سریع ترین راه از بین بردن لک صورت | از بین بردن لک قهوه ای صورت

سریع ترین راه از بین بردن لک صورت

لک صورت که عموما به صورت لکه های قهوه ای تیره تا روشن بر روی پوست به علت تجمع رنگدانه ها در پوست به وجود می آیند. لکه های صورت یک وضعیت ناخوشایند می باشد که می تواند برای مردان و زنان رخ دهد. به همین علت بیشتر افراد به دنبال راهکار برای از بین بردن لک صورت هستند. با ما همراه باشید در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی سریع ترین راه از بین بردن لک صورت بپردازیم.

یکی از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت مزووایت می باشد که برای کاهش لک های صورت، کک و مک و تیرگی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش درمانی به صفحه مزووایت چیست مراجعه نمایید.

لک صورت چیست

لک صورت چیست

لک صورت یا Freckle عارضه ای می باشد که بر اثر پراکندگی و تجمع نامناسب رنگدانه ها در سطح پوست به وجود می آید. همانطور که می دانید رنگدانه ها ملانین رنگ پوست ما را ایجاد می کند. عملکرد این پلیمر مخلوط بر روی سطحی ترین قسمت بدن یعنی پوست نشان داده می شود. بیشتر افراد در تمام بخش های پوست صورت خود دارای پراکندگی برابر می باشند اما عوامل گوناگونی می تواند تعادل پراکندگی رنگدانه ملانین را برهم بزند.

یکی از روش های زیبایی برای جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن می باشد که برای رفع چین و چروک درمان لک های پوستی و روشن شدن پوست مورد استفاده قرار می گیرد.


میکرودرم ابریژن از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که کی توانید برای شناخت آن به صفحه میکرودرم ابریژن مراجعه کنید.

انواع لک صورت

به صورت کلی لک های صورت را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که به شرح زیر می باشند:

  • لک‌صورت افلایدز (Ephelides)
  • لک‌صورت لنتیجین (Lentigine)

لک‌صورت افلایدز (Ephelides)

در ارتباط با این نوع لک های صورت باید بدانید به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید بر روی پوست ظاهر می شوند. این لک ها شباهت زیادی به کک و مک دارند و معمولا دارای رنگ قهوه ای روشن می باشند. این نوع لک های پوستی در تابستان پر رنگ تر خواهند شد اما با آغاز زمستان تقریبا کم رنگ و محو می شوند.

لک‌صورت لنتیجین (Lentigine)

این نوع لک ها به لکه های پیری معروف هستند که معمولا به بیماری زمینه ای کبدی مربوط می شوند. البته توجه داشته باشید در اکثر مواقع این لکه های قهوه ای به صورت لک لکه با سطح صاف و هموار بعد از 40 سالگی تولید می شوند. متخصصین علت اصلی آن را قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید در دوران کودکی و یا جوانی می دانند.

دلایل ایجاد لک صورت

دلایل ایجاد لک صورت

بروز لک صورت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که ما در این بخش قصد داریم به بررسی عوامل ایجاد لک صورت بپردازیم. برخی از دلایل بروز لک صورت به شرح زیر می باشد:

  • نور شدید خورشید
  • مصرف برخی دارو ها
  •  کک و مک
  • لک صورت در بارداری
  • زخم‌ها
  • تغییرات هورمونی
  • لک آکنه
  • ژنتیک افراد
  • تغذیه
  • استرس و فشار های روانی
  • عفونت ها

میکرونیدلینگ از روش درمانی برای از بین بردن جوش و آکنه است برای کسب اطلاعات در خصوص آن به صفحه میکرونیدلینگ چیست مراجعه کنید.

نور شدید خورشید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا سولاریوم منجر به تولید بیش از حد ملانین پوست می‌شود. شما می‌توانید برای جلوگیری از لک‌های صورت در برابر خورشید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. زیرا تولید بیش از حد ملانین در شرایط نور خورشید شدید، نوعی مراقبت بدن از خود در برابر اشعه فرابنفش است که باید آن را عامل موثری در ایجاد لک‌های تیره صورت دانست.

مصرف برخی دارو ها

مصرف برخی از دارو ها علاوه بر درمان با عوارض هایی همراه می باشد که می توان به ایجاد لک صورت اشاره نمود که این لک ها در نور خورشید بسیار پر رنگ تر خواهند شد. هنگامی که افراد مصرف داروی مورد نظر را قطع کنند این لک ها به مرور کمرنگ شده و بهبود می یابند. داروهای ایجادکننده لک صورت عبارت‌اند از:

  • کلرپرومازین
  • هیدانتوئین
  • دی پنیسیلامین
  • داروهای ضدسرطان
  • داروهای ضد مالاریا

استفاده از قرص ماینوسیکلین به مدت طولانی که معمولا برای درمان جوش های قرمز و دارای التهاب در دوران بلوغ تجویز می شود در ناحیه آکنه صورت تولید می کند.

بروز جوش در هر ناحیه دارای دلایلی می باشد. جوش چانه نیز از مواردی می باشد که دارای دلایل مختلفی است شما می توانید به همین منظور به صفحه علت جوش چانه مراجعه نمایید.

 کک و مک

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد کک و مک عوامل محیطی می باشد. هنگامی که افراد بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب، عینک و یا کلاه در معرض نور خورشید قرار می گیرند در تشدید این نوع از لک صورت کمک کرده اند.

بانوان در دوران بارداری یا سن بلوغ که به علت تغییرات هورمونی دچار لک صورت شده اند با رعایت نکردن عوامل محیطی ذکر شده با افزایش کک و مک مواجه خواهند شد. استرس و تنش های روانی از دگیر عوامل مهم در تشدید و ایجاد کک و مک شناخته می شوند.

لازم است بدانید پسوریازیس یک بیماری است که به دستگاه ایمنی بدن مرتبط می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این بیماری به صفحه پسوریازیس چیست مراجعه نمایید.

زخم‌ها

در بیشتر موراد لک های صورت با بریدگی، سوختگی یا گزش نیش حشرات به وجود می آیند. معمولا این نوع لکه های صورت بعد از گذشت زمان و بهبود اولیه محل زخم رفع می شوند.

لک صورت در بارداری

لک بارداری یا ملاسما یکی از رایج ترین لک های صورت مرتبط با دوران بارداری می باشد. که اکثر بانوان از وجود لک های قهوه ای بسیار کمرنگ که به مرور تیره تر شده اند، شکایت می کنند.

دقت داشته باشید ملاسما در زنان باردار بیشتر از افراد عادی رخ می دهد و اغلبا پیشانی، گونه ها یا چانه ها را درگیر می کند. افراد دارای پوست سبزه معمولا بیشتر در معرض ابتلا به لک صورت بارداری یا همان ملاسما هستند.

اگر دوست دارید صورت لاغر خود را جایگزین صورتی پر و چاق کنید، توصیه می کنیم همین حالا مقاله چاق شدن صورت در یک هفته را مطالعه نمایید.

تغییرات هورمونی

اکثر بانوان در دوران بارداری، عادت ماهانه یا در زمان مصرف قرص های ضد بارداری به علت تغییرات هورمونی دچار لک تیره در صورت می شوند. تغییرات هورمونی معمولا با نوسان در تولید استروژن و پروژسترون همراه می باشد که موجب تولید ملانین با پراکندگی غیر معمول می شود.

توجه داشته باشید اگر در این مدت بیش تر از حالت عادی در معرض نور خورشید قرار بگیرید، تولید ملانین به بیشترین حد خود رسیده و موجب ایجاد لک های تیره بر روی صورت خواهد شد.

rvw i

سریع ترین راه از بین بردن لک قهوه ای صورت

اگر شناختی نسبت به راهکار های برای از بین بردن لک صورت فوری و سریع ترین راه از بین بردن لک صورت ندارید، ما در این بخش قصد داریم به بررسی راهکار های نابودی لک صورت بپردازیم.

شادابی و زیبایی نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. چنانچه از آن دسته افرادی هستید که به علت لکه های صورت از دوستان و اجتماع دوری می کنید یا مدت زمان طولانی می باشد که نگران لک های روی صورتتان هستید باید به دنبال راهکار های موثر برای داشتن پوستی صاف و شفاف باشید.

شما می توانید در این مقاله با بهترین راهکار های خانگی از بین بردن لک صورت آشنا شوید. همیشه بهترین راهکار استفاده از محلول های شیمیایی و دارو ها نمی باشد در اکثر مواقع مصرف این دارو ها موجب خشکی و تحریک پوست و پوسته پوسته شدن می شوند. ما در این بخش قصد داریم بهترین و سریع ترین راه از بین بردن لک صورت نی نی سایت را معرفی کنیم.

  • سریع ترین راه از بین بردن لک صورت خانگی
  • سریع ترین راه از بین بردن لک صورت به صورت علمی
از بین بردن لک صورت در خانه

از بین بردن لک صورت در خانه

اگر به دنبال راهکار های از بین بردن لک صورت در خانه هستید، ما در این بخش قصد داریم به بررسی راهکار های از بین بردن لک صورت در خانه بپردازیم. برخی از این راهکار ها به شرح زیر می باشد:

  • از بین بردن لک صورت با خمیر دندان
  • از بین بردن لک صورت با گوجه فرهنگی
  • از بین بردن لک صورت با آلوئه ورا
  • استفاده از عسل برای از بین بردن لک صورت
  • استفاده از سرکه سیب برای از بین بردن لک
  • استفاده از روغن برای لک صورت
  • استفاده از شیرین بیان برای لک صورت
  • جوش شیرین برای از بین بردن لک صورت
  • خیار برای از بین بردن لک
  • استفاده از ماسک های خانگی برای از بین بردن لک

فیشیال یکی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن به صفحه عکس فیشیال صورت قبل و بعد مراجعه کنید.

آلوئه ورا برای لک صورت

استفاده از آلوئه ورا یکی از بهترین راهکار های از بین بردن لک صورت می باشد. که متناسب با اینکه این ماده دارای پلی ساکارید می باشد موجب ایجاد سلول های جدید در پوست و بهبود زخم ها و لکه های می شود. لازم به ذکر می باشد این ماده یک مرطوب کننده طبیعی می باشد و از پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش محافظت خواهد کرد.

طرز استفاده از آلوئه ورا برای لک صورت

اگر شناختی در ارتباط با طرز استفاده از ژل آلوئه ورا برای لک صورت نی نی سایت را ندارید ما در این بخش قصد داریم طرز استفاده از آلوورا برای لک قهوه ای صورت نی نی سایت را شرح داده ایم.

ژل آلوئه ورا را بر روی پوست خود بمالید و پس از خشک شدن آن پوست خود را بشویید. به مدت یک ماه این کار را تکرار کنید. به مرور متوجه خواهید شد که لکه های صورت شما روز به روز کمرنگ تر می شوند.

از بین بردن لک صورت با خمیردندان

استفاده از خمیر دندان یکی از راهکار های برای از بین بردن لک در خانه می باشد. لازم است بدانید خمیر دندان دارای جوش شیرین، روغن های ضروری، پراکسید هیدروژن و …… می باشد که باعث خشک شدن پوست می شود اما در عین حال باعث می شود تا صورت شما تحریک شود. بنابراین می توانید از خمیر دندان برای لک صورت نی نی سایت استفاده نمایید.

جوش شیرین برای از بین بردن لک صورت

جوش شیرین یکی از راهکار های درمانی برای لک صورت می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید. جهت استفاده از جوش شیرین برای لک صورت نی نی سایت تنها کافیست 1 عدد قاشق چای خوری جوش شیرین را با 1 عدد قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط کنید و بر روی پوست صورت خود بمالید اجازه دهید 15 دقیقه بر روی پوست بماند بعد از گذشت زمان مشخص آن را با گرم بشویید.

شیرین بیان برای از بین بردن لک صورت

شیرین بیان یکی دیگر از تاثیر گذار ترین روش های درمانی برای از بین بردن لکه های صورت می باشد. به همین منظور می توانید از ماسک آن برای از بین بردن لک های صورت استفاده نمایید.

برای طرز استفاده شیرین بیان برای لک صورت نی نی سایت تنها کافیست پودر شیرین بیان را به همراه گلاب ترکیب نمایید تا رقیق شود. می توانید مقداری شیرین بیان نیز اضافه نمایید تا مقداری غلیظ شود.

سپس ماسک را بر روی پوست تمیز خود بزنید و بعد از گذشت 20 دقیقه آن را بشویید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان این ماسک را برای دور چشم خود استفاده نکنید چرا که باعث حساسیت و سوزش خواهد شد. امکان دارد بعد از شستن ماسک پوستتان کمی قرمز شود که امری طبیعی می باشد.

بعد از شستن ماسک از روی صورتتان حتما از مرطوب کننده و آبرسان پوست استفاده نمایید.

روغن برای از بین بردن لک صورت

روغن های گیاهی فراوانی برای درمان لک های پوستی وجود دارند. نکته مهمی وجود دارد شما باید ابتدا نوع پوست خود را شناخته و بعد از آن روغن مناسب برای پوست خود انتخاب نمایید. برخی از روغن ها برای از بین بردن لک صورت « روغن برای از بین بردن لک صورت نی نی سایت» به شرح زیر می باشد:

  • روغن سیاه دانه
  • روغن کرچک
  • روغن درخت چای
  • روغن لیمو
  • روغن رزماری
  • روغن نارگیل
روغن سیاه دانه

لازم است بدانید روغن سیاه دانه دارای ماده ای به نام تیموکینون می باشد که یک نوع آنتی اکسیدان به حساب می آید. این ماده می تواند به آسانی باعث لک زدایی در پوست صورت شود. از سوی دیگر می تواند به توزیع بهتر ملانین های پوستی کمک بسزایی کند.

روغن های دارای خاصیت های فراوانی برای صورت هستند که شما می توانید برای شناخت بیشتر آنها همین حالا به صفحه بهترین روغن برای پوست صورت مراجعه نمایید.

روغن کرچک

روغن کرچک از میوه های درخت کرچک که مشابه مغز گردو می باشد استخراج می شود. کرچک درختی چند ساله از خانواده فریبون با ارتفاع 10 متر می باشد. شما می توانید از این روغن برای از بین بردن لک صورت استفاده نمایید.

استفاده از این روغن به شما کمک می کند تا با اکنه و لک های پوست خود خداحافظی کنید. برای استفاده از این روغن تنها کافیست ابتدا صورت خود را با آب گرم بشویید چرا که به باز شدن منافذ صورت شما کمک خواهد کرد. سپس صورت خود را با استفاده از روغن کرچک با حرکات دایره ای ملایم ماساژ دهید و اجازه دهید یک شبانه روز بر روی صورتتان بماند سپس صبح می توانید صورتتان را با آب سرد تمیز بشویید.

روغن درخت چای

روغن درخت چای از برگ های یک درخت بومی در استرالیا به نام ملالوکا آلترنیفولیا ایجاد می شود. این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی زیادی می باشد. خواص روغن درخت چای برای لک صورت نی نی سایت، به همین علت می توان گفت یکی از روغن های مناسب برای درمان لک صورت و دیگر مشکلات پوستی روغن درخت چای می باشد.

نکته مهم در خصوص روغن درخت چای این می باشد که این روغن را نباید تنها استفاده نمود. روغن درخت چای را می توانید همراه با یک روغن دیگر همانند روغن نارگیل و یا جوجوبا استفاده کنید. برای استفاده از این روغن می توانید ترکیب دو روغن را بر روی محل های دارای لک های پوستی ماساژ دهید تا با گذشت زمان کمرنگ شوند.

روغن لیمو

یکی دیگر از انواع روغن برای از بین بردن لک های صورت روغن لیمو می باشد که شما می توانید به راحتی از این روغن استفاده نمایید.

روغن رزماری

روغن رزماری یکی از انواع روغن می باشد که مناسب برای لک صورت است این روغن دارای خواصی می باشد که می تواند لک های تیره را رفع کند و در افزایش گردش خون تاثیر بسزایی دارد. لازم است بدانید افزایش گردش خون می تواند خواص زیادی برای شما داشته باشد اما علاوه بر آن خود روغن رزماری دارای خصوصیات دیگری نیز می باشد.

یکی از خواص های این روغن خاصیت ضد عفونی کنندگی آن می باشد که مانع از رشد باکتری ها می شود و می تواند پاکسازی منافذ را انجام دهد و همچنین میزان چربی پوست را تنظیم می کند که مجموع این خواص موجب جلوگیری از بروز آکنه و نهایت ایجاد لک شده و موجب محو شدن لک های پوستی می شود.

روغن نارگیل

یکی دیگر از انواع روغن برای لک صورت، روغن نارگیل می باشد که دارای میزان زیادی ویتامین E‌ می باشد که دارای خواص زیادی برای پوست است. در کنار آن باید بدانید این روغن دارای خواص آبرسانی می باشد. لازم است در ارتباط با این روغن بدانید وجود ویتامین E‌ در این روغن موجب ترمیم سلول های صدمه دیده می شود و در نهایت باعث محو شدن لک های پوستی خواهد شد. به منظور استفاده از این روغن باید چند قطره از این روغن را به پوست خود بزنید و آن را به آرامی ماساژ دهید.

شایان ذکر است که استفاده از این روغن به از بین بردن جای جوش و زخم کمک بسزایی می کند.

استفاده از گوجه فرنگی برای لک صورت

استفاده از گوجه فرنگی علاوه بر روشن کردن پوست موجب از بین بردن لک های پوست «گوجه فرنگی برای لک صورت نی نی سایت» نیز می شود. برای تهیه آن تنها لازم است یک قاشق چای خوری گوشت گوجه فرنگی را به همراه سه الی چهار قطره آب لیمو ترش ترکیب کنید.

ترکیب ایجاد شده را روی محل های آسیب دیده پوست قرار دهید سپس به مدت 10 تا 12 دقیقه صبر کنید تا خشک شود در نهایت پوست خود را با آب ولرم بشویید. بر روی پوست خود ضربه بزنید تا کاملا خشک شود سپس می توانید از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. شما می توانید از این ماسک یک یا دو مرتبه در روز استفاده کنید.

عسل طبیعی برای از بین بردن لک صورت

روش تهیه ماسک عسل طبیعی برای لک صورت نی نی سایت به این صورت می باشد که شما مقداری عسل را با زردچوبه ترکیب کرده و به مدت 15 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید و پس از گذشت مدت زمان صورتتان را با آب سرد بشویید. بعد از یک ماه استفاده مداوم خواص عسل را می توانید برای لک صورت خود مشاهده کنید.

استفاده از خیار برای از بین بردن لک صورت

یکی دیگر از راهکار های خانگی استفاده از خیار و آب خیار برای لک صورت نی نی سایت می باشد. برای تهیه آن تنها کافیست یک چهارم خیار متوسط و نصف گوجه فرنگی را به همراه 2 قاشق غذا خوری جعفری تازه را رنده کرده و با یکدیگر ترکیب نمایید تا به غلظت دلخواه شما برسد. سپس ماسک را بر روی صورت و گردن خود مالیده و پس از 10 دقیقه با آب گرم آن را بشویید. توجه داشته باشید بعد از استفاده از این ماسک لایه بردار حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

شما می توانید این ماسک را در یخچال نگه دارید و به مدت 7 روز از آن استفاده کنید.

سرکه سیب برای از بین بردن لک صورت

برای استفاده از سرکه سیب برای لک صورت نی نی سایت کافیست سرکه سیب را با مقداری آب ترکیب نمایید بر روی صورت خود بمالید. بعد از گذشت چند دقیقه آن را با آب ولرم بشویید. شما می توانید دو بار در روز از این ماسک خانگی استفاده نمایید.

ماسک ضد لک قوی

یکی دیگر از راهکار های داشتنی پوستی زیبا و شفاف استفاده از ماسک های ضد لک قوی خانگی می باشد که در این بخش قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال ماسک ضد لک قوی نی نی سایت هستید با ما در این بخش همراه باشید.

  • ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت
  • ماسک خاک رس برای لک صورت
  • ماسک زردچوبه برای لک قهوه ای صورت
  • ماسک ویتامین ای برای لک صورت
  • ماسک آرد نخودچی برای لک صورت
  • ماسک آلوورا برای جوش و لک

ما در این بخش به معرفی بهترین ماسک های ضد لک خانگی پرداخته ایم. برای شناخت بیشتر با انواع ماسک برای مشکلات پوستی می توانید به صفحه انواع ماسک صورت در ندای سلامت مراجعه کنید.

ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت

ماسک گوجه فرنگی یکی از انواع ماسک برای از بین بردن لک های صورت می باشد با ما همراه باشید در این بخش قصد داریم به معرفی ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت نی نی سایت و طرز تهیه ماسک گوجه و زردچوبه نی نی سایت بپردازیم.

لازم است بدانید از چوب زردچوبه نیز برای تهیه ماسک های خانگی در درخشان کردن پوست استفاده می شود. برای تهیه این ماسک کافیست نصف یک عدد گوجه فرنگی له شده را به همراه دو قاشق غذا خوری زردچوبه را در یک کاسه با هم ترکیب کنید. پس از آماده شدن ماسک می توانید ماسک را به صورت مساوی بر روی کل صورت خود قرار دهید. صبر کنید به مدت 15 دقیقه بر روی پوست بماند سپس صورتتان را با آب گرم بشویید. توجه داشته باشید شما می توانید از این ماسک یک روز درمیان استفاده نمایید.

ماسک خاک رس برای لک صورت

یکی از بهترین ماسک ها برای از بین بردن لک صورت ماسک خاک رس برای لک صورت نی نی سایت می باشد. لازم است بدانید این ماسک ترکیبی از خاک رس و گلاب می باشد که دارای خاصیت های زیادی برای جوانسازی پوست و سلامتی دارد. این ماسک در زمان لایه برداری سلول های مرده پوست به پاکسازی منافذ پوست از چربی های اضافه می پردازد و موجب سفید شدن و از بین بردن لک های پوست صورت می شود. اصلی ترین فایده این ماسک سفت کردن پوست های شل و افتاده صورت می باشد که تاثیر فراوانی در جوانسازی صورت دارد. طرز تهیه این ماسک ضد لک و روشن کننده صورت نی نی سایت را در بخش زیر توضیح داده ایم.

تهیه این ماسک بسیار ساده می باشد و برای تهیه آن کافیست یک قاشق غذا خوری از خاک رس نرم را به همراه نصف قاشق غذاخوری گلاب را ترکیب کنید. توجه داشته باشید غلظت این ماسک باید به میزانی باشد که بتوان به آسانی لایه ای از آن را بر روی پوست صورت قرار داد.

ماسک زردچوبه برای لک صورت

اگر به دنبال ماسک ضد لک قوی خانگی نی نی سایت هستید ما در این بخش قصد داریم به بررسی ماسک زردچوبه برای لک قهوه ای صورت نی نی سایت «ماسک زردچوبه برای کک و مک نی نی سایت» می پردازیم.

برای تهیه ماسک زردچوبه برای لک صورت نی نی سایت « ماسک خانگی برای کک و مک نی نی سایت» تنها کافیست نصف قاشق چای خوری زرچوبه را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری آبلیمو ترکیب کرده و ماسک تهیه شده را به مدت 10 الی 12 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید. بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده صورت را با آب گرم و سرد بشویید. بعد از مدتی می توانید از خواص این ماسک کاملا استفاده نمایید. شما می توانید از این ماسک یک روز در میان استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

ماسک ویتامین ای برای لک صورت

استفاده از ویتامین ای علاوه بر کاهش لک های پوستی به افزایش لطافت پوست و کاهش چین و چروک های پوستی نیز کمک می کند. همین مورد موجب شده تا ترکیب این ماسک با ویتامین E نتایج تاثیر گذار تری به همراه داشته باشد. برای استفاده از این نوع ماسک باید سفید تخم مرغ را با محتویات قرص ویتامین E ترکیب نمایید و برای مدت زمانی آن را بر روی پوست قرار داده با آب سرد آن را بشویید.

ماسک آلوورا برای جوش و لک

ماسک آلوورا برای جوش و لک نی نی سایت یکی از تاثیر گذار ترین ماسک های برای رفع لک می باشد که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه و استفاده از آن آشنا شوید.

می توانید از دستور العمل زیر برای رفع کک و مک با استفاده از ژل آلوئه ورا استفاده نمایید:

ابتدا لازم است با استفاده از چاقو و قاشق ژل را کاملا از برگ آن جدا نمایید. سپس بخشی از ژل را بر روی پوست صورت و نواحی لک به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید. سپس اجازه دهید پوست به مدت 10 دقیقه استراحت کند بعد از گذشت مدت زمان مشخص می توانید صورت خود را با آب ولرم یا سرد بشویید. شما می توانید از این ماسک هر روز استفاده نمایید.

ماسک آرد نخودچی برای لک صورت

یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی، یک قاشق چای‌خوری رب گوجه فرنگی و دو قاشق چای‌خوری ژل آلوئه‌ورا برای تهیه این ماسک، با هم ترکیب کنید و به صورتتان بزنید. اجازه دهید که ماسک به طور طبیعی روی پوستتان خشک شود. بعد از خشک شدن می‌توانید صورتتان را بشوئید.

برای تهیه ماسک آرد نخودچی برای لک صورت نی نی سایت لازم است 1 قاشق غذا خوری آرد نخودچی را به همراه 1 قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی و 2 قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا ترکیب نمایید و به صورت خود بزنید. سپس اجازه دهید ماسک به صورت کاملا طبیعی بر روی پوست شما خشک شود. در نهایت پس از خشک شدن ماسک می توانید آن را بشویید.

ما در این بخش به معرفی بهترین ماسک برای لک صورت نی نی سایت به صورت خانگی پرداخته ایم. اگر سوالاتی در این خصوص داشتید می توانید در بخش دیدگاه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از بین بردن لک صورت به روش علمی

یکی دیگر از راه های درمان سریع لک صورت استفاده از شیوه های علمی می باشد که در این بخش به بررسی آن می پردازیم. برخی از راهکار های علمی برای از بین بردن لک صورت به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از لیزر برای از بین بردن لک
  • استفاده از روش درمانی مزونیدلینگ
  • استفاده از روش درمانی میکرودرم ابریژن
  • مزوتراپی لک صورت

اگر به دنبال بهترین دکتر پوست تهران برای لک صورت نی نی سایت ما به شما کلینیک تخصصی ندای سلامت را پیشنهاد می کنیم شما می توانید با استفاده از خدمات این کلینیک تخصصی بهترین نتایج را توسط متخصصین با مناسب ترین قیمت ها دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات درمانی این کلینیک می توانید همین حالا از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

استفاده از لیزر برای از بین بردن لک

لازم است بدانید یکی از راهکار های علمی برای از بین بردن لک ها استفاده از لیزر می باشد که یکی از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد.

لازم است بدانید لیزر فرکشنال برای از بین بردن جای جوش و از بین بردن لک، اسکار و جراحات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر فرکشنال روی صورت دارای اثرات سطحی و عمیقی می باشد که پس از انجام آن به راحتی می توانید آن را مشاهده نمایید. اثر سطحی لیزر فرکشنال موجب بازسازی سلول های پوست و روشن تر شدن رنگ آنها خواهد شد. شما می توانید برای اطمینان از این شیوه درمانی برای جای جوش و لک به صفحه عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد نیز از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید.

استفاده از مزونیدلینگ برای از بین بردن لک

یکی دیگر از شیوه های علمی که می توان از آن برای رفع لک و کک و مک استفاده نمود، مزونیدلینگ برای لک صورت نی نی سایت می باشد که در این شیوه درمانی از سوزن های ریزی استفاده می شود که باعث ایجاد زخمی سطحی بر روی پوست می شوند. پس از این مرحله از کوکتل های تقویتی بر روی آن استفاده می شود. بنابراین این کوکتل ها به عمق پوست نفوذ کرده و مراجعه کننده شاهده زیبایی و جوانسازی پوست خود خواهد شد. توجه داشته باشید مزونیدلینگ به عنوان تکنیکی ترکیبی از شیوه های مزوتراپی و میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ندای سلامت انجام می شود که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با این شیوه درمانی همین حالا به صفحه مزونیدلینگ صورت چیست در کلینیک ندای سلامت مراجعه نمایید.

مزونیدلینگ دارای مراقبت هایی می باشد که برای دریافت بهترین نتایج باید این مراقبت ها رعایت شود. برای آشنایی با این مراقبت ها می توانید به صفحه مراقبت های بعد از مزونیدلینگ مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت این خدمت به صفحه هزینه مزونیدلینگ صورت مراجعه نمایید.

استفاده از شیوه مزوتراپی برای لک صورت

یکی دیگر از شیوه های درمانی برای جوانسازی مجدد پوست صورت و درمان لک صورت، مزوتراپی صورت می باشد. در این شیوه با ورود سوزن های بسیار ریز ویتامین ها و مواد مغذی به لایه های زیرین پوست تزریق خواهد شد و در نهایت با تامین مواد مغذی برای پوست جوانی مجددا به صورت شما باز خواهد گشت. شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص مزوتراپی لک صورت نی نی سایت در کلینیک ندای سلامت همین حالا به صفحه مزوتراپی صورت مراجعه نمایید.

قرص برای درمان لک صورت

قرص برای درمان لک صورت

یکی از سوالات پر تکرار افراد در خصوص این می باشد که چه قرصی برای لک صورت خوبه؟ لازم است بدانید یکی دیگر از راهکار های از بین بردن لک استفاده از بهترین قرص برای از بین بردن لک صورت می باشد که ما در این بخش قصدداریم به بررسی آنها بپردازیم. البته توجه داشته باشید مصرف این قرص ها باید حتما مطابق با نظرات پزشک متخصص باشد و تنها باید توسط پزشک تجویز شود با این حال ما برای شناخت بیشتر شما به معرفی قویترین قرص ضد لک صورت می پردازیم.

  • قرص ترنسید برای لک صورت
  • قرص لیورگل برای لک صورت
  • قرص آسپرین برای لک صورت
  • کپسول پیگمنتا درمکس

کپسول هیرویت یک ترکیب ویتامینی از مواد گیاهی و معدنی است. این مکمل نه تنها به سلامتی مو و ناخن کمک می‌کند بلکه سیستم ایمنی را نیز تقویت می‌ کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این قرص همین حالا به صفحه قرص هیرویت برای پوست صورت مراجعه نمایید.

کپسول ترنسید برای لک صورت

کپسول ترنسید یکی از قرص هایی می باشد که علاوه بر درمان لکه بینی یا خونریزی واژینال برای لکه های پوستی «قرص ترنسید برای لک صورت نی نی سایت » و یا سایر موارد همانند خونریزی بعد از کشیدن دندان و خون دماغ شدن نیز تجویز می شود. بهترین راه برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قرص ترنسید ۲۵۰ برای لک صورت مشورت با پزشک متخصص می باشد.

قرص ایزوترتینوئین یک راهکار درمانی برای از بین بردن جوش می باشد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این قرص همین حالا به صفحه قرص ایزوترتینوئین برای چیست مراجعه نمایید.

کپسول پیگمنتا درمکس برای لک های تیره

در خصوص این کپسول باید بدانید کپسول پیگمنتا درمکس یک مکمل فوق العاده برای روشن شدن پوست و کمک به رفع لک های تیره پوستی می باشد. شما می توانید از این کسپول مطابق با تجویز پزشک و دستور آن استفاده نمایید.

جوش سر سیاه بینی یکی دیگر از معضلات افراد می باشد که به دنبال راهکار های رفع آن هستند، شما می توانید برای آشنایی با این راهکار ها مقاله برای جوش سر سیاه بینی چه کنیم را مطالعه کنید.

قرص لیورگل برای لک صورت

یکی نوع دیگر از قرص لک صورت ، قرص لیورگل برای لک صورت نی نی سایت می باشد لازم است بدانید استفاده و مصرف لیورگل برای لک صورت مفید می باشد علاوه بر آن مصرف ۴۲۰ میلی‌گرم سیلیمارین در موارد حاد به مدت 3 ماه موجب بهبود ضایعات سلولی کبد خواهد شد.

کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت میشود

در خصوص آنکه افراد پرسیده اند، کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت میشود نی نی سایت باید بگوییم کمبود ویتامین ب در بدن موجب مشکلات پوستی اعم از : لک ها، التهاب پوست و خشکی می شود چرا که ویتامین ب 12 نقش بسزایی در تجدید سلول های پوستی و حفظ سلامت پوست ایفا می کند. بنابراین متخصصان در این خصوص می گویند کمبود ویتامین ب 12 یکی از اصلی ترین علت های ایجاد لکه های پوستی می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا مقاله کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت میشود را مطالعه نمایید.

همانطور که در بخش بالا ذکر شد استفاده از ویتامین ای برای لک صورت نی نی سایت مفید می باشد همچنین قرص ویتامین سی برای لک صورت نی نی سایت نیز مفید می باشد اما قبل از استفاده از کپسول های ویتامین و یا قرص های ضدلک بهترین راهکار مشورت با پزشک متخصص می باشد.

قرص آسپرین برای لک صورت

قرص آسپرین برای لک صورت نی نی سایت یکی دیگر از قرص هایی می باشد که با داشتن اثرات ضد التهابی، موجب کاهش التهاب و درد همچنین لکه های صورت می شود. همچنین لازم است بدانید این دارو موجب کاهش چگالی خون شده و در نهایت مانع از تشکیل لخته های خونی در عروق و رگ ها می شود که این عامل فوق العاده مهم در پیشگیری از بروز لک های صورت می باشد.

پماد برای لک صورت

پماد برای لک صورت

اگر به دنبال بهترین پماد برای از بین بردن لک صورت خود هستید، ما در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین پماد برای لک صورت نی نی سایت بپردازیم. برخی از بهترین پماد برای لکه های قهوه ای پوست نی نی سایت به شرح زیر می باشند:

  1. پماد زینک اکساید برای لک صورت
  2. پماد آزلادرم برای لک صورت
  3. پماد هیدروکورتیزون برای لک صورت
  4. پماد موپیروسین برای لک صورت

پماد زینک اکساید برای لک صورت

نوعی پماد موضعی که برای کاهش ظاهر لکه های پوستی و انواع بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، پماد زنیک اکساید می باشد.

لازم است بدانید ماده اصلی فعال در پماد زینک اکساید برای لک صورت نی نی سایت اکسید روی می باشد که ترکیبی از روی و اتم های اکسیژن می باشد. لازم است بدانید خواص ضد التهابی و ضد میکروبی اکسید روی موجب درمان عفونت های باکتریایی و کاهش التهاب می شود. همچنین پماد زینک اکساید دارای اثر خشک کننده می باشد که با خشک کردن پوست، موجب کاهش التهاب و قرمزی و باز کردن منافذ مسدود شده می شود و همچنین موجب کاهش چربی و تولید سبوم می شود که برای درمان لک ها کاربرد دارد.

عده زیادی از افراد در خصوص آنکه پماد زینک اکساید برای لک صورت روزی چند بار استفاده می شود، سوال می پرسند در این خصوص باید بگوییم، توصیه می کنیم روزانه 2 بار یک لایه نازک از پماد زینک اکساید بر روی نواحی صدمه دیده بمالید و توجه داشته باشید از مصرف هر گونه محصول دیگر بر روی همان منطقه خودداری کنید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این پماد همین حالا به صفحه پماد زینک اکساید ۲۵ درصد برای لک صورت در سایت ندای سلامت مراجعه نمایید.

پماد آزلادرم برای لک صورت

پماد آزلادرم یکی دیگر از پماد هایی می باشد که از آن برای درمان موضعی آکنه های التهابی ملایم تا متوسط استفاده می شود. علاوه بر استفاده از پماد آزلادرم برای لک صورت نی نی سایت همچنین در مورد پاپولی و جوش های چرکی التهاب ملایم تا متوسط، درمان اختلالات هایپرپیگمنتاسیون پوستی همانند ملاسما و ملانومایی بدخیم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پماد هیدروکورتیزون برای لک صورت

کرم ها، لوسیون ها یا پماد هیدروکورتیزون برای لک صورت نی نی سایت دارو های موضعی می باشند که از آن برای تسکین خارش پوست، قرمزی و تورم پوست استفاده می شود. توجه داشته باشید این پماد می تواند به کاهش ملانین های پوستی کمک کند. با این صورت پوست روشن تر شده و ظاهر لک های پوستی بهتر خواهند شد. از سوی دیگر استفاده از هیدروکورتیزون تولید ملانین های پوستی را متوقف خواهد کرد.

همانطور که گفته شد هیدروکورتیزون به صورت لوسیون، کرم، محلول و پماد برای پوست مورد استفاده قرار می گیرد. هیدروکورتیزون موضعی عموما 1 تا 4 بار در روز برای مشکلات پوستی بکار می رود. شما می توانید از آن در زمان های یکسان هر روز استفاده کنید.

توجه داشته باشید از هیدروکورتیزون باید مطابق با دستورات استفاده کنید. مطابق به دستورات پزشک نباید کمتر یا بیشتر از زمان ذکر شده از این پماد استفاده کنید.

از این پماد در سایر مناطق بدن استفاده نکنید و یا از آن جهت درمان سایر بیماری های پوستی استفاده نکنید. مگر اینکه تجویز پزشک متخصصتان باشد.

اگر علائم شما در 14 روز اول درمان بهبود پیدا نکرد باید حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. برای استفاده موضعی از هیدروکورتیزون می توانید مقدار کمی پماد را بمالید تا منطقه صدمه دیده پوست را یک لایه نازک یکسان بپوشاند و آن را به آرامی بمالید.

پماد موپیروسین برای لک صورت

پماد موپیروسین برای لک صورت یک داروی موضعی برای درمان انواع بیماری های پوستی بر اثر عفونت های پوستی و باکتریایی همانند عفونت‌های استافیلوکوکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو که جزء آنتی بیوتیک های موضعی می باشد معمولا به صورت کرم یا پماد عرضه می شود و مانع از رشد و تکثیر باکتری ها می شود. موپیروسین عمدتا جهت درمان عفونت های پوستی همانند: زخم های عفونی، جراحی های کوچک، زگیل، آبله و …… مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد زیادی به دنبال کرم برای رفع سوختگی لیزر هستند، به همین منظور شما می توانید به صفحه بهترین کرم برای جای سوختگی لیزر مراجعه نمایید.

پماد تریامسینولون برای لک صورت

پماد تریامسینولون برای لک صورت نی نی سایت یکی از بهترین پماد ها برای التهاب های پوستی، اگزما، خشکی و قرمزی پوست، ایجاد جوش و آکنه و رایج ترین مشکلات پوستی می باشد. برای از رفع انواع التهاب ها و مشکلات پوستی پزشک متخصص انواع داروهای موضعی را برای افراد تجویز خواهد کرد.

پماد تریامسینولون یک داروی موضعی قوی می باشد که برای درمان مشکلاتی اعم از : رفع قرمزی و خارش پوست، رفع اگزما و خشکی پوست و درمان التهاب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پماد تریامسینولون برای درمان خارش واژن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

توجه داشته باشید با مصرف منظم پماد تریامسینولون می توان مانع از گسترش التهاب های پوستی شد و این التهاب ها را کاملا از بین برد. همچنین این پماد خشکی، قرمزی و تورم بر اثر بیماری های پوستی را کاهش خواهد داد.

پماد تریامسینولون اِن اِن برای لک صورت نی نی سایت موجب کنترل مویرگ ها و غدد لنفاوی می شود و همچنین باعث سرکوب سیستم ایمنی بدن نیز می شود تا بتواند التهابات پوستی ایجاد شده را سریع تر رفع کند.

پماد ان ان برای لک صورت

در ایران پماد تریامسینولون ان ان نیز ساخته می شود که در آن تریامسینولون به همراه نئومایسین و نیستاتین ترکیب شده است. این پماد برای درمان بثورات پوستی بر اثر رشد قارچ و عفونت باکتریایی روی پوست نیز تجویز می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع پماد به صفحه پماد تریامسینولون برای لک صورت در ندای سلامت مراجعه نمایید.

آیا قرص ال دی باعث لک صورت میشود نی نی سایت

مطابق با نطرات افراد این قرص موجب لک صورت نمی شود اما بهترین راهکار این می باشد که برای استفاده از آن حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

برای لک صورت چه پمادی خوبه

همانطور که در بخش های بالا ذکر شد پماد تریامسینولون و زینک اکساید از بهترین پماد ها برای لک صورت می باشد.

آیا پماد تریامسینولون برای لک صورت خوبه

بله پماد تریامسینولون از بهترین پماد ها برای عارضه های پوستی و لک صورت می باشد.

سوالات متداول

برای لک صورت چی خوبه؟

در مقاله سریع ترین راه از بین بردن لک صورت تمام راهکار های درمانی برای از بین بردن لک صورت را معرفی کرده ایم به همین منظور شما می توانید از طریق فهرست مطالب در ابتدای پست به بخش های مختلف به راحتی دسترسی داشته باشید.

بهترین قرص ضد لک صورت کدام می باشد؟

قرص رویال کلاژن ایکس مارت بهترین قرص برای لک صورت می باشد.

چه پمادی برای لک صورت خوبه؟

پماد زینک اکساید و پماد تریامسینولون از بهترین پماد ها برای لک صورت می باشد که شما می توانید اطلاعات کامل در خصوص این پماد ها را در این صفحه مشاهده نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین