باید بخورید و یا این که آیا خوردن چای بعد از تزریق ژل لب نی نی سایت و خوردن بستنی بعد از تزریق ژل لب ضرر دارد یا خیر، در ابتدای مطلب به این نکته اشاره کردیم که برای جلوگیری از خطرات تزریق ژل لب بهتر است که پس از تزریق از خوردن غذاها و نوشیدنی های خیلی داغ و خیلی سرد اجتناب شود، نوشیدنی ها را که می توانید با نی صرف کنید، غذا را هم اجازه دهید مقداری داغی آن برطرف شود و سپس با رعایت احتیاط به طوری که به محل تزریق فشاری وارد نشود غذای خود را نوش جان نمایید.


اگر نمی دانید مزوژل چیست و با انواع آن آشنا نیستید می توانید مقاله آموزشی مزوژل چیست را مطالعه نمایید.

تزریق ژل لب بعد از عمل بینی

از آن جا که عمل بینی یکی از عمل های دشوار در حوزه زیبایی است اگر بخواهید تزریق ژل لب بعد از عمل بینی نی نی سایت و یا تزریق ژل لب قبل از عمل بینی نی نی سایت را انجام دهید، ممکن است که این موضوع تا حدی به شما استرس وارد نماید، البته از نظر پزشکی تزریق کردن ژل قبل یا بعد از عمل بینی هیچگونه ضرری برای شما ندارد، اما صرفا به خاطر این که زیاد به شما فشار و استرس وارد نشود، اگر به تازگی بینی خود را عمل کرده اید، بهتر است که جلسات تزریق خود را به زمان های دیگری موکول نمایید.

خوابیدن بعد از تزریق ژل لب

به منظور جلوگیری از ورم لب بعد تزریق ژل و جلوگیری از مواردی مانند خون مردگی بعد از تزریق ژل لب بهتر است که در زمان خوابیدن احتیاط داشته باشید که ناحیه روی بالشت قرار نگیرد و به نقاط تزریق شده فشاری وارد نشود، پس در حالت کلی خوابیدن بعد از تزریق ژل لب نی نی سایت ضرری ندارد به شرطی که نحوه خوابیدن شما درست باشد.


اگر تمایل دارید با دیگر روش های جوانسازی پوست آشنا شوید، به صفحه روش های جوان سازی پوست مراجعه نمایید.

چسب زدن بعد از تزریق ژل لب

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که ممکن است برخی از افراد پس از لیفت لب انجام دهند، این است که برای خوابیدن ورم و التهاب لب های خود و یا برطرف شدن جای سوزن تزریق ژل لب روی ناحیه تزریق چسب می زنند که انجام این کار نه تنها باعث زفع التهاب و ورم نمی شود، بلکه ممکن است حتی درد و ورم موجود را بیشتر تشدید نماید.

پس در نتیجه فقط دستور العمل های پزشک را برای مراقبت های لازم بعد از تزریق کردن ژل به لب انجام دهید.

تزریق ژل لب در بارداری

در بخش های قبلی گفته شد که تزریق کردن ژل در دوران شیردهی چندان توصیه نمی شود و دلایل آن هم ذکر شد، اما در خصوص تزریق ژل لب در بارداری نی نی سایت و تزریق ژل لب قبل از بارداری نی نی سایت نیز همین موضوع صدق می کند و باز هم تاکید می کنیم که تزریق ژل لب و بارداری را به زمان دگیری موکول نمایید، اما در صورتی که قبل از باردار شدن قصد دارید تزریق را انجام دهید در مورد تزریق ژل لب قبل از بارداری می توانید از پزشک خود مشورت دریافت نمایید.


برای لذت بردن از رابطه جنسی و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خود می توانید به صفحه ژل جهت حجیم کردن آقایان مراجعه کنید.

تزریق ژل لب در دوران پریودی

در خصوص پریودی و تزریق ژل لب نیز باید گفت که از نظر پزشکی و علمی تزریق کردن ژل در دوران پریودی هیچگونه خطر و عوارضی را برای شما به همراه ندارد، اما بهتر است که همیشه در زمان انجام عمل های زیبایی شما استرس و فشار نداشته باشید تا از نظر روحی و روانی پس از انجام عمل زیبایی از چهره جذاب خود لذت ببرید، پس در نتیجه تزریق ژل لب هنگام پریودی احتمالا باعث افزایش استرس شما خواهد شد و بهتر است در زمان دیگری جلسات تزریق خود را انجام دهید.

جوش بعد از تزریق ژل لب

علت جوش زدن لب بعد از تزریق ژل چیست، احتمال دارد که یک روز بعد از تزریق ژل لب و یا یک هفته بعد از تزریق ژل لب شما شماهده نمایید که در نقاط تزریق جوش های ریزی روی صورت شما بوجود آمده است، در درجه اول ایجاد جوش روی لب بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد، ثانیا برای برطرف شدن جوش سفید روی لب بعد از تزریق ژل دکتر قرص راکوتان را به شما تجویز می کند که به راحتی جوش های ایجاد شده را برطرف می کند.

اما در صورت مشاهده تزریق ژل لب و تبخال در نواحی تزریق شده شما باید این مورد را به پزشک خود گزارش دهید، احتمال دارد که شما به مواد تزریق شده حساسیت داشته باشید.


جهت آشنایی با ژل پروفایلو به عنوان یکی از برند های معتبر تزریق ژل به صفحه پروفایلو چیست مراجعه کنید.

چند روز بعد از تزریق ژل لب میشه سیگار کشید

در مورد این که چند روز بعد از تزریق ژل لب میتوان سیگار کشید باید گفت که به طور معمول بهتر است سه یا چهار روز پس از تزریق خود سیگار بکشید، چون معمولا نتایج حاصل از تزریق کردن ژل را شما پس از سه روز مشاهده خواهید کرد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به لب

تمامی نکات و دستورالعمل هایی که در مورد مراقبت های پس از تزریق کردن ژل به لب در این مقاله گفته شد، تمامی این نکات باید پس از تزریق کردن چربی به لب نیز رعایت شود، البته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروسه تزریق چربی به لب و همچنین مشاهده دستورالعمل های لازم در این خصوص می توانید به صفحه تزریق چربی به لب مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به بینی

جهت زیبایی و کوچک کردن فرم بینی هم از تکنیک تزریق ژل استفاده می شود، از آن جا که تزریق کردن ژل به بینی دارای حساسیت بالاتری است، شما می توانید جهت مشاهده دستورات و مراقبت های پس از تزریق به صفحه تزریق ژل به بینی مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به شقیقه

جهت مشاهده مراقبت ها و دستورالعمل های پس از تزریق ژل به شقیقه می توانید به صفحه تزریق ژل به شقیقه مراجعه نمایید، در این صفحه پروسه ژل تزریق کردن به شقیقه ها به طور کامل توضیح داده شده است و مراقبت های مورد نیاز پس از تزریق نیز ذکر شده است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به چانه

برای زاویه سازی و زیبایی فرم چانه بهترین راهکار استفاده از متد زیبایی تزریق ژل به چانه است، البته این روش زیبایی هم مانند تزریق کردن ژل به لب نیازمند یکسری مراقبت های ضروری است و شما با مراجعه به صفحه تزریق ژل چانه مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن

خوش فرم کردن و حجیم کردن عضلات باسن یکی از موارد مهمی است که به زیبایی اندام شما بسیار کمک خواهد کرد، به همین دلیل از برند های معتبر ژل برای زیبایی فرم باسن نیز استفاده می شود، البته قطعا می دانید که تزریق کردن ژل به نقاط مختلف باسن نیز نیازمند رعایت برخی نکات می باشد که شما با مراجعه به صفحه تزریق ژل به باسن می توانید با این نکات و دستورالعمل ها بیشتر آشنا شوید.

مراقبت های قبل از تزریق کردن ژل به لب

تا به این جا تمامی مواردی که پس از ژل تزریق کردن می بایست رعایت نمایید را توضیح دادیم، قبل از انجام تزریق هم سعی کنید که زیاد صورت خود را آرایش نکنید، سر وقت در کلینیک حاضر شوید، همچنین پس از دریافت مشاوره تخصصی از دکتر کلینیک حتما از یک برند معتبر برای تزریق استفاده نمایید که برای آشنایی با برند های معتبر تزریق ژل می توانید به صفحه لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

رفع ورم و کبودی بعد از تزریق ژل لب

در صورتی که کبودی و ورم بعد از تزریق ژل لب خیلی کم باشد، جای نگرانی نیست و به کمک کمپرس یخ می توان آن را برطرف کرد اما تزریق ژل لب و کبودی در صورتی می تواند نگران کننده باشد که میزان آن روی صورت افزایش پیدا کرده و پس از گذشت چند روز هم برطرف نشود، در این صورت شما باید این مورد را به پزشک خود اطلاع دهید، احتمالا از مواد نامرغوب و یا تاریخ گذشته برای تزریق استفاده شده است و باید در اسرع وقت تخلیه شود.

ضمنا شما می توانید عکس ورم لب بعد از تزریق ژل را در گوگل مشاهده نمایید تا با مشاهده این تصاویر اگر خدای نکرده این مورد برای شما هم بوجود آمد بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید، به دلیل شرایط بد این تصاویر از درج آن ها در این صفحه معذور هستیم.

سوالات متداول در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب؟

چرا بعد از تزریق ژل، لب گلوله میشود؟

استفاده از مواد نامرغوب و تاریخ گذشته یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع است، و باید سریعا ژل تزریق شده را تخلیه نمایید.

چند روز بعد از تزریق ژل لب میتوان انزیم زد؟

در صورت نیاز به تزریق آنزیم پزشک احتمالا پس از 3 روز برای شما تجویز خواهد کرد.

بعد تزریق ژل لب میشه حمام رفت؟

نباید بلافاصله پس از تزریق آب خیلی سرد و یا آب داغ به ناحیه تزریق برسد، پس در پایخ به این سوال که آیا حمام بعد از تزریق ژل لب نی نی سایت ضرر دارد یا خیر، باید گفت که بهتر است بعد از گذشت 24 ساعت شما به حمام بروید.

چند روز بعد از تزریق ژل لب ورم دارد؟

از جمله سوالات پرتکرار کاربران این است که تزریق ژل لب تا چند روز ورم دارد و یا تزریق ژل لب تا چند مدت دوام دارد، در پاسخ به این سوال هم باید گفت که معمولا ورم روی لب ها پس از 24 ساعت برطرف می شود، و در صورت استفاده از برند های معتبر برای تزریق حداکثر تا 15 ماه تزریق ژل به لب می تواند ماندگاری داشته باشد.

حالت تهوع بعد از تزریق ژل لب به چه علت است؟

داشتن حالت تهوع بعد از تزریق به ندرت اتفاق می افتد، شاید اصلی ترین دلیل آن حساسیت به تزریق ژل لب باشد، همچنین حالت تهوع بعد از تزریق ژل لب نی نی سایت می تواند به خاطر ژل های تاریخ مصرف گذشته نیز باشد.

آیا حرف زدن بعد از تزریق ژل لب ضرر دارد؟

خندیدن بعد از تزریق ژل لب و یا حرف زذن پس از تزریق کردن ژل هیچگونه ضرری ندارد.

خوردن مسکن بعد از تزریق ژل لب ضرر دارد؟

خیر، در صورت احساس درد احتمالا پزشک وردن مسکن را برای شما تجویز نماید، اما به خاطر داشته باشید مصرف هر دارویی حتما باید با تجویز پزشک انجام شود.

تزریق ژل لب در بارداری ضرر دارد؟

همانطور که در مقاله گفته شد تزریق ژل لب در حاملگی می تواند برای سلامتی نوزاد ضرر داشته باشد و شما باید عمل های زیبایی را به زمان دیگری موکول نمایید.

تزریق ژل لب سرطان زاست؟

خیر، تاکنون هیچ مطلب علمی معتبری در خصوص سرطان زا بودن برند های ژل لب منتشر نشده است.

تزریق ژل لب ضرر دارد؟

خیر، در مورد ضررهای تزریق ژل به لب و تزریق ژل لب عوارض آن در مقاله توضیح داده شد که مراجعه به یک کلینیک معتبر و رعایت دستورات پرشک کمک می کند که شما بدون هیچ عوارضی از این متد زیبایی استفاده نمایید.

تزریق ژل لب کبودی دارد؟

ممکن است در برخی موارد شما مقدار کمی کبودی هم در ناحیه تزریق مشاهده نمایید که گفته شد به کمک کمپرس یخ آن را برطرف نمایید.

آیا بعد از تزریق ژل لب ماساژ لازم است؟

خیر، بهتر است که هیچ گونه لمس و یا فشاری به ناحیه تزریق وارد نشود.

تزریق ژل لب هنگام سرماخوردگی ضرر دارد؟

در مورد سرماخوردگی و تزریق ژل لب نیز باید گفت که در زمان سرماخوردگی ژل تزریق کردن هیچ ضرری ندارد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین