هیالورونیک اسید چیست

هیالورونیک اسید چیست

در این مقاله قصد داریم که در مورد ماده هیالورونیک اسید صحبت کنیم، اگر قبلا نام هیالورونیک اسید را شنیده باشید و یا در مورد آن اطلاعات جزئی دارید حتما شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت و مراقبت از پوست خود اهمیت ویژه می دهید.

هیالورونیک اسید یا اصطلاحا Hyaluronic Acid ماده ای است که به طور طبیعی در نقاط مختلف بدن انسان وجود دارد.

این ماده به عنوان یک هیدروکربن طبیعی و ترکیب شیمیایی آلی است که در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن و نواحی مانند پوست، چشم، غضروف و استخوان ها وجود دارد.

هیالورونیک اسید به میزان ۱۵ گرم در بدن انسان وجود دارد، و البته در ۲۴ ساعت شبانه روز نیز یک سوم آن تجزیه شده و سنتز می شود.

برای مطالعه » تزریق فیلر زیر چشم با کمک فیلر هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید

خواص هیالورونیک اسید برای پوست

از نظر پزشکی هیالورونیک اسید دارای خواص ضد پیری، مرطوب کننده، ترمیم کننده زخم، ضد چین و چروک، افزایش دهنده و حجم دهنده پوست و ترمیم کننده اگزما می باشد.

هیالورونیک اسید به عنوان بهترین برند ژل لب در کلینیک های تخصصی پوست مورد تایید سازمان بهداشت و درمان و سازمان FAD  می باشد.

پس می‌توان در بحث زیبایی هم از این ماده استفاده کرد و برای انجام تزریق فیلر می توان از ماده هیالورونیک اسید استفاده کرد.

همچنین دیگر خدمات زیبایی مانند مزوژل نیز به شیوه تزریق بر پایه ژل هیالورونیک اسید انجام می شوند.

پیشنهاد ویژه » تزریق چربی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

تزریق هیالورنیک اسید برای موارد زیر کاربرد دارد :

  • حجم دهی به فرم لب ها
  • پر کردن گونه ها
  • بالا کشیدن شقیقه
  • حجم دهی به باسن
  • رفع مشکلات واژن و ناحیه تناسلی خانم ها
  • رفع افتادگی بینی
  • رفع مشکلات چانه

به کمک فیلر Hyaluronic acid می توان حجم مناسبی را برای لب بالایی و لب پایینی بوجود آورد، این تکنیک که به آن تزریق ژل لب گفته می شود، با تزریق ماده HA به لب ها، برجستگی زیبایی برای لب های شما بوجود می آید.

همچنین به کمک فیلر Hyaluronic acid شما می توانید گونه های خود را پر کنید، و در زمان تزریق ژل گونه بعد از گذشت چند روز و با رعایت دستورالعمل های پزشک فرم گونه های شما چاق و جذاب می شود.

ضمنا از فیلر HA می توان برای بالا کشیدن شقیقه ها نیز استفاده کرد، که به این تکنیک تزریق ژل به شقیقه گفته می شود.

یکی دیگر از مزایای فیلر Hyaluronic acid در حوزه زیبایی خوش فرم کردن باسن با استفاده از تزریق ژل به باسن است، که شما با تزریق دوز مناسبی از این فیلر با کیفیت می توانید باسن خوش فرم شبیه باسن های برزیلی داشته باشید.

مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی خانم ها نظیر تیرگی واژن، خشکی واژن، عدم تقارن لابیا ماژور ها، و گشادی واژن هم به کمک تزریق ژل به واژن برطرف می شود، که در این زمینه فیلر هیالورونیک اسید کاملا تاثیر گذار می باشد.

برای مشکلاتی نظیر افتادگی بینی، انحراف بینی، و همچنین کم کردن فاصله نوک بینی با لب بالایی که باعث زیبایی فرم صورت شما خواهد شد می توان از تکنیک تزریق ژل به بینی استفاده کرد، البته به این متد زیبایی اصطلاحا لیفت بینی هم گفته می شود، و برخی متخصصین پوست و زیبایی به این روش که در آن فاصله نوک بینی با لب بالایی کاهش پیدا می کند، لیفت لب نیز می گویند.

افرادی هم که در اثر تصادف و یا به صورت مادرزادی فرم چانه آن ها دچار مشکلات خاصی است که این موضوع باعث شده که زیبایی صورت این افراد تحت تاثیر قرار بگیرد، در صورت تشخیص پزشک می توانند از روش تزریق ژل به چانه استفاده نمایند.

خواص هیالورونیک اسید برای پوست

کاندیدای مناسب برای تزریق هیالورونیک اسید

به طور کلی افرادی که پوست آنها دچار پیری و شل شدگی و یا چین و چروک شده از می‌توانند از این ماده استفاده نمایند، افرادی که دارای تبخال در صورت یا دهان خود هستند و یا افرادی که در ناحیه مورد نظر برای درمان دچار عفونت هستند.

همچنین افرادی که مبتلا به دیابت های کنترل نشده هستند می توانند با تشخیص پزشک از تزریق ژل هیالورونیک اسید استفاده نمایند.

کاندیدای مناسب برای تزریق هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید از کجا تهیه کنیم

بسیاری از موادغذایی هستند که در آنها ماده هیالورونیک اسید یافت می‌شود مرکباتی مانند پرتقال و گریپ فروت، هویج و سیب زمینی شیرین، آووکادو، بسیاری از آجیل ها و دانه ها، سویا و همچنین سبزیجات دارای برگ سبز هم دارای ماده هیالورونیک اسید هستند که شما می توانید با مصرف این مواد غذایی این ماده بسیار را به شکل طبیعی دریافت نمایید.

استفاده از هیالورونیک اسید برای اهداف زیبایی و حجم دهی و آبرسانی به پوست هن که شما می توانید با مراجعه به یک مطب زیبایی معتبر و شناخته شده این ماده را به عنوان یک ژل یا فیلر برای افزایش کلاژن و آبرسانی به پوست خود تزریق نمایید.

پیشنهاد ویژه » تزریق بوتاکس با استفاده از بهترین برند های بوتاکس در کلینیک ندای سلامت

هیالورونیک اسید از کجا تهیه کنیم

سرم هیالورونیک اسید چیست

همانطور که می دانید هدف از تزریق هیالورونیک اسید از بین بردن چین و چروک و علائم پیری بر روی پوست صورت و حجم دهی پوست می باشد.

زمانی که شما این ماده را تزریق می کنید چین و چروک و خطوط صورت پر می‌شود و پوست شما نرم تر و خاصیت ارتجاعی پیدا می کند.

پیشنهاد ویژه » لیزر موهای زائد با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر در تهران

سرم هیالورونیک اسید چیست

کرم هیالورونیک اسید چیست

شرکت تالگو فرانسه کرم هیالورونیک اسید را تولید کرده است که با برچسب ضد پیری یا Anti-Ageing مخصوص افراد بالای ۳۵ سال استفاده می شود.

در صورتی که شما قصد خریداری و استفاده از کرم هیالورونیک اسید را دارید می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » فیشیال صورت

کرم هیالورونیک اسید چیست

قرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت

شما می توانید با مصرف قرص هیالورونیک اسید این ماده را دریافت کنید و قرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت، آرتروز، رفع چین و چروک، و آبرسانی مو هم استفاده می شود.

البته به یاد داشته باشید که مصرف قرص هیالورونیک اسید حتما باید با تجویز پزشک متخصص صورت گیرد.
چرا که مصرف این قرص ممکن است برای برخی از افراد عوارضی را به دنبال داشته باشد.

در صورتی که شما خسته استفاده از قرص هیالورونیک اسید را دارید می‌توانید با توجه به شماره تلفن های درج شده در وب سایت ندای سلامت مشاوره لازم را از متخصصین این مجموعه دریافت نمایید.

نکته مهم : افراد مبتلا به آلرژی، افرادی که به انواع سرطان مبتلا هستند و کودکان و مادران باردار و شیرده به هیچ عنوان نباید از قرص هیالورونیک اسید استفاده نمایند.

برای مطالعه » رفع تیرگی زیر بغل

قرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت

برای مطالعه » بهترین دکتر برای ترک های پوستی

قیمت هیالورونیک اسید

متاسفانه امروزه در فروشگاه های غیر معتبر سرم هیالورونیک اسید با قیمت های متفاوت عرضه و به فروش می رسد.

ولی شما اگر قصد خرید سرم هیالورونیک اسید را دارید می توانید این محصول را از کلینیک زیبایی ندای سلامت و با تجویز و تشخیص پزشکان این مجموعه خریداری نمایید.

برای مطالعه » لیفت شقیقه

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که از ارائه این مطلب لذت کافی را برده باشید، لطفا در انتهای همین صفحه نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید.

کلینیک ندای سلامت با بکارگیری بهترین متخصصین در حوزه زیبایی پوست و مو و استفاده از جدیدترین دستگاه های زیبایی در خیابان سهروردی تهران همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

برای مطالعه » چگونه جوش های سرسیاه بینی را از بین ببریم

جهت برقراری ارتباط با متخصصین این مجموعه از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت، و همچنین از طریق لینک شبکه های اجتماعی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره دریافت کنید.

برای مطالعه » کرایوتراپی چیست

سئوالات متداول در مورد هیالورونیک اسید ؟

هیالورونیک اسید چیست ؟

هیالورونیک اسید یا اصطلاحا Hyaluronic Acid ماده ای است که به طور طبیعی در نقاط مختلف بدن انسان وجود دارد، این ماده به عنوان یک هیدروکربن طبیعی و ترکیب شیمیایی آلی است که در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن و نواحی مانند پوست، چشم، غضروف و استخوان ها وجود دارد.

مزایای هیالورونیک اسید ؟

هیالورونیک اسید یا اصطلاحا HA دارای خواص ضد پیری، مرطوب کننده و ترمیم کننده پوست، ضد چین و چروک و حجم دهنده پوست می باشد.

برای مطالعه » لیفت ابرو

عوارض هیالورونیک اسید ؟

برای تزریق ژل یا فیلر هیالورونیک اسید در صورتی که شما این کار را در یک کلینیک معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید، عوارض خاصی را برای شما به دنبال ندارد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات مزووایت تراپی در کلینیک ندای سلامت

برای مطالعه » راه های کوچک کردن بینی

هیالورونیک اسید از کجا تهیه کنیم؟

شما باید فیلر هیالورونیک اسید را با نسخه پزشک، از داروخانه های سراسر کشور، و یا کلینیک های معتبر و مورد تایید سازمان بهداشت و درمان در حوزه زیبایی پوست تهیه نمایید.

بسیاری از کلینیک های معتبر پوست در مناطق مختلف کشور معمولا زمانی که بخواهند از این فیلر برای تزریق استفاده نمایند، در خورد کلینیک این برند موجود است.

هیالورونیک اسید برای پوست؟ 

برند هیالورونیک اسید یکی از برند های معتبر برای تزریق کردن فیلر به نواحی مختلف پوست است که در مقایسه با دیگر برند ها بالاترین اثر گذاری و کم ترین عوارض را دارد.

به همین دلیل است که زمانی که شما به یک کلینیک زیبایی پوست مراجعه می کنید و پزشک شما روش تزریق کردن فیلر را برای زیبایی و بازسازی پوست شما اتخاذ می کند، اولین برند پیشنهادی از سوی پزشک برند هیالورونیک اسید است.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین