بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار

بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار

بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار و طرز استفاده از کرم های لایه بردار را در ادامه این مطلب به شما ارائه می دهیم.

همانطور که می دانید استفاده از روشهای لایه برداری پوست یکی از روشهایی است که می‌تواند موجب جوانسازی پوست، شفاف شدن سطح پوست و همچنین رفع چین و چروک ها و برخی از عارضه های پوستی انجام می‌شود و به همین دلیل است که کرم های لایه بردار مورد استفاده قرار می گیرند.

اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که شما باید کرم های لایه بردار را در زمان مناسب استفاده نمایید و استفاده از آن را نیز به خوبی بدانید تا بتوانید نتیجه لازم را از آن بگیرید.

در ادامه مقاله بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این خصوص را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین زمان استفاده از کرم های لایه بردار

فعالیت پوست انسان به این صورت است که شب و زمانی که شما خواب هستید پوست شروع به ساخت سلول‌های جدید می کند و در نتیجه بهترین زمان استفاده از کرم های لایه بردار پوست شب قبل از خواب است.

چرا که در این زمان سلولهای مرده بسیاری روی پوست قرار دارد که کرم های لایه بردار می‌توانند آنها را برطرف نمایند، و موجب پاکسازی پوست صورت شما شوند.

و اگر شما قصد دارید از روش های دیگری هم جهت لایه برداری پوست استفاده نمایید می توانید در فصل های پاییز و زمستان که شدت نور آفتاب کم است این کار را انجام دهید.

بهترین زمان استفاده از کرم های لایه بردار

کرم لایه بردار چیست

پوست انسان در طول روز بخش زیادی از سلول های پوستی خود را از دست می دهد، مخصوصا افرادی که در طول روز پوستشان زیاد در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار می گیرد و افرادی که پوست صورتشان دارای ترک های پوستی می باشند نیز با این مشکل مواجه هستند.

استفاده از کرم های لایه بردار موجب می شود که پوست های مرده از روی پوست جمع آوری شوند و در نتیجه شما پوستی شاداب و شفاف را داشته باشید.

همچنین استفاده از کرم‌های لایه‌بردار باعث از بین رفتن جوش هایی که در روی سطح پوست شما وجود دارد می شود.

توجه : البته برخی از جوش ها هستند که به غیر از استفاده از کرم های لایه بردار روش های دیگری برطرف کردن آنها وجود دارد که در این خصوص پیشنهاد می کنیم که مقالات آموزشی چگونه جوش های سرسیاه را از بین ببریم و مقاله آموزشی علت جوش روی چانه را مطالعه نمایید.

کرم لایه بردار چیست

طرز استفاده از کرم لایه بردار

قبل از اینکه شما از کرم های لایه بردار استفاده نمایید باید ابتدا این موضوع را بدانید که آیا پوست شما نسبت به کرم های لایه بردار حساسیت دارد یا خیر.

که برای این منظور بهتر است که به پزشک مراجعه نمایید تا یک پزشک متخصص پوست بتواند این موضوع را تشخیص دهد.

اما اگر خودتان در منزل قصد استفاده از کرم های لایه بردار را دارید، بهتر است که به مدت چند روز کرم را روی پوست ساعد دست خود آزمایش کنید و اگر عوارضی مانند قرمزی، سوزش، و خارش را احساس نکردید یعنی اینکه پوست شما به این کرم حساسیت ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

پس از اینکه مطمئن شدید که پوست شما به کرم های لایه بردار حساس نیست می توانید هر سه روز یکبار ۴ نوبت به میزان خیلی کم(به اندازه یک عدس) در نواحی امن صورت مالیده شود.

توجه : بهتر است که این کرم در نواحی مانند دور چشم و دور لب استفاده نشود.(برای جوانسازی پوست در نواحی مانند اطراف چشم و دور لب ها روش هایی مانند هایفوتراپی صورت کم خطر و بدون عوارض می باشد.)

پس از آن هم سعی کنید که دو شب درمیان و آرام آرام یک شب در میان چهار نوبت از این کرم استفاده نمایید.

همانطور که گفته شد سعی کنید که شب قبل از خواب از این کرم استفاده نمایید، در طول روز هم در صورتی که پوست شما دائم در معرض تابش نور آفتاب قرار دارد سعی کنید که از کرم‌های ضد آفتاب جهت محافظت از پوست خود استفاده کنید.

طرز استفاده صحیح از کرم های های لایه بردار باعث می شود که پوست صورت با افزایش سن کم تر در معرض آسیب و ایجاد انواع چین و چروک های پوستی قرار بگیرد، بویژه چروک های عمودی ایجاد شده در ناحیه پیشانی که برطرف کردن آن ها بسیار کار دشواری است.(توجه » در صورتی که شما با مشکل ایجاد خطوط و چروک های صورت و پیشانی مواجه هستید و به دنبال راه کارهایی برای برطرف کردن آن می باشید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی درمان چین و چروک های پیشانی را مطالعه نمایید.)

برای مطالعه » آشنایی با روش های محافظت از پوست با استفاده از روش های علمی و خانگی

طرز استفاده از کرم لایه بردار

طرز استفاده از کرم لایه بردار پرودرما

کرم لایه بردار پرودرما یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در بین کرم های لایه بردار می باشد که این نوع کرم حاوی ژل آلوئه ورا، عصاره چای سبز و بیزابولول برای رفع التهاب پوست است.

روش استفاده از کرم لایه بردار پرودرما هم به این صورت است که شما باید همانند روش قبل شبها آن را بر روی صورت خود بمالید و صبح ها با استفاده از آب ولرم و شوینده های ملایم آن را از روی سطح پوست خود بشویید.

برای مطالعه » آشنایی با روش لیفت بینی در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

طرز استفاده از کرم لایه بردار پرودرما

طرز استفاده از کرم لایه بردار هیدرودرم

کرم لایه بردار هیدرودرم نیز یکی دیگر از برندهای معتبر در بین کرم های لایه بردار است که این کرم حاوی روغن کالاندولا، آسکوربیل پالمیتات، ماده ضدعفونی کننده بیسابولول، گلیسیرین، ویتامین E است.

روش استفاده از این کرم هم همانند کرم لایه بردار پرودرما و دیگر برند ها می باشد.

کرم های لایه بردار هیدرودرم دارای خواص ضد پیری و همچنین کاهش چین و چروک های سطحی پوست هستند.

توجه : یکی از روش های بسیار موثر برای پاکسازی پوست صورت روش میکرودرم ابریژن می باشد، که یکی از متدهای جدید و پیشرفته در حوزه علم زیبایی پوست محسوب می شود.

طرز استفاده از کرم لایه بردار هیدرودرم

بعد از استفاده از کرم لایه بردار چه کنیم

بعد از استفاده از کرم های لایه بردار شما باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه داشته باشید تا هرچه سریعتر به جوانسازی و روشن شدن سطح پوست خود کمک نمایید.

اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پوست شما نباید خشک باشد، در این خصوص می توانید از کرم های مرطوب کننده پوست با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

همچنین در صورت تجویز پزشک می توانید از قرص هیرویت نیز استفاده نمایید، که این کپسول ها حاوی ویتامین B هستند و می‌توانند به آبرسانی به سطح پوست شما کمک نمایند.

ضمنا در بخش زیر هم چند نمونه کرم آبرسان را به شما معرفی می‌کنیم که استفاده از آنها می‌تواند موجب مرطوب شدن و آبرسانی به سطح پوست شما شود.

کنار استفاده از این کرم های آبرسان در صورتی که پوست صورت شما دائما در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد سعی کنید که در طول روز از کرم های ضدآفتاب نیز استفاده نمایید، همچنین با مشورت گرفتن از پزشک خود استفاده ماسک صورت هم به صورت روزانه یا هفتگی تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست شما خواد داشت.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات مزووایت تراپی در کلینیک ندای سلامت تهران

بعد از استفاده از کرم لایه بردار چه کنیم

شستن صورت بعد از کرم لایه بردار

بهتر است که قبل از استفاده از کرم های لایه بردار شما پوست صورت خود را خوب بشویید تا موادی که در طی روز بر روی صورت نشسته و مواد آرایشی که بر روی پوست صورت شما وجود دارد پاک شوند.

همچنین شما می‌توانید بعد از شستشوی پوست صورت خود با آب، با تونر نیز صورت خود را مجددا بشویید که منافذ باز پوست و عمق پوست هم پاکیزه شود.

پیشنهاد ویژه » شرکت در دوره آموزش مراقبت پوست مو زیبایی در آموزشگاه ندای سلامت تهران به همراه ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای

شستن صورت بعد از کرم لایه بردار

بهترین سن برای استفاده از کرم های لایه بردار

مراقبت از پوست باید از همان سنین نوجوانی شروع شود، اما استفاده از روش های متداول برای لایه برداری پوست که یکی از این روش ها استفاده از کرم های لایه بردار است، باید بعد از سن 30 سالگی انجام شود.

البته در کنار استفاده از کرم های لایه بردار بعد از سن 30 سالگی روش های متداول دیگری نیز وجود دارد که می تواند به جوانسازی پوست شما کمک نماید.

روش هایی نوین مانند فیشیال صورت که با انجام ماساژ، بخاردهی و آبرسانی به سطح پوست صورت کمک بسزایی به جوانسازی پوست صورت شما خواهد کرد.

در صورت داشتن عارضه های پوستی مانند لک و آکنه روش میکرونیدلینگ می تواند این عارضه های پوستی را به صورت دائمی برطرف نماید.

و یا روش های تزریق مانند مزوتراپی که ویتامین های ضروری برای پوست صورت شما را می تواند تامین نماید.

نکته » البته روش های تزریقی مانند مزوتراپی صورت کاملا بدون درد و بی خطر هستند، چرا که قبل از تزریق از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین