قرص هیرویت چیست

قرص هیرویت چیست

قرص هیرویت چیست، تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و تقویت موها، و همچنین خواص کپسول های هیرویت برای پوست صورت و مو را در ادامه این مطلب آموزش قصد داریم که مورد بررسی قرار دهیم.

کپسولهای هیرویت شامل انواع ویتامین‌های گروه B، انواع مواد معدنی از جمله زینک و آهن، همچنین دارای اسیدهای آمینه هستند.

به همین دلیل است که مصرف قرص هیرویت هم می‌تواند برای پوست صورت و هم برای رشد موها و جلوگیری از ریزش موها بسیار موثر باشد.

شما می توانید کپسولهای هیرویت را از داروخانه های سراسر کشور تهیه نمایید و برای تهیه قرص های هیرویت هم می توانید با نسخه پزشک اقدام به خرید این کپسول‌ها نمایید و همین که بدون نسخه پزشک کپسولهای هیرویت را می توانید از داروخانه ها خریداری کنید.

البته پیشنهاد می کنیم که برای بهبود سلامت پوست صورت و یا رشد موهای خود حتما با یک پزشک متخصص پوست و مو در این زمینه مشورت نمایید، چرا که ممکن است که به غیر از استفاده از کپسول های هیرویت راهکارهای دیگری را هم پزشک برای سلامت پوست و مو به شما توصیه نماید.

در ادامه مقاله آموزشی قرص هیرویت چیست نیز با ما همراه باشید تا با خواص قرص هیرویت بیشتر آشنا شوید.

قرص هیرویت

خواص قرص هیرویت

همانطور که در بخش قبلی گفته شد قرص هیرویت دارای ترکیباتی است که هم می‌تواند برای سلامت پوست صورت، محافظت از پوست و هم برای سلامت موهای شما موثر باشد.

با توجه به ترکیبات استفاده شده در کپسول های هیرویت که شامل ویتامین های گروه B از جمله:

  1. B1
  2. B2
  3. B3
  4. B5
  5. B6
  6. B7
  7. B12

می باشد، و ویتامین های گروه B همانطور که می دانید می توانند برای تنظیم متابولیسم بدن بسیار نقش موثری داشته باشند و به سلامت پوست صورت کمک کنند و همچنین از ریزش بیش از حد موهای شما جلوگیری نمایند.

در ویتامین های گروه B ویتامین های B1 و B3 می تواند به کلاژن سازی در سطح پوست صورت شما کمک کند.

و در نتیجه سلول های مرده پوست را به مرور زمان از بین ببرد و سلول های جدید را جایگزین آنها نماید.

و ویتامین B7 هم به جذب ویتامین هایی که می تواند از ریزش بیش از حد موهای شما جلوگیری نماید کمک می کند.

حتما شنیده اید که یکی از دلایل اصلی ریزش مو در بسیاری از افراد کمبود ویتامین B7 می باشد.

یکی دیگر از خواص قرص هیرویت داشتن ترکیبات معدنی از جمله زینک و آهن است.

زینک و آهن دو ماده معدنی هستند که هم می‌تواند به سلامت پوست و هم به رویش موهای شما و تقویت پیاز مو کمک کنند.

که تفاوت این دو ماده این است که زینک می تواند به تقویت پیاز موی شما کمک کند و آهن هم می تواند به سلامت پوست شما کمک کند.

همانطور که می دانید یکی از دلایل بسیار مهم خشکی پوست صورت کمبود آهن می باشد که در این زمینه قرص هیرویت تاثیر بسزایی دارد، خشکی پوست صورت باعث ایجاد ترک ها و چین و چروک های مختلف در پوست می شود.

به همین دلیل افراد مختلف با مصرف قرص هیرویت و انجام روش های درمان چین و چروک پیشانی و صورت سعی بر برطرف کردن این مشکل را دارند.

مورد بعدی که می تواند برای خواص قرص هیرویت بسیار تاثیر گذار باشد وجود اسیدهای آمینه متشکل از L-Cysteine Hydrochloride و Methionine است.

کاربرد اصلی این دو اسید آمینه در تولید کراتین مو است و می‌تواند به تقویت و شادابی موهای شما کمک کند.

همچنین یکی دیگر از خواص این دو اسید آمینه این است که می تواند یک حالت ارتجاعی را در پوست ایجاد نماید، در نتیجه پوست شما کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد.

برای مطالعه » آشنایی با منافذ باز پوست و نحوه راه کارهای لازم برای بستن این منافذ

خواص قرص هیرویت

ترکیبات قرص هیرویت

ترکیبات قرص هیرویت شامل موارد زیر می باشد:

  • Colleen
  • Zink
  • Lecithin phospholipid
  • B group vitamins
  • Phosphorus and calcium
  • iron and manganese
  • Amino acids
  • fresh yeast
  • gelatin
  • Palm oil
  • soy oil
  • folic acid
  • Cysteine hydrochloride
  • Roy
  • copper
  • Para-amino benzoic acid
  • Iron sulfate
  • L-Methionine

برای مطالعه » آشنایی با راه های کوچک کردن بینی با استفاده از روش های نوین و علمی

ترکیبات قرص هیرویت

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

با توجه به ترکیبات قرص هیرویت که در بخش قبلی آن ها را ذکر کردیم، ویتامین های B1 و B3 می تواند به افزایش سطح کلاژن سازی در پوست کمک کند، وجود آهن در ترکیبات کپسول های هیرویت می تواند از خشکی پوست جلوگیری نماید.

و همچنین وجود عصاره مخمر هم می تواند موجب چاق شدن صورت شود، و ویتامین B1 هم موجب افزایش اشتها در فرد خواهد شد.

ویتامین B12 موجب اکسیژن رسانی به سطح پوست صورت، کولین موجب استحکام پوست صورت می شود، و همچنین منگنز باعث گردش خون بیشتر در سطح پوست صورت، و پاکسازی پوست صورت خواهد شد.

وجود این ترکیبات در کپسول های هیرویت موجب سلامت و زیبایی پوست صورت خواهد شد، البته به شرط آن که این کپسول ها در یک برنامه مدون و در زمان صحیح مصرف شوند.

برای مطالعه » آشنایی با آموزش ماساژ صورت به صورت اصولی و حرفه ای

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

قرص هیرویت برای چاقی صورت

در بخش قبلی گفته شد که کپسول های هیرویت دارای ترکیباتی مانند ویتامین های گروه B هستند، ‏البته در ترکیبات این کپسول علاوه بر ویتامین های گروه B مقداری مخمر هم وجود دارد.

که ترکیب این دو می تواند باعث چاق شدن و پر شدن صورت شما شود.

البته نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که مصرف دوره ای کپسول های هیرویت می تواند باعث افزایش اشتها در افراد هم شود که این مورد هم می تواند باعث چاق شدن و پر شدن پوست صورت شود.

توجه » دقت داشته باشید که علاوه بر مصرف درست و اصولی کپسول های هیرویت، تکنیک هایی هم وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید همواره صورتی چاق و گونه هایی تپل داشته باشید، که برای این منظور می توانید مقاله آموزشی چگونه صورتی چاق داشته باشیم را مطالعه نمایید.

ضمنا در بین ویتامین های گروه B ویتامین B1 نقش بسزایی را در سوخت و ساز بدن دارد و کاهش این ویتامین می تواند موجب لاغری افراد شود.

برای مطالعه » نحوه برطرف کردن و رفع سیاهی کشاله ران با استفاده از روش های علمی و خانگی

قرص هیرویت برای چاقی صورت

تاثیر قرص هیرویت بر مو

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی ارائه شد، اسید های آمینه یکی از ترکیبات بسیار مهم در ساختار کپسولهای هیرویت هستند می توانند به رشد هرچه بیشتر بافتهای موی شما کمک کنند و همچنین باعث تقویت پیاز مو شوند.

کنار آن هم وجود زینک و آهن، و ویتامین های مورد نیاز مو قضایی در طراوت و تقویت پیاز موی شما دارد و جلوی ریزش موی شما را خواهد گرفت.

جالب است بدانید که یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تمایل زیادی به مصرف کپسول های هیرویت دارند این است که این کپسول ها بدون عوارض جانبی هستند و به همین دلیل شما بدون نسخه پزشک می توانید آنها را تهیه نمایید، و با مصرف این کپسول ها شما در واقع با یک تیر دو نشان میزنید هم به سلامت پوست صورت خود کمک می کنید و هم به تقویت موهای خود کمک خواهید کرد.

برای مطالعه » چگونه جوش های سرسیاه بینی را از بین ببریم

تاثیر قرص هیرویت بر مو

آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود

همانطور که می دانید عواملی مانند عوامل ژنتیکی، تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین ها، و همچنین استرس و افسردگی، استفاده نادرست از اتوی مو سشوار و یا احیانا بیماریهای خاص می تواند موجب ریزش موها شود.

از آنجا که قرص های هیرویت دارای ترکیبات معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای رشد موهای شما هستند تا حدی می توانند به رشد مجدد موهای شما کمک کنند.

اما در صورتی که دلایل ریزش موهای شما عوامل ژنتیکی و یا بیماری‌های خاص باشد در این زمینه استفاده از کپسول های هیرویت به تنهایی نمی تواند اثر گذار باشد و شما باید برای حل این مشکل حتما به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید تا از راهکارهای دیگری برای رشد مجدد موها استفاده شود.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود

نحوه مصرف قرص هیرویت

معمولا نحوه مصرف قرص هیرویت روزانه یک عدد بعد از صرف صبحانه می باشد.

شما نباید به هیچ عنوان با معده خالی کپسول های هیرویت را مصرف نمایید.

البته اینکه میزان مصرف کپسول های هیرویت تا چه زمانی ادامه داشته باشد در این زمینه شما حتماً باید با یک پزشک مشورت نمایید تا با تجویز پزشک در یک دوره مناسب به صورت روزانه بعد از صرف صبحانه خود کپسول های هیرویت را مصرف کنید.

برای مطالعه » پرمویی (هیرسوتیسم) چیست

نحوه مصرف قرص هیرویت

خوردن قرص هیرویت بعد از ناهار

معمولا دستورالعملی که اکثر پزشکان در مورد نحوه مصرف قرص هیرویت به مراجعه کنندگان خود تجویز می کنند، نصب کپسول های روید بعد از صرف صبحانه مصرف شود، تا در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با توجه به سوخت و ساز هایی که بدن دارد این کپسول ها بتوانند اثرات خود را بر روی بدن داشته باشد.

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

قرص هیرویت در زمان پریودی

در صورتی که شما در دوران پریودی هستید، و با علائمی مانند سردرد، سرگیجه، درد شکم، و غیره مواجه هستند مصرف قرص هیرویت با توجه به ترکیباتی که دارد مخصوصا آهن می تواند به بهبود شما کمک کند.

البته مصرف کپسول های هیرویت در دوران قاعدگی یا همان زمان پریودی باید حتما با تجویز پزشک انجام شود.

برای مطالعه » آشنایی با علائم زگیل تناسلی و نحوه شناسایی  ویروس HPV

قرص هیرویت در زمان پریودی

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

کپسول های هیرویت که امروزه در داروخانه های سراسر کشور در حال ارز است همگی در ایران بسته بندی می شود و تحت لیسانس انگلستان است.

البته اگر بتوانید کپسولهای هیرویت خارجی را که متعلق به برند هلث اید هستند در بازار پیدا کنید خیلی بهتر از اما با توجه به شرایط کمبود دارو که امروز در کشور ما وجود دارد بسیار کار سختی است یا بتوانید کپسول های هیرویت را به صورت اورجینال پیدا کنید.

البته در صورتی که شما اکانت Paypal داشته باشید می توانید با مراجعه به لینک زیر مستقیما از سایت معتبر آمازون کپسول های اورجینال هیرویت را خریداری نمایید.

توجه » قرص هیرویت برای مشکلات پوست صورت و تقویت موها معمولا مورد استفاده قرار می گیرد، و به تبلیغات درج شده در برخی وب سایت های غیر معتبر و پیج های اینستاگرامی مبنی بر خواص قرص هیرویت برای رفع طاسی سر توجه نکنید، در صورت نیاز به خدماتی که بتواند به رشد مجدد موهای شما کمک نماید، می توانید مقاله آموزشی مزوتراپی مو را مطالعه نمایید.

www.amazon.com

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

برای مطالعه » بهترین روغن برای پوست صورت

عوارض قرص هیرویت

قرص هیرویت به تنهایی هیچگونه عوارضی برای بدن شما نخواهد داشت، اما اگر شما برای مصرف کپسول های هیرویت برنامه ریزی مشخصی نداشته باشید، و این کپسول ها را بیش از حد مصرف نمایید قطعا بدن شما با یکسری مسمومیت ها مواجه خواهد شد.

در صورتی که شما به کپسول های هیرویت حساسیت داشتید می توانید از روش های جایگزین دیگر مانند پماد زینک و غیره استفاده نمایید.

پس بنابراین برای مصرف کپسول های هیرویت حتما به یک پزشک مراجعه نمایید، و از پزشک خود یک برنامه مدون دریافت کنید، و طبق آن برنامه قرص هیرویت را با انداره مشخص مصرف کنید، تا بدن شما حجم مناسبی از املاح و ویتامین ها را دریافت کند.

برای مطالعه » بهترین دکتر ترک های پوستی در تهران

عوارض قرص هیرویت

نظرات در مورد قرص هیرویت

به طور کلی اکثر افرادی که قرص های هیرویت را مصرف کرده اند، با مصرف درست و به اندازه آن نتیجه مطلوب را برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو ها، و تقویت پوست صورت گرفته اند.

ضمن این که طبق نظر متخصصین مصرف قرص هیرویت علاوه بر فواید و مزیت های ذکر شده می تواند از بروز لکه های پوستی هم جلوگیری نماید، که در مقاله تخصصی علت لک صورت چیست توضیح داده شده است که این لکه ها و ضایعه های پوستی چگونه بوجود می آیند، و روش های درمان آن به چه صورت است.

در صورتی که شما هم تجربه مصرف قرص های هیرویت را دارید، در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، نظر خود را در مورد تجربه ای که از مصرف کپسول های هیرویت داشته اید را با ما درمیان بگذارید، تا سایر کاربران مطب زیبایی ندای سلامت هم بتوانند از تجربیات شما استفاده نمایند.

برای مطالعه » انواع ماسک صورت چیست و بهترین زمان برای استفاده از ماسک چه موقعی است؟

نظرات در مورد قرص هیرویت

برای مطالعه » بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار

سئوالات متداول در مورد قرص هیرویت؟

قیمت قرص هیرویت چیست؟

برای استعلام قیمت قرص هیرویت شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

قرص هیرویت برای چی خوبه؟

قرص های هیرویت برای تقویت و سلامت موها، سلامت و زیبایی پوست صورت و چاقی و انعطاف پذیری صورت بسیار مفید هستند.

فواید قرص هیرویت؟

جلوگیری از ریزش مو، رشد مجدد موها، تقویت و حفظ سلامت مو، افزایش سطح کلاژن سازی در پوست، حفظ سلامت پوست، جلوگیری از پیری پوست، و پر شدن و چاق شدن صورت از جمله فواید مهم قرص هیرویت می باشند.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

کشور سازنده قرص هیرویت؟

کپسول های هیرویت ساخت کشور انگلستان می باشد، و البته همانطور که در مقاله گفته شد، این کپسول ها در ایران نیز بسته بندی می شود، و تحت لیسانس انگلستان در بازار عرضه می شود.

برای مطالعه » عمل قوز قرنیه چیست و نحوه کنترل این بیماری به چه صورت می باشد؟

خرید قرص هیرویت؟

خرید قرص هیرویت از داروخانه های سراسر کشور بدون نیاز به نسخه پزشک امکان پذیر است، اما همانطور که در بخش تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی توضیح داده شد، اگر شما بتوانید کپسول های هیرویت را به صورت اورجینال از شرکت سازنده آن خریداری نمایید خیلی بهتر است.

برای مطالعه » آشنایی با نحوه تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

که برای این منظور اگر اکانت paypal ندارید، می توانید یک اکانت paypal برای خود اجاره نمایید، و از وب سایت های معتبر فروشگاه اینترنتی نظیر آمازون کپسول های هیرویت اورجینال را خریداری نمایید.

نکته » وب سایت هایی نظیر iranicard.ir به شما اکانت paypal را برای این منظور اجاره می دهند.

برای مطالعه » بررسی علت جوش روی چانه و راههای برطرف کردن جای جوش روی چانه و نقاط مختلف صورت

به غیر از قرص هیرویت چه دارو ها و مکمل های دیگری برای پوست مفید است؟

علاوه بر استفاده از کپسول های هیرویت شما می توانید با مشورت گرفتن از یک پزشک مورد اعتماد که تخصص کافی را در عملم پوست و زیبایی داشته باشد از قرص های ایزوترتینوئین نیز استفاده نمایید، مصرف این نوع دارو ها نیز می تواند از ایجاد انواع آکنه و لکه  های پوستی و همچنین از ایجاد انواع جوش بر روی پوست صورت شما جلوگیری نماید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین