بوتاکس خط خنده

بوتاکس خط خنده

بوتاکس خط خنده یکی از خدماتی است که در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران به مراجعه کنندگان این کلینیک ارائه می شود، همانطور که میدانید با فزایش سن یکی از مشکلات عدیده ای که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهید ایجاد یکسری خطوط و چروک های ناشی از کاهش تولید کلاژن سازی در سطح پوست است، که امروزه خوشبختانه به لطف پیشرفت علم پزشکی بویژه در حوزه زیبایی پوست راه کارهای مطمئن و بی خطری برای این موضوع وجود دارد، که یکی از این راه کارها استفاده از رفع خط خنده به کمک متد زیبایی تزریق بوتاکس است، در ادامه این مطلب شما را با تکنیک تزریق بوتاکس خط خنده آشنا خواهیم کرد.

بوتاکس خط خنده نی نی سایت
بوتاکس خط خنده نی نی سایت

بوتاکس خط خنده نی نی سایت؟

بوتاکس خط خنده چیست؟ در پاسخ به این سوال که بوتاکس خط خنده چگونه است باید گفت که رفع خط خنده با بوتاکس یا ژل باعث می شود که حرکات عضلات صورت ما در ناحیه خط خنده موقتا محدود شود، هنگامی که بوتاکس تزریق می کنید، از انتقال پیام های عصبی به عضلات جلوگیری خواهد شد، در نتیجه عضلات مانند قبل منقبض نشده و چین و چروک و یا خطوط در بخش خط خنده ایجاد نمی شود.

در محل تزریق بوتاکس خط خنده، حرکات عضلات ناحیه ی خط خنده محدود شده و اجازه ی انقباض و ایجاد خط خنده را به پوستتان نمی دهد، همین عامل باعث درمان خط خنده شده و از افزایش عمق خط خنده جلوگیری می کند، و به همین راحتی پرکردن خط خنده با بوتاکس انجام خواهد شد.

عکس قبل و بعد بوتاکس خط خنده
عکس قبل و بعد بوتاکس خط خنده

عکس قبل و بعد بوتاکس خط خنده

در بخش بالا تصاویر بوتاکس خط خنده را مشاهده می کنید، عکس بوتاکس خط خنده قبل و بعد نشان می دهد که این متد زیبایی کاملا بی خطر و بدون عوارض است، و عمل بوتاکس خط خنده نیز در کلینیک های زیبایی به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود.

قیمت بوتاکس خط خنده
قیمت بوتاکس خط خنده

قیمت بوتاکس خط خنده

هزینه بوتاکس خط خنده نی نی سایت، به طور کلی قیمت تزریق بوتاکس خط خنده به تعداد واحد تزریق بوتاکس، و تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای تزریق، و همچنین نوع برندی که برای تزریق انتخاب می شود بستگی دارد، که در این خصوص نیاز است که مراجعه کنندگان و زیباجویان محترم یک جلسه مشاوره با پزشک در مطب زیبایی ندای سلامت تهران داشته باشند، تا بعد از این جلسه هزینه بوتاکس خط خنده به آن ها اعلام شود، برای استعلام قیمت این عمل زیبایی می توانید از طریق شماره تلفن های 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986 با کلینیک ندای سلامت تهران تماس بگیرید و هزینه تزریق بوتاکس را استعلام نمایید.

فیلم تزریق بوتاکس خط خنده

ویدئوی تزریق بوتاکس خط خنده و فیلم بوتاکس خط اخم به زودی در این بخش منتشر خواهد شد، ضمن این که شما می توانید نمونه کارها و ویدئوی های مختلف کلینیک ندای سلامت را مانند عمل بوتاکس زیر چشم را در کانال آپارات این مجموعه مشاهده نمایید.

عوارض بوتاکس خط خنده

برداشتن خط خنده با بوتاکس در صورتی که در یک کلینیک زیبایی مجهز و مورد تایید نهاد های نظارتی و همچنین تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود هیچگونه عوارض خطرناکی را برای شما به همراه نخواهد داشت، عوارض بوتاکس در صورتی اتفاق می افتد که این عمل زیبایی با استفاده از برند های بی کیفیت انجام شود، و افراد بی تجربه و فاقد تخصص کار تزریق را بر روی پوست شما انجام دهند، البته برای این که شما از عمل تزریق بوتاکس خط خنده بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است که پس از تزریق مراقبت بعد از بوتاکس  را نیز با دستور پزشک خود رعایت نمایید.

ماندگاری بوتاکس خط خنده

ماندگاری و تاثیر بوتاکس خط خنده در صورت استفاده از برند های معتبر و با کیفیت مانند بوتاکس دیستون می تواند حدود 8 ماه تا 12 ماه باشد، البته شرایط پوست مراجعه کنندگان نیز در این میزان ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود، و از آن جا که بوتاکس و تزریق ژل خط خنده یک روش غیر دائمی است در پروسه های زمانی مختلف نیاز به تمدید دارد.

برای خط خنده ژل بهتر است یا بوتاکس؟

مزوبوتاکس خط خنده و روش تزریق ژل هر دو جز روش های مورد تایید fda  و یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد، و در پاسخ به این سوال که برای خط خنده فیلر بهتره یا بوتاکس و این که که کدام روش برای از بین بردن خط خنده استفاده شود بستگی به شرایط پوست شما و نظر پزشک دارد.

ایا بوتاکس خط خنده را از بین میبرد؟

بله، در صورتی که این روش با استفاده از بهترین برند بوتاکس انجام شود می تواند به صورت کامل خط خنده ایجاد شده در اثر افزایش سن را برطرف نماید، البته همانطور که در بخش قبلی گفته شد این روش یک روش غیر دائمی است، و در طول بازه های زمانی مختلف (که این بازه های زمانی را پزشک برای شما مشخص خواهد کرد) باید تمدید شود.

مراقبت بعد از بوتاکس خط خنده

به طور کلی پوست شما بعد از انجام تزریق بوتاکس نیاز به یکسری مراقبت های اولیه دارد تا شما بهترین نتیجه را از بوتاکس طبیعی خط خنده داشته باشید، این مراقبت ها باعث می شود که مواد بوتاکس سریع تر در لایه های پوست شما اثر کرده و شما نتیجه دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده نمایید.

از جمله این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از دست زدن و فشار وارد کردن به ناحیه تزریق خودداری نمایید
  • در صورت مشاهده ورم و تورم با مشورت گرفتن از پزشک خود از کمپرس یخ استفاده نمایید
  • از استعمال دخانیات تا یک ماه پس از تزریق اجتناب نمایید
  • ممکن است که با توجه به شرایط و نوع پوست شما (پوست چرب، خشک، مختلط )پزشک یکسری دارو ها و آنتی بیوتیک ها را برای شما تجویز نماید که شما باید سر وقت آن ها را استفاده نمایید

و در آخر هم تمامی نکات و دستورات پزشک خود را پس از تزریق بوتاکس خط خنده رعایت نمایید تا نتیجه مطلوبی را از این متد زیبایی دریافت کنید.

آموزش بوتاکس خط خنده

آموزش بوتاکس خط خنده نیز در آموزشگاه زیبایی ندای سلامت تهران برای علاقه مندان به این دوره آموزشی برگزار خواهد شد، البته علاوه بر آموزش بوتاکس خط خنده آموزش بوتاکس برای نواحی مختلف صورت هم انجام می شود مانند بوتاکس پیشانی و غیره هم آموزش داده می شود، برای اطلاع از نحوه و زمان برگزاری این دوره های آموزشی هم می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت ندای سلامت با همکاران ما تماس بگیرید.

بوتاکس خط خنده خانگی

بوتاکس خط خنده یکی از روش هایی است که باید حتما در یک کلینیک زیبایی مجهز و مورد تایید سازمان بهداشت و درمان انجام شود، و انجام این روش در خانه چندان مناسب نیست، به همین دلیل برای در امان ماندن از عوارض خطرناک تزریق بوتاکس  مانند سردردهای شدید، حالت تهوع، کم شدن قدرت بینایی و غیره از انجام این روش ها در منزل و در آرایشگاه های زنانه اجتناب نمایید.

بوتاکس خط اخم
بوتاکس خط اخم

بوتاکس خط اخم

بوتاکس خط اخم نی نی سایت، بوتاکس خط اخم هم مانند بوتاکس خط خنده یکی از روش‌هایی است که می تواند خط اخم به وجود آمده در اثر افزایش سن را برطرف نماید، در زمان تزریق بوتاکس خط اخم و بوتاکس ابرو نیز ابتدا نقاط بی‌خطر در ناحیه خط اخم مشخص خواهد شد، سپس این نقاط توسط مواد بی حس کننده موضع کاملاً بی‌حس می‌شود و بوتاکس خط اخم بین دو ابرو انجام خواهد شد و در زمان تزریق هم شما هیچ گونه دردی را احساس نمی‌کنید، در این روش نیز مانند بوتاکس خط خنده از بهترین برندها و مارک‌های بوتاکس استفاده می‌شود.

مدت زمان تاثیر بوتاکس خط اخم

بستگی به شرایط پوست شما احتمالاً پس از ۲۴ ساعت شما تاثیر بوتاکس خط اخم را در ناحیه بین دو ابرو مشاهده خواهید کرد، البته پس از تزریق یک سری دستورالعمل‌ها همانند روش قبلی توسط پزشک به شما ارائه می‌شود که ملزم به رعایت و انجام آنها هستید تا هرچه سریع‌تر تاثیر بوتاکس خط اخم را مشاهده نمایید.

عکس قبل و بعد بوتاکس خط اخم
عکس قبل و بعد بوتاکس خط اخم

عکس قبل و بعد بوتاکس خط اخم

در بخش بالا عکس قبل و بعد انجام بوتاکس خط اخم یکی از مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران را مشاهده می‌کنید و برای مشاهده سایر نمونه کارها می‌توانید به کانال آپارات وب سایت ندای سلامت مراجعه نمایید.

عوارض بوتاکس خط اخم نی نی سایت

همانند بوتاکس خط خنده در صورتی که برای بوتاکس خط اخم نیز از برندهای معتبری مانند برند بوتاکس مسپورت استفاده شود و این متد زیبایی توسط یک پزشک متخصص پوست انجام شود، عوارض خطرناکی برای شما به همراه نخواهد داشت، البته عوارض خفیفی مانند احساس سردرد و احساس کمی تورم و التهاب در ناحیه تزریق کاملاً طبیعی است که برای حل مشکل پزشک راهکارهایی مانند استفاده از کمپرس یخ را به شما پیشنهاد می‌دهد.

هزینه بوتاکس خط اخم

از طریق شماره تلفن های 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986 می توانید قیمت بوتاکس خط اخم را استعلام نمایید.

بوتاکس خط خنده و اخم

در این مقاله ما با یکی از روش‌های تخصصی برای از بین بردن خط اخم و خنده آشنا شدیم، روش تزریق بوتاکس یک روش کاملاً بی‌خطر و بدون عوارض برای از بین بردن خط اخم و خط خنده محسوب می‌شود، البته همانطور که گفته شد این روش یک روش غیر دائمی برای از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط صورت محسوب می‌شود و باید در بازه‌های زمانی مختلف تمدید شود.

از جمله مهمترین فواید بوتاکس خط خنده و خط اخم این است که در این روش شما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد و نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت ندارید و پس از تزریق می‌توانید به منزل خود مراجعه نمایید و فقط یک سری دستورالعمل‌هایی که پزشک به شما ارائه می‌دهد را رعایت کنید.

مشاوره رایگان بهترین مطب بوتاکس لخط خنده تهران

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای بوتاکس در تهران منطقه سهرودی و عباس آباد هستید، ما مطب ندای سلامت بهترین کلینیک Botox تهران را به شما معرفی می کنیم.

آدرس کلینیک Botox در تهران : خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز Botox در تهران در خیابان سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

ما آماده ارائه خدمات در بهترین مرکز بوتاکس در تهران به تمام زیبا دوستان عزیز هستیم. درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

سوالات متداول در مورد بوتاکس خط خنده و اخم؟

قیمت بوتاکس خط خنده و خط اخم؟

برای استعلام قیمت بوتاکس خط خنده و خط اخم با شماره های 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986 تماس بگیرید.

کرم بوتاکس برای خط خنده؟

در صورتی که تمایلی به استفاده از روش های تزریقی ندارید می توانید از کرم بوتاکس خط خنده نیز استفاده نمایید.

آیا بوتاکس خط اخم را از بین میبرد؟

بله، در صورت استفاده از برندهای معتبر بوتاکس پس از تزریق ناحیه خط اخم شما کاملاً برطرف خواهد شد.

برای خط اخم چند واحد بوتاکس لازم است؟

تعداد واحد بوتاکس برای نواحی پوست شما بستگی به شرایط پوست و حجم چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده در این نواحی دارد.

خوابیدن بعد از بوتاکس خط اخم؟

به طور کلی پس از تزریق بوتاکس همانطور که در بخش‌های قبلی گفته شد رعایت یک سری نکات و دستورالعمل‌ها لازم است به عنوان مثال خوابیدن بعد از بوتاکس خط عقد و فشار وارد کردن به ناحیه تزریق جز عواملی است که می‌تواند تاثیرپذیری بوتاکس را در ناحیه مورد نظر از بین ببرد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین