ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت | از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از بین بردن موهای زائد صورت

شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از برخی از روش‌های سنتی و طبیعی می توانید موهای زائد صورت و بدن خود را از بین ببرید. برای از بین بردن موهای زائد صورت و نواحی مختلف بدن روش‌هایی وجود دارد که در گذشته مردم با استفاده از این روش های طبیعی و سنتی موهای زائد صورت و بدن خود را از بین می بردند. در ادامه این مطلب راهکارهای مناسب را جهت از بین بردن موهای زائد به صورت طبیعی و سنتی را به شما ارائه می دهیم.

یکی از شیوه های موثر برای از بین بردن موهای زائد استفاده از لیزر می باشد. لیزر یکی از خدمات درمانی کاملا موثر برای رفع قطعی موهای زائد می باشد که عوارضی برای افراد به همراه ندارد البته انتخاب بهترین مرکز با متخصصین اپراتور لیزر نیز امری واجب است. کلینیک ندای سلامت یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین مراکز در زمینه لیزر می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید و یا از طریق لینک زیر به رزور وقت اقدام نمایید.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی

از سوالاتی که بیشتر افراد در آن خصوص سوال می پرسند، مربوط به آن است که چگونه موهای صورت را از بین ببریم؟ یا برای از بین بردن موی صورت چه کنیم؟ لازم است بدانید اگر به دنبال راهکار های از بین بردن موهای زائد برای همیشه طبیعی در خانه یا راهکار از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه هستید، مطالعه این بخش را به شما توصیه می کنم. در این بخش یک سری از روش هایی که شما می توانید به صورت طبیعی موهای زائد صورت خود و روش طبیعی از بین بردن موهای زائد را از بین ببرید را مورد بررسی قرار می دهیم.

مجددا هم تاکید می کنیم که قبل از استفاده از این روش ها حتماً با پزشک مربوطه در این باره مشورت نمایید، که در این خصوص متخصصین مطب زیبایی ندای سلامت پاسخگوی شما هستند.

با ما همراه باشید در ادامه علاوه بر بررسی روشهای از بین بردن موهای زائد به راهکار از بین بردن موهای زائد بدن برای همیشه می پردازیم.

لیزر موهای زائد همانطور که گفته شد یکی از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انجام آن، کاربرد و قیمت این خدمت مقاله لیزر موهای زائد چیست را مطالعه کنید.

از بین بردن موی صورت در خانه

از بین بردن موی صورت در خانه

عده زیادی از افراد به دنبال راهکار هایی برای از بین بردن موی صورت در خانه و انواع ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت هستند، به همین منظور ما در این بخش قصد داریم به بررسی این راهکار ها بپردازیم.

از بین بردن موهای صورت در خانه می‌ تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود. در اینجا چند روش برای از بین بردن موی صورت در خانه ذکر می‌شود. برخی از ماسک های خانگی هستند که می توانند به شما در جهت رفع موهای زائد صورت «از بین بردن موهای زائد در خانه» کمک کنند، چه البته این ماسک های خانگی هرکدام خواص منحصر به فرد خود را دارند. برخی از راهکار های خانگی برای از بین بردن موی صورت در خانه «بهترین راه از بین بردن موهای زائد صورت» به شرح زیر می باشد:

  • ماسک پاپایا خام و آلوئه ورا
  • ماسک عسل، شکر و لیمو
  • ماسک فلفل سفید و کافور
  • ماسک آرد نخود
  • ماسک زاج سفید و گلاب
  • ماسک خمیر زردچوبه و شیر
  • ماسک عدس و سیب زمینی
  • ماسک موز و جو
  • ماسک شکر و ذرت
  • ماسک سفیده تخم مرغ
  • ماسک ریحان و پیاز
  • ماسک عسل و لیمو
  • از بین بردن موهای زائد با ماست

لازم به ذکر است دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که دارای کاربرد های فراوانی می باشد شما می توانید به منظور شناخت بیشتر این دستگاه به صفحه دستگاه لیزر پلاتینیوم در ندای سلامت مراجعه کنید.

ماسک پاپایا خام و آلوئه ورا

ماسک پاپایا خام و آلوئه ورا

یکی از بهترین ماسک صورت برای موهای زائد ماسک پاپایا خام و آلوئه ورا می باشد. این ماسک تجزیه فولیکول های مو کمک و رشد مو را متوقف می کند و موها را صاف و لطیف می کند.

برای استفاده از این روش شما باید ابتدا مقداری پاپایه خام را با زردچوبه، و عصاره آلوئه ورا، و مقداری آرد غنی شده و روغن خردل مخلوط کنید تا خمیری درست شود و این خمیر را در جهت مخالف رشد مو بمالید و آن را به مدت ۴۵ دقیقه بگذارید و بعد از مدتی مشخص آن را با آب ولرم بشویید.

برای آشنایی با نحوه لیزر موهای زائد در ابتدا بهتر است شناخت کلی در ارتباط با انواع دستگاه لیزر موهای زائد داشته باشید به همین منظور می توانید به صفحه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ندای سلامت مراجعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با سیر

یکی دیگر از راهکار ها برای رفع موهای زائد صورت استفاده از سیر می باشد. برای تهیه این ماسک لازم است تنها چند حبه سیر را برداشته و آن را له کنید و سپس آب آن را خارج کنید. یک تکه پنبه را به آب سیر آغشته کرده و آن را بر روی نواحی از پوست خود که دارای موهای زائد هستند، بمالید اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند و با آب ولرم بشویید. یکی دیگر از شیوه های طبیعی که برای رفع موهای زائد بدن توصیه می شود، استفاده از ماسک آرد ذرت با شیر می باشد.

موهای زائد بیکینی یکی از معضلات اساسی بانوان می باشد که به دنبال راهکار های موثر برای رفع آن هستند شما می توانید برای انجام خدمات لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن به صفحه لیزر موهای زائد واژن مراجعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با خمیر دندان

از بین بردن موهای زائد با خمیر دندان

امکان دارد شما نیز برای از بین بردن موهای زائد در بخش های گوناگون شیوه های بسیاری را امتحان کرده باشید و یا حتی هزینه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد صرف کرده باشید توصیه ما به شما استفاده از خمیر دندان برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

برای تهیه ماسک خمیر دندان و گوجه تنها کافیست یک عدد گوجه له شده را بدون پوست و یک قاشق غذا خوری خمیر دندان را با یکدیگر ترکیب کنید و به مدت 5 الی 7 دقیقه روی محل مورد نظر پوست که دارای موهای زائد می باشد، قرار دهید بعد از گذشت مدت زمان مشخص می توانید محل مورد نظر را با استفاده از آب ولرم بشویید.

برای تهیه ماسک از بین بردن موهای زائد با خمیر دندان برای همیشه می توانید یک قاشق غذا خوری از آلوئه ورا، جوش شیرین و خمیر دندان را به همراه نصف لیمو با هم ترکیب کنید تا یک خمیر یک دست به دست آورید. بعد از تهیه این مواد می توانید ماسک بدست آمده را به محل هایی که دارای موهای زائد هستند بمالید و صبر کنید تا به مدت 5 دقیقه ماسک تهیه شده بر روی پوست بماند سپس بعد از گذشت مدت زمان مشخص می توانید آن را با آب ولرم بشویید.


یکی دیگر از دوره های تخصصی در ندای سلامت دوره آموزشی طب سنتی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحه آموزش طب سنتی مراجعه کنید.

ماسک عسل، شکر و لیمو

مطمئناً در مورد خواص بی نظیر عسل چیزهای زیادی شنیده اید، این ماده بهشتی خواص مختلفی مخصوصا در موضوعات مختلف پزشکی و سلامتی دارد.

شما مقداری شکر لیمو و عسل را ترکیب و یک خمیر نرم درست کنید و این مخلوط را کمی حرارت دهید و سپس کمی نشاسته ذرت روی شکم بمالید.

و سپس این مخلوط را روی ناحیه مورد نظر به مدت 20 دقیقه بمالید و به سرعت آن را با نوار اصلاح بپوشانید و سپس آن را روی موضع فشار دهید، و مانند روش قبلی در جهت مخالف رشد مو مالش دهید.

ماسک فلفل سفید و کافور

برای استفاده از این روش ابتدا 2 قاشق سوپخوری فلفل سفید و دو قاشق سوپخوری کافور و چند قطره روغن بادام را بردارید، سعی کنید روغن بادام را حتماً از یک جای معتبر خریداری نمایید چراکه روغن بادام از و غنی به سختی در بازار پیدا می شود.

فلفل سفید را به پودر اضافه کنید و کافور و روغن بادام را به خوبی مخلوط نمایید و این خمیر را روی پوست بمالید و 15 تا 20 دقیقه آنجا بگذارید و سپس خمیر را با آب بشویید.

شما می توانید برای آشنایی با انواع ماسک های صورت برای عارضه های پوستی مقاله ماسک صورت چیست را مطالعه کنید.

ماسک آرد نخود

یکی دیگر از انواع ماسک برای از بین بردن موهای زائد به صورت خانگی، ماسک آرد نخود می باشد که در ادامه طرز تهیه آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

نصف یک کاسه آرد نخود و نیمی از شیر و یک قاشق چای‌خوری زردچوبه و یک قاشق چای خوری کرم تازه برداری و این خمیر نرم درست کنید و آن را به مدت ۳۵ دقیقه روی پوست بمالید.

این خمیر را هم مانند موارد قبلی در جهت مخالف رشد مو مالش دهید و بعد از برداشتن خمیر آن را با آب ولرم شستشو دهید و اینکار به از بین رفتن موهای زائد پوست کمک خواهد کرد.

جوش صورت از آن دسته مشکلات پوستی می باشد که بیشتر افراد برای رفع آن به دنبال راهکار هستند اما پیش از رفع جوش باید به دنبال علت آن باشید. جوش چانه یکی از قسمت هایی از صورت می باشد که معمولا افراد زیادی به آن دچار می شوند پیش از درمان آن پیشنهاد می کنیم حتما مقاله علت جوش چانه را مطالعه کنید.

ماسک زاج سفید و گلاب

زاج سفید به راحتی در بازار به شکل پول موجود است و قیمت ارزان و مناسبی هم دارد، شما نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید را در ۲ یا ۳ قاشق سوپخوری گلاب ترکیب نمایید، ترجیحاً برای تهیه گلاب از گلاب های شرکتی استفاده نکنید، و اگر در شهر کاشان دوست یا آشنایی دارید حتماً سفارش دهید که گلاب اصل برای شما تهیه کنند.

سپس چند قطره روغن زیتون را به این مخلوط اضافه کنید و این مخلوط را روی موهای زائد شکم بمالید و سپس ۳۰ دقیقه صبر کنید و برای ۳۰ دقیقه دوباره شروع به مالش کنید و بعد از خشک شدن خواندن محلی مالش را با آب ولرم بشویید.

ماسک خمیر زردچوبه و شیر

برای استفاده از این ترکیب ابتدا یک یا دو قاشق چای خوری زردچوبه را با شیر مخلوط کنید ترجیحا از شیر کم چرب استفاده نمایید، مخلوط را روی پوست خود قرار دهید و به مدت ۲۵ دقیقه شروع کنید و اجازه دهید خشک شود، و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

استفاده از ماسک خمیر زردچوبه و شیر یک روش ایده‌آل است چراکه استفاده از شیر می‌تواند موجب شفافیت و شادابی پوست شود، به خصوص برای افرادی که پوست سبزه دارند و از این موضوع ناراضی هستند، استفاده از این روش می تواند به مرور زمان رنگ پوست آن ها را را تغییر دهد.

درمان موهای زائد چانه با زردچوبه

همانطور که در بخش بالا ذکر شد زردچوبه دارای کابرد زیبایی نیز می باشد که افراد معمولا برای از بین بردن آکنه از آن استفاده می کنند همچنین شواهد نشان می دهد که از این ماده می توان برای از بین بردن موهای زائد نیز استفاده کرد.

مواد موجود در زردچوبه به متوقف کردن یا کاهش رشد مو کمک می کند. استفاده از ماسک یا اسکراب زردچوبه موجب تضعیف ریشه مو و بیرون کشیدن مکانیکی مو از پوست خواهد شد.

البته لازم به ذکر است از زردچوبه برای مشکلات پوستی مانند لک صورت نیز استفاده می شود. صحبت از لک صورت شد پیشنهاد می کنم اگر به دنبال یک راهکار خانگی موثر برای از بین بردن لک صورت خود هستید، حتما مقاله پماد زینک اکساید برای لک صورت را مطالعه کنید.

ماسک عدس و سیب زمینی

یک کاسه از سیب زمینی پوست کنده و له شده و یک کاسه سوپ خوری عدس زرد و یک قاشق غذاخوری عسل و ۴ قاشق لیمو ترش را با هم مخلوط کنید.

سیب زمینی خرد شده را روی الک قرار دهید و آن را با فشار خارج نمایید و عصاره عسل و لیمو را به مخلوط اضافه کنید تا خمیر خوبی درست شود.

این خمیر را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند و زمانی که خشک شد آن را با مالش دادن به آرامی پا کنید و این خمیر به کندن مو کمک می کند.

ماسک موز و جو

یک موز رسیده و دو قاشق چای خوری آرد جو را با هم ترکیب کنید البته ابتدا موز را له و جو دوسر را به آن اضافه کنید و آن را به خوبی با هم مخلوط کنید این خمیر را روی پوست بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه به آرامی مالش دهید سعی کنید این کار را دوبار در هفته حتماً انجام دهید.

ماسک شکر و ذرت

یک فنجان شکر را در شربت ذرت مخلوط و کمی آب لیمو به آن اضافه کنید و سپس این مخلوط را حرارت دهید تا شکر به طور کامل حل شود و بعد از آن این مخلوط گرم را روی پوست بمالید و سپس این مخلوط را بکنید، این واقعاً یک فرایند دردناک است بنابراین این کار را به آرامی و با نهایت دقت انجام دهید.

از بین بردن موهای زائد با نمک

یکی از روش‌ های استفاده از نمک برای از بین بردن مو صورت این است که نمک را با آب ترکیب کرده و ماسکی از این ترکیب را بر روی محل مورد نظر قرار دهید. سپس این ترکیب را با حرکات دایره‌ ای ملایم ماساژ دهید و پس از مدتی با آب داغ بشویید. ادامه دادن این روش ممکن است به کاهش موهای زائد کمک کند اما همیشه بهتر است قبل از استفاده از هر شیوه ای درمانی نظر یک پزشک متخصص یا یک متخصص زیبایی را جویا شوید.

از بین بردن موهای زائد با ماست

از بین بردن موهای زائد با ماست یکی دیگر از روش از بین بردن موهای زائد می باشد. لازم اسشت بدانید استفاده از ماست برای از بین بردن موهای زائد یکی از روش‌های مرسوم و قدیمی است که به عنوان یک راه طبیعی برای کنترل رشد موها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این روش به عنوان یک راهکار خانگی برای کاهش رشد موها در مناطق مختلف بدن مطرح شده است، اما توجه داشته باشید که تأثیرات آن نسبت به هر فرد ممکن است متفاوت باشد و این شیوه درمانی توسط هیچ منبع علمی مورد تایید قرار نگرفته است.

ماسک سفیده تخم مرغ

استفاده از ماسک سفیده تخم مرغی که روش بسیار واجب است که معمولا اکثر خانمها از آن استفاده می کنند، و شاید در گذشته هم از مادر بزرگ های خود استفاده از این روش را بسیار شنیده باشید.

بنابراین یک قاشق سفیده‌تخم‌مرغ و یک قاشق سوپخوری عسل و نصف قاشق سوپخوری آرد ذرت را مخلوط و خمیر نرمی به دست آید و این ماسک را روی پوست بمالید تا ۳۰ دقیقه بماند تا یک لایه نازک روی پوست ایجاد شود و این ماست را با دست محکم بکشید تا موها ناخواسته کنده شود و به آرامی بکشید و از هرگونه خارش در پوست جلوگیری شود.

ماسک ریحان و پیاز

از بین بردن موهای زائد با پیاز یکی دیگر از روش از بین بردن موی صورت در خانه می باشد. برای تهیه این ماسک تنها کافیست ابتدا سعی کنید ریحان تازه تهیه کنید، دو عدد پیاز بردارید و آنها را نصف کنید، غشا نازک پیاز را بیرون آورید و برگ‌های نعنا را با این غشا له کنید.

تا خمیر درست شود و این خمیر را روی موهای زائد بمالید و بگذارید به مدت 25 تا 30 دقیقه بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید و این فرایند را 3 تا 5 بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه آن را ببینید.

ماسک عسل و لیمو

این روش هم یک روش ایده آل می باشد شما ابتدا ۴ قاشق چای خوری عسل را با یک عدد لیموی تازه مخلوط نمایید.

و خوب هم بزنید تا حالت خمیری و چسبندگی پیدا کند و بعد از آن خمیر را خیلی آرام در جهت رویش مو های صورتتان بمالید و بگذارید 20 دقیقه روی صورت بماند و در آخر هم صورت خود را با آب ولرم بشویید و این کار را هفته ای 3 تا 4 بار انجام دهید.


پاکسازی صورت از تخصصی ترین خدمات ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای انجام آن و اطلاع از هزینه به صفحه پاکسازی صورت مراجعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با وازلین

یکی دیگر از روش های پر استفاده برای از بین بردن موهای زائد صورت و نواحی مختلف بدن استفاده از وازلین است، این روش بین مردم بسیار رایج می باشد اما یک روش قطعی و صد در صد تضمینی برای از بین بردن موهای بدن نیست.

البته قبل از استفاده از وازلین هم شما باید مطمئن شوید که پوست صورت و بدن شما به این ماده حساس نمی باشد.

از بین بردن موهای زائد صورت با داروهای گیاهی

در صورتی که شما به عطاری ها برای ارائه راهکارهای مناسب جهت از بین بردن موهای زائد صورت با داروهای گیاهی مراجعه کرده باشید یک سری از داروهای گیاهی را به شما پیشنهاد می کنند.

و شاید در این رابطه از برخی از اطرافیان خود مواردی شنیده باشید که مثلا برخی از آنها با استفاده از این داروها نتیجه مطلوب خود را گرفته باشند.

اما به دلیل اینکه مرجع علمی مشخصی جهت استفاده از این داروهای گیاهی «داروی گیاهی برای از بین بردن موهای زائد بدن» وجود ندارد که توصیه می کنیم که قبل از استفاده از داروهای گیاهی حتماً با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید.


اگر به دنبال راهکار های موثر برای از بین بردن لک های صورت هستید، همین حالا به صفحه سریع ترین راه از بین بردن لک صورت مراجعه کنید.
از بین بردن موهای زائد صورت با روغن رازیانه

از بین بردن موهای زائد صورت با روغن رازیانه

یکی دیگر از روش هایی که بسیاری از افراد از آن نتیجه گرفته اند استفاده از روغن رازیانه برای از بین بردن موهای زائد صورت می باشد.

روغن رازیانه به عنوان یک روش سنتی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن بسیار مرسوم است.

البته مانند مواردی که در بخش های قبلی در مورد آن صحبت شد در صورتی که روغن رازیانه را با موادی مانند عسل یا زردچوبه بتوانید ترکیب نمایید شاید نتیجه بهتری حاصل شود.

همچنین شما می توانید با استفاده از رازیانه برای درمان موهای زائد چانه با رازیانه نیز اقدام کنید.

ندای سلامت مقالات مفیدی در خصوص زیبایی پوست در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از معضلات افراد در خصوص چین و چروک های صورت می باشد به همین منظور می توانید مقاله رفع دائمی چروک پیشانی در منزل را مطالعه نمایید.

از بین بردن موهای زائد صورت با ژلاتین

استفاده از پودر ژلاتین هم به عنوان یک روش سنتی برای از بین بردن موهای زائد شناخته شده است، اما تضمین بالایی برای استفاده از آن وجود ندارد.

توصیه می‌کنیم که در صورتی که قصد دارید با استفاده از روش های طبیعی و سنتی موهای زائد صورت و بدن خود را از بین ببرید سعی کنید از روش هایی که در ابتدای مطلب در مورد آن صحبت کرده‌ایم استفاده نمایید استفاده از ژلاتین را به‌عنوان آخرین گزینه خود قرار دهید.

وسایل از بین بردن موهای صورت

لازم است بدانید به طور کلی 9 شیوه برای از بین بردن موهای زائد با وسایل وجود دارد که ما در این بخش قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

  • از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از تیغ و ریش تراش
  • وکس برای از بین بردن موهای زائد صورت
  • استفاده از اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد
  • استفاده از کرم های موبر
  • استفاده از موچین برای از بین بردن موهای زائد
  • اپلیدی برای از بین بردن موهای زائد
موهای زائد صورت را چگونه از بین ببریم

اگر نمی دانید موهای زائد صورت را چگونه از بین ببریم، بهترین راهکار برای شما رفع موهای زائد با استفاده از ماسک های خانگی و استفاده از شیوه های علمی مانند لیزر می باشد.

کرم از بین بردن موهای زائد برای همیشه

همانطور که مشاهده می کنید در بخش های بالا با انواع ماسک برای موهای زائد صورت آشنا شدید در این بخش نیز قصد داریم به بررسی بهترین کرم برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه بپردازیم.

لازم است بدانید کرم های افلورنیتین از گزینه های کاملا مناسب برای بانوانی می باشد که می خواهند موهای زائد صورت خود را به صورت دائمی از بین ببرند. لذا این نوع کرم موهای زائد را از بین نمی برد بلکه مانع از رشد موهای جدید می شود و با گذشت زمان موهای ضخیم صورت جای خود را به موهای نازک و کم رنگ تر می دهد.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که شما عزیزان برای از بین بردن موهای زائد صورت از روش‌های سنتی و روشهای طبیعی استفاده کرده‌اید و نتایج مثبتی در این باره گرفته‌اید و یا برای شما اثر بخش نبوده است می توانید در انتهای همین صفحه در بخش نظرات، نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون استفاده از این روش بیان کنید.

تا دیگران هم از تجربیات شما در این زمینه استفاده نمایند، البته این نکته را هم فراموش نکنید که همانگونه که در جاهای مختلف در این مطلب تاکید شد قبل از استفاده از هر کدام از این روش‌ها شما می‌توانید با پزشک مربوطه در این باره مشورت نمایید.

در صورتی هم که استفاده از روش های سنتی نتیجه مطلوبی را نداشت شما می توانید از دستگاه های مخصوص با مراجعه به کلینیک لیزر ندای سلامت استفاده نمایید.

سوالات متداول

بهترین ماسک برای از بین بردن موهای صورت کدام است؟ 

شما می توانید در بخش از بین بردن موهای زائد صورت در خانه با بهترین ماسک های رفع موهای زائد آشنا شوید.

 برای موهای زائد صورتم چیکار کنم؟   

اگر نمی دانید چگونه موهای زائد صورت خود را از بین ببرید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله از بین بردن موهای زائد صورت می باشد.

چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم؟

یکی از راهکار های صد در صدی از بین بردن موهای زائد، لیزر می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن با شماره های 02188503893 و 09128881646 تماس حاصل نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین