مراقبت های بعد از لیزر co2 فرکشنال | بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر فرکشنال

مراقبت های بعد از لیزر co2

یکی از تکنولوژی های پیشرفته درمانی لیزر co2 می باشد که در حال حاضر در صنعت زیبایی و پوست شناخته شده است. بعد از استفاده از این شیوه درمانی برای دریافت نتایج بهتر و جلوگیری از عوارض باید یک سری نکات در خصوص آن را رعایت کرد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مراقبت های بعد از لیزر co2 بپردازیم.

پیش از بررسی مراقبت های بعد از این نوع لیزر لازم است حتما اطلاعاتی بیشتری در خصوص کاربرد این نوع لیزر و مزایای آن داشته باشید به همین منظور می توانید مقاله co2 فرکشنال چیست را مطالعه نمایید.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر CO2

مراقبت های قبل و بعد از لیزر CO2

بعد از لیزر co2 چه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مراقبت های قبل از لیزر و مراقبت های بعد از لیزر co2 نی نی سایت بپردازیم. پیش از بررسی مراقبت های قبل و بعد از درمان لیزر لازم است اطلاعات کامل در خصوص مراقبت های روز درمان داشته باشید.

  • پوشیدن لباس راحتی : در روز درمان از لباس با یقه باز و دکمه‌دار استفاده کنید.
  • آماده‌سازی پوست : اطمینان حاصل کنید که پوستتان بدون آرایش و تمیز است.
  • حتما فردی را به عنوان همراه با در کنار خود داشته باشید.
  • استفاده از بی‌ حس‌کننده موضعی : اگر حساسیت به درد دارید، از بی‌ حس کننده موضعی استفاده کنید.
  • مرطوب نگه داشتن پوست : پس از درمان از نرم‌ کننده پوست استفاده کنید.
  • نحوه خوابیدن : سرتان را در شب‌ های اول و دوم بالاتر از بدنتان قرار دهید.
  • نیاز به استراحت 5 الی 10 روزه در منزل بعد از درمان دارید.
  • کرم ضد آفتاب : از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و از خورشید دوری کنید.
  • رعایت دستورات پزشک : داروها را مصرف و دستورات پزشک را رعایت کنید تا بازسازی پوست بهتری داشته باشید.

ندای سلامت برای افرادی که علاقه مند به یادگیری و آموزش لیزر موهای زائد هستند، اقدام به برگزاری این دوره کرده به همین منظور می توانید به صفحه آموزش لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

مراقبت های قبل از لیزر CO2

برخی از مراقبت های قبل از لیزر CO2 را در این بخش مورد بررسی قرار داده ایم. مراقبت های قبل از لیزر CO2 به شرح زیر می باشد:

  1. دو تا چهار هفته قبل از لیزر از نور خورشید و محصولات برنزه‌کننده خودداری کنید.
  2. 20 الی 30 روز قبل از لیزر CO2 فرکشنال، محصولات ضد پیری را متوقف کنید و از داروهای ضد التهابی اجتناب کنید.
  3. قبل از لیزر معاینه توسط پزشک و تعیین انتظارات و میزان بهبود ضروری است.
  4. در زمان لیزر، کرم‌های بی حسی محلی کافی است و بعد از کار، پوست با سرما و یخ کاهش می‌ یابد.
  5. لیزر CO2 فرکشنال معمولا 30 دقیقه طول می‌ کشد و پس از آن نیازی به پانسمان ندارید.
  6. روز بعد از لیزر پوست شبیه به سوختگی آفتاب می‌ شود و در یک هفته بهبود می‌ یابد.
  7. در 3 هفته پوست به حالت طبیعی و جوان باز میگردد.
  8. در 6 روز اول از نور مستقیم خورشید خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  9. در هفته اول از کرم‌ های معمولی و لوازم آرایشی خودداری کنید.
  10. در صورت وجود عارضه های پوستی از دستکاری آنها خودداری کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و مشاهده جدول قیمت این نوع لیزر به صفحه هزینه لیزر co2 مراجعه کنید.

نکات مهم در خصوص مراقبت های لیزر CO2

در این بخش بر خی از نکات های مهم در خصوص مراقبت های لیزر CO2 را مورد بررسی قرار داده ایم که به شرح زیر می باشند:

  1. بعد از لیزر co2 پوست بسیار حساس می باشد بنابراین مراقبت‌ های ویژه لازم است.
  2. به مدت 5 تا 10 روز بعد از درمان پوست باید با دقت مراقبت شود.
  3. بی‌ توجهی به مراقبت‌ ها می‌ تواند لک‌ های پوستی را ایجاد کند.
  4. دوره نقاهت حداکثر 10 روز می باشد پس برنامه‌ریزی جامع برای مراقبت‌ ها الزامی است.
  5. مراقبت‌ های پوستی در ایام مختلف پس از لیزر co2 از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

لیزر آر اف فرکشنال یکی از انواع لیزر می باشد که شما می توانید برای انجام این خدمات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه لیزر آر اف فرکشنال مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از لیزر co2 دراولین روز درمان

مراقبت های بعد از لیزر co2 دراولین روز درمان

در اولین روز پس از درمان با انواع لیزر مانند لیزر فرکشنال co2 یا حتی لیزر موهای زائد باید دقت بیشتری به پوست خود داشته باشید. شایع ترین عوارضی که بعد از لیزر برای پوست وجود دارد شامل : خارش، تورم و قرمزی می باشد. بهترین راهکار برای بهبود سریع تر این مشکلات انجام کارهای زیر می باشد:

  1. بعد از انجام لیزر co2 لازم است به مدت حداقل 24 تا 48 ساعت از شستن و آب زدن به صورت خودداری کنید.
  2. برای شست و شو و تمیز کردن صورت بعد از گذشت یک روز از لیزر فرکشنال co2 ترکیب دو لیوان آب و یک قاشق سرکه سفید را روی صورت خود اسپری کنید. توجه داشته باشید دست خود را به هیچ عنوان روی پوست صورت نکشید.
  3. در روزهای اول تا سوم از پماد های آنتی‌ بیوتیک مانند جنتکس برای مراقبت از پوست استفاده کنید.
  4. از کرم ضدآفتاب بدون رنگ از روز اول پس از لیزر co2 استفاده کنید و هر دو ساعت یک بار آن را مجددا به پوست اعمال کنید.
  5. برای مدت 7 تا 10 روز پس از انجام لیزر فرکشنال Co2، روزی دو تا سه بار از کرم‌ های ترمیم‌کننده استفاده کنید تا از لک بعد از لیزر co2 جلوگیری شود.
  6. شستن صورت و آب زدن به پوست پس از 48 ساعت مانعی ندارد.

با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی صفر تا صد مراقبت های بعد از لیزر co2 و فرکشنال بپردازیم.

لیزر موهای زائد نیز از خدمات تخصصی کلینیک ندای سلامت می باشد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید همچنین می توانید برای رزرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مراقبت های دومین روز بعد از لیزر فرکشنال

شست‌وشوی اصولی صورت و استفاده از پمادها و داروهای تجویزی در روز دوم بعد از درمان ضروری است. همچنین باید بدانیدقرمزی و تورم پوست تا 10 روز بعد از لیزر به طور کاملا طبیعی می باشد. تیره شدن پوست در روزهای ابتدایی پس از لیزر فرکشنال از عوارض بی خطر و متداول این شیوه می باشد.

البته لازم است بدانید بعد از مدت زمان مناسب پوست بهبود یافته و تیرگی کاهش پیدا می کنند. به همین منظور پوست صاف و شفاف می‌ شود.

استفاده از لیزر برای رفع تیرگی از خدمات تخصصی ندای سلامت می باشد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع لیزر به صفحه لیزر تیرگی زانو مراجعه کنید.

مراقبت های روز سوم بعد از لیزر فرکشنال co2

مراقبت های روز سوم بعد از لیزر فرکشنال co2

در روز سوم به بعد شما با بیشترین میزان لایه بردای رو به رو خواهید شد. پوسته پوسته شدن پوست در این زمان کاملا طبیعی می باشد اما نباید آنها را دستکاری کنید. استفاده از محلول سرکه و آب بیشترین کمک به پاکسازی پوست شما خواهد کرد. خشکی پوست بعد از لیزر co2 امکان دارد با خونریزی باشد. بنابراین برای جلوگیری از خونریزی بعد لیزر co2 بهتر است صورت خود را مرطوب نگه داشته و از پماد های آکوافور استفاده نمایید. توجه داشته باشید استفاده از کمپرس سرد نیز می تواند برای کاهش التهاب و بهبود سریع تر پوست بسیار مفید باشد.

مزووایت یکی از شیوه های درمانی برای کاهش لک های صورت، کک و مک، تیرگی زیر چشم می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شیوه درمانی به صفحه مزووایت چیست مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از لیزر فرکشنال در روز چهارم تا دهم

بعد از روز های پنجم و چهارم ناراحتی های پوستی زیادی مانند : خارش، تورم رو به بهبودی می روند. توجه داشته باشید در این زمان سرم های ترمیم کننده، پاک کننده ها و پماد ها باید ادامه داشته باشد. همچنین عده زیادی از افراد در خصوص حمام بعد از لیزر co2 سوال پرسیده اند، لازم است بدانید استحمام بعد از لیزر co2 در دوران نقاهت درمان با لیزر فرکشنال co2 هیچ محدودیتی ندارد. فقط از برخورد مستقیم آب به صورتتان مطمئن شوید.

بروز جوش در هر ناحیه دارای دلایلی می باشد. جوش چانه نیز از مواردی می باشد که دارای دلایل مختلفی است شما می توانید به همین منظور به صفحه جوش چانه نشانه چیست مراجعه نمایید.


لیزر مخچه پا یکی از خدمات ندای سلامت می باشد شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه لیزر میخچه پا مراجعه کنید.

کرم ترمیم کننده بعد از لیزر فرکشنال

یکی از پر تکرار ترین سوالات در خصوص «کرم ترمیم کننده بعد از لیزر co2 نی نی سایت» می باشد. لازم است بدانید برند ژنوبایوتیک یکی از برند های برتر در ترمیم پوست می باشد که مناسب برای پوست‌ های دارای آسیب جراحی، لیزر و پیلینگ، سوختگی و ……… می باشد. لازم است بدانید این کرم حاوی مواد مغذی برای بهبود زخم های مزمن می باشد.

کلینیک ندای سلامت یکی از معتبر ترین کلینیک ها در زمینه برداشتن خال می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن همین حالا به صفحه برداشتن خال با لیزر مراجعه کنید.

خارش پوست بعد از لیزر co2

خارش یکی از عوارض هایی می باشد که امکان دارد بعد از لیزر فرکشنال به وجود آید. این عارضه اکثرا به علت قدمت دستگاه لیزر رخ می دهد. استفاده از دستگاه های پیشرفته می تواند خارش را به پایین ترین حد ممکن برساند یا حتی موجب جلوگیری از بروز آن شود. البته توجه داشته باشید یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در خصوص این عارضه مهارت اپراتور می باشد.

از بین بردن جای جوش یکی از دغدغه های افراد می باشد که یکی از راهکاره های درمانی آن استفاده از لیزر است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین مشاهده نتایج لیزر جای جوش همین حالا به صفحه عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش مراجعه نمایید.

تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست افراد کاهش یافته و ساختار های محبوب پوست به مرور از بین می روند. قرار گرفتن روزانه در معرض نور خورشید و موارد دیگر موجب تیرگی و چین و چروک های پوست می شود.

برای انجام لیزر در نواحی حساس حتما باید کلینیک تخصصی و معتبر در این زمینه را انتخاب کنید. ندای سلامت یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه لیزر بیکینی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات در خصوص آن مقاله لیزر بیکینی شامل کجاست را مطالعه کنید.

شستن صورت بعد از لیزر فراکشنال

در خصوص شستن صورت بعد از لیزر co2 نی نی سایت باید بگوییم، در روز های اول بعد از لیزر فرکشنال باید از شستن صورت با ماده شوینده معمولی جلوگیری نمایید، بعد از گذشت این زمان می توانید محل مورد نظر را با استفاده از آب ولرم و شامپو بچه بشویید. وضعیت خود را 5 الی 7 روز بعد از لیزر با پزشک معالج خود در میان بگذارید و توصیه های پزشک متخصص را انجام دهید.

یکی از بهترین پماد برای رفع لک صورت پماد زینک اکساید می باشد. همچنین باید بدانید این پماد کاربرد های زیادی دارد که شما می توانید برای مشاهده این کاربرد ها همین حالا مقاله پماد زینک اکساید برای لک صورت مطالعه کنید.

درمان سوختگی بعد از لیزر فرکشنال

برای درمان سوختگی بعد از لیزر co2 نی نی سایت چه باید کرد؟ بر روی محل لیزر شده بلافاصله کیسه یخ خنک قرار دهید. 2- بر روی محل از کرم زینک اکساید استفاده نمایید. 3- کرم مناسب برای بعد از لیزر را روزانه 4 الی 5 بار تا زمان از بین بردن التهاب و قرمزی استفاده کنید. 4- از کرم ضد آفتاب به صورت مرتب هر 3 ساعت یکبار استفاده نمایید.

عده زیادی از افراد به دنبال کرم برای از بین بردن سوختگی لیزر هستند؛ به همین منظور می توانید همین حالا به صفحه بهترین کرم برای جای سوختگی لیزر مراجعه نمایید.

سوالات متداول

چند ساعت بعد از لیزر دوش بگیریم؟

بعد از جلسه لیزر حداقل 24 ساعت از حمام گرفتن خودداری کنید. استفاده از استخر و سونا نیز در این مدت توصیه نمی‌ شود. توجه داشته باشید آب گرم امکان دارد دمای پوست را افزایش دهد و اثر گذاری لیزر را کاهش دهد.

بعد از لیزر فرکشنال چه باید کرد؟

بعد از لیزر فرکشنال باید مراقبت های مربوطه در خصوص لیزر فرکشنال را رعایت نمود. که در این مقاله مراقبت های بعد از لیزر فرکشنال ذکر شده است.

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر فرکشنال کدام است؟

اگر به دنبال بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر فرکشنال هستید، لازم است بدانید کرم های ترمیم کننده زیادی وجود دارد که برند ژنوبایوتیک یکی از انها می باشد و مناسب لیزر، زخم، سوختگی و ……. می باشد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین