کاشت مو به روش hasci

کاشت مو به روش hasci

همان طور که می‌دانید روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر یک از آن ها مناسب نوعی از ریزش مو و طاسی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم یکی از روش های بسیار موثر کاشت مو یعنی کاشت مو hasci را به شما معرفی کنیم.

در روش کاشت مو hasci از سلول های بنیادی مو استفاده می‌شود، که امکان رشد مجدد دارند و به این ترتیب، بدون آن که از اهدا کننده این سلول ها چیزی کم شود، امکان رشد مو در یک ناحیه دیگر نیز به وجود می‌آید.

در کاشت مو به روش hasci از سوزن های توخالی با قطر نیم میلی متر الی ۰.۶ میلی متر استفاده می‌شود.

ساقه های مو، راهنمایی هستند که بتوان با کمک آن ها بخشی از فولیکول مورد استفاده مو را حذف کرد.

شفت مو دنبال می‌شود و سوزن تو خالی، به طور اتوماتیک و به کمک دستگاه به محل درست و مناسب حذف چند سلول بنیادی می‌رسد که حذف شدن آن ها آسیبی به بافت اهدا کننده مو نخواهد زد.

به همین ترتیب می‌توان یک بخش کوچک از فولیکول های مو را جدا کرد و به قسمت های دیگر سر پیوند زد و در عین حال، فولیکول های مو در قسمت اهدا کننده سلامت خود را حفظ کرده اند و در درمان های آینده نیز می‌توان از آن ها استفاده کرد.

کاشت مو به روش hasci

هزینه کاشت مو به روش hasci

هزینه کاشت مو به روش hasci به موارد متعددی بستگی دارد که از میان آن ها می‌توان به کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، شدت ریزش موی شما و میزان فولیکول های موی برداشت شده از ناحیه اهدا کننده یا بانک مو، دستمزد پزشک، تخصص و سابقه وی و … اشاره کرد.

در جلسات مشاوره ای پیش از انجام عملیات کاشت مو به روش hasci، پزشک متخصص شما هزینه دقیق کاشت مو به این روش را به شما اعلام خواهد کرد.

ممکن است شما بخواهید از روش های مختلف کاشت مانند کاشت مو به روش pbs، کاشت مو به روش fit، کاشت مو به روش fut، کاشت مو به روش sut ، کاشت مو به روش FUG استفاده نمایید.

از طریق لینک زیر می توانید با کارشناسان کلینیک زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید، و هزینه مورد نظر را استعلام کنید.

که هر کدام از این روش ها با توجه به نوع کاری که قرار است انجام شود، هرینه در نظر گرفته شده برای مراجعه کنند نیز می تواند متغیر باشد.

کاشت مو به روش hasci چیست؟

به این روش که به آن کاشت سلول ساقه مو ( Hasci ) نیز گفته می‌شود، از یک روش خلاقانه برای پیوند مو ها استفاده می‌شود.

طبق تحقیقات دانشمندان، مشخص شده است که در فولیکول های موی انسان، سلول های ساقه ای مو نیز وجود دارند که می‌توانند باعث شوند مو های جدیدی رشد کنند.

در روش کاشت موی Hasci، تنها قسمتی از فولیکول های مو برداشته می‌شود و قسمتی که حاوی سلول های ساقه مو است در بانک مو باقی می‌مانند و به این ترتیب روی پوست حتی خراش هم نمی‌افتد و می‌توان از یک ناحیه اهدا کننده چندین بار استفاده کرد.

منبع »»» سایت https://hasci.com

کاشت مو به روش hasci چیست

مزایای کاشت مو به روش hasci

  • این روش بدون هیچ گونه درد انجام می‌شود.
  • این روش کاملا بدون خونریزی است و حتی خراشی هم روش پوست سر نمی‌افتد.
  • می‌توان از یک ناحیه اهدا کننده و بانک موچند بار عملیات کاشت را انجام داد.

مزایای کاشت مو به روش hasci

عوارض کاشت مو در تکنیک hasci

کاشت مو به روش Hasci عوارض خاصی ندارد و در صورتی که در کلینیک های معتبر و توسط پزشک متخصص صورت گیرد هیچ مشکلی برای فرد مراجعه کننده نخواهد داشت.

کاشت مو به روش hasci روشی مناسب همه است و تمام افراد می‌توانند از این روش استفاده کنند.

عوارض کاشت مو در تکنیک hasci

دوران نقاهت کاشت مو به روش hasci

همان طور که پیش تر گفته شد روش کاشت مو hasci یک روش کاملا بدون درد و خون ریزی است که دوران نقاهتی نیز ندارد.

فرد مراجعه کننده برای کاشت مو بلافاصله پس از کاشت می‌تواند به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازد و به هیچ مشکلی بر نخواهد خورد.

البته پس از کاشت پزشک متخصص توصیه هایی را به شما ارائه خواهد کرد که با عمل کردن به این توصیه ها می‌توانید تاثیر کاشت مو را هر چه بیش تر روی مو های خود مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات مزوتراپی مو در کلینیک ندای سلامت تهران

دوران نقاهت کاشت مو به روش hasci

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش hasci

در کاشت مو به روش hasci نیز مانند تمام روش های دیگر کاشت مو، نمی‌توان نتیجه را بلافاصله پس از کاشت تشخیص داد.

به طور کلی، مو های کاشته شده در عمل های کاشت مو، دو الی سه هفته پس از کاشت به طورکامل می‌ریزند که این موضوع می‌تواند اسباب نگرانی و ناراحتی شما را فراهم کند.

اما توجه داشته باشید که این موضوع کاملا طبیعی است و اثربخشی کاشت مو پس از ۹ ماه شروع به نمایان شدن می‌کند.

در این مدت سعی کنید به توصیه های پزشک توجه کنید. در صورتی که پزشک شما دارو یا محلول خاصی برای شما تجویز کرده است به طور مرتب از آن استفاده کنید تا اثر بخشی کاشت مو به روش hasci به حداکثر خود برسد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس در کلینیک تخصصی ندای سلامت

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش hasci

کاشت مو به روش hasci مناسب چه افرادی است؟

روش hasci که یکی از جدید ترین روش های کاشت مو است را مانند معجزه ای می‌شناسند. چرا که از این روش حتی افرادی که دچار طاسی کامل شده اند نیز می‌توانند استفاده نمایند. البته، این مورد در کشور ما هنوز به مرحله اجرایی شدن نرسیده است و در دست تحقیق، بررسی و آزمایش است.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا نظرات خود را در انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید، و در صورت نیاز می توانید با مطب زیبایی ندای سلامت تماس حاصل فرمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین