برداشتن انواع خال با لیزر +هزینه و نحوه انجام آن

برداشتن خال با استفاده از لیزر

معمولا به ضایعاتی که بر روی پوست به وجود می آیند، خال می گویند. که دارای اندازه و ابعاد گوناگونی هستند و به انواع مختلفی تقسیم می شوند. بعضی از انواع خال ها بی خطر هستند که شامل: خال گوشتی می شوند که می توان به آسانی با شیوه های گوناگون آن را ریموو کرد. از این رو به تمام افرادی که حس ناخوشایندی از خال های بدن خود دارند، استفاده از لیزر برای برداشتن خال (برداشت خال با لیزر) توصیه می شود. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی این مورد بپردازیم.

لازم است بدانید کلینیک زیبایی ندای سلامت یکی از بهترین کلینیک های تخصصی لیزر موهای زائد می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه مربوطه در ندای سلامت مراجعه نمایید.

برداشتن خال با لیزر

برداشتن خال با لیزر

یکی از جدید ترین و بهترین شیوه برای از بین بردن و حذف خال ها، برداشت خال با استفاده از لیزر می باشد. لیزر خال های صورت و بدن باید به شکل صحیح و سالم ترین شیوه اتفاق افتد. از این رو لازم می باشد تا پیش از انجام آن توسط یک متخصص معاینه شوید و مطابق با نتیجه دلخواه لیزر اتفاق افتد.

نحوه برداشتن خال با استفاده از لیزر

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی امروزه متخصصان متد و شیوه های جدیدی برای از بین بردن خال افراد پیدا کرده اند. در حقیقت با استفاده از لیزر می توان خال های صورت و بدن افراد را بدو انجام جراحی برداشت. استفاده از این شیوه معمولا برای مواقعی مفید می باشد که خال ها در مناطقی قرار بگیرند که انجام سایر شیوه ها برای حذف آن کاملا سخت و دشوار باشد.

البته یکی از شایع ترین نوع استفاده از این شیوه برداشتن خال با استفاده از لیزر می باشد. چرا که دارای مزایای می باشد که یکی از این مزایا این است که رد و آثار جراحی و برش را بر روی صورت افراد باقی نخواهد ماند. یکی دیگر از مزایای استفاده از شیوه لیزر غیر تهاجمی بودن آن می باشد. این مورد موجب می شود تا بعد از برداشتن خال؛ خونریزی زیاد، برش و سوزش همچنین خطر مبتلا به عفونت از بین رود یا به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. به صورت کلی می توان گفت متخصص برداشت خال می تواند برداشت خال را به راحت ترین و بدون درد ترین نحوه ممکنه انجام دهد. قابل ذکر می باشد که انجام این شیوه درمانی حداکثر 30 دقیقه زمان لازم دارد. بعد از انجام لیزر، یک علامت قرمز رنگ در نواحی خالی که برداشته شده است، به وجود می آید. نواحی اطراف خال امکان دارد خارش و یا درد کمی داشته باشد. توجه داشته باشید متخصص بعد از انجام ریموو خال برای مراجعه پماد و کرم مرطوب کننده تجویز می کند. در صورت استفاده صحیح و به موقع از آنها این ناحیه حدود 10 الی 14 روز بعد از لیزر به صورت کامل از بین خواهد رفت. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی عوارض و برخی از مراقبت های بعد از برداشتن خال با لیزر بپردازیم.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کجاست؟ اگر اطلاعاتی در ارتباط با بهترین مرکز لیزر موهای زائد ندارید، می توانید برای آشنایی با این مرکز همین حالا به صفحه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مراجعه نمایید.

مراحل برداشتن خال با لیزر

خال ها معمولا از مشکلات پوستی می باشند که اکثر افراد با آن رو به رو می شوند. این نقاط قهوه ای و تیره که بر روی پوست افراد نمایان می شوند، می توانند موجب کاهش زیبایی پوست و احساس اعتماد به نفس شما شوند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی می توانید از شیوه درمانی لیزر برای برداشتن خال ها (برداشتن خال گوشتی با نخ) استفاده نمایید. در این بخش قصد داریم مراحل برداشتن خال با لیزر (برداشتن خال صورت) را برای آشنایی بیشتر شما آموزش دهیم تا پوستی صاف و بدون خال داشته باشید.

  1. انتخاب مرکز معتبر و متخصص
  2. مشاوره اولیه و تخصصی
  3. تمیز کردن پوست
  4. تنظیم دستگاه لیزر و انجام لیزر
  5. مراقبت های بعد از انجام لیزر

علت سفید شدن موها بعد از لیزر چیست ؟ اگر اطلاعات کافی در خصوص علت سفید شدن موها بعد از لیزر ندارید، توصیه می کنم همین حالا مقاله علت سفید شدن موهای زائد بعد از لیزر را مطالعه کنید.

فیلم برداشتن خال با لیزر

اگر به دنبال فیلم برداشتن خال با لیزر (برداشتن خال گوشتی) هستید، شما می توانید در این بخش فیلم جای برداشتن خال با لیزر را مشاهده نمایید.

برداشت خال با لیزر co2

برداشتن خال با لیزر co2 (برداشتن خال با لیزر co2 نی نی سایت) یکی از انواع شیوه های از بین بردن خال با استفاده از لیزر می باشد. این شیوه به مدت 20 تا 30 دقیقه خال های پوستی را از بین برده و بیشتر در نواحی حساسی مانند: صورت، بینی، پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت بعد از برداشتن خال با لیزر

مراقبت بعد از برداشتن خال با لیزر

مراقبت برداشتن خال با لیزر چیست؟ بعد از برداشتن خال با استفاده از لیزر باید به مدت چند روز تا چند هفته از محل زخم مراقبت کنید تا تاثیرات به صورت کامل از بین رود. لازم است بدانید مراقبت بعد از برداشتن خال با لیزر بسیار ساده می باشد و تنها لازم است که چند مورد راحت را رعایت نمایید. برخی از مراقبت های برداشتن خال با لیزر به شرح زیر می باشد:

  1. در اولین مورد باید مسائل بهداشتی را رعایت نمایید و نواحی زخم ها را با شست و شو و یا استفاده از کرم های مرطوب کننده، مرطوب نگه دارید.
  2. نواحی زخم شده را دست کاری نکرده و صبر کنید تا پوست خودش ترمیم شود.
  3. پانسمان را 1 الی 2 روز بر روی خال نگه دارید.
  4. لازم است تا 2 روز آب به زخم ناحیه مورد نظر نرسد.
  5. بعد ار گذشت دو روز از انجام لیزر، باید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. این کار میان 1 ماه تا 6 ماه باید صورت گیرد.
  6. توجه داشته باشید ناحیه تحت درمان نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد.
  7. از هر گونه حرکت کششی که موجب ایجاد کشش یا فشار در مناطق تحت درمان می شود، باید خودداری شود.

دقت داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده بعد از انجام لیزر توسط متخصص شما گفته می شود. شما می توانید  در صورت داشتن سوال در این زمینه از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان متخصص ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

عوارض برداشتن خال با لیزر چیست

اکثر افرادی که قصد داریند خال های خود را با استفاده از شیوه لیزر از بین ببرند، نگران عوارض آن می باشند. در حقیقت می توان گفت عوارض از بین بردن خال با استفاده از لیزر بسیار کم می باشد و شیوه درمانی لیزر یکی از سالم ترین راه های از رفع خال ها می باشد. البته برخی عوارضی که در خصوص برداشتن خال با استفاده از لیزر وجود دارد که شامل: ایجاد درد کم، خارش، التهاب در نواحی که لیزر انجام شده است، می باشد. اما نوجه داشته باشید این عوارض

بسیاری از افراد که می‌خواهند خال‌های خود را با استفاده از روش لیزر از بین ببرند، نگران عوارض آن هستند. در واقع می‌توان گفت عوارض برداشتن خال با لیزر بسیار کم بوده و لیزر یکی از سالم‌ترین راه‌های از بین بردن خال‌ها است. التهاب و ایجاد خارش و کمی درد در نواحی که لیزر شده از جمله از عوارض این روش است. اما توجه داشته باشید که تنها بعد از یکی دو روز، این عوارض از بین رفته و هیچ مشکل و آسیب دائمی برای فرد ایجاد نمی‌شود. از این رو با خیال راحت و بدون ترس از عوارض آن می‌توانید خال‌های خود را با لیزر بردارید.

عده زیادی از افراد درخصوص سراطان زا بودن این شیوه درمانی سوال می پرسند، در جواب باید بگوییم این شیوه درمانی سرطان زا نمی باشد اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست مراجعه نمایید.

قیمت برداشتن خال با لیزر در تهران

قیمت برداشتن خال با لیزر در تهران

قیمت برداشتن خال با لیزر چقدر می باشد؟ قیمت برداشتن خال با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل: مرکز معتبر و متخصص، پزشک متخصص، دستگاه های پیشرفته لیزر و ……… می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت برداشتن خال با لیزر (خالبرداری) از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان متخصص ندای سلامت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا برداشتن خال با لیزر درد دارد؟

خیر. این شیوه درمانی بدون هیچ دردی انجام می شود.

آیا لیزر خطرناک است؟

لیزر تحت نظر متخصصین پوست و با تجهیزات مناسب انجام می‌شود و خطرات کمی دارد.

 چه مدت زمانی بعد از جلسات لیزر نتیجه مشاهده می‌شود؟

نتایج معمولاً بعد از چند جلسه قابل مشاهده است و به تعداد جلسات و وضعیت پوست و خال های شما بستگی دارد.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین