مراقبت بعد از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

یکی از سوالات پر تکرار در خصوص بوتاکس این می باشد که بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد. همانطور که می دانید بوتاکس یک روش زیبایی پرطرفدار است که این روزها محبوبیت زیادی در بین خانم ها و آقایان دارد، اما مراقبتهای بعد از بوتاکس برای افرادی که این متد زیبایی را انجام می دهند بسیار حائز اهمیت است. پس در ادامه مقاله مراقبت بعد از بوتاکس با ما همراه باشید تا نکات و مراقبتهای بعد از بوتاکس «مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم» را به شما توضیح دهیم.


اگر به دنبال یادگیری تزریق بوتاکس هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش بوتاکس مراجعه کنید.
مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

بعد بوتاکس چه باید کرد؟ در پاسخ به سوال بعد از بوتاکس چکار باید کرد، باید بگوییم بوتاکس دارای مراقبت هایی می باشد که بعد از انجام آن باید این موارد در خصوص مراقبت بعد از بوتاکس «شرایط بعد از بوتاکس» را رعایت نمایید.

در این بخش قصد داریم به بررسی مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم «کارهای بعد از بوتاکس» بپردازیم. همانطور که می دانید تزریق بوتاکس یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که در این روش تمامی خطوط و چین و چروک های پوست صورت به طور کامل برطرف خواهد شد. در بین بخش های مختلف بدن دو قسمت پیشانی و دور چشم معمولا نیاز بیشتری به ترزیق کردن بوتاکس دارند به این دلیل که ناحیه پیشانی پس از افزایش سن دچار یکسری خطوط و چروک های مختلف می شود و ناحیه دور چشم نیز با افزایش سن و سبک بد زندگی دچار سیاهی و گودی خواهد شد.

به کمک تزریق کردن بوتاکس این مشکلات در ناحیه پیشانی و دور چشم برطرف می شود، اما شما باید مراقبت های بعد از بوتاکس پیشانی (مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی) و مراقبت بعد از بوتاکس دور چشم را بخوبی رعایت نمایید تا بعدا دچار یکسری مشکلات و عوارض بعد از تزریق بوتاکس نشوید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مراقبت بعد از تزریق بوتاکس صورت «مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس صورت » بپردازیم.

بوتاکس سیاکس یکی از انواع بوتاکس می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه بوتاکس سیاکس مراجعه کنید.

چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس می شود ماهیچه ها را تکان دهد

عده زیادی از افراد در خصوص اینکه چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس می شود ماهیچه ها را تکان داد، سوال می پرسند. لازم است بدانید معمولا 4 الی 6 ساعت بعد از تزریق بوتاکس می توانید ماهیچه ها را تکان دهید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مواردی که بعد از بوتاکس باید رعایت کرد، بپردازیم. 

فیلم مراقبت بعد از بوتاکس

کلیپ مراقبت های بعد از بوتاکس بزودی در این بخش قرار داده می شود تا شما با توجه به توضیحات متخصص بوتاکس در مورد این که چه مراقبت هایی بعد از بوتاکس لازم است بتوانید نتیجه رضایت بخشی را از این متد زیبایی داشته باشید، در ضمن در این ویدئوهای آموزشی نحوه چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم برای افرادی که از نتایج آن راضی نیستند قرار داده شده است.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس پیشانی

بعد از بوتاکس پیشانی چه باید کرد؟ بعد از بوتاکس چه کنیم؟ در خصوص مراقبت های بعد بوتاکس پیشانی «مراقبتهای بعد بوتاکس پیشانی» لازم است بدانید، بعد از انجام بوتاکس پیشانی در یک کلینیک تخصصی پوست یکسری دستورالعمل ها توسط پزشک به شما ارائه می شود که ملزم به اجرای آن ها هستید تا نتیجه موفقیت آمیزی را از تزریق خود بدست آورید، مراقبت های پس از بوتاکس پیشانی و مراقبت بعد از بوتاکس میگرن «رعایت بعد از بوتاکس» شامل موارد زیر می شود:

  • مراقبت های بعد از ترمیم بوتاکس: برای مراقبت بعد از ترمیم بوتاکس 24 ساعت پس از تزریق از رسیدن آب به ناحیه تزریق خودداری نمایید.
  • تا چند وقت از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی اجتناب نمایید.
  • ماساژ پیشانی بعد از بوتاکس: از دست زدن و فشار وارد کردن به ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده ورم و قرمزی با مشورت پزشک از کمپرس یخ استفاده نمایید.

با رعایت مراقبت های بعد از بوتاکس پیشانی و خط اخم شما سریعا نتایج جوانسازی پوست خود را پس از تزریق مشاهده خواهید کرد.

البته در خصوص آنکه قبل از بوتاکس چه باید کرد، ما در این بخش به بررسی آن نیز می پردازیم. برخی از مراقبت های قبل از بوتاکس به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب پزشک مجرب
  • ممنوعیت مصرف دخانیات و مشروبات الکلی
  • منع مصرف بعضی از داروها (آسپرین، داروهای گیاهی و بروفن)
  • مصرف برخی دارو ها موجب افزایش خطر خون ریزی و کبودی می شود. این دارو ها به شرح زیر می باشند:
    • ایبوپروفن
    • روغن ماهی
    • ترکیبات گیاه خارمریم
  • اپیلاسیون ممنوع
  • مسکن بخورید
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید.
  • پرونده سلامت خود را در اختیار پزشک متخصص قرار دهید.
  • چیزی میل کنید.

شما می توانید در این پست اطلاعات مربوطه در خصوص مراقبت قبل و بعد از بوتاکس را مطالعه نمایید.


عده زیادی از افراداطلاعاتی در خصوص هزینه بوتاکس ندارند، شما میتوانید به این منظور به صفحه قیمت بوتاکس مراجعه کنید.

مراقبت بعد از بوتاکس چشم (مراقبتهای بعد از بوتاکس زیر چشم)

مراقبت های بعد از بوتاکس چشم گربه ای که یکی از روش های رایج و پرطرفدار بوتاکس محسوب می شود هم مانند مواردی است که در بخش قبلی ذکر شد، اما برای مراقبت بعد از بوتاکس چشم گربه ای این نکته را به یاد داشته باشید که به خاطر حساس بودن ناحیه زیر چشم احتمالا پزشک یکسری دارو ها و آنتی بیوتیک ها را نیز برای شما تجویز خواهید کرد که شما باید آن ها را به موقع و سر وقت مصرف نمایید، و نکته مهم بعدی این که بعد از بوتاکس چشم گربه ای برای مراقبت های بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم حتما باید شما در کلنیک معتبر بوتاکس از بهترین برند های بوتاکس استفاده نمایید.

چند روز بعد از بوتاکس صورت میشه مو رنگ کرد

چند روز بعد از بوتاکس صورت میشه مو رنگ کرد

یکی از سوالات رایج کاربران وب سایت زیبایی ندای سلامت تهران این است که چند روز بعد از بوتاکس میشه مو رنگ کرد «چند روز بعد از بوتاکس پیشانی میشه مو رنگ کرد»، در خصوص رنگ مو بعد از بوتاکس صورت باید گفت که رنگ کردن مو و تزریق بوتاکس هیچ منافاتی با هم ندارند و شما قبل و یا بعد از تزریق بوتاکس می توانید از انواع رنگ مو نیز استفاده نمایید، پس رنگ مو بعد از بوتاکس پیشانی و بعد از بوتاکس سایر نواحی صورت و بدن هیچگونه ممانعتی ندارد.


اگر اطلاعاتی در خصوص نقاط تزریق بوتاکس ندارید، به صفحه اموزش نقاط تزریق بوتاکس مراجعه کنید.
بعد از میکروبلیدینگ میشه بوتاکس کرد
بعد از میکروبلیدینگ میشه بوتاکس کرد

بعد از میکروبلیدینگ میشه بوتاکس کرد

چند روز بعد از بوتاکس میشه میکروبلیدینگ کرد؟ اول بوتاکس یا اول میکروبلیدینگ؟ یکی از مباحثی که افراد در پی آن هستند، این می باشد که آیا بعد از میکروبلیدینگ میشه بوتاکس کرد؟ میکروبلیدینگ اصطلاحا به هاشور طبیعی ابرو گفته می شود، در این روش تاج و دم ابرو در جهت طبیعی ابرو زده شده و جاهای خالی ابرو پر خواهد شد، در صورتی که شما قصد انجام بوتاکس پیشانی و یا دور چشم و هر ناحیه ای که به ابرو های شما نزدیک است را دارید، بهتر است که بوتاکس را بعد از میکروبلیدینگ «بوتاکس بعد از میکروبلیدینگ» انجام دهید، در غیر اینصورت برای بوتاکس سایر نواحی بدن مانند لب، زیر بغل، کف دست و پا، گردن، واژن و غیره انجام همزمان روش میکروبلیدینگ هیچ اشکالی ندارد.

در ادامه قصد داریم به بررسی مراقبت های بعد از بوتاکس برخی نواحی بپردازیم. که این نواحی شامل موارد زیر می باشد:

  • مراقبت بعد از بوتاکس خط خنده
  • مراقبت بعد از بوتاکس لب
  • مراقبت بعد از بوتاکس مثانه
  • مراقبت بعد از بوتاکس کف دست
  • مراقبت بعد از بوتاکس گردن
  • مراقبت بعد از بوتاکس بینی
  • مراقبت بعد از بوتاکس واژن
  • مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت
  • مراقبت بعد از بوتاکس دیسپورت
  • مراقبت بعد از بوتاکس پنجه کلاغی
  • مراقبت بعد از بوتاکس چانه
  • مراقبت بعد از بوتاکس پلک

بوتاکس واژن یکی از نوع مناطق تزریق بوتاکس می باشد که شما می توانید برای اطلاع از نحوه تزریق و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه “بوتاکس بیکینی چیست” مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس مو نی نی سایت
مراقبت های بعد از بوتاکس مو نی نی سایت

مراقبت های بعد از بوتاکس مو

در این بخش قصد داریم که مراقبت های بعد از بوتاکس مو نی نی سایت را بررسی نماییم، بوتاکس مو روشی است که با پر کردن موهای شما به صافی آن کمک می کند، در واقع همانطور که می دانید با افزایش سن زمانیکه موهای شما الاستینه و پری خود را از دست می دهد با استفاده از خواص بوتاکس مو شما می توانید این مورد را برطرف نمایید، مراقبت های لازم بعد از بوتاکس مو نیز شامل این می شود که شما باید از شامپوهای مخصوص برای شستشوی موهای خود استفاده کنید تا نرمی و لطافت آن ها بعد از بوتاکس مو کاملا حفظ شود، مراقبت های بعد از بوتاکس مو اگر توسط شما کاملا رعایت شود دیگر نیازی نیست که برای تقویت موهای خود دائما از روش هایی مثل پروتئین تراپی استفاده نمایید، ضمنا در مقاله آموزشی بوتاکس مو چیست ما به طور کامل در مورد این روش توضیح داده ایم.

مراقبت بعد از بوتاکس معده

در خصوص مراقبت بعد از بوتاکس معده نی نی سایت لازم است بدانید بوتاکس معده به صورت کاملا سرپایی انجام می‌شود و تزریق بوتاکس معده برای لاغری به مدت ۴ تا ۶ ماه می تواند عضلات معده شما را منقبض و فلج نماید و به این ترتیب در این مدت اشتهای شما به شدت کاهش پیدا کرده و این امر موجب لاغری و تناسب اندام شما خواهد شد.

در مورد مراقبت بعد از بوتاکس معده باید گفت که برای این که فرآیند لاغری و تناسب اندام شما سیر موفقیت آمیز خود را طی کند شما باید پس از بوتاکس معده از خوردن غذاهای چرب و حاوی کربوهیدرات خودداری نمایید، بهتر است که برای گرفتن نتیجه بهتر یک دستور غذایی از پزشک خود دریافت نمایید و تغذیه روزانه خود را مطابق با یک برنامه غذایی اصولی و علمی جلو ببرید، اگر اطلاعاتی در خصوص بوتاکس معده و هزینه آن ندارید، همین حالا به صفحه هزینه بوتاکس معده مراجعه کنید.

مراقبت بعد از بوتاکس زیر بغل

در خصوص مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل لازم است بدانید، بوتاکس زیر بغل یکی از پرطرفدار ترین روش های بوتاکس است که با هدف جلوگیری از عرق کردن در ناحیه زیر بغل انجام می شود، این روش می تواند به صورت کامل جلوی عرق کردن در این ناحیه را بگیرد و بویژه در فصل گرم تابستان بسیار روش موثری می تواند باشد و برخلاف شایعه ای که خیلی ها می گویند این روش عوارض خاصی برای بدن دارد اما لازم است بدانید که بوتاکس زیر بغل کاملا مورد تایید سازمان بهداشت و درمان ایران و FDA می باشد.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل شامل این موضوع می شود که شما باید بعد از تزریق زیاد به ناحیه زیربغل خود فشار وارد نکنید، سعی کنید که برای مراقبت های بعد بوتاکس زیربغل از عرق سوز شدن این ناحیه جلوگیری نمایید و از تابش مستقیم نور خورشید به ناحیه زیربغل خود هم باید جلوگیری نمایید.

همچنین لازم است بدانید تیم ندای سلامت فیلم بوتاکس زیر بغل را برای اطلاع بیشتر شما تهیه نموده اند، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل مراجعه نمایید.

مراقبت بعد از بوتاکس ابرو

بوتاکس ابرو روشی است برای بالا بردن ابرو ها و رفع چین و چروک و خطوط اطراف ابروها و پیشانی، و زیبایی دو چندان در ناحیه ابروها و اطراف پیشانی شما خواهد شد، در واقع با استفاده از بوتاکس ابرو است که می توان تمامی چین و چروک های بین ابرو های شما که ناشی از اخم هستند از بین برود، مراقبت های بعد از بوتاکس ابرو نیز مانند سایر روش های تزریق کردن بوتاکس الزامی است.

شما می توانید برای آشنایی با مراقبت های بعد از بوتاکس بینی و کسب اطلاعات بیشتر در آن خصوص به صفحه بوتاکس بینی گوشتی مراجعه نمایید.

مراقبت بعد از بوتاکس لبخند لثه ای

مراقبت بعد از بوتاکس لثه، بوتاکس لبخند لثه ای یکی دیگر از روش هایی است که باعث افزایش اعتماد به نفس در زمان لبخند زدن در افراد مختلف می شود، برای مراقبت بعد تزریق بوتاکس لبخند لثه ای باید به مدت 3 روز از مسواک زدن خودداری نمایید، در صورت بروز خونریزی بعد از بوتاکس در ناحیه لثه ها بدون هیچگونه نگرانی این موضوع را به پزشک خود سریعا اطلاع دهید، به طور کلی برای مراقبت بعد از بوتاکس صورت یکسری دستور العمل ها توسط پزشک به شما ارائه می شود که شما اگر این دستورات را رعایت و اجرا نمایید هیچگونه مشکلی بعد از بوتاکس برای شما بوجود نمی آید.

بوتاکس کره ای یکی از انواع بوتاکس می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه قیمت بوتاکس کره ای مراجعه نمایید.

مراقبت بعد از بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون یکی از برند های معتبر و شناخته شده بوتاکس است که در کلینیک های تخصصی پوست که مورد تایید سازمان بهداشت و درمان هستند از این برند برای تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن استفاده می شود، افرادی هم که پزشک آن ها برای برطرف کردن چین و چروک های صورتشان از برند دیستون برای تزریق استفاده کرده است باید تمامی مواردی که در مورد مراحل مراقبت بعد از بوتاکس و شرایط مراقبت بعد از بوتاکس گفته شد را رعایت نمایند.

اگر اطلاعاتی در خصوص بوتاکس دیستون ندارید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه قیمت بوتاکس دیستون مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت

پزشکان متخصص در خصوص مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت به نکاتی اشاره کرده اند که در بخش زیر به بررسی آن می پردازیم. برخی از مواردی که پزشکان در خصوص مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت توصیه می کنند به شرح زیر می باشد:

  • حداقل تا 4 ساعت چهره به خصوص نواحی تزریق شده را نشویید.
  • به مدت حداقل 5 ساعت از تماس پوست صورت با نور خوشید جلوگیری کنید. در سایر روز ها باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

توجه داشته باشید به مدت 24 ساعت نباید از انواع پماد، کرم و لوازم آرایشی استفاده نمود، چرا که عموما اجازه ماساژ صورت داده نمی شود.

چند روز بعد از تاتو میشه بوتاکس کرد

یکی از موارد مهم در مورد مراقبت بعد بوتاکس «مراقبت بعد بوتاکس پیشانی و دور چشم» و این که بعد از بوتاکس چه باید کرد این بود که بعد از انجام این متد زیبایی شما به هیچ وجه نباید به ناحیه تزریق دست بزنید و به آن فشار وارد نمایید، با توجه به این که در کدام ناحیه از بدن خود تزریق بوتاکس را انجام داده اید سعی کنید که حداقل به مدت یک ماه در آن ناحیه تاتو انجام ندهید، و پس از گذشت یک ماه با مشورت گرفتن از پزشک خود می توانید از تاتو استفاده نمایید.

بعد از بوتاکس چه کرمی استفاده کنیم

بهترین کرم بعد از بوتاکس کدام می باشد؟ یکی دیگر از نکات مهمی که بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد این است که استفاده از انواع کرم ها و لوسیون ها در ناحیه تزریق هیچگونه ممانعتی ندارد الیته به شرطی که در زمان قرار دادن و مالیدن کرم به سطح پوست و در ناحیه تزریق فشار بیش از اندازه به این ناحیه وارد نشود، البته بعد از بوتاکس برای نتیجه گیری سریع تر از این روش می توانید از کرم ها و محصولات بوتاکس هم استفاده نمایید.

آرایش بعد از بوتاکس

در یک نگاه کلی استفاده از لوازم آرایشی که هیچ ربطی به ناحیه تزریق کردن بوتاکس ندارد، کاملا مجاز است و حتی بعد از تزریق نیز می توان بلافاصله از آنها استفاده نمود.

اما در لوازم آرایشی چون انواع کرم پودر و غیره نیاز به استفاده از پد یا براش است توصیه می شود که از ضربه زدن شدید به ناحیه تزریق شده خودداری شود. همچنین با دست به مالش و ماساژ محکم کرم بر روی ناحیه مورد نظر نپردازید‌.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره با همکاران ما در کلینیک فوق تخصصی ندای سلامت به صورت کاملا رایگان با همکاران ما در ارتباط باشید.

در برخی از موارد هم پزشکان توصیه می کنند که حداقل 4 ساعت و یا حداکثر تا 24 ساعت اولیه بعد از تزریق کردن ماده بوتاکس بهتر است که از لوازم آرایش در صورت امکان استفاده نشود.

استفاده از لایه بردار بعد از بوتاکس

یک نکته مهم در مورد استفاده از کرم های لایه بردار یا در اصطلاح اسکراب هاست، این گونه مواد را بهتر است تا چند روز بعد از تزریق به صورت کامل استفاده نکنید زیرا باعث تحریک پوست خواهد شد و ممکن است عوارض جانبی به شدت سخت داشته باشد.

همچنین برای کاهش عوارض جانبی ابتدا توصیه می شود که از کمپرسور یخ استفاده کرده و بعد از آن به آرایش بپردازید.

همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد در این رابطه نظر ها کاملا متفاوت است، بهترین توصیه را پزشک به فرد خوهد داشت زیرا از میزان دوز تزریقی، شرایط بیمار و بسیاری عوامل دیگر خبر دارد.

نکته » بوتاکس صرفا برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده نمی شود، مثلا شما با انجام بوتاکس زیر بغل می توانید از تعریق بیش از حد در این ناحیه جلوگیری نمایید، و یا با انجام بوتاکس کف دست می توانید جلوی عرق کردن کف دست خود را بگیرید، همچنین انجام بوتاکس گردن می تواند برای درمان بیماری تورتیکولی موثر باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بوتاکس گردن به صفحه عوارض بوتاکس گردن مراجعه نمایید.

برداشتن ابرو بعد از بوتاکس

اگر به دنبال روش موثر برای رفع چین و چروک های خود هستید بوتاکس شیوه های موثر با جواب دهی سریع است که حدود ۴ تا ۷ روز بعد اثرات خود را نشان می دهد

اینکه بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد خیلی مهم است، یکی از این نکات مهم برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و مراقبت بعد از بوتاکس خط اخم این است که ما به شما پیشنهاد می کنیم حداقل یک و حداکثر دو روز ابروهای خود را بر ندارید زیرا باعث از بین رفتن اثرات تزریق می ‌شود، به خصوص اگر شما بوتاکس ابرو قبل و بعد انجام داده باشید، شما می توانید در این باره با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت ندای سلامت و مراجعه به قسمت گفتگوی آنلاین با همکاران ما مشکل خود را در میان بگذارید، تا آنها شما را راهنمایی کنند.

استفاده از مداد ابرو باعث عوارض جانبی شدید می شود و شما نباید بلافاصله ابروی خود را بردارید و بعد روی آن مداد ابرو بکشید.

شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه بروز عوارض از کمپرس یخ استفاده نمایید تا هرچه زودتر از مشکل جلوگیری کنید. سپس در صورت عدم رفع مشکل می‌توانید به پزشک خود مراجعه کنید.

رنگ ابرو بعد از بوتاکس

چه زمانی بعد از بوتاکس می توانم ابروهایم را رنگ کنم؟ پیش از انجام هر گونه اپیلاسیون ابرو یا سایر شیوه های زیبایی همانند رنگ کردن ابرو بعد از بوتاکس باید حداقل 24 ساعت بعد از تزریق صبر کنید.

چه مدت بعد از بوتاکس می توانم ابروهایم را رنگ کنم؟قبل از انجام هر گونه اپیلاسیون ابرو یا سایر روش های زیبایی مانند رنگ کردن ابرو بعد از بوتاکس، باید حداقل 24 ساعت پس از تزریق صبر کنید.

اصلاح صورت بعد از بوتاکس

چند روز بعد از بوتاکس میشه اصلاح کرد؟ در خصوص اصلاح ابرو بعد از بوتاکس «بند انداختن صورت بعد از بوتاکس» لازم است بدانید، اصلاح صورت بعد از انجام بوتاکس توصیه نمی شود، البته به طور قطع نمی توان گفت که انجام اصلاح صورت موجب از بین رفتن اثرات تزریق بوتاکس می شود، اما معمولا متخصصین حوزه زیبایی به افرادی که بوتاکس را انجام داده اند توصیه می کنند که بعد از انجام بوتاکس، از انجام کارهایی مثل اصلاح صورت حداقل به مدت یک هفته صرف نظر کنند، به خصوص افرادی که ماده بوتاکس به نواحی مختلف  صورت آن ها تزریق شده است، مثلا کسانی که بوتاکس لب را انجام داده اند، و یا کسانی که بوتاکس پیشانی را برای رفع چین و چروک های این ناحیه انجام داده اند.

اول هاشور کنم یا بوتاکس

در جواب به سوال اول هاشور کنم یا بوتاکس «اول تاتو بعد بوتاکس» باید بگوییم، زمانی که اثر بوتاکس در 7 تا 14 روز کامل شود. احتمالا موجب به بالا رفتن ابرو ها می شود. زمانی که قصد تغییر در ابروهایتان را دارید این موضوع باید در نظر گرفته شود. پس بهتر است برای تاتو و هاشور کردن صبر کنید تا تاثیر بوتاکس معلوم شود.

اول تاتو کنیم یا بوتاکس

همانطور که می دانید زمانیکه اثر بوتاکس تا 7 الی 14 روز کامل شد، احتمالا موجب بالا رفتن ابروها می شود. هنگامی که قصد تغییر در ابروهای خود را دارید باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. پس لازم است برای انجام تاتو «تاتو بعد از بوتاکس» منتظر بمانید تا اثر بوتاکس کاملا مشخص شود.

بعد از فیبروز میشه بوتاکس کرد

عده زیادی از افراد در خصوص فیبروز ابرو بعد از بوتاکس از متخصصین بوتاکس سوال پرسیده اند، به همین علت ما در این بخش قصد داریم به بررسی برخی از این سوالات بپردازیم.

اول بوتاکس کنم یا فیبروز؟ بعد از فیبروز ابرو میشه بوتاکس زد؟همانطور که در بخش بالا در خصوص هاشور گفته شد، چون تاثیرات بوتاکس بعد از 7 تا 14 روز مشخص می شود و موجب از بالا رفتن ابرو ها می شود بهترین کار این می باشد که فیبروز ابرو بعد از بوتاکس انجام شود و زمانی که تاثیرات بوتاکس کاملا نمایان شده باشد. اما شما می توانید بوتاکس بعد از فیبروز ابرو را نیز انجام دهید.

فیشیال بعد از بوتاکس

در خصوص فیشیال باید بدانید هیچ نوع تداخلی با فیلر و بوتاکس ندارد اما در خصوص بوتاکس به علت احتمال پخش شدن بوتاکس در زیر پوست در حین ماساژ بهتر می باشد که 3 روز بعد از تزریق بوتاکس فیشیال را انجام دهید. در ارتباط با ژل نیز بهتر است تا 7 روز بعد از تزریق، فیشیال انجام شود.

بعد از بوتاکس چه کارهایی نباید انجام داد

بعد از بوتاکس چه کارهایی نباید انجام داد

به صورت کلی کارهایی که بعد از بوتاکس نباید انجام داد تا از عوارضی مانند سردرد و حالت تهوع بعد از بوتاکس در امان ماند به شرح زیر می باشند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

  • فعالیت زیاد بعد از بوتاکس
  • ضربه به محل تزریق بعد از بوتاکس
  • خوابیدن به روی صورت بعد از بوتاکس
  • نوشیدن الکل بعد از بوتاکس
  • مصرف دارو های رقیق کننده بعد از بوتاکس

فعالیت زیاد بعد از بوتاکس

سعی کنید تا 24 ساعت کاملا استراحت کنید تا مواد تزریق شده به صورت ، به خوبی میان ماهیچه های زیر پوستتان نفوذ کند و بهترین نتایج کسب شود.

ضربه به محل تزریق بعد از بوتاکس

ممکن است بعد از تزریق کردن ماده بوتاکس ، به دلیل داشتن حس ناخوشایند تمایل به دست زدن به ناحیه تحت درمان را داشته باشید.

اما این نکته حائز اهمیت است که ماساژ یا فشار دادن آن نواحی موجب می شود تا ماده تزریق شده در صورت جا به جا گردد و نتایج نا مطلوبی برای شما به ارمغان آورد، بویژه خانم هایی که برای رفع ناحیه تناسلی خود عمل بوتاکس بیکینی را انجام می دهند، به هیچ عنوان نباید به این نحیه ضربه یا فشار وارد شود، و تا حد اقل سه هفته نیز نباید رابطه جنسی داشته باشند.

خوابیدن به روی صورت بعد از بوتاکس

در خصوص مراقبت های بعد از بوتاکس خوابیدن باید بدانید، در بیشتر موارد دو تا چهار ساعت بعد از تزریق، پوست ترمیم خواهد شد ولی توصیه می شود بیمار از خوابیدن به روی پوست خودداری نماید، چرا که با انجام این کار عوارض نا مطلوبی برای بیمار خواهد داشت. به هنگام دراز کشیدن سر خود بالا تر از حد معمول قرار دهید.

عده زیادی از افراد در خصوص عوارض بوتاکس بعد از چندین سال سوال می پرسند، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه عوارض بوتاکس بعد از چند سال مراجعه نمایید.

نوشیدن الکل بعد از بوتاکس

ممکن است بر اثر مصرف الکل فرد دچار کبودی شود. بنابراین حداقل تا چند روز بعد از تزریق کردن ماده بوتاکس از مصرف نوشیدن های حاوی الکل خودداری نمایید.

مصرف دارو های رقیق کننده بعد از بوتاکس

تا چند روز بعد از بوتاکس، استفاده از هر دارویی که موجب رقیق شدن خون می شود، ممنوع می باشد. دارو های ضد التهاب و استروئیدی همچون ژلوفن و پروفن از جمله این دارو ها هستند.

افتادگی ابرو بعد از بوتاکس

یکی از نشانه های پیری افتادگی ابرو است که روش های زیادی برای درمان آن وجود دارد. غیر ممکن است کسی افزایش سن داشته باشد و بگوید من دچار افتادگی ابرو نشده ام. زیرا این امری ناگزیر است و تمامی افراد دیر یا زود با این مشکل مواجه می شوند.

به همین دلیل پزشکان به آن ها توصیه می کنند قبل از رخ دادن این مشکل، سعی کنند بهترین راه را برای پیشگیری انتخاب نمایند.

دلیل اینکه افتادگی ابرو رخ می دهد، این است که افزایش سن باعث می شود ماهیچه ها استحکام اولیه خود را از دست بدهند و به مرور زمان ضعیف شوند. همین امر باعث می شود که ابروها به سمت پایین کشیده شوند.

همچنین افزایش سن الاستین موجود در بدن را که باعث کشسانی پوست می شود، کاهش می دهد و زمانی که از بین می رود در ناحیه ابرو، باعث افتادگی می شود.

یکی دیگر از عوامل افتادگی ابرو را می توان ژنتیک در نظر گرفت که ممکن است خیلی از افراد در سنین کم به دلیل ژنتیکی دچار افتادگی ابرو شوند.

درمان افتادگی ابرو با استفاده از بوتاکس

یکی از روش های درمان افتادگی ابرو، تزریق بوتاکس است. بوتاکس باید توسط یک پزشک خبره انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

بوتاکس باید دقیقا در انتهای دم ابرو انجام شود و باعث شود که ابرو به سمت بالا کشیده شود. این روش برای افراد بالای 18 سال مناسب است و بهتر است افراد زیر 18 سال از این روش استفاده نکنند.

آقایان و خانم ها می توانند از این روش استفاده کنند و هیچ خطری افراد را تهدید نمی کند. اما باید بدانید دارای یک سری عوارض مانند: بی حالی، سردرد و . . . هستند.

البته باید بدانید که اگر بوتاکس به درستی تزریق نشود، ممکن است افتادگی ابرو را بیشتر کند و همچنین اگر بوتاکس به مقدار زیاد تزریق شود، دچار نشت به ماهیچه هایی که پلک ها را به سمت بالا و پایین کنترل می کنند، می شود.

نکته 1 » برای این که بوتاکس بتواند بعد از تزریق به ناحیه مورد نظر خیلی زود اثرات مثبت خود را بروی بدن ما بگذارد عواملی مثل آناتومی صورت برای تزریق بوتاکس که باید توسط پزشک به درستی انتخاب شوند و بهترین مارک بوتاکس تاثیر گذار هستند.

نکته 2 » برای آشنای با انواع بوتاکس شما می توانید با مراجعه به صفحه قیمت بوتاکس زئومین با این برند معتبر آلمانی آشنا شوید، و با مطالعه مقاله بوتاکس دیسپورت هم این برند ساخت کشور انگلستان را مورد بررسی قرار دهید، و جهت آشنایی با برند های معتبر ایرانی نیز می توانید مقاله بوتاکس مسپورت را مطالعه نمایید.

ورزش های مناسب برای جلوگیری و درمان افتادگی ابرو

در خصوص ورزش ابرو بعد از بوتاکس باید بدانید در این قسمت به ورزش های مناسب برای جلوگیری و درمان افتادگی ابرو اشاره کرده ایم که مهم ترین و اصلی ترین آنها ورزش ابرو است که به صورت زیر می باشد.

در این ورزش ابرو، باید انگشتان وسط هر دو دست را در زیر ابروهایتان بگذارید و سعی کنید با این کار فشاری که بر روی ابرو و پلک ها می باشد را کم کنید.

از قرار گرفتن کامل دستها بر روی صورت تان مطمئن شوید بعد از آن با کمک انگشتان ابروهای خود را به سمت بالا بکشید، سپس سعی کنید به سمت خارج حرکت دهید . سعی کنید این حالت را چند ثانیه حفظ کنید. اگر می خواهید این روش به صورت یک لیفت موثر باشد آن را سه بار در روز انجام دهید.

در این ورزش، چشم هایتان را ببندید و سعی کنید به پایین نگاه کنید با این کار شما احساس می کنید که ابروها کشیده می شوند هر زمان که به صورت کامل کشش را احساس کردید، چند ثانیه صبر کنید.

بعد از آن سعی کنید با چشمان بسته بالا را نگاه کنید. این کار نیز اندکی کشش در ابرو ها ایجاد می کند که این روش را نیز چند ثانیه انجام دهید، برای اینکه نتیجه کامل آن را مشاهده کنید. توصیه می کنیم این ورزش را چند بار در روز انجام دهید.

موارد منع بوتاکس

استفاده از بوتاکس در مواردی که باعث اختلال نوروموسکولر می شود، ممنوعیت دارد . این موارد می تواند شامل میاستنی گراو، اسکلروز مولتیپل، سندروم ایتون لامبرت باشد، زیرا باعث اختلالات عصبی عضلانی می شود .

بوتاکس در افرادی که دچار اسکار کلوئید ، آلرژی به مواد تشکیل دهنده بوتاکس، اختلال بدشکلی در بدن هستند، ممنوعیت دارد.

که مطمئنا در صورتی که شما به یک کلینیک زیبایی معتبر برای انجام بوتاکس مراجعه نمایید، تمامی این نکات توسط پزشک مربوطه به شما یادآوری می شود. ضمنا با شرکت در دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس شما با مراقبت های مورد نیاز پس از بوتاکس و تزریقات زیبایی به طور کامل آشنا می شوید.

مراقبت بعد از بوتاکس نی نی سایت

در صورتی که شما یک کلینیک معتبر را برای تزریق کردن بوتاکس به نواحی مختلف صورت و بدن انتخاب نمایید تمامی مراقبت های مورد نیاز بعد از بوتاکس توسط پزشک به ارائه می شود، و شما بدون هیچ نگرانی و استرسی نتایج رضایت بخش بعد از تزریق بوتاکس را مشاهده خواهید کرد.

مراقبت های بعد بوتاکس صورت نی نی سایت

نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، گونه ها، لب، ابرو جز نواحی حساسی هستند که باید شما مراقبت های پس از تزریق را مو به مو رعایت نمایید تا خدای نکرده در اثر عدم توجه کافی به این موضوع زیبایی صورت شما به خطر نیافتد.

مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی نی نی سایت

در خصوص مراقبت های بوتاکس پیشانی باید بدانید، احتمالا پس از بوتاکس پیشانی شما احساس سردرد و سرگیجه داشته باشید که اصلا جای نگرانی ندارد شما می توانید در این شرایط از کمپرس یخ استفاده نمایید. پس از گذشت چند دقیقه مشاهده خواهید کرد که درد این ناحیه آرام می شود.

مراقبت بعد از بوتاکس خط اخم نی نی سایت

در خصوص مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی و خط اخم لازم است بدانید، پس از بوتاکس خط اخم نیز مانند ناحیه پیشانی احساس درد خواهید کرد، که از روش ذکر شده در بخش قبلی برای آرام کردن درد آن استفاده نمایید.

سخن پایانی»

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب که در مورد بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد همچنین نحوه مراقبت بعد از بوتاکس بود، مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطمئنا شما مطالب مشابه آن چه که در این صفحه گفته شد را در سایت های مختلف مشاهده کرده اید، اما لازم است که این موضوع را یادآور شویم که در صورتی که شما قصد انجام بوتاکس را دارید بهتر است که با مراجعه حضوری به پزشک متخصص مشاوره لازم را از پزشک دریافت نمایید، چرا که مطمئنا بهترین راه برای اطمینان از انجام این کار معاینه حضوری توسط پزشک متخصص می باشد.

لطفا در صورتی که هر گونه سوال در مورد انجام عمل های زیبایی و هزینه تزریق بوتاکس را دارید، می توانید از طریق بخش نظرات سوالات خود را از متخصصین کلینیک زیبایی ندای سلامت بپرسید.

بعد از تزریق بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

در خصوص نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس باید آنها را حتما رعایت کنید، لازم است بدانید 14 روز بعد از تزریق بوتاکس حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. برخی از نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس باید انها را رعایت کنید، شامل: جلوگیری از فشار دادن و ماساژ دادن به خطوط تحت درمان تا حداقل 4 ساعت بعد از تزریق، پرهیز از مصرف غذا های سنگین و گرم، نوشیدنی های الکللی در طول 24 ساعت بعد از تزریق، بعد از تزریق می توانید با آرامش بخوابید، به گونه ای که سرتان بالا تر از سطح قلبتان قرار گیرد.

سوالات متداول

مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

در این مثاله تمام مطالب مرتبط با مراقبتهای بعد بوتاکس پیشانی و دور چشم ذکر شده است، شما می توانید این مطالب را مطالعه کنید.

مراقبتهای بعد از بوتاکس چیست؟

مراقبتهای بعد از بوتاکس نی نی سایت، بعد از تزریق بوتاکس شما باید مراقبت هایی را نظیر دست نزدن به ناحیه تزریق، انجام ندادن فعالیت های سنگین ورزشی، اجتناب از مصرف سیگار و دخانیات، ممانعت از رسیدن آب به مدت 24 ساعت به ناحیه تزریق، و غیره موارد هستند که باید رعایت شود.

مراقبت بعد از بوتاکس تا چند روز است؟

معمولا این مراقبت ها با توجه به میزان دوز تزریق حداقل به مدت دو هفته، و حداکثر به مدت یک ماه مورد نیاز هستند.

بعد از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟

بعد از بوتاکس باید تمام نکات و مراقبت هایی که موجب جلوگیری از بروز عوارض جانبی این شیوه می شود را رعایت کنید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین