فیلم آموزش هایفوتراپی

فیلم آموزش هایفوتراپی

فیلم آموزش هایفوتراپی توسط بهترین متخصصین مطب زیبایی ندای سلامت برای شما علاقه مندان به حوزه زیبایی تهیه و تدوین شده است.

در این فیلم آموزشی شما با نحوه آموزش هایفوتراپی و همچنین انجام هایفو صورت و آموزش کار با دستگاه هایفو، آموزش کار با مینی هایفو، روش صحیح کار با دستگاه هایفو و به طور کلی اینکه دستگاه هایفو چگونه انجام می شود به طور کامل آشنا خواهید شد.

توجه » در صورتی که تمایل دارید با خدمات آموزش کار با دستگاه هایفوتراپی در کلینیک زیبایی پوست ندای سلامت آشنا شوید می توانید با شماره تلفن های مرکز زیبایی ندای سلامت تهران در خیابان سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646 – 02188503986 تماس حاصل فرمایید، و ضمن دریافت مشاوره از متخصصین مربوطه قیمت آموزش انجام هایفوتراپی را نیز استعلام نمایید.

همچنین بعد از ارائه آموزش هایفوتراپی به شما مدرک معتبر از سوی کلینیک‌ زیبایی ندای سلامت اعطا خواهد شد.

آموزش هایفوتراپی
آموزش هایفوتراپی

آموزش هایفوتراپی

آموزش هایفوتراپی در قالب یک ویدیوی آموزشی که لینک آن را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم به شما ارائه خواهد شد.

فیلم آموزش هایفوتراپی و آموزش کار با دستگاه هایفو شامل سرفصل های زیر می باشد:

  • آموزش هایفو صورت
  • آموزش کار با دستگاه هایفو
  • آموزش کار با مینی هایفو
  • آموزش هایفو برای بخش های مختلف بدن مانند بینی، گردن، دور چشم، شکم، پهلو و غیره

شما می توانید جهت تهیه فیلم آموزش هایفوتراپی به لینک زیر مراجعه نمایید.

دوره آموزش هایفوتراپی
دوره آموزش هایفوتراپی

دوره آموزش هایفوتراپی

دوره آموزش کار با دستگاه هایفو در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست برگزار می شود، در این دوره هنر جویان علاقه مند به حوزه زیبایی پوست صفر تا صد کارکردن با دستگاه های مختلف هایفو را یاد می گیرند.

آموزش هایفو صورت
آموزش هایفو صورت

 

آموزش هایفو صورت

آموزش هایفو صورت اولین مبحث مهمی است که در فیلم آموزش هایفوتراپی به شما ارائه می شود.

همانطور که مستحضر هستید هایفو یا HIFU به معنای استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست می باشد.

به همین دلیل در زمان انجام هایفو صورت شما باید با دریافت آموزشهای مناسب و استاندارد، به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید چراکه کوچکترین اشتباه در استفاده از امواج اولتراسوند می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

نکته» یکی از نقاط بسیار حساس در زمان آموزش هایفو صورت، هایفو دور چشم برای برطرف کردن سیاهی و تیرگی دور چشم و رفع چین و چروک های موجود در این ناحیه است، که در فیلم آموزش هایفو به طور کامل این فرآیند توضیح داده شده است.

اما نگران نباشید در فیلم آموزش هایفوتراپی به طور کامل و دقیق نحوه انجام هایفو صورت به شما آموزش داده خواهد شد.

همچنین در این دوره آموزشی به شما آموزش داده می شود که چه کسانی نباید هایفو انجام دهند و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند، و یا حساسیت های خاص پوستی دارند را باید از روش های جایگزین دیگر برای این دسته از افراد استفاده کرد.

آموزش کار با دستگاه هایفو
آموزش کار با دستگاه هایفو

 

آموزش کار با دستگاه هایفو

نحوه کار با دستگاه هایفو نیز یکی دیگر از مباحث آموزشی است که در این ویدیو آموزشی به شما ارائه می شود.

تا در نهایت شما با نحوه صحیح کار با دستگاه هایفو بتوانید روش های مختلف هایفو مانند هایفو صورت، دور چشم، گردن، بینی و دیگر روش‌های کار با دستگاه هایفو را به خوبی انجام دهید.

ضمن اینکه در این دوره آموزشی علاوه بر کار کردن با دستگاه هایفو برای نواحی مختلف صورت، شکم و پهلو ها، آموزش هایفو واژینال هم برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی خانم ها به شما ارائه می شود.

آموزش کار با مینی هایفو
آموزش کار با مینی هایفو

 

آموزش کار با مینی هایفو

آموزش کار با مینی هایفو یکی دیگر از مباحثی است که در فیلم آموزش هایفوتراپی به شما ارائه می شود.

این ویدیو آموزشی به طور کلی به گونه ای تهیه و تدوین شده است که شما از صفر تا صد آموزش هایفوتراپی را فرا بگیرید.

آموزش هایفوتراپی به همراه مدرک معتبر
آموزش هایفوتراپی به همراه مدرک معتبر

 

آموزش هایفوتراپی به همراه مدرک معتبر

یکی از ویژگی‌های مهم دوره آموزش هایفوتراپی این است که در پایان به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای و قابل ترجمه از سوی کلینیک تخصصی ندای سلامت ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک معتبر آموزش هایفوتراپی می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در کلینیک تخصصی ندای سلامت تماس بگیرید.

آموزش هایفو چگونه انجام می شود
آموزش هایفو چگونه انجام می شود

 

آموزش هایفو چگونه انجام می شود

در فیلم آموزش هایفوتراپی که توسط متخصصین کلینیک زیبایی ندای سلامت تهیه شده است، به شما آموزش داده می شود که با استفاده از انرژی امواج اولتراسوند یا فراصوت دستگاه هایفو برای منقبض کردن الیاف کلاژن پوست و تحریک رشد کلاژن جدید به منظور ایجاد یک لیفت طبیعی و بدون عمل جراحی و نقاهت استفاده می کنند.

و به دلیل اینکه در این روش بدون استفاده از هیچ گونه عمل جراحی و دوران نقاهت افراد می توانند شادابی و جوانی پوست خود را دوباره به دست آورند، این روش امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین خانمها و آقایان پیدا کرده است.

به عنوان مثال برای هایفوتراپی بینی به شما آموزش داده می شود که به چه صورت با کمک دستگاه هایفو مشکلاتی نظیر افتادگی بینی، را برطرف نمایید.

و یا به کمک دستگاه هایفو بتوانید عملیات چربی سوزی شکم  را برای لاغری و تناسب اندام استفاده نمایید، که در این خصوص می توانید عکس قبل و بعد هایفوتراپی شکم را مشاهده نمایید.

 

البته خوب نکته حائز اهمیت این است که انجام این روش حتما باید در یک کلینیک تخصصی مجهز و با استفاده از دستگاه های استاندارد انجام شود.

همچنین یکی از موارد پر استفاده دستگاه هایفو برای رفع غبغب یا اصطلاحا هایفوتراپی غبغب می باشد، که در کلاس های آموزشی ابن مورد نیز به شما آموزش داده می شود.

یا مثلا یکسری خطوط و چین و چروک هایی که در ناحیه گردن ایجاد می شود را شما به کمک هایفو گردن می توانید یرطرف نمایید.

و به همین دلیل است که یک کلینیک تخصصی ندای سلامت سالهاست که در زمینه انجام آموزش هایفوتراپی در شهر تهران شناخته شده می باشد‌.

مشاوره رایگان بهترین مطب آموزش هایفوتراپی در تهران

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای آموزش هایفو در منطقه سهرودی و عباس آباد هستید، ما مطب ندای سلامت بهترین کلینیک Hyphotherapy تهران را به شما معرفی می کنیم.

آدرس کلینیک Hyphotherapy در تهران : خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

شماره تماس ها مرکز Hyphotherapy در خیابان سهروردی: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

ما آماده ارائه خدمات به تمام زیبا دوستان عزیز هستیم. درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

سئوالات متداول در مورد فیلم آموزش هایفوتراپی؟

فیلم آموزش هایفوتراپی شامل چه بخش هایی است؟

آموزش هایفو صورت، آموزش کار با دستگاه هایفو، آموزش کار با مینی هایفو، آموزش هایفو برای بخش های مختلف صورت و بدن مانند بینی، گردن، دور چشم، شکم، پهلو و غیره.

قیمت آموزش هایفوتراپی؟

قیمت آموزش هایفوتراپی 520 هزار تومان است.

آموزش هایفوتراپی به صورت صفر تا صد است؟

بله، دوره آموزش هایفوتراپی به صورت صفر تا صد طراحی شده است.

گرفتن مدرک هایفوتراپی؟

بله، در دوره آموزش هایفوتراپی، بعد از گذراندن دوره به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه ارائه می شود.

با مدرک آموزش هایفوتراپی می توان یک کلینیک زیبایی راه اندازی کرد؟

بله، از آنجایی که مدرک این دوره آموزشی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود، شما با استناد با آن می توانید یک کلینیک تخصصی با مجوز سازمان بهداشت و درمان راه اندازی نمایید.

دوره آموزش هایفوتراپی چند ساعت است؟

این دوره آموزشی در قالب 16 ویدئو، به مدت زمان 2 ساعت و 30 ثانبه می باشد.

مطالعه مقالات مرتبط:

2 پاسخ
  1. سلام. خسته نباشيد. بهنرين دستگاه. جوانسازي. بدون سوزن. كدام ميباشد. وايا امورش ميدهيد

    1. سلام، وقت شما بخیر لطفا برای اطلاع از کاربرد دستگاه های جوانسازی از طریق شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید؛ تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;
پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین