تزریق ژل الانسه

تزریق ژل الانسه

تزریق ژل الانسه یکی از متد های زیبایی بسیار پرطرفدار می‌ باشد که برای جوانسازی پوست از آن استفاده می‌ شود، کلینیک تخصصی پوست و موی ندای سلامت تهران به کمک متخصصین خود تزریق ژل الانسه را با قیمت مناسب برای شما انجام می‌ دهد، جهت رزرو وقت و استفاده از این نوع خدمات زیبایی شما می‌ توانید با شماره تلفن‌ های 02188503893 و ‌02188503986 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین مرکز زیبایی ندای سلامت تهران شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

ژل الانسه چیست
ژل الانسه چیست

ژل الانسه چیست

در ابتدای مطلب گفته شد که ژل الانسه یکی از متد های زیبایی برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ های موجود در سطح پوست می‌ باشد، الانسه با دیگر فیلر های جوانسازی پوست تفاوت‌ هایی دارد، در واقع این فیلر یک فیلر غیر اسید هیالورونیک می‌ باشد، ماده اصلی تشکیل دهنده فیلر الانسه عبارت است از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون یا همان PCL است، در ضمن ژل ا لانسه هیچگونه ضرری برای پوست ندارد و این روش تزریق ژل مورد تایید سازمان بهداشت و درمان ایران و همچنین مورد تایید FDA می باشد.

ژل الانسه چیست
ژل الانسه چیست

قیمت تزریق ژل الانسه

هزینه تزریق ژل الانسه بستگی به میزان دوز تزریق دارد و این موضوع پس از معاینه پزشک و بررسی میزان چین و چروک‌ های سطح پوست شما مشخص خواهد شد، شما می‌ توانید از طریق کانال‌ های ارتباطی درج شده در وب سایت ندای سلامت تهران یک جلسه مشاوره با همکاران ما داشته باشید تا همکاران ما برای تزریق ژل الانسه قیمت آن را به شما اعلام نمایند.

در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر برند های تزریق ژل می توانید مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب را مطالعه نمایید.

عوارض تزریق ژل الانسه

در صورتی که شما برای استفاده از ژل تزریقی الانسه به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه نمایید و این متد زیبایی را تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید، استفاده از این روش هیچ گونه عارضه خطرناکی برای شما به همراه نخواهد داشت، البته لازم به ذکر است که استفاده از تمامی روش‌ های تزریق ژل و تزریق بوتاکس در کلینیک‌ های تخصصی پوست یک سری عوارض اولیه را برای مراجعه کنندگان به دنبال دارد، عوارضی مانند کمی التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق، احساس درد و کمی سوزش در ناحیه تزریق.

این موارد کاملا طبیعی هستند و پس از گذشت یک الی دو ساعت به صورت کامل برطرف می‌ شوند، اما اگر موارد ذکر شده پس از گذشت چند ساعت برطرف نشد و شما احساس درد شدید در ناحیه تزریق را داشتید، بلافاصله باید این مورد را به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل الانسه

پس از انجام تزریق ژل الانسه به صورت شما باید یک سری دستورالعمل‌ ها و مراقبت‌ های اولیه را در نظر داشته باشید تا هرچه زودتر شاهد جوانسازی و زیبایی پوست صورت خود بوده و همچنین استفاده از متد زیبایی تزریق ژل هم هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه نداشته باشد، البته اجرای این دستورالعمل‌ ها توسط کارشناسان ما در کلینیک زیبای ندای سلامت تهران به شما ارائه خواهد شد، مواردی مانند:

  • دست نزدن و فشار وارد نکردن به محل تزریق
  • استفاده از کمپرس یخ جهت رفع التهاب و ورم ناحیه تزریق
  • به مدت ۲۴ ساعت از هیچ گونه از لوازم آرایشی به خصوص در ناحیه تزریق استفاده نکنید
  • عدم استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق
  • سعی کنید که حداقل تا یک روز از رسیدن آب به ناحیه تزریق جلوگیری نمایید

تزریق ژل الانسه برای جای جوش

یکی از موارد بسیار پرکاربرد استفاده از روش تزریق ژل الانسه از بین بردن لک‌ های صورت و از بین بردن جای جوش می‌ باشد، و یکی از عواملی هم که باعث شده است که این روش امروزه برای جوانسازی و زیبایی پوست بسیار پرطرفدار بوده و در بسیاری از کلینیک‌ های زیبای معتبر از آن استفاده می‌ شود همین موضوع می‌ باشد.

اما نکته بسیار مهمی که در زمان استفاده از روش تزریق کردن ژل الانسه به نواحی مختلف صورت باید به آن توجه داشته باشید این است که متاسفانه برند های غیر معتبر و تقلبی زیادی از این فیلر در بازار وجود دارد و شما جهت استفاده از این روش همانطور که در ابتدای مطلب هم گفته شد حتما باید به یک کلینیک معتبر و دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان مراجعه نمایید.

نحوه تزریق ژل الانسه

ابتدا یک جلسه مشاوره بین شما و پزشک متخصص کلینیک زیبایی برگزار می‌ شود که در این جلسه مشاوره میزان چین و چروک‌ ها و وضعیت پوست شما مورد بررسی قرار می‌ گیرد، پس از بررسی‌ های انجام شده میزان دوز تزریق برای جوانسازی پوست شما مشخص خواهد شد، و پس از آن پزشک نقاط مناسب برای تزریق را روی پوست انتخاب خواهد کرد، پس از بی‌ حسی ناحیه تزریق با استفاده از مواد مخصوص بی حس کننده تزریق ژل را بر روی پوست شما انجام می‌ دهد.

نواحی بی‌ خطر جهت تزریق ژل الانسه

به طور معمول در کلینیک‌ های تخصصی پوست ژل الانسه به نواحی زیر تزریق می‌ شود:

  • قسمت پایین صورت، خطوط گوشه دهان
  • بینی
  • چانه
  • خط فک
  • دست ها
  • شقیقه‌ ها و نواحی اطراف ابرو
  • پیشانی
  • گونه‌ ها
  • خط خنده

تزریق ژل الانسه به گونه

برای داشتن گونه‌ های جذاب و خوش فرم و اصطلاحا تپل کردن گونه‌ های صورت شما می‌ توانید از روش تزریق ژل آلانسه استفاده نمایید، در واقع به این متد زیبایی روش کاشت گونه نیز گفته می‌ شود، البته برای تزریق کردن ژل به گونه و پر کردن گونه‌ ها از برند های دیگری نیز استفاده می‌ شود که شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در وب سایت ندای سلامت در این خصوص مشاوره مورد نیاز خود را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

تزریق ژل الانسه زیر چشم

یکی دیگر از مشکلاتی که زیبایی صورت را بسیار تحت تاثیر قرار می‌ دهد گودی و سیاهی زیر چشم و اطراف چشم می‌ باشد، در کلینیک‌ های تخصصی پوست از روش‌ های متداولی برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می‌ شود که یکی از بهترین و بی‌ خطر ترین روش‌ ها جهت حل این مشکل استفاده از روش تزریق ژل است.

از آنجا که ژل الانسه هم دارای خاصیت جوانسازی پوست است، لذا این فیلر گزینه مناسبی برای برطرف کردن گودی و سیاهی زیر چشم به حساب می‌ آید.

تزریق ژل الانسه برای خط خنده

داشتن یک خط خنده زیبا و جذاب نیز یکی از ‌روش هایی است که می‌ تواند به زیبا تر شدن و جذاب‌ تر شدن صورت شما کمک کند، ژل الانسه به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که دارد یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تزریق به ناحیه خط خنده می‌ باشد.

فیلم تزریق ژل الانسه

ویدیوی نحوه تزریق کردن ژل الانسه به صورت به زودی در این بخش منتشر خواهد شد، البته شما می‌ توانید با مراجعه به کانال آپارات وب سایت زیبایی ندای سلامت تهران ویدیو های تزریق ژل الانسه در تهران را در این کانال مشاهده نمایید.

کاندیدای مناسب جهت تزریق ژل الانسه

افرادی که به دلیل افزایش سن و پیری پوست احساس می‌ کنند که زیبایی پوست صورت آنها تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است می‌ توانند از روش‌ های مختلف زیبایی مانند تزریق ژل الانسه استفاده نمایند، اما در زمان استفاده از این متد های زیبایی باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که اولا تمامی روش‌ های تزریق زیبایی باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود.

مورد دوم اینکه برای کسب اطلاعات لازم در خصوص استفاده از این روش‌ های زیبایی شما باید به وب سایت‌ های معتبر کلینیک زیبایی مراجعه نمایید، به عنوان مثال برخی از مراجعه کنندگان ما زمانی که به کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران مراجعه می‌کنند اطلاعات نادرستی در ارتباط با این نوع روش‌ های زیبایی در اختیار دارند، و زمانی که از آنها سوال پرسیده می‌ شود که این اطلاعات نادرست را از کجا به دست آورده‌ اند در پاسخ این سوال می‌ گویند که در اینترنت مثلا سرچ کرده‌ اند تزریق ژل الانسه نی نی سایت، و در این نوع وب سایت‌ ها که فقط هدف تبلیغات را دارند اطلاعات نادرستی در اختیار آنها قرار گرفته است.

سوالات متداول؟

هزینه تزریق ژل الانسه چقدر است؟

جهت استعلام هزینه تزریق ژل الانسه در بهترین کلینیک زیبایی تهران با شماره های با شماره تلفن‌ های 02188503893 و ‌02188503986 تماس حاصل فرمایید.

بهترین روش برای جوانسازی پوست چیست؟

تزریق کردن ژل با استفاده از برند های معتبر فیلر یکی از بهترین و بی خطر ترین روش های جوانسازی پوست است، تزریق ژل الانسه نیز به دلیل ماندگاری بسیار بالا و بدون عوارض بودن جز بهترین روش های جوانسازی پوست به حساب می آید.

ماندگاری تزریق ژل الانسه چقدر است؟

در صورتی که این روش در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود، با توجه به شرایط پوست شما بین 10 تا 15 ماه برای شما ماندگاری خواهد داشت.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین