ژل جهت حجیم کردن آقایان

ژل جهت حجیم کردن آقایان

در این مقاله قصد داریم که انواع ژل حجم دهنده و ژل تاخیری و حجم دهنده آقایان را به شما معرفی نماییم، پس در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا با بهترین ژل های تاخیری و حجم دهنده آقایان آشنا شوید، در ضمن پس از مطالعه این مطلب می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت مشاوره تخصصی را از متخصصین پوست ندای سلامت تهران دریافت نمایید، جهت اخذ مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن های 02188503893 – 02188503986 تماس حاصل فرمایید.

ژل حجم دهنده اقایان چیست

در ابتدا قصد داریم قبل از آشنا شدن با انواع ژل های حجم دهنده به این سوال پاسخ دهیم که ژل حجم دهنده و یا بزرگ کننده آلت تناسلی چیست،

در رابطه با این موضوع باید گفت که ژل حجم دهنده یک ترکیب حاوی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و یا هورمون‌ ها می باشد که می‎ تواند با افزایش خونرسانی و بهبود قابلیت انقباض عضلات آلت تناسلی، به افزایش سایز و یا حجم آن در زمان برقراری رابطه جنسی کمک نماید و حتی در مواردی باعث طولانی تر شدن زمان انزال خواهد شد.

استفاده از ژل های حجم دهنده یکی از راه های موثر برای بهبود کیفیت رابطه جنسی و لذت بردن زوجین از رابطه جنسی می باشد.

ژل حجم دهنده آقایان
ژل حجم دهنده آقایان

ژل حجم دهنده آقایان

در ابتدا اولین نکته ای که در زمان خرید انواع ژل های حجم دهنده و ژل های تاخیری باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی این محصولات را باید از کلینیک های تخصصی پوست که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان هستند با برند معتبر خریداری نمایید.

در بخش زیر چند نمونه از بهترین ژل حجم دهنده آقایان را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ژل حجم دهنده ایموشن مدل Confidense
  • ژل تیتان (Titan Gel)
  • ژل لوبریکانت حجم دهنده
  • ژل لوبریکانت گرم کننده هات نایت
  • ژل لوبریکانت عصاره انار
  • لوبریکانت روان کننده
  • اسپری وقفه دهنده وی آی پی با رایحه 212
  • ژل لوبریکانت رومنس با رایحه توت فرنگی
حجم دهنده فوری آقایان
حجم دهنده فوری آقایان

حجم دهنده فوری آقایان

در بین ژل های حجم دهنده آن دسته از محصولاتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند که با سرعت بیشتری تاثیرات خود را نشان دهند که اصطلاحا به این ژل های حجم دهنده ژل های فوری گفته می شود، در بین محصولات ذکر شده در بخش قبلی ژل بزرگ کننده (حجم دهنده) ایموشن تنها چند دقیقه پس از استفاده تاثیر خود را خواهد گذاشت، و آن را با نام حجم دهنده فوری می شناسند.

ژل تاخیری و حجم دهنده آقایان

در بین ژل های حجم دهنده (بزرگ کننده آلت تناسلی) برخی خاصیت تاخیری را نیز دارند، که این مورد می تواند به بهتر شدن و افزایش کیفیت رابطه جنسی کمک کند، بخصوص برای آن دسته از آقایانی که دچار مشکل زود انزالی هستند و در نتیجه هم آقا و هم همسر ایشان هیچگونه رضایتی از رابطه جنسی نخواهند داشت، در این موارد استفاده از ژل های حجم دهنده و تاخیری توسط پزشک توصیه می شود.

در بین محصولات ذکر شده در ابتدای مطلب ژل تیتان (Titan Gel) دارای خاصیت تاخیری نیز می باشد، البته برای ایجاد تاخیر در نعوظ علاوه برای ژل های حجم دهنده و بزرگ کننده آلت از کاندوم های تاخیری نیز می توان استفاده کرد.

ژل حجم دهنده و سفت کننده آقایان

ژل تیتان (Titan Gel) یکی از ژل های حجم دهنده است که علاوه بر خاصیت بزرگ کننده آلت تناسلی و تاخیری باعث سفت شدن قابل وجه آلت تناسلی آقایان حین رابطه جنسی می شود که شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه این محصول را سفارش دهید.

قیمت ژل حجم دهنده آقایان

ژل حجم دهنده و تاخیری آقایان را شما می توانید از کلینیک تخصصی پوست و موی ندای سلامت با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری نمایید، در ضمن شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های درج شده در همین وب سایت 02188503893 – 02188503986 جهت ثبت سفارش این محصول پرطرفدار اقدام نمایید، همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران با مشاورین و متخصصین پوست کلینیک زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان از آن ها دریافت نمایید.

خرید ژل حجم دهنده ویژه آقایان

جهت خرید اینترنتی ژل حجم دهنده آقایان نیز شما می توانید از طریق کانال های ارتباطی درج شده در وب سایت ندای سلامت اقدام نمایید و با اذ مشاوره تخصصی از پزشکان کلینیک ندای سلامت بهترین ژل حجم دهنده فوری آقایان را خریداری نمایید.

طرز استفاده ژل حجم دهنده آقایان

مهمترین نکته ای که پس از خرید ژل های حجم دهنده و بزرگ کننده آلت تناسلی باید به آن توجه داشته باشید نحوه استفاده از این نوع ژل ها می باشد، زمانی که محصول مد نظر را خریداری می کند، ابتدا به تاریخ انقضای آن توجه نمایید، چرا که اگر ژل حجم دهنده تاریخ آن گذشته باشد می تواند عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد که در بخش بعدی راجع به عوارض ژل های حجم دهنده صحبت خواهیم کرد.

سپس برای آشنایی با طرز استفاده از ژل های تاخیری ابتدا بروشور روی آن را مطالعه نمایید که نحوه استفاده از ژل را به شما توضیح داده است، به عنوان مثال برخی از ژل های حجم دهنده را برای استفاده ابتدا باید به مدت 5 دقیقه بر روی آلت تناسلی خود بمالید و سپس یک ربع بعد شروع به رابطه جنسی نمایید، برخی دیگر را باید روزی 2 بار بروی آلت تناسلی بمالید و سپس ماساژ دهید که این نوع ژل ها می توانند آثار طولانی تری را داشته باشند.

عوارض ژل حجم دهنده آقایان

به طور طبیعی اگر که ژل های حجم دهنده را از مراکز معتبر خریداری نمایید، هیچگونه عوارض خطرناکی برای شما به همراه ندارند، فقط اگر به درستی از آن ها استفاده نشود، به عنوان مثال در یک روز بیش از سه بار از آن ها استفاده نمایید، این مورد می تواند عوارضی مانند بی قراری و یا خواب آلودگی را برای شما به همراه داشته باشد، همچنین اگر تاریخ مصرف ژل های تاخیری گذشته باشد، این مورد می تواند عوارضی مانند احساس خارش و یا سوزش را بر روی ناحیه تناسلی برای شما به همراه داشته باشد که در بخش قبلی گفته شد که ابتدا به تاریخ درج شده روی محصول توجه نمایید.

سوالات متداول؟

ژل حجم دهنده آقایان چیست؟

ژل حجم دهنده یک ترکیب حاوی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و یا هورمون‌ ها می باشد که می‎ تواند با افزایش خونرسانی و بهبود قابلیت انقباض عضلات آلت تناسلی، به افزایش سایز و یا حجم آن در زمان برقراری رابطه جنسی کمک نماید.

هزینه ژل حجم دهنده آقایان چقدر است؟

جهت استعلام هزینه ژل حجم دهنده برای اقایان شما می توانید با شماره های 02188503893 – 02188503986 تماس حاصل فرمایید.

نحوه سفارش ژل حجم دهنده آقایان به چه صورت است؟

برای سفارش این محصول شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید، ضمنا متخصصین مرکز زیبایی ندای سلامت تهران مشاوره تخصصی در مورد نحوه استفاده از انواع ژل های حجم دهنده را به شما ارائه خواهند داد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین