تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس کف دست فرایندی است که برای جلوگیری از تعریق بیش از حد کف دست مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست یک روش بسیار ایده‌آل و کم هزینه محسوب می‌شود که می‌تواند شما را برای همیشه از شر مشکل عرق کردن کف دست راحت کند.


اگر به دنبال یادگیری تزریق بوتاکس هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش بوتاکس مراجعه کنید.

بوتاکس سمی است که وقتی به کف دست تزریق می‌شود موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه می‌شود و تخصص پزشک برای تزریق بوتاکس بسیار حائز اهمیت است.

بوتاکس کف دست یک عمل درمانی است که برای برطرف کردن عارضه ای به نام هایپر هیدروز صورت می‌گیرد.

ابتدا باید بدانیم که هایپر هیدروز درواقع به معنی تعریق بیش از حد در هر یک از اندام های بدن است.

این تزریق حتی می‌تواند وقتی اتفاق بیفتد که هوا هم گرم نیست. حتما می‌دانید که احساس تعریق بیش از حد به صورت قطرات درشت چه قدر می‌‌تواند آزار دهنده باشد.

در مرحله اول برای این افراد داروهای ضد تعریق تجویز می‌شود و اگر این داروها کارساز نبودند فرد برای تزریق بوتاکس کف دست آماده می‌شود.

وقتی دمای بدن بالا می‌رود سیستم عصبی به صورت کاملا خودکار غدد تعریق را فعال می‌نماید تا باعث خشک شدن بدن نشود.

اما در افرادی که به عارضه هایپر هیدروز مبتلا هستند سیستم عصبی بیش از حد به غدد تعریق فرمان می‌دهد و این جاست که تعریق بی موقع  زیاد اتفاق می‌افتد.

با تزریق بوتاکس این اعصاب بیش فعال فلج می‌شوند و سیگنالی نیز به مغز نمی‌فرستند و در نتیجه تعریق متوقف می‌شود.

بوتاکس کف دست

هزینه تزریق بوتاکس کف دست

هزینه تزریق بوتاکس کف دست نیز مثل تمام عمل های زیبایی و سایر جراحی ها بسته به برند بوتاکس و کلینیکی دارد که می‌خواهید این تزریق را انجام دهید.

همین طور دوز دریافتی بوتاکس و شرایط شما متغیر است.

برای دانستن این هزینه ها کافی است در ابتدا یک جلسه مشاوره در کلینیک مورد نظر داشته باشید و از چند و چون آن مطلع شوید.

البته این درمان جزو عمل های زیبایی محسوب نمی‌شود و کاملا بهداشتی و درمانی است.

بسیاری از شرکت های بیمه هزینه آن را متقبل می‌شوند ولی برای اطلاعات بیش تر حتما با مشاورین بیمه خود در تماس باشید.

ماندگاری تزریق بوتاکس کف دست

یکی از فواید بسیار مهم تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست این است که انجام این روش بسیار کم هزینه، می تواند ماندگاری بالایی نیز برای شما داشته باشد.

در صورتی که شما برای تزریق بوتاکس کف دست به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید و از برندهای معتبر بوتاکس برای جلوگیری از تعریق کف دست در این کلینیک استفاده شود، مطمئنا تزریق بوتاکس کف دست می تواند بین ۷ تا ۱۴ ماه برای شما ماندگاری داشته باشد. (برای آشنایی با برند های معتبر بوتاکس می توانید مقاله بهترین مارک بوتاکس را مطالعه نمایید.)

برندهای معتبر بوتاکس مانند برند بوتاکس مسپورت که یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است می تواند انتخاب مناسبی برای انجام بوتاکس کف دست باشد.

همچنین شما می توانید از برندهای معتبر خارجی و اروپایی هم استفاده نمایید، برندهای خارجی و با کیفیت مانند بوتاکس دیسپورت که یکی دیگر از برند های معتبر خارجی از و شما می توانید این برند با کیفیت را در کلینیک های معتبر تخصصی پوست و مو پیدا کنید.

و یا استفاده از بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان که یکی دیگر از برندهای معتبری است که می‌تواند جهت انجام بوتاکس کف دست مورد استفاده قرار گیرد.

پس بنابر این یاد داشته باشید که برای افزایش ماندگاری تزریق بوتاکس کف دست، برند و کیفیت بوتاکس بسیار حائز اهمیت می باشد.

و البته زمانی که شما به یک کلینیک تخصصی پوست برای تزریق بوتاکس کف دست مراجعه می کنید، پزشک متخصص یکسری مراقبت ها و توصیه ها به شما ارائه می دهد.

که شما باید قبل از انجام بوتاکس کف دست و بعد از انجام بوتاکس کف دست به این نکات توجه نمایید تا میزان ماندگاری بوتاکس کف دست به مدت قابل توجهی برای شما افزایش یابد.

توجه » برای بالا بردن میزان ماندگاری بوتاکس کف دست شما می توانید مقاله بهترین روش های افزایش ماندگاری اثر بوتاکس را مطالعه نمایید.

ماندگاری تزریق بوتاکس کف دست

آموزش تزریق بوتاکس کف دست

در صورتی که شما علاقه مند هستید که در حوزه زیبایی پوست و مو دانش خود را افزایش دهید می توانید در دوره‌های آموزش تزریق بوتاکس در آموزشگاه زیبایی کلینیک تخصصی نداری سلامت شرکت نمایید.

و بعد از گذراندن این دوره مدرک بین المللی و قابل ترجمه که قطعا برای مهاجرت هم می تواند بسیار به کار شما بیاید را اخذ نمایید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد این که تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست دقیقا در چه نقاطی از کف دست تزریق می شود و نحوه انجام این فرایند به چه صورت است شما می توانید مقاله نقاط تزریق بوتاکس را مطالعه نمایید.

در این مقاله آموزشی به صورت کامل توضیح داده شده است که ماده بوتاکس باید به چه نواحی از پوست شما و به چه میزان تزریق شود.

آموزش تزریق بوتاکس کف دست

مزایای تزریق بوتاکس کف دست

در مورد مزیت ها و فواید تزریق بوتاکس کف دست باید گفت که این روش یک روش غیرتهاجمی و بدون درد و بدون هیچ گونه عارضه می باشد.

که در زمان انجام بوتاکس کف دست در ناحیه مورد نظر، توسط مواد بی‌حس‌کننده کف دست شما کاملا بی‌حس می‌شود و شما حین تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست هیچگونه دردی را احساس نمی کنید.

دومین مورد که در بخش های قبلی هم در مورد آن صحبت شد ماندگاری بالای تزریق کردن بوتاکس کف دست است که شما با یک هزینه خیلی کم می توانید به مدت ۷ تا ۱۴ ماه از شر عرق کردن بیش از حد کف دست خود راحت شوید.

و به طور کلی مزیت های تزریق بوتاکس کف دست را می توان به صورت زیر ذکر کرد:

  • یک روش غیر تهاجمی و به صورت سرپایی انجام می شود
  • تزریق بوتاکس کف دست در کمترین زمان و بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت
  • ماندگاری بالا
  • بعد از تزریق بوتاکس کف دست شما نتایج آن را بعد از یکی دو روز به سرعت مشاهده می کنید.

برای مطالعه » علت بروز سردرد بعد از انجام بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس کف دست

معایب تزریق بوتاکس کف دست

در صورتی که شما برای تزریق کردن بوتاکس کف دست به یک کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید و برای بوتاکس کف دست از یک برند معتبر بوتاکس استفاده شود، هیچ گونه عوارضی این کار برای شما نخواهد داشت.

فقط بعد از تزریق مقدار کمی قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق شده شما مشاهده می کنید که بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

البته اگر برای بوتاکس کف دست از برند های غیر معتبر و غیر استاندارد استفاده شود این امر می‌تواند موجب کبودی کف دست شما و یا احتمال بروز عفونت را در کف دست شما افزایش می دهد.

همچنین ممکن است که شما بعد از تزریق در ناحیه کف دست خود درد زیادی را احساس کنید.

برای مطالعه » چند بار در سال میتوان بوتاکس انجام داد

معایب تزریق بوتاکس کف دست

بوتاکس کف دست برای تعریق

همانگونه که گفته شد تزریق بوتاکس کف دست برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد.

و در این روش ماده سمی به نام بوتولونیوم به ناحیه کف دست شما تزریق می شود که این امر موجب فلج شدن در عضله های کف دست شما خواهد شد.

و در نهایت با انجام این کار در صورتی که شما دچار تعریق بیش از حد و یا اصطلاحا هایپرهیدروز در ناحیه کف دست خود هستید، ماده بوتاکس می تواند به شما کمک کند که برای همیشه از شهر این مشکل راحت شوید.

برای مطالعه » راه های از بین بردن اثر بوتاکس

بوتاکس کف دست برای تعریق

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس کف دست

قبل از انجام تزریق بوتاکس کف دست همان طور که می دانید شما باید ابتدا به یک کلینیک تخصصی پوست برای انجام تزریق بوتاکس مراجعه نمایید.

سپس با توجه به مشاوره ای که در این زمینه به شما ارائه می شود در روز تعیین شده سر وقت به کلینیک مراجعه کنید که ماده بوتاکس به کف دست شما تزریق شود.

سعی کنید که قبل از تزریق با استفاده از کرم های مرطوب کننده پوست دست خود را مرطوب نگه دارید، و البته اگر که پوست شما به ماده بوتاکس حساسیت دارد و یا به طور کلی شما دچار یکسری حساسیت‌های خاص پوستی هستید حتماً باید این مورد را به پزشک خود اطلاع دهید.

همچنین در صورتی که شما از داروهای خاصی مصرف می کنید که این داروها ممکن است با ماده بوتاکس سازگاری نداشته باشد شما باید لیست داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک متخصص پوست قبل از تزریق ارائه دهید.

در صورت رعایت کردن این موارد، و توصیه هایی که پزشک متخصص پوست در جلسه مشاوره به شما ارائه می دهد مطمئن باشید که هیچ گونه مشکلی برای شما بعد از تزریق کردن بوتاکس به ناحیه کف دست ایجاد نخواهد شد.

برای مطالعه » آشنایی با بوتاکس پیشانی

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس کف دست

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس کف دست

شما باید سعی کنید که بعد از تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست به مناطق خیلی گرم که باعث تعریق بیش از حد بدن شما بخصوص تعریق ناحیه کف دست شما می شود مراجعه نکنید.

سعی کنید که به مدت سه هفته از فعالیت های سنگین ورزشی که ممکن است موجب تعریق بیش از حد در ناحیه کف دست شود خودداری نمایید.

در صورتی که پزشک متخصص پوست یکسری داروها برای جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن به شما تجویز کرد سعی کنید که این داروها را سر وقت مصرف کنید.

قبل از انجام بوتاکس کف دست و بعد از انجام بوتاکس کف دست به هیچ عنوان از داروهای رقیق کننده خون و مشروبات الکلی و دخانیات استفاده نکنید.

مراقبت های لازم در زمان انجام بوتاکس کف دست، برای تزریق کردن ماده بوتاکس به سایر نواحی بدن مانند بوتاکس گردن، و یا تزریق کردن ماده بوتاکس برای جلوگیری از تعریق بیش از حد ناحیه زیر بغل که اصطلاحا به آن بوتاکس زیر بغل گفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های بعد از بوتاکس کف دست شما می توانید مقاله بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد را مطالعه نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس کف دست

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

این تزریق معمولا در هفته سه بار انجام می‌شود و به طور عادی پس از سه هفته بیمار تاثیر آن را روی تعریق کف دست خود مشاهده می کند.

البته گاهی ممکن است در طول یک هفته هم این درمان تاثیر خود را نشان دهد و گاهی به علتی ممکن است حتی تا ۸ هفته هم هنوز تاثیری مشاهده نشود.

پس از مشاهده اولیه فاصله تزریق ها طولانی تر می‌شود و هفته ای یک بار و بعد هر دو هفته یک بار تغییر می‌کند.

برای این تزریق زمان کمی احتیاج دارید و از سوزن های بسیار باریکی برای تزریق استفاده می‌شود و قبل از انجام تزریق باید موضع را بی حس نمایند.

برای مطالعه » بوتاکس بینی

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

بوتاکس روی دست | بوتاکس پشت دست

همان طور که با بالا رفتن سن، پوست صورت دچار چین و چروک و افتادگی می‌شود.

دست ها نیز دچار این مشکلات خواهند شد و معمول کسانی که از مزایای بوتاکس صورت و جوانسازی پوست بهره مند شده اند تمایل دارند که این نوع درمان را روی پوست دستشان نیز انجام دهند و شاهد تغییرات آن باشند.

به خصوص که پوست دست علاوه بر این که در معرض تابش آفتاب قرار دارد و تخریبات پوست صورت روی آن انجام می‌شود با مواد شوینده بسیار زیادی نیز در تماس است.

که این موضوع باعث می‌شود چروک بیش تری روی آن مشاهده شود.

متخصصان در کلینیک ها و مراکز درمانی با بررسی دست های فرد متقاضی درمان، پس از تشخیص راه مناسب درمان و رفع چین و چروک آن ها مبادرت به انجام عمل های زیبایی در پشت دست های شما می‌نمایند، که یکی از این روش ها، روش استفاده از ماده بوتاکس در این ناحیه می‌باشد.

برای مطالعه » بوتاکس ابرو

بوتاکس روی دست | بوتاکس پشت دست

سئوالات متداول در مورد تزریق بوتاکس کف دست

قیمت بوتاکس کف دست؟

جهت استعلام قیمت بوتاکس کف دست با شماره های 02188503893 و 09128881646 تماس بگیرید.

درمان تعریق کف دست با بوتاکس؟

شما با انجام بوتاکس می توانید به صورت تضمینی، با صرف هزینه خیلی کم، و بدون هیچگونه درد یا عارضه ای برای همیشه مشکل عرق کردن کف دست خود را برطرف نمایید.

کلینیک تخصصی پوست برای تزریق بوتاکس کف دست؟

کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده، آماده ارائه مشاوره به شما مراجعه کنندگان عزیز جهت انجام بوتاکس کف دست و برطرف کردن دیگر مشکلات پوستی است.

نظرات در مورد بوتاکس کف دست؟

با بررسی نظراتیکه افراد بعد از تزریق بوتاکس در کف دست هایشان داشته اند، متوجه خواهید شد که اکثر آن ها از بوتاکس کف دست رضایت دارند.

البته لازم به ذکر است که برخی از آن ها گفته اند که بهبود صد در صدی نداشته اند، اما تا حد بسیار زیادی مشکل آن ها برطرف شده است.

از دیگر مشکلاتی که موجبات ناراحتی بیماران متقاضی درمان را در این شیوه درمانی زیبایی فراهم کرده است احساس درد زیاد در منطقه ای است که تزریق در آن ناحیه صورت گرفته است.

البته این درد نیز صرفا در لحظه های تزریق می‌باشد و پس از مدت بسیار کوتاهی ( در هر چند دقیقه ) بهبود یافته و تسکین پیدا می‌کند.

توجه » در مقاله علت عرق کف دست چیست به صورت کامل و جامع توضیح داده شده است که بیماری عرق کف دست به چه دلایلی در بدن اتفاق می افتد.

پیشنهاد ویژه » به غیر از خدمات بوتاکس، یکی دیگر از خدمات تخصصی کلینیک زیبایی پوست و موی ندای سلامت هایفوتراپی است، که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هایفو انجام می شود.

بوتاکس کف دست درد دارد؟

خیر، در صورتی که شما از برند های معتبر بوتاکس برای تزریق به کف دست استفاده نمایید و این کار توسط یک پزشک متخصص پوست با دقت و مهارت کافی انحام شود، و به دلیل استفاده از مواد بی حس کننده، شما هیچگونه دردی را در این ناحیه احساس نمی کنید.

نه فقط در مورد تزریق کردن ماده بوتاکس کف دست، بلکه برای تزریق کردن ماده بوتاکس به سایر نواحی بدن مانند بوتاکس واژن، و یا تزریق کردن بوتاکس لب و دیگر نواحی نیز از مواد بی حس کننده استفاده می شود.

حتی در نقاط حساسی مانند چشم، در زمان بوتاکس زیر چشم هم استفاده از این موارد بی حس کننده می تواند اثر بخش باشد.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که مقاله تزریق بوتاکس کف دست مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید برای آشنایی با کلینیک تخصصی ندای سلامت با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده با مراجعه به پیج www.instagram.com/nedayehsalamat این مجموعه نیز سایر نمونه کارهای متخصصین پوست ندای سلامت را مشاهده نمایید.

همچنین با مراجعه به کانال آپارات ندای سلامت هم فیلم های نمونه کار متخصصبن پوست را می توانید مشاهده کنید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین