زیباسازی واژن بدون جراحی

زیباسازی واژن بدون جراحی

زیباسازی واژن بدون جراحی یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها محسوب می شود، به دلیل این که واژن یکی از بخش های آسیب پذیر بدن خانم ها است که در اثر عواملی مثل افزایش سن، زایمان های متعدد، ورزش های نامناسب مانند دوچرخه سواری به شیوه نادرست و غیر اصولی، مشکلات هورمونی، روابط جنسی کنترل نشده و نادرست، از جمله عواملی هستند که می تواند باعث از بین رفتن زیبایی واژن شود.

برای زیباسازی و روشن کردن واژن و لابیا ماژور، از روش های جراحی و غیر جراحی استفاده می شود، پس اگر شما هم علاقه مند هستید که با انواع روش های مختلف زیباسازی واژن آشنا شوید در ادامه مقاله کاربردی زیباسازی واژن بدون جراحی با ما همراه باشید تا جدیدترین روش های حوزه زیبایی پوست را برای حل این مشکل به شما زیباجویان عزیز معرفی نماییم.

تمامی روش های ذکر شده در این مقاله در مطب زیبایی ندای سلامت و تحت نظر متخصصین این کلینیک تخصصی پوست انجام می شود، و شما می توانید بعد از مطالعه این مطلب از طریق راه های ارتباطی مندرج شده در این وب سایت از متخصصین این مجموعه مشاوره رایگان را دریافت نمایید.

زیباسازی واژن بدون جراحی چیست

زیباسازی واژن بدون جراحی به روش هایی گفته می شود که این روش ها به صورت غیر تهاجمی، و بدون نیاز به جراحی، بیهوش شدن، و بستری شدن در بیمارستان انجام می شود.

روش های زیباسازی واژن بدون جراحی عوارض ناشی از عمل زیبایی واژن مانند خونریزی، عوارض ناشی از بیهوشی، باقی ماندن جای بخیه، و دوران نقاهت طولانی مدت را ندارند.

البته تمامی متدهای زیباسازی و جوانسازی واژن بدون جراحی در تمامی کلینیک های معتبر زیبایی پوست در مناطق مختلف تهران و دیگر شهر ها (کلینیک های تخصصی و معتبری که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان هستند)، از روش هایی استفاده می کنند که این روش ها مورد تایید FDA و یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا است.

از جمله رایج ترین روش های مورد استفاده برای زیباسازی و جوانسازی واژن بدون نیاز به عمل جراحی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق کردن فیلر
  • تزریق کردن چربی
  • استفاده از روش بوتاکس
  • استفاده از دستگاه هایفو
  • پلاسماتراپی واژن
  • جوانسازی واژن با پی آر پی
  • مزوتراپی واژینال
  • جوانسازی واژن با لیزر
  • استفاده از روش کربوکسی تراپی

در ادامه هر یک از روش های ذکر شده را به همراه مزایا، و معایبی که دارند توضیح می دهیم.

زیباسازی واژن بدون جراحی چیست

زیباسازی واژن بدون جراحی با تزریق کردن فیلر

تزریق کردن فیلر که اصطلاحا به آن روش تزریق ژل هم گفته می شود، یکی از روش های رایج برای زیباسازی و جوانسازی واژن است.

این روش می تواند مشکلاتی نظیر افتادگی واژن، مشکل عدم تقارن لابیاماژور، تیرگی و سیاهی واژن، لاغری لابیا ماژور، و همچنین مشکل گشادی واژن را برطرف نماید.

البته تمامی این مزایای ذکر شده برای این متد زیباسازی واژن بدون جراحی به شرطی اتفاق می افتد که از یک برند فیلر معتبر برای تزریق ژل به واژن استفاده شود.

مارک هایی مانند ژل  هیالورونیک اسید که یکی از برند های بسیار معتبر و با کیفیت برای این متد زیبایی محسوب می شود.

این برند فوق العاده باکیفیت در بسیاری از کلینیک های معتبر مورد استفاده قرار می گیرد، البته برخی از کلینیک های تخصصی پوست، علاوه بر برند HA، از برند های معتبر دیگری مانند ژل رووفیل، نیز استفاده می کنند، و ژل پروفایلو هم از برند های معتبر و مشهوری است که در کشور های مختلف از آن استفاده می شود.

البته در کشور ما به دلیل مشکلات تحریم، این برند ها به سختی یافت می شوند، و وارد کردن آن ها کار بسیار دشواری است، در مقاله آموزشی بهترین برند ژل لب انواع فیلر های معتبر که مورد تایید سازمان بهداشت و درمان هستند، و در داروخانه های ایران نیز می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد به همراه لیست قیمت آن ها به شما معرفی شده است.

ضمن این که تزریق کردن فیلر به واژن و یا ناحیه تناسلی خانم ها حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود، چراکه پزشک باید نقاط حساس را برروی ناحیه تناسلی شناسایی کرده، و میزان دوز مناسبی از فیلر را تزریق نماید.

پس از تزریق کردن فیلر به ناحیه تناسلی شما مقدار کمی التهاب و قرمزی را در ناحیه تزریق مشاهده می کنید، که این مورد بسیار طبیعی است، و اصلا نگران نباشید و بعد از چند ساعت ابتهاب ایجاد شده در ناحیه تناسلی برطرف خواهد شد.

پزشک به شما دو روش برای تزریق کردن فیلر را پیشنهاد می دهد:

  1. استفاده از ژل های موقت
  2. استفاده از ژل های دائمی

در صورتی که از ژل های موقت استفاده نمایید، ماندگاری آن می تواند بین 8 ماه تا 16 ماه باشد، و در صورتی که از ژل های دائمی استفاده نمایید میزان ماندگاری آن به صورت دائمی و طولانی مدت خواهد بود.

توجه » پیشنهاد می کنیم که از ژل های موقت برای زیباسازی واژن بدون جراحی استفاده نمایید، چراکه اگر از نتایج تزریق راضی نبودید به راحتی می توانید فیلر تزریق شده را تخلیه نمایید، در غیر اینصورت تخلیه ژل کار بسیار دشواری و همراه با عوارض جانبی برای شما خواهد بود.

زیباسازی واژن بدون جراحی با تزریق کردن فیلر

زیباسازی واژن بدون جراحی با تزریق کردن چربی

یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی برای جوانسازی واژن و ناحیه تناسلی و روفع مشکلات رایج ناحیه تناسلی استفاده از روش تزریق چربی به واژن می باشد.

در این روش از چربی های انباشته شده در نواحی بی خطر بدن شما نظیر چربی های اضافی شکم و پهلو ها استخراج می شود، و این چربی ها با استفاده از سرنگ های مخصوص به نواحی مختلف واژن تزریق می شود.

استفاده از روش تزریق چربی نیز مانند روش قبلی می تواند مشکلات رایج ناحیه تناسلی خانم ها را برطرف نماید.

و مانند روش قبلی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض خطرناک است، (در صورتی که در یک کلینیک مجهز و تحت نظر پرشک انجام شود)، این روش دوران نقاهت خاصی ندارد، و بلافاصله بعد از تزریق شما بدون نیاز به بستری شدن می توانید که به منزل مراجعه نمایید.

فقط یکسری مراقبت های اولیه نیاز دارید، مثلا این که ورزش های سنگین انجام ندهید، به ناحیه تزریق فشار وارد نکنید، و تا زمان جذب چربی با بافت های سلولی از ایجاد رابطه جنسی (حد اکثر به مدت 3 تا 6 روز) اجتناب نمایید.

جالب است بدانید که تزریق کردن چربی به ناحیه تناسلی علاوه بر زیبایی، جوانسازی، و روشن شدن واژن می تواند موجب لاغری و تناسب اندام نیز شود، و این متد زیبایی پرطرفدار را شما علاوه بر واژن می توانید برای دیگر اجزای بدن مانند لبها، و یا باشن نیز استفاده نمایید.

به عنوان مثال با تزریق چربی به لب می توانید فرم جذاب و زیبایی را به لب های خود اضافه نمایید، مثلا لب بالایی خود را برجسته تر کنید، و یا با تزریق چربی به باسن می توانید یه باسن خوش فرم مانند باسن های برزیلی را داشته باشید.

زیباسازی واژن بدون جراحی با تزریق کردن چربی

زیباسازی واژن بدون جراحی با بوتاکس

بوتاکس واژن هم یکی دیگر از روش های جوانسازی واژن بدون جراحی است، در  این روش ابتدا پزشک متخصص نقاط تزریق بوتاکس را برروی ناحیه تناسلی شما مشخص خواهد کرد.

سپس نقاط حساس انتخاب شده توسط مواد بی حسی موضعی کاملا بی حس می شوند تا شما در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنید.

بعد از تزریق بوتاکس هم شما می توانید به منزل مراجعه نمایید، فقط اگر میزان دوز تزریق زیاد باشد، احتمالا مقدار کمی تورم را شما در ناحیه تزریق مشاهده نمایید، و در این صورت پزشک به شما استفاده از کمپرس یخ را برای رفع این موضوع پیشنهاد می دهد.

برای استفاده از این روش هم بسیار حائز اهمیت است که از یک مارک بوتاکس معتبر و اصل استفاده شود، برای این که در بازار بسیاری از برند های بوتاکس تقلبی و تاریخ گذشته هستند.

شما می توانید برند هایی مانند بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلیس را از داروخانه های سراسر کشور خریداری کنید، و یا در صورتی که این برند به دلیل مشکلات تحریم دارو در دسترس نبود، از برند ایرانی با کیفیت بوتاکس مسپورت استفاده نمایید.(معمولا در کلینیک های زیبایی این برند ها توسط پزشک به شما ارائه می شود و نیازی هم به مراجعه به داروخانه ها نیست.)

توجه » لازم است بدانید که برای تزریق کردن دوز مناسبی از بوتاکس برای بخش های مختلف بدن می توان از برند های مختلفی استفاده کرد، مثلا برای بوتاکس بینی برند ایرانی مصپورت انتخاب مناسبی است، ولی برای نقاط حساس تر مثلا بوتاکس پیشانی استفاده از برند های خارجی پیشنهاد می شود.

برای بوتاکس زیر چشم هم که یکی از نقاط بسیار حساس و آسیب پذیر است حتما باید از برند های خارجی اورجینال و با کیفیت استفاده کرد.

اما نواحی بی خطر مانند بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق بیش از حد در این ناحیه، و یا استفاده از بوتاکس ابرو برای بالا بردن دم ابروها، و همچنین بوتاکس لب که صرفا هدف زیبایی را به دنبال دارد تفاوتی ندارد که شما از چه مارکی استفاده نمایید.

زیباسازی واژن بدون جراحی با بوتاکس

زیباسازی واژن بدون جراحی با دستگاه هایفو

زیباسازی واژن بدون جراحی با کمک دستگاه هایفو یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در حوزه زیبایی پوست است که بسیار روش کم خطری می باشد تا جایی که حتی در این روش از مواد بی حس کننده موضعی هم استفاده نمی شود.

هایفو واژینال با استفاده از امواج اولتراسوند می تواند عملیات کلاژن سازی در سطح پوست ناحیه تناسلی را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

و تمامی مشکلات واژن را در کوتاه ترین زمان برطرف نماید، استفاده از این روش علاوه بر روشن کردن و رفع تیرگی واژن، برای تنگ کردن واژن نیز می تواند بسیار موثر باشد.

پس افرادی که روابط جنسی متعدد و کنترل نشده دارند، یا به دلیل زایمان های متعدد و یا عمل سزارین واژن آن ها دچار گشادی شده است استفاده از این روش می تواند برای آن ها نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

البته همانند روش های قبلی امواج دستگاه هایفو برای سایر بخش های بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا با هایفوتراپی صورت تمامی چین و چروک های ایجاد شده در بخش های مختلف صورت برطرف خواهد شد.

زیباسازی واژن بدون جراحی با دستگاه هایفو

زیباسازی واژن بدون جراحی با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی هم در برخی از کلینیک های تخصصی پوست برای جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد، البته کارایی این روش به اندازه روش های قبلی که در مورد آن ها صحبت شد نیست.

در روش پلاسماتراپی با استفاده از دستگاهی به نام پلاسماجت تمامی مشکلات پوستی، بدون نیاز به جراحی، ایاد برش و یا خونریزی برطرف خواهد شد.

البته با توجه به پیشرفت روزافزون علم پزشکی مخصوصا در حوزه زیبایی پوست، به جای روش پلاسماتراپی از روش های جدیدتر که تاثیرگذاری آن ها برای رفع مشکلات پوستی سریع تر است استفاده می شود.

برای مطالعه » آشنایی با انواع ماسک صورت برای برطرف کردن انواع آکنه و مشکلات پوستی

زیباسازی واژن بدون جراحی با پلاسماتراپی

زیباسازی واژن بدون جراحی با PRP

در روش جوانسازی واژن با PRP مقداری پلاسما به ناحیه تناسلی و یا Clitoris تزریق می شود، و فرآیند جوانسازی واژن انجام می شود.

از مهم ترین مزیت های استفاده از روش پی آر پی می توان به افزایش اورگاسم، رفع سوزش واژن، برطرف کردن مشکل بی اختیاری ادرار، و همچنین افزایش میل جنسی اشاره کرد.

ضمنا در روش PRP از خون خود مراجعه کننده برای تزریق استفاده می شود، مگر این که مراجعه کننده دارای مشکلات خاصی نظیر کم خونی باشد که در این صورت پزشک از تزریق خون مراجعه کننده امتناع نماید.

نکته » در صورت استفاده از روش پی آر پی برای زیبایی و جوانسازی واژن سعی کنید که قبل از تزریق از داروهایی مانند آسپرین و ایبوبروفن استفاده نکنید، و مصرف هر نوع داروی دیگری حتما باید با مشورت پزشک انجام شود.

برای مطالعه » برسی علت لک صورت و روش های درمان انواع لکه های صورت

زیباسازی واژن بدون جراحی با PRP

زیباسازی واژن بدون جراحی با کمک مزوتراپی واژینال

روش مزوتراپی واژن هم یکی از روش های کاربردی برای زیباسازی واژن است، در این روش مجموعه ای از ویتامین ها و هورمون های ضروری برای جوانسازی ناحیه تناسلی به آن تزریق می شود.

قبل از تزریق هم به مانند روش های قبلی نقاط مشخص شده توسط پزشک کاملا بی حس می شود، پس اصلا نگران احساس درد و سوزش واژن در زمان تزریق نباشید.

کاربرد این متد پزشکی زیبایی به این صورت است که در زمان تزریق سوراخ های بسیار ریزی در ناحیه واژن خانم ها ایجاد می شود، که این سوراخ ها محل مناسبی برای کلاژن سازی در سطح پوست واژن هستند.

و از طریق این سوراخ ها ویتامین ها و هورمون های تزریق شده می توانند به زیر پوست واژن نفوذ کنند و به تدریج جذب سلول های پوستی در این ناحیه شوند.

ضمنا یکی از فواید مهم استفاده از روش مزوتراپی افزایش میل جنسی برای خانم هایی است که در اثر افزایش سن میل جنسی آن ها کاهش یافته است.

برای مطالعه » چگونه صورتی چاق داشته باشیم

زیباسازی واژن بدون جراحی با کمک مزوتراپی واژینال

زیباسازی واژن بدون جراحی با کمک لیزر

در این بخش می خواهیم یکی دیگر از روش های بسیار کم خطر برای جوانسازی واژن که مانند دستگاه هایفو حتی نیاز به استفاده از مواد بی حس کننده هم در آن نیست را به شما معرفی نماییم.

استفاده از روش لیزر برای زیبایی واژن هیچگونه عوارض جانبی را برای شما به همراه ندارد، البته یک سئوال و ابهامی که بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی ندای سلامت در مورد استفاده ازاین روش را دارند این است که آیا استفاده از این روش می تواند باعث مشکلاتی نظیر نازایی شود، که در این خصوص پیشنهاد می کنیم مقاله آموزشی آیا لیزر باعث نازایی می شود را مطالعه کنید، که این مقاله به صورت تخصصی توضیح داده شده است که لیزر هیچگونه عوارض خطرناکی را برای شما به همراه ندارد.

زیباسازی و جوانسازی واژن با لیزر، می تواند فواید زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  • درمان عفونت های قارچی
  • درمان افتادگی رحم
  • رفع مشکل بی اختیاری ادرار
  • رفع خشکی واژن
  • رفع تیرگی واژن
  • تنگ کردن واژن
  • روشن شدن واژن
  • رفع مشکل عدم تقارن واژن
  • سفت شدن پوست واژن

همچنین برای رفع کردن موهای زائد در ناحیه تناسلی هم شما می توانید با لیزر موهای زائد از شر موهای زائد این ناحیه نیز راحت شوید.

زیباسازی واژن بدون جراحی با کمک لیزر

جوان سازی واژن گیاهی

استفاده از کرم ها و اسپری های گیاهی نیز برای جوانسازی واژن و زیباسازی واژن بدون جراحی می تواند موثر باشد.

البته به شرطی که استفاده از این داروهای گیاهی و یا کرم های گیاهی با تشخیص و یا تجویز یک پزشک متخصص پوست انجام شود.

به دلیل این که پوست شما ممکن است به برخی از این داروهای گیاهی حساسیت داشته باشد.

متاسفانه برخی از مردم برای استفاده از روش های گیاهی به عطاری ها مراجعه می کنند، و بدون اطلاع از این که امکان دارد آن ها به برخی از مشکلات و حساسیت های خاص پوستی دچار باشند اقدام به استفاده از داروها و کرم های گیاهی می کنند و ممکن است بعدا پوست آن ها دچار عوارض جبران ناپذیری شود.

به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم که برای حفظ سلامت پوست خود، بویژه اهمیت زیباسازی و جوانسازی پوست واژن حتما با یک پزشک در این زمینه مشورت نمایید.

برای مطالعه » ماساژ با روغن زیتون برای لاغری

جوان سازی واژن گیاهی

درمان خانگی برای جوانسازی واژن

در بخش های قبلی یکسری از روش های علمی برای زیباسازی واژن بدون جراحی را به شما معرفی کردیم، اما برخی از روش های خانگی هم هستند که برای جوانسازی واژن می توانند به شما کمک کنند.

به هر حال بسیاری از افراد هم هستند که به دلیل هزینه بالای روش های علمی ترجیح می دهند که از این روش های خانگی استفاده نمایند.

در ابتدا یکسری از غذاهایی که می تواند به زیباسازی واژن و ناحیه تناسلی شما کمک کند را در بخش زیر به شما معرفی می کنیم:

  • دانه شنبلیله
  • دانه کنجد
  • ماست
  • هویچ
  • سیب
  • سویا
  • امگا3
  • گردو
  • فندق
  • انواع ویتامین ها مانند ویتامین های گروه A،B،C

توجه » برای تامین ویتامین های ضروری بدن، که برای واژن و ناحیه تناسلی هم می تواند موثر باشد، پیشنهاد می کنیم که با مشورت پزشک از قرص هیرویت استفاده نمایید.

به غیر از مواد غذایی ذکر شده برخی از میوه ها هم هستند که دارای ویتامین های ضروری برای جوانسازی واژن می باشند.

میوه هایی که می تواند به زیبایی واژن کمک کنند عبارتند از:

  • آووکادو
  • انار
  • تنگ کردن واژن با سیر
  • تنگ کردن و خوشبو کردن واژن با عسل
  • سرکه سیب
  • لیمو
  • مصرف ویتامین D

استفاده از دارو ها و ژل های مناسب برای تنگ کردن واژن:

  • ژل V-Tight
  • ژل IsoSensuals Tight
  • ژل روغن مازو یا گال بلوط

برای مطالعه » بهترین روغن برای پوست صورت

درمان خانگی برای جوانسازی واژن

سئوالات متداول برای زیباسازی واژن بدون جراحی

هزینه زیباسازی واژن بدون جراحی؟

هر یک از روش هایی مانند بوتاکس، تزریق کردن فیلر، چربی، دستگاه هایفو و غیره برای زیبایی واژن هر یک می تواند هزینه های خاص خود را داشته باشد، شما می توانید جهت استعلام هزینه زیباسازی واژن با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

بهترین روش برای زیباسازی واژن؟

قطعا بهترین روش برای زیباسازی واژن استفاده از روش های غیر جراحی است، هم از نظر هزینه مقرون به صرفه تر می باشد، و هم این که شما از عوارض ناشی از جراحی مانند بیهوشی، خونریزی و غیره راحت می شوید.

چگونه لابیا را کوچک کنیم؟

برای کوچک کردن لابیا شما می توانید هم از روش های علمی که در مقاله به آن ها اشاره شد استفاده نمایید و هم این که از روش های خانگی با مشورت پزشک استفاده نمایید.

درمان خانگی کوچک شدن لابیا؟

برای درمان خانگی کوچک شدن لابیا شما می توانید از ژل V-Tight، و ژل IsoSensuals Tight استفاده نمایید، و در زمان برقراری رابطه جنسی با همسر خود هم سعی کنید که پاهای خود را زیاد باز نگذارید و همسر شما نیز باید نسب به اصول درست دخول برای آسیب نزدن به واژن و ناحیه تناسلی شما کاملا آگاهی داشته باشد.

برای مطالعه » آشنایی با روش لیفت لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت

درمان خانگی افتادگی لبه های واژن؟

برای جلوگیری از افتادگی واژن روش های خانگی را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم، چرا که استفاده از روش های علمی قطعا هم کم خطر تر می باشد، و هم این که شما نتیجه سریع تری را خواهید گرفت.

پیشنهاد ویژه » استفاده از خدمات مزوتراپی مو در کلینیک ندای سلامت تهران

درمان خانگی بزرگی لبه های واژن نی نی سایت؟

برای درمان بزرگی لبه های واژن نیز استفاده از روش های علمی سریع تر و کم خطر تر می تواند شما را به نتیجه برساند.

زیباسازی واژن با کربوکسی تراپی؟

علاوه بر روش های علمی ذکر شده شما می توانید از روش کربوکسی تراپی نیز برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی استفاده نمایید.

مطالعه مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین