کربوکسی تراپی چیست | کربوکسی تراپی صورت | کربوکسی تراپی برای لاغری

کربوکسی تراپی چیست | کربوکسی تراپی دور چشم

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های جدید برای جوان سازی پوست می باشد که در امور لاغری نیز مورد استفاده قرار می گیرد، کربوکسی تراپی درواقع نوعی مزوتراپی است که در این روش گاز کربن دی اکسید به لایه های زیرین پوست تزریق می شود، و گاز کربن دی اکسید با ورود به بافت های سلولی به صورت موضعی محل مورد نظر را تحت درمان قرار می دهد.

مادر این مقاله اقدام به بررسی تخصصی از طرز کار کربوکسی تراپی به عنوان یک روش نوین برای جوان سازی پوست می نماییم.

کربوکسی تراپی چیست

کربوکسی تراپی روش جدیدی برای جوانسازی پوست به شیوه غیر تهاجمی می باشد که برای اولین بار خانم لیزا زیدکان جراح ارشد و مدیر مرکز پزشکی زیبایی اقدام به مطرح کردن تکنیک های پیشرفته برای جوانسازی پوست روش کربوکسی تراپی را به عنوان یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست معرفی و در مطب خود استفاده کرد.

دکتر زدیناک نیز اقدام به ابداع تکنیک کربوکسی‌تراپی کره ای کرد که در آن گاز co۲ یا همان گاز دی اکسید کربن که مورد حرارت قرار گرفته است به آرامی به بیمار تزریق می شود تا با جریان بیشتر خون برای از بین بردن گاز دی اکسید تزیین شده نواحی مورد تزریق مورد ترمیم قرار بگیرند.

برای اینکه کمی بیشتر با این موضوع آشنا شوید می توانید به مثال زیر دقت کنید.

بدن ما به طور طبیعی اکسیژن مصرف می کند و گاز دی اکسید کربن را که اضافه می‌باشد از طریق ریه ها دفع می کند.

سلولهای خونی و گلبول های قرمز مسئول جمع کردن گاز دی اکسید کربن و همچنین اکسیژن رسانی به سلولهای پوستی و دیگر انواع سلول ها می باشند.

زمانی که ما اقدام به تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست می کنیم سلولهای خونی متوجه این موضوع شده و برای جمع آوری اکسید کربن و منتقل کردن آنها به ریه اقدام می کنند.

لذا جریان خونی در این نواحی زیاد می‌شود. همانطور که می دانید با زیاد شدن جریان خون در یک قسمت از بدن چربی های آن قسمت از بین میرود و همچنین قسمتی از بدن مورد ترمیم دوباره قرار می گیرند.

به این طریق می توان با استفاده از کربوکسی تراپی اقدام‌به جوانسازی و همچنین لیفت و لاغری نمود.

البته باید بدانید که استفاده از کربوکسی تراپی برای هر کدام از موارد ذکر شده متفاوت می باشد اما طرز کار آنها همانطور که ذکر شد است.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی ندای سلامت

کربوکسی تراپی چیست

قیمت کربوکسی تراپی

هزینه در نظر گرفته شده برای Carboxytherapy و یا درمان با استفاده از گاز کربن دی اکسید بستگی به تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای این متد درمانی، و همچنین استفاده از کاربردهای مختلف Carboxytherapy دارد.

به عنوان مثال این روش درمانی ممکن است که برای رفع افتادگی یا شل شدگی پوست استفاده شود، برای رفع آثار پیری و یا برطرف کردن چروک های دور چشم ممکن است که مورد استفاده قرار گیرد، درمان ترک های پوستی و یا دیگر مواردی که جز کاربردهای اساسی این روش درمانی به حساب می آید.

به همین دلیل برای استعلام هزینه کربوکسی تراپی بهتر است که از طریق لینک زیر با کارشناسان مطب زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید، که پس از ارائه مشاوره لازم به شما، هزینه متد درمانی کربوکسی تراپی نیز به شما اعلام شود.

کربوکسی تراپی صورت

در بخش قبلی گفته شد که یکی از کاربردهای مهم کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست صورت و محافظت از پوست است، این روش می تواند باعث از بین رفتن علائم پیری پوست، برطرف کردن لکه های پوستی، و رفع کامل چین و چروک های پوست صورت مخصوصا درمان چین و چروک پیشانی و چروک های عمودی و افقی پیشانی که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می شوند.

همچنین Carboxytherapy می تواند برای پاکسازی پوست صورت و رفع ضایعات پوستی نیز موثر باشد، به این دلیل که Carboxytherapy با ایجاد کلاژن سازی در لایه های زیرین پوست سلول های پوستی را بازسازی کرده و با سفت کردن پوست میزان انعطاف پذیری آن را نیز بالا می برد.

به طور کلی کربوکسی تراپی صورت مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • جوانسازی پوست صورت
  • رفع چین و چروک های دور چشم، پیشانی، گردن، خطوط دور لب ها
  • رفع افتادگی گونه ها
  • کوچک کردن غبغب
  • سفت کردن پوست صورت
  • بستن منافذ باز پوست برای جلوگیری از تجمع چربی ها

البته برای افزایش سطح کلاژن سازی در لایه های زیرین پوست در کنار روش Carboxytherapy می توان از روش هایفوتراپی صورت نیز استفاده کرد.

کربوکسی تراپی صورت

قیمت کربوکسی تراپی صورت

از طریق لینک زیر هزینه انجام Carboxytherapy برای نواحی مختلف صورت را استعلام نمایید.

کربوکسی تراپی صورت بدون تزریق

کربوکسی تراپی یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که با استفاده از تزریق گاز کربن دی اکسید به نواحی مختلف پوست انجام می شود، و قبل از تزریق هم نواحی مشخص شده توسط پزشک با استفاده از مواد بی حس کننده موضعی کاملا بی حس می شوند تا شما در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنید.

حالا ممکن است که برخی از مراجعه کنندگان با روش های تزریق مخصوصا برای نواحی مختلف صورت مخالف باشند، این دسته از زیباجویان عزیز می توانند از روش های جایگزین برای جوانسازی پوست خود استفاده نمایند.

روش هایی مانند فیشیال صورت می توانند بدون نیاز به تزریق جوانسازی پوست را برای شما به ارمغان بیاورند.

کربوکسی تراپی صورت بدون تزریق

تعداد جلسات کربوکسی تراپی

با توجه به نوع درمان توسط کربوکسی تراپی می توان اینگونه گفت که تعداد جلسات برای این امر متفاوت می باشد. اما متخصصان زیبایی از سه جلسه تا ۱۰ جلسه را برای کربوکسی تراپی البته برای لاغری توصیه می نمایند.

البته اگر کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت ها باشد یعنی ناهمواری‌های پوست به علت تجمع موضعی چربی معمولا بیشتر از پنج جلسه به طول نمی‌انجامد.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی دور چشم چیست

پس از فهمیدن طرز کار کربوکسی‌تراپی شاید مورد اهمیت داده شود این موضوع که روش انجام کربوکسی تراپی برای نواحی مختلف بدن مانند کربوکسی تراپی دور چشم چیست و چگونه می باشد همچنین چرا باید اقدام به کربوکسی تراپی دور چشم نمود.

ابتدا گاز ‏co۲ که در یک کپسول قرار گرفته توسط یک فیلتر تمیز کننده کاملا تمیز و پاک می شود سپس از طریق یک لوله پلاستیکی که در نهایت به یک شیر تنظیم کننده متصل می‌شود و در انتهای آن یک سوزن وجود دارد گاز از آن خارج می شود.

معمولا از کربوکسی تراپی زیر چشم برای جوانسازی اطراف چشم استفاده می شود چرا که معمولا در نواحی اطراف چشم بسیاری از افراد دارای تیرگی های می باشد که از این طریق می‌توان هم اقدام به روشن سازی پوست و هم برطرف کردن پف زیر چشم کرد.

باید بدانید که گاز دی اکسید کربن برای نمایش چشم ضرری ندارد و تنها سلول های خونی را مجبور به جمع‌آوری و رفت و آمد بیشتر به اطراف چشم می کند مخصوصا که توسط یک فیلتر تصفیه و تمیز شده است.

البته لازم است بدانید که بدن انسان ها نسبت به کربوکسی‌ تراپی واکنش های متفاوتی نشان می‌دهد و طول درمان کربوکسی تراپی دور چشم برای افراد متفاوت است.

اما معمولا در همه افراد پس از ۴ جلسه کربوکسی تراپی سیاهی دور چشم برطرف شده و پف دور چشم نیز می خوابد.

برای مطالعه » درمان سریع سیاهی دور چشم

کربوکسی تراپی دور چشم چیست

کربوکسی تراپی واژن

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم Carboxytherapy رفع مشکلات ناحیه تناسلی خانم ها می باشد، این تکنیک می تواند برای رفع گشادی واژن، رفع سیاهی و تیرگی واژن، سفید شدن و سفت شدن واژن و برطرف شدن مشکل عدم تقارن لابیا ماژور ها نیز موثر باشد.

البته به جز Carboxytherapy روش های دیگری نیز برای جوانسازی واژن و ناحیه تناسلی خانم ها وجود دارد، که برای آشنایی با دیگر روش های رایج در این حوزه پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی زیباسازی واژن بدون جراحی را مطالعه نمایید.

کربوکسی تراپی واژن

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی کوتاه می باشد و نهایتا بیشتر از 3 ماه طول نمی کشد یا این حال یکی از روش های مفید، کم هزینه و بدون خطر برای جوانسازی و لیفتینگ پوست می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که سابقه حساسیت و بیماری خاص و حتی بیماران باردار و افراد بالا 60 سال مجاز به کربوکسی تراپی نیستند.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی شکم و پهلو

در این قسمت قصد داریم در مورد کربوکسی تراپی شکم و پهلو صحبت کنیم دلایل مختلفی را می‌توان برای تشکیل چربی‌شکم بیان کرد که هر کدام به شیوه زندگی افراد بستگی دارد و در واقع جنسیت و پیری جز عوامل تاثیر گذار در ایجاد این چربی ها هستند و تغذیه هم نقش موثری دارد اما استفاده از این روش می توانید برای از بین بردن چربی های زائد شکم و پهلو کمک شایانی را به شما انجام دهد.

به طور کلی کربوکسی تراپی شکم باعث بهبود روند چربی سوزی خواهد شد این روش یک روش جدید و نوینی است که برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو ارائه شده است البته نکته مهمی که در مورد استفاده از این روش وجود دارد این است که باید حتما این روش را در یک مرکز تخصصی و تحت نظر متخصصین مربوطه انجام دهید.

کربوکسی تراپی شکم و پهلو

بهترین مرکز کربوکسی تراپی شکم

همانطور که گفته شد کربوکسی تراپی برای لاغری نیز کاربرد دارد و می توان از آن برای لیفت و لاغر کردن نواحی مختلف بدن استفاده کرد.

شیوه کربوکسی تراپی برای لاغری به این صورت می باشد که ما اقدام به تزریق مقداری گاز دی اکسید کربن در نواحی تجمع چربی می کنیم در این صورت سلول های خونی که مسئول جمع آوری و انتقال کربن دی اکسید به ریه ها برای خروج آنها از بدن می‌کند در نواحی مورد تزریق گاز کربن دی اکسید بیشتر رفت و آمد می کنند.

از آنجا که جریان بالای خون در یک قسمت از بدن موجب کاهش چربی می شود می توان اینگونه گفت که می توان با کربوکسی تراپی اقدام به لاغری آنهم بدون خطر نمود.

البته کربوکسی تراپی برای بانوان باردار و یا اشخاصی که ناراحتی های کلیوی و همچنین دارای سرطان و کم خونی و یا صرع می باشند به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

تاثیر کربوکسی تراپی در لاغری

در این قسمت قصد داریم در مورد تاثیر کربوکسی تراپی در لاغری صحبت کنیم در قسمت های قبلی در مورد مفهوم کلی این روش درمانی صحبت کرد اما شما همان طور که می دانید کربوکسی تراپی در واقع همان گاز دی اکسید کربن می باشد که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و ما انسان ها بر خلاف گیاهان اکسیژن را تنفس می کنیم و گاز دی اکسید کربن را از بدن خود خارج می کند.

در واقع کربن دی اکسید همان دود سوخت طبیعی بدن ما انسان ها می باشد اما اینکه این روش چه تاثیری برای لاغری می تواند داشته باشد و آیا استفاده از این روش می تواند باعث لاغر شدن ما بشود یا خیر باید گفت که این روش در بدن ذخایر مقاوم چربی را اصلاح می‌کند پس از ورود به ذخایر چربی co2 به اسید کربنیک تبدیل می شود که سلول چربی را حل می کند و چربی را آزاد می‌کند افزایش تخلیه لنفاوی به ناحیه متابولیسم و دفع چربی آزاد شده را در نواحی چربی شکم و پهلو را بهبود می بخشد.

برای مطالعه » رفع سیاهی کشاله ران

کربوکسی تراپی ترک شکم

باید بدانید که زمانی ترک در پوست ایجاد می شود که یا خون به آن نقطه برای مدت زمان طولانی نرسد و یا اینکه خون در مدت زمان طولانی در یک نقطه در بدن بماند. با کربوکسی تراپی برای ترک شکم در واقع ما از این خاصیت استفاده می کنیم که تا خون را در نواحی شکم به طور متوازن پخش کنیم.

لذا کربوکسی تراپی گزینه مناسبی برای رفع ترک شکم و ترک پا می باشد.

سئوالات متداول در مورد کربوکسی تراپی؟

هزینه کربوکسی تراپی؟

برای استعلام قیمت کربوکسی تراپی شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

مزایای کربوکسی تراپی؟

قیمت مناسب، بدون عوارض، درمان برخی بیماری ها، برطرف نمودن ناهمواری های پوست، بالا بردن جریان خون، جوانسازی پوست، بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت طولانی.

کربوکسی تراپی به انگلیسی؟

واژه کربوکسی تراپی در زبان انگلیسی Carboxytherapy و عبارت Carboxy نام علمی گاز دی اکسید کربن و یا همان CO2 است و این واژه به معنای درمان به کمک گاز دی اکسید کربن می باشد.

موراد منع کربوکسی تراپی؟

از جمله موارد منع کربوکسی تراپی به شرح زیر می باشد.

افرادی که دارای حسایست می باشند نباید کربوکسی تراپی کنند.

بسیاری از مراکز سودجو اقدام به تبلیغات در خصوص کربوکسی تراپی اطرف چشم می کنند که به هیچ عنوان برای هیچ فردی مجاز نیست.

اگر دارای هرگونه عارضه تنفسی و یا قلبی عروقی هستید و یا سابقه آن را داشته باشید به هیچ عنوان اقدام به کربوکسی تراپی نکنید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین